Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Vezi sa nu fie doar plin de apa; nici mie nu mi se mai auzea unul dintre ele, la fel am zis si eu ca s-a ars. Dar le-am verificat putin, am vazut ca dintr-unul curge apa ... l-am scuturat bine si la punerea la loc si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi ce sa vezi, si-a revenit claxonul !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema claxonului. Dupa ce zilele astea ba mergea, ba nu mergea am umblat la el si am gasit firul maro rupt si cel galben cu dunga cu neagra aproape rupt.

Cred s-a rupt din cauza vibratiilor deoarece firul era destul de intins ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan2: si eu am (avut) probleme cu claxonul: masina a stat nemiscata in parcare o saptamana (fara sa ploua in perioada respectiva) si cand m-am urcat la volan un claxon nu mai mergea. A inviat singur, a mers cateva luni, apoi mi-a facut iar aceeasi gluma. Din fericire acum merge, sa ma anunti cat te costa claxoanele, daca te decizi sa le schimbi.

Eu ma astept ca in curand sa nu isi revina si sa moara definitiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claxoanele pe original sunt cam la 200 lei bucata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am reusit sa scot duza, se misca doar sus-jos - se regleaza, dar nu stiu cum sa scot duza, trebuie sa ajung undeva sub plasticul pe care sta duza sau cum este prinsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este la Jetta 2012 poate se potriveste si la tine

post-9097-0-33198500-1343986995_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci trebuie sa ajung sub plasticul pe care sta duza .. azi am incercat din nou si a mai inceput sa stropeasca din cand in cand in evantai dar stropeste intr-o parte de ajunge apa pe geamurile laterale - iar reglaj stanga-dreapta nu exista, e fixa pe stanga-dreapta nu stiu de ce stropeste in lateral, poate am dereglat-o eu incercand sa o scot

PS: nu este ca la Jetta, este ca in schema de la nervoss, duzele sunt mai mici, aproape patrate, este semnul de Audi pe ele si se misca sus-jos, la baza (vizibila) a duzei este o sfera care face posibil reglajul acesta sus-jos

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am dat schema pentru Skoda. :)) Simply Clever

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Elsa am gasit o reglare a diuzei

post-9097-0-70347900-1344015317_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut. am si eu o problema cu niste errori , daca ma poate ajuta cineva . Motorul parca nu merge rotund 1.9 tdi, si cand sterg erroarea 16621 , se sterge dar apare iar . In timpul stergerii de circa 1 sec de cand dau clic pe YES motorul merge rotund si apoi iar prost aparand eroarea din nou. Si unde se afla senzorul G 31 ? Este cumva acela care este prins pe un tub de plastic care vine de la EGR?

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Part No SW: 03G 906 016 DJ HW: 028 101 188 3

Component: R4 1,9L EDC 0000SG 6250

Revision: 12345678 Serial number: SKZ7Z0D2736292

Coding: 0000071

Shop #: WSC 73430 790 00000

VCID: 6ED84B4E00FF

1 Fault Found:

16621 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low

P0237 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Torque: 28.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.93 V

Bin. Bits: 11000100

Absolute Pres.: 1081.2 mbar

Absolute Pres.: 1285.2 mbar

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-M.lbl

Part No SW: 1K0 937 049 M HW: 1K0 937 049 M*

Component: Bordnetz-SG H34 0803

Revision: 00H34000 Serial number: 00000001410135

Coding: 00880F020004140000110D000000000000087B075C

Shop #: WSC 00075 150 03406

VCID: 3972A8120931

Part No: 1Z1 955 119 A

Component: Wischer SK351 012 0401

Coding: 00065525

Shop #: WSC 00075

1 Fault Found:

01049 - Supply Voltage Term 50

006 - Short to Plus - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema mica si enervanta :sly:

La capacul de la benzina este inchizatoul ala mic cu arc si cu cauciuc peste el pe care apesi sa ti se deschida si inchida capacul la combustibil...ei bine...in cauciucul ala de protectie am un por si in momentul in care merg la spalatorie imi intra apa acolo si iarna ingheta si trebuie mai tot timpul sa agat cu o cheie capacul la motorina sa il deschid ca arcul ala se blocheza si nu isi mai face cursa.

Trebuie sa merg sa schimbe toata dracia aia :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bog2010

Tu nu ai acolo doar problema cu acel senzor de presiune (care este pe traseul de admisie - dupa turbina), din cate se pare mai ai si cu alternatorul o problema ... 11.93 V cu motorul pornit si Supply Voltage Term 50: Short to Plus indica o problema de incarcare ... Rezolv-o mai intai pe asta, pune un voltmetru pe baterie si masoara tensiunea de pe ea cu motorul pornit si dupa aia vezi ce e cu acel G31.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat in ultimul timp ca la temperaturi mai scazute amortizoarele de la hayon nu mai reusesc sa sustina greutatea acestuia in pozitia deschis.

Oare se mai poate face ceva cu ele sau trebuie schimbate? Este normala aceasta uzura la 3 ani si jumatate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am mai auzit asa ceva, eu am masina de 8 ani si am folosit-o si iarna pe temperaturi de sub -10 grade si niciodata amortizoarele de hayon nu au facut figuri, daramite sa nu sustina hayonul sus. Cred ca unul sau amandoua s-au stricat si trebuie inlocuite, n-ar trebui sa coste foarte mult. Dar nu e normala aceasta uzura la 3 ani jumate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am mai auzit pe nimeni sa se planga de problema asta.

Ori sunt eu foarte ghinionist ori mai adaug in lista inca o dezamagire marca Skoda dupa ce in primavara am schimbat un motoras care actioneaza o clapeta (responsabila cu dirijarea aerului cald / rece la sistemul de aer conditionat). Numai motorasul a costat putin peste 500 RON.

Am sunat la reprezentanta si amortizoarele costa aprox. 240 RON / buc.

Sunt din ce in ce mai sigur ca urmatoarea masina nu o sa fie Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca voi cu 1.9 tdi plangeti, noi avem rauri de lacrimi!

destul de ieftin 240! e atata tehnologie si material de calitate in acel amortizor!

In alta ordine de idei, oare nu se pot reconditiona?? sau incearca compatibilitatea cu alta masina(gen supernova, solenza, eventual renault megane break)

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gasesc aftermarket la aprox 120 lei/buc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prima problema pe care o am la O2 si vreau sa o postez aici poate gasim vreo solutie.

De cateva saptamani, la temperaturi de peste 35 de grade, dar nu regulat (uneori la pornire, alteori dupa 200 de km parcursi) in bord se aprinde martorul pt lichidul de racire ( insotit de mesajul STOP, check owner manual). Am fost la reprezentanta si, desi mesajul era acolo, calculatorul spunea ca masina nu are nici o eroare.

Acum am schimbat: lichidul de racire(am, pus original), vasul si senzorul de temperatura; de asemenea s-a verificat si tot cablajul aferent. Menționez ca temperatura apei nu urca indiferent de cat de cald e afara și, in general, masina merge impecabil ; singura problema este ca ma enerveaza teribil cand se inroseste displayul, mai ales ca cei de la service sustin ca ar trebui inlcouit tot calculatorul de bord (nu prea cred asta, prefer sa merg asa).

Orice sfaturi, idei sunt bine-venite

PS: am pus-o la aceatsa sectiune pt ca mi se pare o problema minora

Modificat de claudiu1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa scrijelesti cu un cutter subtire, surubelnita, etc. (ce ai la indemana) cele doua sonde metalice din interiorul vasului de expansiune al antigelului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil un contact slab pe firul care vine de la senzor lichid racire in panoul de instrumente. Daca zici ca ai schimbat deja vasul de expansiune, banuiesc ca ai/s-a verificat si daca mufa e oxidata.

Sa ne spui cum ai rezolvat-o!

in alta ordine de idei, eu nu sunt multumit de ABS...intra prea repede si ma enerveaza. Care mai aveti si alte masini, vi se pare ca intra mai repede decat la alte marci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba cauciucurile daca sunt uzate si tine-le la presiunea corespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in alta ordine de idei, eu nu sunt multumit de ABS...intra prea repede si ma enerveaza. Care mai aveti si alte masini, vi se pare ca intra mai repede decat la alte marci?

Schimba cauciucurile daca sunt uzate si tine-le la presiunea corespunzatoare.

Vrajeli! Asa intra la skode! du-te la un renault, logan cu abs si afu cu acelasi tip de cauciucuri si vei vedea ca nu intra decat la limita.

am avut pe renault megane si logan diesel, ambele cu abs si afu aceleasi cauciucuri ca pe skoda, (continental eco 2....) si vara nu intra abs decat la limita, pe loc ceva mai alunecos, franau super ambele masini. Cu skoda ma duc "sanie" si vara, intra abs f repede si pe loc uscat! Si in plus mai si scartaie astfaltul, ceea ce pe celelalte masini nu prea se auzea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma e relativa si treaba asta. Daca masina se opreste in parametrii, inseamna ca sistemul merge bine..... NU ai cum sa compari 2 sisteme de franare , mai ales de la 2 marci diferite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!