Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

O sa incerc sa o scot dupa sarbatori! Cea dintre scaune e dusa de ceva timp,una merge in sus si una in jos,dar acolo parca nu se vede asa tare,asta e fix pe bord si imi sare in ochi tot timpul.Multumesc pentru raspunsuri si Craciun fericit tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor si La Multi Ani!

Am si eu o mica problema:

Cand sta la ralanti, dintr-o data incepe sa se auda cum incepe turbina sa fluiere fara sa ating absolut nimic. Se aude doar cu clima/player oprite. Daca ating acceleratia, doar cat sa misc acul in bord, sunetul dispare instant... apoi iar in cateva minute face din nou.

Aseara am facut o scanare cu vag si nu am nici o eroare. Asa ca am stat cu ochii pe EGR si se pare ca atunci cand se aude turbina duty cycle e sarit la 90+ %.

Sunt atasate poze...

Credeti ca ar trebui curatat, schimbat EGR?

post-24729-0-50920500-1358083732_thumb.j

post-24729-0-26820800-1358083743_thumb.j

post-24729-0-44400000-1358083754_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se confrunta cineva din cind in cind, in functie de starea carosabilului, cu tangaj la masina??

suspensia este ok, bucsaraia aproape ok (trebuie sa schimb doua bucse mari de la puntea fata) si parca balansul incepe din spate....

din discutii cu un posesor de octa cu motor 2.0 140 cp si pdg si octa cu motor de 1,9 fenomenul descris de mine apare la cea cu motor de 1,9 pe cind aia de 2.0 sta cum trebuie pe sosele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine apar acest fenomen..dar numai cand pun caucicurile de iarna...pe spate unul dintre ele este tocit inegal si apare numai la viteze peste 120...deci intrebare este Dragos cu rotile de vara iti face tot la fel???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina o am din decembrie, rotile sint de iarna, uzate egal si roti de vara nu am inca...

bag de seama ca asta e din ciclul asa face toate

de speriat nu ma sperie, dar ma enerveaza fenomenul ca imi da senzatie de nesiguranta uneori, daca e sa ma raportez la golf....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea, fara PDG, nu am experimentat niciodata fenomenul. Sta chiar bine lipita de sosea desi am doar cauciucuri de 15... am tot 1.9 TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pe 16

o sa ma mai uit inca o data la ele si o sa vad ce uzura au, masurata in mai multe puncte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa confirm ca si la mine e la fel, in sensul ca nu am probleme ... Ce am observat e diferenta majora intra cauciucurile de iarna si cele de vara pe asfalt curat. Cand conduci masina aproape de limita diferenta e uriasa, cele de iarna fiind mult prea "flexibile" as zice, in sensul de moi ... senzatia e ciudata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta asta este de la jante, cele de tabla fiind mai elastice ca cele de aliaj.

in ceea ce priveste condusul la extrem, nu a fost vorba (ma rog, in afara de liniile drepte :icon_cheesygrin: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apare un "tangaj" doar la trecerea peste o mica denivelare.... si da senzatia ca fuge spatele

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am facut o scanare cu vag si nu am nici o eroare. Asa ca am stat cu ochii pe EGR si se pare ca atunci cand se aude turbina duty cycle e sarit la 90+ %.

e ok cum functioneaza. Dupa 2 min de functionare la ralanti egr se inchide.

Aseara am facut o scanare cu vag si nu am nici o eroare. Asa ca am stat cu ochii pe EGR si se pare ca atunci cand se aude turbina duty cycle e sarit la 90+ %.

e ok cum functioneaza. Dupa 2 min de functionare la ralanti egr se inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai urc-o pe elevator si verifica-i bucsaraia atit pe fata, cit mai ales pe spate, unde ai o gramada...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se confrunta cineva din cind in cind, in functie de starea carosabilului, cu tangaj la masina??

Vezi ca pe puntea spate sunt niste brate subtirele, drepte (inferioare). Vezi ca unul dintre ele (sau amandoua) ti-a plecat de pe bucsa, in special in partea in care bratul se prinde pe portfuzeta. Se schimba bratul cu totul (sau amandoua).

Daca o tii drept pe drum ai impresia ca pleaca usor de spate stg/dr asa-i?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da da, uneori

mersi de pont, o sa verific cu proxima ocazie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pina ajung la masina am aruncat un ochi in etka si banuiesc ca te referi la piesa: 1K0 505323N; e corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am nevoie de sfatul nostru.

Am 12mii km de la utimul schimb de ulei . Dupa un drum de 7km, s-a aprins martorul de ulei in bord ( pe rosu), completez cu 500ml ulei si dupa 600m se aprinde iar, completez cu inca 200ml si dupa 300m se parinde iar. Fiind noapte nu am verificat uleiul pe joja dar la ultima ferificare cu 1000km inainte era la jumatatea dintre min. si max.

Dupa ce s-a aprins ultima oara am ridicat capacul de la motor si sub el totul era plin de ulei.

Pornesc motorul sa vad pe unde curge ulei si observ ca, capacul de la fultrul de ulei este putin ridicat si pulveriza ulei precum duza de la spalatorul de parbriz.

Dau capacul jos, garnitura era in regula si capacul nu era crapat. Infiletez capacul la loc si il strang bine, completez cu aproximativ 3.5l de ulei ( cam atat am pierdut).

Saptamana asta am facut doar 2 drumuri scurte de aproximativ 4-5km fiecare.

In aceasta seara, am pornit masina sa se dezghete, in timp ce eu dadeam zapada jos de pe ea. Inainte sa plec, am ridicat capota sa verific filtru si am vazut ca, capacul la filtru de aceasta data era aruncat afara de tot si iar a curs ulei.

Ce poate fi, ce pareri aveti?

Multumesc.

PS. Capacul are aproximativ 2,5-3 cm de filet.

Modificat de mafia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat filtrul de ulei sa nu fie imbacsit sa se creeze presiune care sa sufle garnitura de la capac?Undeva nu circula uleiul cum trebuie intre pompa filtru si motor.Schimba filtrul cu unul nou si garnitura de la el si vezi cum se prezinta dupa aceea.Capacul la filtru trebuie strans f.bine cu o cheie tubulara,nu are voie sa se slabeasca.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In portbagaj am toate filtrele si ma pregateam sa le schimb chiar maine. Oare pot sa scot filtrul de ulei si sa merg 5km fara el, pana la reprezentanta?

Capacul l-am strans eu cu mana mea si l-am strans foarte bine.

Nu inteleg ce se intampla :(. Am citit pe net ca la unele masini ar fi o sita si aia sa fie acoperita cu mizerie.

Modificat de mafia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti dai seama ce va fi sub capota??? si in motor??

mergi cu el asa cum este ca e mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa merg fara filtru de ulei, presupunad ca el ar fi problema, nu fara capacul la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ok

ma gindesc la ceva: nu e defect cumva si capacul? daca il ridica presiunea posibil ca filetul sa fie distrus..

nu e indicat sa mergi fara filtru deoarece retine posibile particule ridicate cu pompa de ulei din baie, ce pot ajunge in canale de ungere cu sectiune foarte mica, sa le blocheze si apoi adio ungere, avind ca rezultat uzuri premature.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe un alt forum :

"Pentru o fractiune de secunda,supapa de refulare(by-pass,siguranta),nu si-a facut treaba.E foarte posibil sa se repete situatia.Supapa respectiva se afla in corpul pompei de ulei.Situatia favorabila producerii evenimentului,este atunci cind uleiul este rece si viscos,presiunea depasind valorile normale,este necesar a fi ajustata(reglata) cu ajutorul supapei de refulare."

E valabil si la pompa de ulei de pe Octavia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unele serii de motoare au avut probleme cu capacul filtrului de ulei - exista si informare - diametru cu putin mai mic decat cel nominal. Dupa o vreme, incepe sa nu mai etanseze si se desface in mers. Solutia ar fi sa cumperi alt capac de filtru de ulei.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce la infiletare nu scapa? O fi posibil, am sa intreb maine la reprezentanta daca exista informare.

Modificat de mafia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!