Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Pai schimbarea la cheia pe care o folosesc zilnic (prima schimbare) am facut-o la patru ani. Am luat de pe piata bateria ce-a mai scumpa, in ideea ca e cea mai buna, asa ca sa vedem asta cit o sa tina. Semn ca bateria trebuie schimbata este micsorarea drastica a ariei de acoperire ( distanta de la care masina ia comanda)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate ala e semn ca iti trebuie alta telecomanda.... cel putin asa am patit la golf, cu cheia folosita de la inceput pe masina.

bateria a dus 10 ani (varta facea marfa de calitate in anul 2002 :D)

culmea e ca bacteria din cheia virgina a cedat in sertar si bateria "veche" serveste patria cu succes de la naiba in praznic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am tercut la rotile de vara, pe 16", am inceput sa simt un "dat din fund" pe zonele unde drumul e valurit. Parca anul trecut nu se simtea. Stiu ca s-a discutat pe pagina anterioara, insa as vrea sa intreb pe cei care au remediat problema cum se simtea mai exact. La mine pare ca se muleaza dupa toate denivelarile, transmitand o usoara leganare in masina

Am remediat problema prin schimbarea pieselor pe care le-am descris in paginile anterioare. Urmeaza ca la sfarsitul lunii sa trec la rotile de vara pe 16" , acum cu cele pe 15" nu mai am nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema mica...si enervanta...Mergand cu masina pe drumuri denivelate, am auzit un greieras in masina...gasindu-l la usa dreapta spate, la manerul de tragere al usii din interior.

Strangand manerul am observat ca cele doua parti care se imbina nu stau fix, existand un mic joc, cum se zice in termeni tehnici o zecime.

Am incercat sa il torsionez, strang cu mana , sa le fac sa se aseze mai bine...o perioada merge , dar dupa aia iar incepe...cand si cand.

Mentionez ca masina e in garantie, si chiar si asa nu-mi place sa desfaca la reprezentanta toata fata de usa sa schimbe manerul.

Se poate desface cumva, sau cum se pot aranja acele plastice...fara prea mare dezordine, eventual o metoda de exterminare...a greierasului :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le desfaci si bagi niste bucati de banda izolatoare textila la unele imbinari sa stea fixe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, si cum se poate desface acel maner, e vorba de cel de care tragem de usa , din interior. Bag ceva  in canalul pe care il are?

Ma repet, nu vreau sa dau jos fata de usa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie torx-uri (cu brat lung, nu tip imbus) si o surubelnita finuta ca sa scoti corpul butonului de geam si una mai zdravana, dreapta, sa desfaci ornamentul manerului. Este un tutorial pe aici, citeste-l. Scriu de pe mobil si nu fac romane.

Ps: nu e nevoie sa dai fata usii jos, se scoate doar manerul.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar asta se poate face la service pe garantie. Nu are rost sa umbli tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati...dupa ce l-am strans mai bine cu mana :sly: ....greierasul a disparut, sau cel putin asa cred.

Pe partea interioara a manerului de la usa din spate e un plastic care vine pe partea din mijloc.Ala scartaia.Si in stanga spate e la fel, dar acolo ...sta ...copilul ala mai cuminte.In dreapta sotia cu copilul ala.. mai agitat.

Cine stie s-o fi urcat/apasat pe el, sau o fi fost folosit mai des.

Oricum cand mai apare, o sa-l mai strang/apas/bat...pe greieras. Asta e rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu chiar nu te inteleg de ce nu mergi la reprezentanta daca e in garantie,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e cazul de reprezentanta. Si apoi eu am un fix...o piesa venita din fabrica, e o piesa din fabrica...

Sunt lamurit cu service-uri si mai e chestia... unde a fost desfacut nu mai e ca inainte. Si ma repet, nu e asa grav, poate am exagerat eu....important e ca s-a rezolvat fara programari, piese schimbate etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am tercut la rotile de vara, pe 16", am inceput sa simt un "dat din fund" pe zonele unde drumul e valurit. Parca anul trecut nu se simtea. Stiu ca s-a discutat pe pagina anterioara, insa as vrea sa intreb pe cei care au remediat problema cum se simtea mai exact. La mine pare ca se muleaza dupa toate denivelarile, transmitand o usoara leganare in masina

aha aha...deci nu sint  :001:

eu am aceleasi impresii dupa ce am schimbat ce era de schimbat

azi am mers la un test de amortizoare: 60/62% fata si 32/32% spatele

probabil ca de acolo e mica bitiiala care a mai ramas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca faci un test cu mana, se simt ca sunt duse amortizoarele? Eu am incercat sa ma apas pe spate si dupa ce intrerupi presiunea se ridica frumos, fara alte oscilatii...Semn ca amortizoarele ar fi ok :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am facut nimic, am dus-o la aparate pur si simplu :)

asa cum zici tu, nu pare nimic in neregula

ma repet, a mea fiind sh si vazind pe ce drumuri a mers, ma mir ca ar avea doar atit...  :)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare mica aderenta de drum .  pe ambele punti esti sub limita.  A mea, la 50.000 km are aprox 85% pe toate rotile, iar Tour-ul la 290.000 km are aprox 75%

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce e posibil, ma repet...am cautat pe google maps poza cu drumul dar din pacate nici responsabilii cu pozografiile nu au fost pe acolo :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

schimbat azi amortizoarele pe spate si se simte alfel, mai teapana

astept miine sa calc pe niste canale dadatoare de senzatii deosebite in trecut :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o sa vedeti la stiri ca unu a circulat pe contrasens, de mine e vorba :lol:

canalul cu pricina da in continuare senzatiile respective chiar daca masina in rest se tine mult mai bine pe sosea, trece altfel peste denivelari.

o sa incerc sa trec si cu partea stinga peste ele, sa vad care e treaba

(poate ca fata imprima miscarea si spatele o definitiveaza)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat azi amortizoarele pe spate si se simte alfel, mai teapana

astept miine sa calc pe niste canale dadatoare de senzatii deosebite in trecut :lol:

Si ce marca de amortizoare ai pus? ai schimbat si arcurile?? pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am si eu o problemuta cu a mea octavia. Asta iarna m-a prins frigul cu lichid de parbriz de vara si a inghetat instalatia. Am reusit eu sa dezghet partea de spalare parbriz, insa partea de spalare faruri a ramas inghetata. Am constatat ca partea de spalare faruri nu mai functioneaza. Am verificat siguranta si este intacta. Este posibil sa fie vreo eroare stocata care sa taie alimentarea cu energie a pompei de presiune pentru spalatoare sau e arsa respectiva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca siguranta e buna sa nu fie ars motorasul....desi trebuia sa se prajeasca intai siguranta...

Fa o diagnoza, o sa-ti dai seama despre ce e vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat azi amortizoarele pe spate si se simte alfel, mai teapana

astept miine sa calc pe niste canale dadatoare de senzatii deosebite in trecut :lol:

Si ce marca de amortizoare ai pus? ai schimbat si arcurile?? pret?

nu am vazut nimic stantat pe ele; oem transplantate de pe pe un passat.

fara arcuri, evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am luat in roti acel tip de canal si cu stinga si cu dreapta si la fel de lasate fata de asfalt; unul nu a scapat! :lol:

miscarea se simte dar prea putin in orice caz si e mai teapana pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema s-a rezolvat in mare parte, in sensul ca pe unde balansa, nu mai face (ori inca am eu buba la cap)

exceptie acele canale, ce vor fi testate cu o alta octavie cind o sa am ocazia :lol: si daca si aia misca acolo, inseamna ca asa face toate :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si altii nu mai pot trai ca la O3 nu mai are independenta pe spate...Eu sincer, preferam semi sau chiar punte pe spate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!