Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Chestia asta cu completatul nu stiu cat este de normala. Am avut logan si am completat 300 ml in 4 ani si 60000 de km.

Acum la acesta skoda pana la 20700 km tot am completat periodic, sa zic eu cam 600 ml. Toti de pe forum spun ca este ceva normal!

Mi-au facut distributia in garantie la 20700 km, le-am spus si de problema cu antigelul mi-au completat la nivel jumatate intre semne si mi-au sigilat vasul de expansiune. Am facut si eu semn cu markerul. Am 24200 km si nu a mai scazut nic un gram, e drept vreme de iarna! Analizati si voi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a mea creste si scade intr-un mod foarte ciudat. Am adaugat aprox 200 ml pana la mijlocul dintre min si max, dupa un drum de aprox. 2 ore era sub min, dupa un alt drum de 30 min era peste max.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acuma e la nivel, nu completezi nimic si scade dupa un timp, apoi mergi cu ea si creste, daca nu mai e nevoie sa completezi e ok... daca tot completezi , adica se mananca sau se duce cumva, e o problema.

Nnu stiu cum e cu 1,2 nu cumva are turbina racita cu apa? sau nu are pompa de apa electrica auxiliara si pe acolo poate sa se scurga sau sa se duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema tehnica: la virare stanga se aude un chitait/scartiit dinspre roata fata dreapta. ce ar putea fi? bucsa, cap de bara? nu prea ma pricep la diagnoza cu urechea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e un sunet metalic harait, poate fi o pietricica prinsa la etrier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba chitaie ca un soarece pe care tocmai l-am calcat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva timp am observat ca imi vibreaza oglinda(geamul) stanga. acum cand am ajuns acasa si m-am uitat la ea sa vad ce are, mi-a cazut jos de pe suport(s-a dezlipit) , noroc ca era zapada pe jos si nu s-a spart. acum trebuie sa o lipesc cumva pe suport. cu ce ma sfatuiti sa fac treaba asta? silicon, poxipol... ceva care sa tina si la spalat, diferente de temperatura..

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie: Poxipolul in reclama se zice ca este pentru orice dar in realitate nu e pentru plastic. Cauta si pe la Bison ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florica adrian

Eu am lipit-o cu prenadez. In luna Mai face un an de zile. De la bison poti folosi adezivul pentru parchet laminat D3 9(este acelasi component).

PS -A nu se considera reclama!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am luat un adeziv(in tub, gen silicon sanitar) dintr-un supermarket cu care am lipit un electromagnet(metal, Al) pe o usa de sticla (ceva bun la toate) si nu sunt probleme de 2 ani , aproape. faza e ca e cam 35-40 lei, oricum mai putin decat geamul de la oglinda, sper. :icon_cheesygrin: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se da SO2 85k km. Mocheta de la pasagerul din dreapta s-a indoit spre interior, covorasul de cauciuc face o cuta pe mijloc. Intrebare: ce este sub mocheta si se putea lasa sau mai degraba s-a deplasat vreo bucata de vata, captuseala ? In locul urechilor de la covor mocheta e tare la fel si pe margini doar pe mijloc s-a lasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil a fost ud mult timp acolo...sub el parca burete gros de 6 cm este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicatie plauzibila. Ce as putea face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o problema cu climatronicul si inainte sa merg in service intreb aici ca poate a mai patit cineva. Am cautat prin topic-uri si nu am gasit nicaieri problema asta.

De cum a dat caldura am observat ca pe gurile de ventilatie de pe partea dreapta baga aer cald iar pe cele de pe partea stanga si in spate baga rece. Climatronicul il tin setat pe 22 grade pe ambele parti, auto atat vara cat si iarna. Dupa ce am descoperit problema am incercat sa reglez temperatura la limita inferioara si nu se vede nici o schimbare in temperatura aerului de pe dreapta.

Aveti idee cam ce ar putea fi?

Nu stiu daca are legatura cu problema de mai sus e doar calitatea slaba a filtrului de polen (pe care il schimb o data pe an la reprezentanta) dar in ultima vreme am observat ca se murdareste destul de tare parbrizul pe interior (parca mai tare ca de obicei).

Modificat de Septimiu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i intai o scanare. posibil motoras dirijare aer blocat sau senzor stricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema: dupa ce am turat de 2 ori mai tare masina (4-5000 rpm) si o frana brusca din cauza unui mos care s-a soldat cu oprirea masinii, am observat (mai bine zis auzit) dupa pornire un fosnet ritmat in partea dreapta fata, la motor. am deschis capota, tacanitul se auzea din zona alternatorului, dar ar putea sa fie si alte curele/ role pe acolo. Mentionez ca dupa cateva minute la relanti s-a potolit, dar dupa un nou drum la fel a facut. Ce ar putea fi? Sa ma ingrijorez? Mi-e sa nu fie cureaua de accesorii sau chiar distributia. Masina are doar 55 000 km deci nu m-as gandi asa departe.

Modificat de mednick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intinzatorul de la cureaua de accesorii.. uita-te acolo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema destul de enervanta, chiar putin frustranta. Treaba sta cam asa: parchez masina acum vreo saptamana, geamurile fata erau deschise cam o treime, ma dau jos ca de obicei si incui masina tinand apasat butonul de inchis, se inchid oglinzile, iar geamurile se opresc undeva aproape sus, dar ramane cam un deget pana sus, iar cel din dreapta o ia inapoi in jos si se opreste intr-o anumita pozitie, eu inca tineam degetul pe buton. Bun, iau degetul, apas din nou si tin apasat, geamurile nimic, efectul fiind ca s-au clintit putin si geamurile din spate in jos, dar nu intra un deget, ciudat, rau. Descui masina, incerc iar, nimic, geamurile din spate mai coboara putin. Bun, intru in masina pun contactul, se deschid oglinzile si inchid geamurile din butoane, iar cel din dreapta fata nu vrea nici de data asta, ii dau sa se inchida singur pana sus, si se blocheaza si coboara iar putin. Incerc iar, nimic. Ma enervez, le deschid pe toate pana jos, si le urc inapoi. De data asta a mers, dar nu singur, ci am tinut degetul pe buton pana a urcat sus. Bun. Am plecat, mi-am vazut de treaba, dar cand am inchis oglinzile iar am fost atent sa nu se mai clinteasca geamurile. Cand m-am intors dupa vreo 10 minute era totul in regula, mergeau toate geamurile ok, inclusiv din cheie. Bun. Dupa vreo doua zile, eram cu geamurile fata deschise cam la fel (intre timp nu a mai facut figuri), dau sa le inchid, cel din dreapta se blocheaza iarasi incat ramane loc cam de o mana, si o ia inapoi pana ajunge deschis cam o treime din nou (initial il avusesem putin mai jos). Iar am incercat, acelasi lucru se blocheaza aproape sus, si o ia in jos pana la punctul acela. Iau contactul, il pun iar, acelasi lucru. Pana la urma urca geamul pana sus tinand eu butonul apasat. Bun, incerc sa il cobor iar, si nu mai mergea functia care il coboara automat pana jos, ci doar se misca in timpul in care tineam degetul pe buton. Ma rog, am fost multumit ca am reusit sa il inchid si l-am lasat asa. Astazi, iar, aceeasi figura. Geamul din stanga fata isi face de cap, cam acelasi loc in care se opreste si acelasi loc in care ramane dupa ce a luat-o inapoi. Aceleasi simptome, aceeasi rezolvare, si de data asta functiona functia de urcare/coborare singur, si nici nu s-a mai oprit desi l-am frecat de vreo 5-6 ori.

Care sa fie problema? Sper ca nu am scris prea mult incat sa va obosesc, dar am vrut sa dau detalii cat mai multe si sa explic exact cum s-a intamplat de fiecare data. Aveti idee ce a apucat-o? Face asa cand are chef, si nu inteleg de ce, plus ca ma face sa imi fie teama sa plec de langa ea cand ma dau jos si vreau sa inchid geamurile din cheie pana nu le vad inchise pe toate. Ce ma sfatuiti sa incerc?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o scanare in primul rand sa vezi ce erori ai stocate, sau mai simplu, deconecteza bateria de la masina si apoi reconecteaz-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand deconectez bateria si o reconectez, am eroare la ESP si ceva legat de sistemul de franare (nu mai stiu exact ce imi afiseaza maxi-dot-ul dar se aprinde un martor rosu ca un disc de frana). Dupa ce plec cu masina in 200-300m se sting erorile si totul e ok. In iarna am uitat in priza masinii intr-o noapte un consumator, si dimineata am gasit bateria moarta, nu a pornit si o luasera razna toate in bord. Am luat curent de la cineva seara, si a pornit, dar cu astea doua erori. Atunci mi-a facut o figura geamul stanga fata, mai exact nu functiona mereu functia sa urce/coboare singur. Am scos bornele (dupa vreo doua saptamani) si am reconectat, dupa care au reaparut astea doua erori, geamul mergea, erorile au disparut cand am plecat de pe loc cu masina. Iar acum am problema asta. O sa incerc maine sa scot din nou bornele si sa reconectez. Poate fi ceva legat si de intamplarea din iarna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o treaba, vezi ca geamurile coboara cand intalnesc o rezistenta mecanica mare, de ex. daca iti prinde mana geamul coboara automat. Vezi sa nu ai o problema la geam adica sa se frece de ceva inadeajuns de tare cat se declanseze mecanismul asta de protectie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea imi explic ce ar putea sa il oprească, stiu de sistemul acesta dar geamul nu se aude sa frece de ceva si nici nu e nimic vizibil. Azi o sa scot bornele si sa le pun la loc. Ce as putea sa verific? Multumesc pentru detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu cu geamul din dreapta mai demult (acum 3 ani) la fel cum zici tu. Dar si-a revenit singur. De atunci nu a mai facut. Cred ca e vreo eroare pe la calculatorul de usa. Fa-i o scanare si vezi ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si legat de erorile apărute dupa reconectarea bornelor, este ceva in neregula? De ce apar cele doua erori de fiecare data? Si dupa aceea dispar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care erori, cele de la directie? Alea nu sunt erori, sunt normale, pana se calibreaza senzorii (dupa 50 m rulati dispar)

Fa-i o scanare la cineva cu interfata.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!