Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

postul 2702

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La octavia 2 a mea mi-a ramas blocat reglajul pe inaltime a scaunului soferului...si culmea..pe pozitia cea mai inalta. Imi poate da cineva din Bucuresti o mana de ajutor pt repararea lui, iar daca nu se poate, macar cu aducerea scaunului in cea mai joasa pozitie????

Modificat de wakyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

am pus schema scaunului poate te ajuta ca sa-l repari.

in etka e scaunul de pe dreapta care e la fel ca cel de la sofer numai ca la cel din dreapta e pusa si cutia de depozitare de sub el.

scaun.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite etapele prin care poti demonta practic mecanismul de reglaj pe inaltime, in vederea repararii sau inlocuirii lui . Fara el scaunul va sta tot timpul la pozitia cea mai de jos

Summary of the components of the front seat.pdf

Removing and installing the front seats.pdf

Removing and installing the backrest frame for the seat frame.pdf

Removing and installing seat height adjusting elements.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut cum pot face si eu rost de acel program?etka?

si inca o problema daca aveti vreo idee de la ce ar fi

am vazut ca intrebat un coleg dar nu a primit raspuns

Pornesc Ac pentru rece...setat cliamtronicul pe 20 sa zicem...pe stanga deabia baga rece in schimb in dreapta ingheata parbrizul vreo idee de la ce ar fi ?nu tot timpul face asta are momente cand il apauca si ca sa isi revina trebuie sa ma joc la clima in sensul ca pe stanga sa ii dau mai putine gradea si atunci isi revine cat de cat

Stima

Modificat de pmstelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imaginile sunt din ELSA>

PEntru climatronic exista topic separat. FA o diagnoza si vezi ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc dragi colegi. Problema e ca nu ma prea pricep. este cineva dispus sa imi dea o mana de ajutor? vad ca tot din bucuresti sunteti si voi. Nu ma intereseaza reglajul, pt ca oricum masina doar eu o conduc si tin scaunul la pozitia cea mai joasa. acum insa e la cea mai inalta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate masina mea este cu cutia demontata, sper sa-mi fac timp duminica sa-i pun kitul nou de ambreiaj inapoi . Sculele mele sint in masina... daca nu rezolvi cu altcineva pina saptamina viitoare poate rezolvam problema intr-o zi in pauza de prinz... Sau poate te ajuta Cristi (AlBundy) care este priceput, serios si saritor... ( Cristi, nu te perii, asa este...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema de deplasat, vin eu la voi...doar sa se gaseasca cineva care ma poate ajuta:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am precizat, masina nu este acasa ci la sora mea in Colentina in curte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tare:)) eu stau in colentina:))...si inca ceva...se poate vizualiza pe maxidott cati km mai am pana la urmatorul service?

Modificat de wakyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca Al Bundy ( care sta pe Fundeni vizavi de Billa ) nu raspunde pina atunci, da-mi un numar de telefon si duminica cind o sa pun ambreiajul si cutia la loc, iti dau un telefon si rezolvam si cu scaunul intr-un fel sau altul...

Treaba cu vizualizarea nu o stiu, dar apare mesaj cu circa o mie de km inainte sau un numar de zile ...

te anunta masina din timp si nu te lasa, ca repeta mesajele pina o duci la service sau ii resetezi memoria...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspunsuri lucian,

Intre timp ti-am lasat si un PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut, mai vorbim la telefon ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut un scartait la relanti, care dispare daca scot A/C sau daca apas un pic acceleratia (cresc turatia cu 200-300 rpm, pe urma nu se mai aude). Se manifesta continuu (la relanti) atunci cand este foarte cald (masina a stat mult timp in soare si s-au incins probabil la peste 60-70 de grade toate partile din metal). In zilele racoroase nu face sau face doar un scart din cand in cand.

Din ce am mai citit poate fi vorba de fulia alternatorului (care probabil ca se descentreaza in timp, se uzeaza mai pe scurt). Inteleg ca fulia alternatorului este pe cureaua de accesorii, impreuna cu compresorul de A/C, de aceea cand A/C-ul este in sarcina se pune presiune mai mare sau asa ceva. Intrebare: se poate schimba fulia alternatorului fara a se umbla la cureaua de transmisie? Eu banuiesc ca da, ar fi logic sa poti umbla separat la cele doua curele si ce angreneaza ele.

Intrebare nr.2: poate fi altceva decat fulia de alternator, de exemplu ceva la A/C? sau uzura unei rolei intinzatoare si/sau a curelei de accesorii? Mentionez ca nu s-a mai umblat la curele niciodata (in 8 ani si 78000km), deci este explicabil si de asteptat sa se uzeze niste role si chiar fulia alternatorului. Cu ocazia asta o sa cer la service sa se uite si la starea curelei de distributie, doar sa se UITE, pentru ca ce credeti ca m-au intrebat cand am sunat? "ati schimbat distributia?" nu domne n-am schimbat-o si nu vreau sa o schimb daca nu e nevoie (pana in 120.000km), daca la inspectia vizuala cureaua arata prost (e crapata pe partea din exterior, imbatranita), atunci da, poate o schimb, dar ceea ce aduce si cheltuielile suplimentare cu pompa de apa samd, si o sa-mi propuna si sa schimb cureaua de accesorii, si uite asa de la o fulie de 200lei plus manopera 350lei pot sa ajung la 2500lei distributia+accesoriile+pompa apa, cam asa e nu?

As vrea sa schimb exact piesa care scartaie si sa nu schimb tot doar asa ca imi propune service-ul. Si alta chestie, stiti cum se intampla, daca atunci cand ma duc la service e racoare si nu scartaie, cum o sa-si dea seama de unde provine?

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: se poate schimba fulia alternatorului fara a se umbla la cureaua de transmisie?

NU, deoarece cureaua de transmisie (agregate) este chiar pe fulia alternatorului. daca te referi la cea de distributie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cureaua de distributie ma refeream, cea de accesorii normal ca trebuie scoasa, dar poate fi pusa tot aia inapoi nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pune tot aia inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scum domne scump .. fulia de alternator piesa originala a fost aproape 400 lei .. ma asteptam la 250-300 dar probabil s-a scumpit. Cureaua de accesorii 100 lei merita schimbata pentru ca fulia era blocata (ruginita, o am in portbagaj). Manopera 200 lei, iar merita pentru ca e la dealer cu garantie si stiu ca lucreaza bine, o duc acolo de 7 ani. Si asa am scapat de scartait:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu pentru o treaba asa de simpla eu nu m-as fi dus la service... ideea este ca la o asa treaba nu aveai ce sa strici la masina si daca luai piesele de la magazine altele decit reprezentanta si faceai schimbul singur sint convins ca ieseai la jumate ca bani... si repet, nu e treaba vitala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, este o lucrare care poate fi facuta acasa de catre cineva care a mai mesterit la masina, dar eu nu ma pricep la dat jos alternator, fulie, curea, mai mult de niste chei tubulare si surubelnite normale n-am sculele necesare, mai mult decat schimbat un bec, inlocuit plafoniera, schimbat stergatoare, gresat deschizator portbagaj inghetat asta iarna samd, chestii super mici, deci oricum pentru schimbarea fuliei mergeam la un service. Sigur ma costa mai putin daca luam piesa de la magazin si mergeam la un service de cartier, sau si mai mult daca aveam timp sa dau jos fulia si sa o reconditioneze cineva, o baie de motorina, un wd40 si probabil ar mai fi mers, si cu aceeasi curea. Dar nu am timpul necesar sa ma lungesc cu chestiile astea si m-am obisnuit sa merg la reprezentanta. Time is money asta e. Poate cand ies la pensie o sa am timp sa bibilesc la masina, mi-ar face placere sa ma murdaresc un pic, dar deocamdata prefer sa las masina dimineata si sa o iau la pranz (sau seara) cu lucrarea facuta si garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am si eu o intrebare. De cateva zile am inceput sa aud niste zgomote pronuntate in partea spate a masinii. Cand trec peste o singura groapa nu e nicio problema nu bate absolut nimic, dar cand trec peste o serie de mai multe gropi (denivelari in asfalt) cu o viteza de 20-30 km/h trancane foarte tare spatele si putin partea fata. Nu cunosc sistemul de suspensie la octavia 2, stiu doar ca partea fata nu are sistemul groaznic de pe passat b5.5, in schimb ca in spate sunt destul de multe articulatii. Aveti idee cam despre ce ar fi vorba, asta ca sa nu schimb toate bucsele... Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia 2

Salut,

Eu de vara trecuta am observat ca atunci cand folosesc aerul conditionat se formeaza o balta dedesubt. La instalatie am schimbat un senzor de presiune si am schimbat si freonul.

Chiar si dupa schimbarea freonului si a senzorului respectiv aerul nu mai este asa de rece. Am facut un test cu o skoda superb 2007 si un seat ibiza 2006 si aerul este mult mai rece.

In afara de asta miroase extrem de urat la pornire (umed si a wc public) 3 - 4 minute, am schimbat toate filtrele acum 1000 de km (cred ca sunt doua luni).

Orice sfat este bine venit.

Va multumesc,

Catalin S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cite stiu eu temperatura minima a aerului se poate regla intre anumite limite cu vag-comul, la mine asa a facut in service... Cit despre miros, de regula se face dezinfectarea tubulaturii si a caloriferului cu spray special cumparat din magazine... am facut-o si eu odata cu un spray luat dintr-o benzinarie, nu mai stiu de care...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum se demonteaza farurile ? ca nu am gasit pe forum aici. sau se poate schimba un bec de pozitie fara a scoate farul ?

mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!