Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

@nervoss

Ambele mufe sunt foarte curate(le-am vazut personal. Alte idei mai aveti pt ca cred ca ma voi da batut.

Astazi spre exemplu desi afara erau 19 grade iar s-a aprins senzorul...

Modificat de claudiu1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele mufe sunt foarte curate(le-am vazut personal. Alte idei mai aveti pt ca cred ca ma voi da batut.

Astazi spre exemplu desi afara erau 19 grade iar s-a aprins senzorul...

Incearca sa cureti cu un cutter sau surubelnita cele doua antene ale sondei din vas. La mine a functionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nervoss

Ambele mufe sunt foarte curate(le-am vazut personal. Alte idei mai aveti pt ca cred ca ma voi da batut.

Astazi spre exemplu desi afara erau 19 grade iar s-a aprins senzorul...

Salve ,in momentul cind s-a aprins senzorul nivelul cum este??? poate mai trebuie completat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o jonctiune are 2 mufe(de obicei una mama si alta tata), care se imperecheaza perfect si ar trebui sa nu lase umiditate ca sa poata oxida. clar daca ai schimbat vasul una din mufe e noua, insa cealalta poate fi inca oxidata, de aia te intreb daca sunt curate.

@cristi_v concluzia este ca nu este nicio concluzie, ca sa parafrazez generatia messenger si/sau facebook.

Pentru cei care tot o dau cu cauciucurile(intr-un post am spus de diferenta resimtita de mine cu 2 randuri de anvelope), insa nu de asta e vorba, ci: la masina mea(ma repet) incaltata cu cauciucuri Michelin PilotSport 3(daca aveti habar de ce e vorba, mai intrebati) 205/55 R16 intra ABS-ul mai repede ca la cealalta octavia II, 1.9 tdi incaltata cu Matador elite 2 pe dimensiunea 195/65 R15. Sau decat la cea a cumnatului, incaltata cu anvelope de iarna de dimensiunea 205/55 R16. Deci, cu cele mai bune cauciucuri din comparatie, tot intra ABS-ul putin mai repede. Rog sa cititi pana pricepeti, cei care tot o dati cu cauciucuri si dimensiunea acestora.

Sper ca de data asta m-am facut inteles!

Salve ,poate ai dreptate si la tine intra ABS mai devreme dar intra la frinarea violenta> 130km/h sau sub 60km/h, ma gindesc sa nu fie o problema cu lichidul de frina sa exercite o presiune prea mare pe placute avind tendinta de a bloca roata si atunci sa intre ABS-ul ,pedala de frina de unde incepe frinarea??poate trebuie aerisita instalatia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aerisita...am schimbat anul trecut lichidul de frana. La fel se comporta si cu cel cu care a venit din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pare o intrebare idioata. :) Ai incercat cu mai multe cd-uri si face la fel cu toate?

Mie mi se intampla asta (atat la stream mp3 cat si la nexus) atunci cand cd-urile sunt destul de zgariate. Daca bag cd-ul si il las sa cante de la cap la coada nu e nici o problema dar daca incerc sa schimb melodia nu functioneaza.

salut, am incercat cu toate cd-urile pe care le am in masina, chiar si CD cumparat din magazin. Am luat si un cd cleaner, am zis ca poate o face ceva...dar fara succes..la fel face..merge cap coada perfect dar daca incerc sa schimb melodia..poc cd error..:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lentila nu mai focalizeaza corect pe disc

Am inteles. Banuiesc ca singura solutie este schimbarea cd-playerului nu? Dar daca tot il schimb ar merge pus cd player stream mp3? Adica banuiesc ca s-ar potrivi nu ar fi probleme sau ceva.

Respect!

Modificat de Godfather14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nervoss

Ambele mufe sunt foarte curate(le-am vazut personal. Alte idei mai aveti pt ca cred ca ma voi da batut.

Astazi spre exemplu desi afara erau 19 grade iar s-a aprins senzorul...

Salve ,in momentul cind s-a aprins senzorul nivelul cum este??? poate mai trebuie completat

Evident tot timpul nivelul este un pic peste limita maxima. Totusi acele antene nu vin odata cu vasul (pe care l-am schimbat).

Incerc sa inteleg totusi ca exista o legatura cu temperatura exterioara deoarece de cand s-a racit vremea afara, iar nu se mai aprinde..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de nivel e incorporat in vas din ce retin eu....

Nu aveai cum sa schimbi "antenele" de pe vasul vechi pe cel nou

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de asta zic si eu..am schimbat toate elementele sistemului si totusi acel senzor inca se aprinde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scurtcircuitezi mufa si o lasi asa(eventual masori cu un ohmetru rezistenta lichidului in vas prin pinii sondei si pui o rezistenta similara in mufa). Daca se mai aprinde inseamna ca e cablajul pana in bord intrerupt undeva si face doar ocazional.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face asa ceva.....cauta cauza, nu ascunde defectul.

Curata iar plotii senzorului si mufa acestuia. Daca tot iti face, mergi pe cablaj sa cauti problema

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu am zis sa ascunda cauza ci sa localizeze mai exact defectul :)

stiu ca am intalnit o asemenea problema si era o lipitura rece pe placa ceasurilor de bord

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la masina - mica si enervanta: s-a retezat ornamentul, sau cum se numeste chestia aia striata de sub frana de mana - cea care culiseaza cand tragi/lasi frana . Are niste striatii pe ea si de la una din ele s-a retezat si cand frana este trasa este o foarte frumoasa gaura sub maneta. Se poate inlocui sau lipi cu ceva chestia aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca am intalnit o asemenea problema si era o lipitura rece pe placa ceasurilor de bord

se mai intampla, dar mai ales la G4....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre asta e vorba. Sa inteleg ca trebuie inlocuit tot ansamlul ala, nu exista alta varianta?

Modificat de ot26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e tot ansamblul, doar acea chestie care culiseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La skoda mea s-a crapat cauciucul de la inchiderea capacului de la combustibil ce acopera arcul si clapeta pe care apesi si se deschide usa de la combustibil si problema e mai veche ca iarna trecuta intra apa in cauciucul ala si se bloca si trebuie sa deschizi cu ceva ascutit ca sa poti alimenta. As vrea sa stiu daca se poate schimba doar cauciucul ala sau tot sistemul de inchidere deschidere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Victorie ( cel putin temporara).

Azi baietii de la nurvil (f. serioasi de altfel) au dat jos ceasurile din bord si au curatat mufa care intra acolo. Sper ca asta va fi si solutia de rezolvare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa o saptamana de mers, nu a mai aparut nimic asa ca pot considera problema rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!