Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

nu stiu sa spun. probabil pentru ca se mai raceste intre timp....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, masina a stat toata ziua. In aceasta seara am pornit-o si dupa 2 minute cat am dat zapada jos de pe ea, m-am uitat sub capota si era sarit. Nu cred ca in 2 minute sa incalzit capacul ca sa sara.

Nu a mai patiti nimeni problema mea, sau nu a auzit de ea nimeni?

Modificat de mafia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai iti zisai ca am auzit de problema asta .... si am vazut pe viu la un Seat... facut revizie, strans capacul filtrului la cuplu, totul bine.. peste 1500 km a inceput sa piarda uleiul. Prima data am crezut ca nu era strans bine capacul. S-a facut iarasi revizia, iarasi strans la cuplu, peste alti 1500 km, aceeasi poveste. S-a schimbat capacul filtrului de ulei si aia a fost tot....

Dupa ce am vazut si a doua oara aceeasi problema, am cautat si am aflat de acea informare....

evident , poate sa fie si alta problema la tine, dar inclin sa cred ca asta este problema...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb:

Presiunea care arunca capacul filtru de ulei e acceasi cu presiunea din baia de ulei? De ce joja nu e aruncata afara si e aruncat capacul care are si filet. Imi cer scuze daca asocierile mele sunt gresite. Incerc sa gasesc o explicatie.

Andrei, stii cumva la octavia carcasa filtrului de ulei are o sita pentru impuritati? O fi infundata aia?

Modificat de mafia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in baia de ulei nu este presiune (sau este, dar foarte mica si este cauzata de miscarea pistoanelor si eventualele gaze scapate pe langa segmenti - dar se ocupa sistemul de ventilare al carterului de ea)

In filtrul de ulei este presiune mare, intre 2 -6 bari, creata de pompa de ulei, pentru a unge angrenajele din motor.

nu are sita de impuritati. are supapa de suprapresiune, tocmai pentru a proteja filtrul de ulei si restul instalatiei, deci in filtru este presiune normala, teoretic... nu am auzit inca de cazuri sa se blocheze supapa de siguranta....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am strans capacul de la filtru ulei cu cheia si am mers la reprezentanta.

Mecanicul mi-a schimbat capacul de la filtru cu un alt capac, ei au presupus ca ar fi capacul de vina. Carcasa filtrului e intraga si vechiul capac parea in regula, dar parca filetul parea foarte putin uzat. Voi proba la cere, dupa ce se raceste motorul si va scadea temperatura de afara mai mult.

Multumesc pentru sfaturi, multumesc Andrei _221.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de cateva zile am observat ca la viteza de 80 - 120 pe drum drept masina balaseaza cand pe o parte cand pe alta. Bieletele antiruliu au fost schimbate acum o saptamana. Care poate fi cauza ?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai trebuie sa sapi la puntea spate

vezi discutia pe pagina anterioara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) am citit ulterior posturile mai vechi, am ajuns astazi la mecanic si a confirmat schimbarea celor doua brate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa cer de la service schita cu acele brate problema.

PS: toata distractia ma costa undeva la 700 ron ( 450 piese si 250 manopera ) :cheers:

Modificat de ciolib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punctele de la 1 la 9 si 10 la 13, cel putin asa am inteles eu din ce mi-a aratat mecanicu. O sa aflu mai exact cand o sa vina piesele si o sa merg la montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reper 1:

1K1501529 F si 1K1501530 (stinga si dreapta)

dupa 03.11.2008 e un singur cod pentru ambele parti: 1K1501529 J

interesanta problema cind comanzi piesele...

Reper 10: 1K0505465K (reper 9 conform ETKA)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu reperul 9 si 10 depinde de ilustratia din ETKA

Ilustratia asta de mai sus este de pe an model nou (2011 de exemplu). Daca intrii pe an model 2008, o sa fie alta ilustratie.

post-17228-0-54852400-1359580485_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am intrat pe anul masinii din dotare, ca de asta ma intereseaza componentele nu de una ce poate o sa mi-o iau alta data (sau nu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de genul acesta am patit si eu la viteze mari parca plutea si nu mai era asa stabila, am facut unghiurile de 2 (o data la Avia Militari si o data la Augsburg) ori si nimic incepuse sa imi tocesca cauciucurile pe interior in gen dinti de fierastrau si faceu un huruiut ingrozitor, alti imi spuneau ca am nu stiu ce bucsa la puntea fata, parca bucsa mare dusa si in sfarsit am rezolvat-o prin refacerea unghiurilor la masina dar atentie unghiurile spate, rotile spate numai erau paralele ci oblice si cand a inceput sa regleze am vazut efectiv cum se deplau. De atunci am terminat cu huruitul, plutitul si in stabilitatea , dar atatia care mi-au facut unghiurile mi reglau doar pe fata, defapt nu aveu ce reglau ca de fiecare data le gaseau ok !!

Modificat de ecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De mai multa vreme am observat si eu un zgomot suspect la rulare. Cand merg cu masina la viteze in jur de 50 - 60 km/h se aude de la trenul de rulare un fel de zgomot ca un huruit/vajait, ca ar trece un curent de aer pe undeva pe sub masina. Se aude cel mai bine cand merg pe asfalt fin, proaspat turnat. Nu este foarte puternic, dar e sesizant. Daca cresc viteza peste 60 km/h deja zgomotul nu mai este sesizabil. Nu este foarte deranjant, dar de fiecare data il aud si ma gandesc ca este ceva problema la masina.

Anul trecut in vara am fost la reprezentanta Skoda din Cluj cu problema asta, si mi-au verificat rulmentii, au facut geometria, era putin dereglata pe spate, au reglat-o dar zgomotul tot a ramas. Ei au zis ca masina e in regula si e zgomot de la anvelope. Cand am schimbat anvelopele de vara cu cele de iarna zgomotul a ramas acelasi. Anvelopele de iarna le-am folosit 2 ierni si pe fosta masina inainte de Octavia si nu aveau nici un zgomot la rulaj, deci eu cred ca sigur nu e de la anvelope zgomotul respectiv. Am uitat sa precizez ca am verificat si amortizoarele pe stand si mi s-a spus ca au iesit foarte bine, aproape ca unele noi.

Ati mai intalnit si altii aceasta problema? Este cumva ceva ce tine de aerodinamica masinii, (problema de genul "asa face toate" :) ) la Octavia 2? Nu pot sa-mi dau seama daca masina mea a facut asa de cand am cumparat-o deoarece am masina numai din aprilie anul trecut si la inceput nu eram obisnuit cu toate zgomotele ei.

Multumesc.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil de la aerodinamica. verifica problema geamului mic de la usile spate, este bine documentata aici pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu la problema geamului mic de la usile spate, dar sotia sta frecvent in spate cu copiii si a zis ca nu se aude nimic de la geamuri. In plus daca ar fi problema cu geamurile, cred ca zgomotul s-ar sesiza si la viteze mai mari si cred ca s-ar amplifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiule, cred ca e vorba de o scapare pe linga un cheder la una din usi ... nu cred ca ai ceva probleme la masina, din cite ne-ai spus tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de sugestie, dar daca ar fi de la ceva cheder, nu ar trebui sa se auda zgomotul sau chiar sa se amplifice la viteze mai mari ? Am gasit topicul despre problema cu geamurile mici de la usile spate, si acolo lumea se plangea ca se aude la viteze de peste 80 - 90 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-102797-0-74139100-1360239007_thumb.

 

Revin cu feedback la problema pe care am avut-o cu "tangajul" masinii in poza atasata gasiti elementee pe care le-am schimbat. Cu ocazia aceasta s-a constatat necesitatea inlocuirii placutelor de frana, am optat pentru TRW.

 

Multumesc colegilor de forum pentru ajutor, sper ca aceste clarificari sa ajute pe cei care au aceeasi problema. 

Modificat de ciolib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!