Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Ceva legat de ecuator, cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of doamne...e un motor cu care poti controla un sistem sau un mecanism. Si la inchiderea centralizata ai cate un actuator pentru fiecare usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

trebuia scris actuator nu cum am scris eu primadata  in graba .

revin cu intrebarea cam cit costa unul pentru porbagaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind obisnuit cu termenii astia, eu am citit actuator fara sa-mi dau seama ca ai scris gresit :))

Revenind la intrebare: posteaza pe topicul ASTA si sigur vei primi raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF TOPIC :)) Lucian a inteles ce am vrut sa zic :)

p.s.: asumandu-mi rolul de carcotas: sa gresesti de 3 ori intr-o fraza? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, eroare din viteza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greseaza un pic parghia care e actionata de actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

trebuie schimbat  nu face cursa completa actuatorul , nu impinge  parghia pina la capat ca sa deschida   haionul

am gresat si nimic, parghia nu ramane blocata.

am dat telefon la bradytrade si mi-au zis ca actuatorul costa 108 lei .

acu trebuie vazut daca actuatorul costa atit sau tot ansamblul din poza pusa de mine pentru ca in etka-skoda actuatorul nu apare ca piesa independenta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ansamblul costa atat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut de cateva zile un scartait enervant pe fata.Apare doar cand are chef , e neregulat si tine 4-5 secunde .Am 48.000 km.Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot de scartait, asa am si eu, insa suspectez 3 chestii:

1. Tija telescop

2. Flanse + rulmenti

3. Caseta directie & capete de bara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

tot ansamblul costa 108 lei .

se vinde tot nu gasiti actuatorul separat .

cod ansamblu  1Z9 827 511 C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizie, 213.000 KM.

Rulmet dreapta fata spart (nu stiu de ce dracu nu am verificat mai devreme), rulment stanga spate schimbat pe garantie (il schimbasem in ianuarie).

Totul OEM!

Scartaitul fata - > rulmenti amortizoare + flanse.

Saptmana viitoare urmeaza si astea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o intrebare la voi. 

Am dat scutul motor jos acum o saptmana si am gasit ulei curs, atasez poze, primele 2. Dupa ce sterg uleiul pe acolo, la o saptamana verific si iar gasesc ulei, ultimele poze.

De la ce poate fi si cum asi putea remedia problema, poate stie cineva?  

Multumesc.

post-18532-0-42238300-1367063131_thumb.j

post-18532-0-58513100-1367063152_thumb.j

post-18532-0-83403700-1367063189_thumb.j

post-18532-0-52808500-1367063226_thumb.j

post-18532-0-72409300-1367063272_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greu de spus, poate e mai usor de tras concluzii dupa ce desparti cutia de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifici daca se scurge prin spatele motorului, de sus (de la turbina de exemplu)

Din poze parca se vede ca ajunge inclusiv pe planetara si asta il arunca pe esapamant.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt poze de la prima verificare cand am dat scutul jos. E murdar de ulei deoarece in iarna am pierdut ulei pe la capacul de la filtru de ulei, si nu am curatat. In schimb nu pare unei proaspat pe acolo, decat pe la un oring de la turbina s-o fi scopt si o sa-l schimb. 

Uleiul de sub cutie ma ingrijoreaza :(. 

post-18532-0-56037000-1367069706_thumb.j

post-18532-0-58558000-1367069710_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori e de la motor, ori de la cutie.. nu are ce sa te ingrijoreze  ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil e semeringul de la priza motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ingrijorarea vine abia cind nu mai este ulei in cutie si se sparge un sincron, cedeaza un rulment....

 

desi ai scut, nu stiu daca trece pe acolo ceva curent de aer si iti duce uleiul dintr-o parte intr-alta... ca asa am zis si eu pina am constatat ca era un capac de la cutie ce nu etansa ok....

 

ma rog, a fost vorba de o alta masina, fara scut, dar cu mult ulei in zona dintre cutie si motor, iar urmele pareau ca vin de la interior, nicidecum prelinse aiurea rau de tot....woodoo oricum :)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa se fi slabit acele suruburi?

 Are ceva daca le mai strand eu putin chiar daca nu am cheie dinamometrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi nu e problema specifica O2, scriu aici: de cind am refacut partea de filtrare motorina OEM (Aveam pus filtru de la generatia anterioara). 

..............

evident toate astea se petrec in zona crepusculara: acul de motorina pe rosu.

furtunele sint strinse bine pe cele 4 stuturi din capul de filtru, dar ma gindesc ca trage aer fals totusi pe unde e garnitura aia, poate e prea subtire...habar nu am, cert e ca nu facea asa cu filtrul vechi.

.............

carcasa e tip 1k0127400k - M+H

face si cind sint 12litri masurati cu vagul

desfacut capacul, garnitura e teapana, iese greu capacul.

 

nu am apucat sa schimb furtunele....

pompa din rezervor cam ce presiune ar trebui sa aiba?!?!?

filtrul de motorina trebuie sa stea fixat pe stutul din capac sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca prostia ar durea, s-ar vaita multi inclusiv eu :lol:

 

azi am rezolvat problema prin inversarea a doua furtune: tur si retur

asta doar ca nu m-am uitat si la tuburile de plastic ce vin de sub masina, sa vad ca au fost inversate furtunasele pe stuturi (nu am inteles de ce a umblat si acolo mecanicul respectiv cind a inlocuit filtrul oem cu cel de la generatia anterioara....)

 

morala e urmatoarea: chiar daca exista lanterne cu leduri, trebuie lucrat la lumina zilei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poze, un amic mi-a zis ca e posibil sa am pierderi de ulei de la semeringul de la volant. E posibil ?

Cat m-ar costa inlocuirea acestuia, ma gandesc ca manopera e mult mai mare ca valoarea decat pretul semeringului.. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai manopera variaza in functie de cat iti ia mecanicul pentru demontare cutiei viteze

 

 

 

semering = 320 lei (aproximativ, neoriginal)

cod 038103171S

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!