Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Am primit si eu astazi masina noua Skoda Octavia FL drive plus 1.6 105hp si deja am observat stopul dreapta aburit cand am ajuns la birou.

E aburit in dreptul semnalizarii. Probabil nu e strans bine sau nu etanseaza chederul.

Sa ma duc la service zilele viitoare sau nu are rost? O poate afecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am ales varianta economica si am dat 300 lei pe brate si bielete; o bieleta avea joc iar un brat nu mai avea cauciuc mai deloc la capatul dinspre centrul masinii

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manopera ?

Modificat de ciolib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar piesele

daca pun si manopera la socoteala nu ajung la 100e :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu tine neaparat de Octa, cit de curind urmeaza la schimb bucsele mari de pe fata si va intreb ce sa aleg: bucse pline sau bucse cu aripioare modelul imbunatatit??

Exasperat de bucsele clasice cu doua aripioare ca si inexistente de pe vechiul polo al lui madam (inclusiv ceea ce mai minca bani dupa schimbul lor), am ales sa ii pun bucse pline de Cupra.

Astfel parca statea mai bine pe sosea, manevrabilitatea era mai buna dar simteam in volan daca treceam peste un bob de griu.

Acum polo era mai usor, poate de aia, dar nu stiu cum s-ar comporta pe Octa bucsele alea... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Identic.

 

mergi pe bucsele in X. Sunt cel mai bun compromis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa stiu daca exista vreo modalitate de protejare  a cotierei de la sofer de pe usa, mai exact a materialului textil de pe usa deoarece se murdareste destul de des, iar la unele masini am vazut materialul chiar ros.

Am cautat pe net si nu am gasit nimic ...  astept o idee fara a fi nevoie sa schimb fata de usa, eventual poze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este inevitabil, mai ales daca mergi mult cu masina si ai obiceiul sa ti mana acolo. Cei de la spalatorie o pot curata destul de bine dar de tocit tot o sa se toceasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curatat o curat si eu....dar nu vreau sa se toceasca sau rupa.M-am gandit sa lipesc cu scai o bucata de piele mai frumos facuta

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa se rupa asa repede daca o cureti cum trebuie (eu o curat cu o bucata de perdea si solutie cu vanish carpet .. la fel curat si scaunele).

 

O seara placuta,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

desi nu e problema specifica O2, scriu aici: de cind am refacut partea de filtrare motorina OEM (Aveam pus filtru de la generatia anterioara). 

deci pus filtru nou +garnitura aferenta intr-o carcasa tipica si la montaj mi s-a parut ca intra destul de usor cu toata garnitura cea noua.

la ceva timp, avind motorina pe rosu, a pornit la a doua cheie intr-o dimineata, masina fiind parcata intr-o parte, aplecata pe stinga.

in alta zi, parca intrerupea finut de tot, nefiind prima pornire in acea zi si iar 2 3 chei...

alta data a pornit ok, range-ul era inca in parametri, a murit in mers dupa ce am dat cu motorina de peretii laterali; chemat "depanarea" cu 15 litri si a pornit dupa citeva chei.

in w/e asta m-am distrat iar cu acele intreruperi finute, pornit dupa ce am dat la cheie de citeva ori si murit motor la frina intr-o intersectie mare.

evident toate astea se petrec in zona crepusculara: acul de motorina pe rosu.

furtunele sint strinse bine pe cele 4 stuturi din capul de filtru, dar ma gindesc ca trage aer fals totusi pe unde e garnitura aia, poate e prea subtire...habar nu am, cert e ca nu facea asa cu filtrul vechi.

in w/e desfac pompa sa vad ce e la sorb...asa de curiozitate mai mult sa ne privim in ochi :D chiar daca se aude ca functioneaza la fiecare contact pus.

 

acum eu astept raspuns de la cine si-a schimbat filtrul de motorina cu minutele proprii si sa imi zica cit de greu intra capacul ala cu tot cu garnitura...

nu de alta dar poate trebuie sa ii aplic metoda de la capacul de culbutori model nou Dacia 1410 :) - citeva spire de ata inainte de a pune oringul :D

 

PS: rog fara presupuneri de genul: furtune, coliere ca sint eliminate :)

carcasa e tip 1k0127400k - M+H

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce intelegi tu prin filtru din generatia nou (ca nu ne-ai pus o poza sa vedem ce ai pe masina). Uite patania mea la ultima schimbare de filtru : am pus inelul de cauciuc pe capac, l-am strins cum trebuie si filtrul plingea . Am desfacut si am vazut ca inelul de cauciuc nu statea cum trebuie pe capac (are un santulet care sa-l ghideze), asa ca l-am asezat din nou si am introdus capacul cu grija sa nu-l descentrez, am strins si nu mai sint probleme. Capacul intra destul de greu, trebuie impins, nu intra ca pe bulevard. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

generatie anterioara-O1, G4

generatia noua - O2, G5 - una din cele 3 variante existente pe platforma - filtrul meu e ala cu gaura centrala mica

NicuCNN imi zicea aseara ca la el a intrat destul de usor (ca si la mine) dar nu a intimpinat problema asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am tercut la rotile de vara, pe 16", am inceput sa simt un "dat din fund" pe zonele unde drumul e valurit. Parca anul trecut nu se simtea. Stiu ca s-a discutat pe pagina anterioara, insa as vrea sa intreb pe cei care au remediat problema cum se simtea mai exact. La mine pare ca se muleaza dupa toate denivelarile, transmitand o usoara leganare in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha aha...deci nu sint  :001:

eu am aceleasi impresii dupa ce am schimbat ce era de schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...... am si eu o problema ...poate are cineva sugestii!!!

am un vw golf 4 din 2001- 90 cai

imi ovalizeaza tot timpul diskurile  fata, daka sunt noi le ovalizeaza in 3000-4000km parcursi asta in conditiile in care incerc sa utilizez cat mai putin frana....... am schimbat pana acum 3 randuri de discuri..... probleme este ca nici mecanici nu prea stiu ce sa zica... am schmbat butuci ku rulmentii ca cica asa s-ar rezolva problema  .. dar fara nici un efectt.......   

daka are cineva vreo idee este bine venita.... ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am schimbat bateria la cheia briceag si urmeaza sa o activez dar nu stiu cum si cartea masinii e in masina, masina in garaj si eu nu mai ies acum afara, decat dimineata :D

Cum prezinta aici, e bine 

?

Am cautat pe forum dar nu prea am gasit.

Multumesc anticipat de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e obligatorie sincronizarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca bagi cheia in yala si deschizi - tii pe deschis/ inchizi - tii pe inchis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din carte: Nu este necesara sincronizarea.

Daca totusi trebuie atunci:

1. Apasati o tasta oarecare de pe telecomanda

2. In interval de 1 minut de la apasarea tastei, descuiati portiera cu cheia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la o masina identica cu a ta am schimbat si eu bateria la cheie si nu i-am facut nimic, cheia a mers fara nici-o problema imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danke :)

De dimineata am testat-o direct si intradevar nu necesita sincronizare. (aseara cand am schimbat bateria nu am mai iesit la masina si nu aveam cartea)

Modificat de mocasini
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam dupa cat timp se duce bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!