Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Mai am si un ford fiesta doar cu abs> Abs-ul intra doar pe suprafete mai umede! probat chiar azi dupa un drum de 200 km! Cauciucuri Bridgestone turanta, extrem de plasticoase de noi. Dar abs-ul intra mai rar ca la Octavia, unde intra f. des.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, nu e deloc vrajeala. Cu alea de a venit masina era jale. Acum am Michelin - nu se compara.

Iar cu presiunea in roti e aceeasi treaba.

E adevarat ca ABS-ul intra foarte repede la Octavia. La Golf nu prea l-am simtit pana acum. Dar pot sa iti spun ca mie mi se par franele pe Octavia mult mai bune decat pe Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS care intra foarte repede la Octavia 2 ??? Nu prea imi vine sa cred asa ceva ... a mea trebuie ingenunchiata rau ca sa intre ABS-ul; probabil presiunea din roti nu o ai corespunzatoare, daca anvelopele sunt bune. In comparatie cu alte marci, pot spune ca am un Renault Megane 1 la serviciu al carui ABS intra si daca pun frana pe un scuipat ... asa ca ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeam de abs Bosch 8.0. Voi vorbiti de altceva. Nu fac polemici. Abs intra mult prea repede la Octavia 2 FL! Am multi cunoscuti chiar de pe forum care se plang de asta ! In rest toate bune! poate e parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna ABS intra prea repede?! ABS monitorizeaza viteza de rotatie a fiecarei roti si intervine indiferent de suprafata sau de anvelopa. Deci ABS intra cand trebuie pentru a evita blocarea rotii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 182.000 de KM si va spun ca in cei 4 ani de utlizare zilnica, nu a intrat ABS decat fix de 5 ori, la franari extrem de violente;

Si am utilizat cate o pereche de cauciucuri pe an, fara a da atentie presiunii sau altor chestii elementare;

Acum am Continental 205/55/16 cu 2.2 atmosfere in ele...si nu a intrat ABS-ul de cand le am (aprilie 2012)

In rest, nimic deosebit;

De asemenea, nu o sa includ aici sezonul de iarna cu gheata & others stuff...unde este pasibil sa intre destul de des;

Oricum, daca se ajunge in situatia de a intra ABS, cu siguranta nu este vorba de o franare obisnuita;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa inlatur suspiciunile voastre(nu sunt weekend driver): Presiunea e ok(2.2 bar), cauciucurile sunt Michelin PS3(205/55 R16), fabricate 2012, Germania. ABS-ul intra f rar, insa mult mai repede decat la fordul fiesta al sotiei, comparatie facuta la acelasi stil de franare/viteza/rugozitate asfalt. Cu cauciucurile anterioare isi facea simtita prezenta mult mai repede, la fel si cu cele de iarna, dar nu despre asta vorbeam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si eu ziceam idem, octavia cu Continental eco 2 din 2010, fiesta cu bridgestone turanza din 2007, ambele pe 195(la fiesta am 195/50/15). la fiesta intra f, greu abs pe uscat dar nu se blocheaza rotile(sa las dara pe astfalt), deci am o franare mai eficienta, masina nu mareste distanta de franare prin rostogolire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Prea repede" e una, "mai repede" e alta. "Prea" inseamna ca nu intra cand ar trebui ci mai devreme iar "mai" este prin comparatie cu o alta situatie. Sa spui ca intra "prea repede" la Octavia 2 este echivalentul "ABS la toate Octavia 2 este defect". Daca admitem ca afirmatia "ABS la toate Octavia 2 este defect" este falsa, rezulta ca aceasta discutie este una fara sens.

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi_v...am sa te rog sa te abtii de la posturi de logica. Cine intelege ce am vrut sa zic/intreb, are voie sa-mi raspunda...cine nu, sa lectureze, sa se amuze de noi, sa ne zica cum vrea(gen uite ce discuta si prostii astia) dar sa nu se bage in seama atat timp cat nu aduc nimic constructiv.

Si da, zic prea repede, deoarece as vrea sa intre mai tarziu!

End offtopic.

Exact de asta ziceam si eu bogdanpiatra. Exact acelasi sentiment, ca si cum la ford nu ar intra ABS-ul, insa e dozata altfel forta de franare...si nu are nevoie sa intre, deoarece f greu se ajunge la momentul de blocare a rotii si necesitatea ABS-ului....Si pentru eventualii carcotasi, fiesta mea este doar cu max 100 kg mai usoara decat octavia: ~1250 fiesta, ~1330 octavia(date din talon).

S-ar putea rezolva cumva aceasta mica si enervanta problema a mea? Gen inlocuire furtunase cu unele metalice sau inlocuire discuri cu unele mai mari...Placute am Ate original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, daca logica te deranjeaza, scuze! Oricum, ti s-a raspuns de mult dar pentru ca mi se parea ca n-ai inteles am incercat sa te ajut.

Ca fapt divers, la mine nu a intrat niciodata ABS-ul pana acum.

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare chiar invers, trebuie sa franez EXTREM de brutal ca sa intre ABS-ul. In 8 ani de cand am masina nu cred ca a intrat de mai mult de 10 ori ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unul nu mi se pare ca intra ABS-ul prea repede (si prin asta intelegem ca nu mi se pare ca vreo roata mi s-a blocat) ci dimpotriva! De putine ori am simtit ABS-ul (exclud iarna).

Practic ABS-ul intra in momentul in care una sau mai multe roti se blocheaza; daca o roata s-a blocat nu este vina pompei de ABS si ar trebui investigata problema de ce se blocheaza rotile?

Fosta masina a fost un Focus1 si sistemul de franare la Octavia mi se pare superior (poate si datorita anvelopelor 225/45/R17)

P.S. Eu cand am luat masina am pus o frana de la 100 km/h - 0 si n-am avut nicio urma pe asfalt.

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cu atat mai laudabil daca intra mai repede decat la alte masini. Asta inseamna ca toate componentele(electronice, electrice, mecanice) cumulate "gandesc" si "decid" mai repede, rezultand un nivel inalt de securitate activa. Daca vrei sa maresti aderenta pune un pneu mai aderent si rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca veti citi pe net studii despre ABS veti constatat ca marea calitate a acestuia este ca pastreaza traiectoria! Marele dezavantaj este ca , creste distanta de franare!!!!!!! Inclusiv pe zapada, unde se precizeaza ca o masina fara abs aduna materiale in fata rotii si distanta de franare este mai mica! sunt mult mai multe studii pe acesta tema! intrarea rapida a abs nu inseamna ca el lucreaza, ci ca undeva se inregistreaza o incepere de pierdere a aderentei, lucru care se pare ca la unele skode(bineinteles ca nu perfectiunile voastre) acesta percepere de catre senzori a pierderii aderentei este mai rapida decat la alte masini( eu vorbesc aici de ford fiesta, logan diesel 2009, renault megane 2005). In plus, la cele 3 masini amintite niciodata, la franari mai bruste dar nu la limita , nu am auzit scrasnet de cauciucuri, dar la skoda da, si fac comparatia si cu logan diesel cu acelasi tip de cauciucuri, continental eco ..2.

dar hai s-o lasam balta. e doar parerea mea, a unui alt forumist si a inca a cateva persoane cu care am discutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa nu remarc aprecierea ta peiorativa vis-a-vis de Skoda; daca ai ceva impotriva acestei marci..treci la Logan Diesel 2009, sunt convins ca vei fi perfect multumit;

Oricum nu iti va schimba nici unul dintre noi parerea, despre ceea ce tu ai deja prejudecat si l-ai adus la adevar general valabil..crezi tu!

Overall, toate posturile tale sunt anti-Skoda, asa ca nu mai are rost;

Sunt dispus sa inteleg pana un punct subiectivismul, insa sa mergi pana acolo in care sa spui ca intra ABS mai repede ca la marcile de masini de care amintesti mai sus..este deja prea mult;

De aceeea, inainte de a merge mai departe pe structura ta logica, iti propun sa vii cu dovezi, teste/comparatii si alte tampenii de acest gen..!

Cat priveste "perfectiunile noastre", iti recomand sa te abtii de la comentarii tendentioase;

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au scartait putin rotile de maxim 5 ori in 86.000 km km la frane foarte bruste si o singura data in mod memorabil la o frana de la 130-140 la 0 km/h.

Pe asfalt nu mi se pare ca intra des ABS-ul insa pe zapada si/sau nisip isi cam face de cap :)

Masina are minim 1600 kg in orice moment e condusa, frane fata de 312mm si anvelope pe 225.

Daca m-ar intreba cineva de ce cred ca problema apare numai la voi as zice ca:

-Pe ambele motorizari (1.2 TSI si 1.6 MPI) discurile de frana sunt de 280 mm fata de 288 cat sunt la celelalye motorizari.

-Masinile avand motoarele mai usoare apasarea pe rotile din fata in caz de frana brusca este mai mica decat in cazul unor motorizari mai grele si deci teoretic si aderenta este mai mica (daca nu luam in calcul si inertia).

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca postul meu anterior poate parea, tendentios, am sa lamuresc, pentru eternitate:

1. Nu am actiuni la SKoda

2. Nu am actiuni la VAG

3. Oricand mi-as lua un E90/91 320 D de la BMW, ala LCI de 177 CP, cu distributia in spate, care se rupe mai des decat la 320 D de 163 CP;

4. Anulez punctul 3, pentru ca BMW nu este facut pentru drumurile pe care merg daily!

5. Utilizand diverse masini, inclusiv cele mentionate de colegul nostru Bogdan, sunt in masura sa fac comparatie!

6. Sunt aPolitic!

...

End offtopic!

Sorry

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prietene claudiu, daca tu vezi pe undeva ca am spus ceva rau de skoda in posturile mele, e treaba ta! Sau bineinteles ca nu se poate face absolut nici o comparatie intre sistemele de franare de pe ford si renault(dacia)( fie vorba intre noi, nu-i asa, niste firme de tot ca....tul, nu-i asa , esti multumit acum...) Logan diesel 2009 avea abs +afu Bosch 8.0 de ultima generatie, oricat ai incerca sa ..., iar cand renault a introdus afu pe masinile sale de ra.....t sau siguranta de 5 stele, octavia era undeva in urma.

si afu(BA cum se mai spune) pe octavia cred ca a aparut in 2009!! Si saraca a ramas la 4 stele chiar in 2012! dar de........

Hai s-o lasam balta!

iar cu faptul ca esti apolitic, se vede!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca veti citi pe net studii despre ABS veti constatat ca marea calitate a acestuia este ca pastreaza traiectoria! Marele dezavantaj este ca , creste distanta de franare!!!!!!! Inclusiv pe zapada, unde se precizeaza ca o masina fara abs aduna materiale in fata rotii si distanta de franare este mai mica! sunt mult mai multe studii pe acesta tema! intrarea rapida a abs nu inseamna ca el lucreaza, ci ca undeva se inregistreaza o incepere de pierdere a aderentei, lucru care se pare ca la unele skode(bineinteles ca nu perfectiunile voastre) acesta percepere de catre senzori a pierderii aderentei este mai rapida decat la alte masini( eu vorbesc aici de ford fiesta, logan diesel 2009, renault megane 2005). In plus, la cele 3 masini amintite niciodata, la franari mai bruste dar nu la limita , nu am auzit scrasnet de cauciucuri, dar la skoda da, si fac comparatia si cu logan diesel cu acelasi tip de cauciucuri, continental eco ..2.

dar hai s-o lasam balta. e doar parerea mea, a unui alt forumist si a inca a cateva persoane cu care am discutat.

Pana la urma ce vina are abs-ul ca rotile pierd aderenta? Si nu fac referire doar la Octavia2. De ex Logan abs echipat cu Debica e varza pe langa unul incaltat cu eco3 de la Conti.

Distanta de franare pe carosabil uscat sau ud e mai mica cu ABS dar pe zapada situatia sta exact invers, cum ai scris si tu.

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posturile tale sunt 100 % anti, sau daca nu acest procent, cel putin 80 % contra skoda! cel putin pe topicul de 1.2...si nu este treaba mea, este constatare!

Este strict problema ta, daca ai ceva impotriva acestei marci; (uneori am impresia ca ai asteptari prea mari de la 1.2 TSI drive...& other stuff..);

Cat priveste nivelul de tehnologie existent pe alte marci in detrimentul SKodei/VAG...asa mai adauga si tehnologia Common Rail..adoptata prea tarziu, cu zeci de probleme de VAG pe marcile din subordine;

Asta rezulata un avantaj net superior al concurentei vis-a-vis de Skoda/VAG? Pornind de la ce? Scrieri si pareri subiective?

Inca o odata, mergi in continuare pe solutia Renault (Dacia, Nissan..etc), Ford..si mi-as permite a aduga: FIAT sau pe solutia Peugeot..daca esti nemultumit, si sa vezi acolo dureri..!

De asemenea, daca vrei premium..ai de unde sa alegi...cu 100 % probleme la fel ca la marcile expuse de mine; (ai in schimb, plastice premium)

EURONCAP..este nerelevant pentyru discutia noastra! Pierzi puncte ca nu ai pus nush ce atentionare de airbag!

Cauta pe net accident de M5 si apoi gandeste-te daca altii din Renault ar fi scapat..

Ambele avand EURONCAP *****

Daca vrei, o "ardem in prietenii" cat vrei tu, insa nu o sa ma convingi de inferioritatea marcilor amintite de tine, fata de Skoda;

Si o spun avand in spate marturiile a zeci de utilizatori de flote de Logan Diesel 2009, Fier de calcat 2005 si Cel cu franele sparte la 1780 km Fiesta!

BTW..daca vrei sa compari Octavia II, compara cu clasele in care ea are concurenta; nu cu Fiesta sau cu Logan Diesel 2009!

Nu are rost sa iti explic ca sunt alte clase, alte table, alte ABS-uri;

Got it?!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu ne aprindem asa rau...Se pare ca sunt masini, printre care si a mea, care au un sistem ABS putin mai sensibil....chiar o fi imposibil? chiar asa greu va este unora sa intelegeti? Daca da, eu sunt dispus ORICAND sa las un toma necredinciosul sa faca o proba cu masina mea. Apoi sa spuna daca am sau nu dreptate, daca-s tampit sau nu. Pana atunci, intreb ce ar putea fi in neregula(asta daca este ceva in neregula), ce s-ar putea seta altfel, ca sa-mi fac masina sa functioneze cum vreau EU, ca de aia e masina mea(bineinteles, in conformitate cu legislatia aflata in vigoare)!

@claudiu eu compar octavia cu fiesta pentru ca masinile astea le am. O compar si cu alta octavia(intamplarea face sa mai am vreo 2 prin familie) si sunt diferente. Diferente care probabil se incadreaza in marja de eroare a producatorului. Si ca sa parafrazez un geniu in viata: "Got it?!"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu contesta ca un ABS intra mai devreme sau mai tarziu...

Asa cum tu si Bogdan exemplifici, asa si eu v-am spus, intr-un post anterior, de cate ori a intrat ABS la a mea, in cei 4 ani de existenta;

Problema nu este ABS sau alte chestii, problema mea este modul cu totul tendentios in care Bogdan a prezentat acest lucru: pefectiunile noastre, comparatia nefericita cu alte marci prin prezentarea intr-o lumina nefavorabila a Skodei lui: Logan Diesel 2009, Ford Fiesta...Reno;

Daca vrei sa compari Octavia cu ceva, hai sa comparam cu ceva din clasa ei...nu cu Fiesta sau Logan;

Si te-as ruga sa nu cadem in latura celalata, deaorece aici nu este concurs de cultura generala sau de stabilire a nivelului de inteligenta a fiecaruia!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiu, imi pare rau sa spun, dar voi and am auziti ceva de rau de octavia sariti de 5 metri in sus, pur si simplu nu acceptati faptul ca pe piata asta auto este posibil sa existe masini din clasa inferioara care partial sa aiba macar un lucru mai bun ca octavia.

Nu am comparat de data asta loganul sau fordul cu octavia(desi la nivelul meu de satisfactie au fost superioare- a se vedea nebunia 1.2 tsi) ci doar am facut o comparatie vizavi de rapiditatea intrarii abs.Comparatia cu loganul s-a facut si pentru faptul ca aveam exact aceleasi tipuri de cauciucuri, iar cu fiesta pentru ca am niste cauciucuri bridgestone groaznice de noi, super plasticoase, si tot nu intra asa rapid! Parerea mea nu este singulara, nu stiu sa zic daca din pacate sau nu!

Iar despre topicul 1.2 tsi, eu zi sa taci din gura! Nu ti-as dori sa dai 16500 e pe o masina si sa intri in service mai des decat o supernova. Si pentru lucruri care toate s-au dovedit reale!

Hai s-o lasam balta, totul e superb la skoda!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si apropo, cu ce masini imi e permis sa compar octavia???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!