Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru informații. Mă refer la eroare de ESP si frane. Dar dispar dupa ce plec de pe loc si merg puțin. Deci sa inteleg ca alea sunt normale. O sa incerc sa găsesc pe cineva. Daca mai are cineva idee despre problema cu geamurile il rog sa scrie aici. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa setezi limitele de sus si jos ale geamurilor? nu-i normal ca la cateva saptamani sa scoti bornele de la baterie. Trebuie si o scanare ca sa vezi daca sunt ceva probleme pe la controlerele usilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos bornele si le-am conectat la loc, acum vreo 10 minute (acum aprox. 30 minute a facut din nou figuri). Mi-au reaparut acum erorile cu ESP si frane, dar nu mai scrie pe maxi-dot decat eroare de esp nu si cea de frana, dar parca se numea ceva de genul "Brake System Fault" si se aprindea becul rosu, acum este doar galben. Atasez poza cu bordul.

@nervoss: ma poti ajuta cu o scanare? am setat din nou limitele sus/jos dupa ce am scos bateria, ca nu le mai stia si nu functiona urcat/coborat automat. Acum nu face figuri, dar o sa o scot din garaj din nou peste o ora jumate doua si sa vedem.

post-76116-0-61176900-1336049509_thumb.j

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca vreo 10-15km facuti prin oras, au disparut erorile dupa ce am plecat din garaj, iar geamul functioneaza normal. Sa vedem maine, ca in seara asta nu cred sa mai ies...Sper sa-i fi trecut nebuneala :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

A avut cineva probleme cu butucul de la volan??? La pornire merge normal, la oprire in schimb in ultima parte a cursei cand sa scot chia merge cam greu si parca are un umar care agata!! Se poate unge cu ceva!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am alta problema, dar asemanatoare oarecum. Cand apas ambreiajul, sau cu cutia scoasa din viteza, daca misc incet volanul, apare un scartait destul de suparator in butuc. Nu pot sa imi dau seama ce treaba are in comun cu cutia de viteze...poate ma ajutati voi sa inteleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea pare sa se fi rezolvat. De cand am scos bornele, de o saptamana, nu am mai avut nicio problema. Geamurile au functionat normal si chiar le-am frecat zilnic sa vad daca se mai repeta sau nu, si nimic. Daca reapare problema, o sa mai scriu aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti vreo idee de ce face figurile astea?

post-7664-0-57273100-1337189500_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fi intrat apa pe la contacte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele astea..Dupa ploile urate din ultimele zile, de vreo cateva zile m-am ales cu apa in farul dreapta, si s-a cam aburit. Azi am scos capacele de cauciuc de la faza scurta si faza lunga, pt a lasat sa respire farul, si sa se evapore apa, farul fiind fierbinte, motorul la fel, dar culmea, mi-a cazut capacul de la faza lunga pe langa motor, si a ajuns undeva jos, nu stiu unde, dar nu il vad. Cum as putea sa il recuperez? Sa il las acolo? Poate pica pe undeva la vreo manevra? Unde/cu cat pot gasi altul identic pt a pune in locul lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai teoretic este pe scut. dai scutul jos si recuperezi capacul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa il iau pana la urma, l-am vazut undeva jos pe scut, si l-am tras cu o furca folosita la gratare :) Dupa care am bagat mana dupa ce s-a racit motorul si cu pretul a doua trei zgarieturi pe mana, am reusit sa il iau. Si s-a uscat si farul, e totul ok acum. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce mi s-a stricat claxonul (suna foarte slab acum) si ar cam trebui sa il schimb. Aveti idee daca sunt 2 claxoane sau unul? Am cerut o oferta si am primit o suma cam mare (600 ron) si nu am inteles de ce continea 2 claxoane....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

e vb de claxoanele bitonale. Alea sunt doua la numar

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu niste intrebari , poate stie cineva despre ce e vorba, inainte sa se apuce de desfacut cei de la reprezentanta:

-cand masina merge la relanti totul e ok , dar cand accelerez peste 1000 se aude un zornait in partea stanga a motorului (cum te uiti la el undeva sub capacul de plastic de protectie de la motor), ca si cum ar intra in vibratie/rezonanta dupa aceasta turatie.

-se mentine zornaitul si daca maresc turatia...

Masina e in garantie...si vreau sa stiu daca se uita la ea trebuie sa le platesc, pt ca eu stiu ca daca un obiect in garantie are probleme se rezolva ,,din partea firmei" cum se zice...

Sunetul seamana cu cel al unei bujii cand da scanteie ( ca la dacie...) dar foarte pronuntat...

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratia se simte cind esti pe loc sau in mers??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in mers si pe loc zic eu ca este, dar e vorba strict de turatia motorului cand trece peste 1000, sotia accelera incet si cand se auzea sunetul o intrebam la ce turatie este, iar eu eram cu capul sub capota,

Nu bate,motorul merge totul impecabil, doar se aude un zornait ca si cum ar intra ceva in rezonanta.

Probabil se aude si in mers dar nu se mai aude asa bine,; am descoperit chestia asta acum dupa (8000km) dupa ce am trecut pe undeva s-a facut un fel de ecou si l-am auzit...

Oricum maine ma duc la ei...la skoda, ca am de montat niste ornamente praguri si le zic si de treaba asta....Va spun daca ma lamuresc ce si cum...

Nu se simte nici o vibratie, totul e in...ureche...doar o zornaiala, cred ca s-a deplasat/slabit ceva...

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine cind te duci la service zile sa o urce pe elvator si uitate la teava de esapament poate este slabita dintr-un colier si atinge cumva de aparatoarea (protectia)de aluminiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ridicat capota astazi si cred ca este vorba de scutul acela de tabla care poate atinge de tevile de AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Montat aparatori praguri=ok

Identificat provenienta zgomot=ok. Din ciclul <<asa face toate>> zgomotul care seamana cu un zornait provine de la pompa de injectie cred(aia care e sub capacul de protectie in stanga).Acelasi zgomot mi l-au aratat si la un Passat CC moto 2.0Tdi care venise in service sa schimbe un bec.

Ba chiar mi s-a parut mai pronuntat la Passat.

Unul din baiati mi-a spus ca daca ascult mai atent o sa aud zgomotul si la relanti dar mai incet si ...avea dreptate, se auzea dar mult mai incet.Cica e vorba de presiune mare, tehnologie diferita la motoarele astea CR.

Acum nu-mi ramane sa gasesc pe cineva cu o Octavia 2 FL 2.0TdiCR model 2011, si sa-mi spuna daca in momentul cand tureaza putin motorul se aude acel zornait/pacanit in functie de turatie.Cu capota ridicata se aude si mai bine, cu ea inchisa mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am de o saptamana o skoda octavia combi 1.9 tdi bxe si de doua ori mi s a intamplat sa mi se blocheze in marsarier si nu o pot scoate fara sa opresc motorul.stie cineva care poate fi la cauza?multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat contactul in garantie! La Adria Suceava! S-a blocat si nu mai puteam scoate cheia din contact! Ei l-a deblocat si comandat unul nou! 8 zile a durat pana a venit din Cehia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 3 ani s-a umblat la cutie, pentru ca pierdeam ulei de la pistonul de la ambreiaj. Anul trecut dupa ce faceam drumuri lungi (vara) dinspre cutie (volant) se auzea ca un falfait un fel de bataie metalica ( ca si cum cineva ar lovi periodic cu niste tablite de tabla) . Am fost la mecanic si a demontat o tablita care in momentul in care se dilata atingea de volant si zgomotul a disparut. Acum dupa ce au venit caldurile zgomotul a reaparut , nu apare decat dupa drumuri lungi si cand afara este foarte cald, daca este inorat pot sa ma plimb si 100 de kilometrii si nu apare. Am vorbit cu mecanicul si a zis ca mai este o tablita in care s-ar putea sa atinga volant cand se incalzeste, dar din pacate nu am timp sa mai merg la service caci trebuie sa plec in concediu cu masina. Masina are aproape 90000km ambreiajul si volant sunt cele originale, dar nu am probleme cu ele , nu patineaza si nici nu smuceste sau trepideaza la plecarea de pe loc.Mecanicul zice ca nu am de ce sa imi fac griji daca nu trepideaza la plecarea de pe loc si ca pot pleca linistit cu ea 2500 km.

A mai patit cineva asa ceva (nu se aude decat daca te dai jos din masina cu motorul pornit), de la ce naiba a reaparut? O fi crescut jocul volantei?

Modificat de kok
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A avut cineva probleme cu butucul de la volan??? La pornire merge normal, la oprire in schimb in ultima parte a cursei cand sa scot chia merge cam greu si parca are un umar care agata!! Se poate unge cu ceva!?

Da vecinul meu cu 1.6 mpi la scoaterea cheii din contact raminea blocata A dat cu spray WD 40 si nu a mai avut probleme, poti sa incerci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-au bagat spray la reprezentanta la Piatra Neamt :)

Cred ca intr-un final a schimbat butucul la o alta reprezentanta daca tin eu bine minte.

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!