Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Buna seara, sunt nou pe forum . Am o problema cu Skoda mea :

.Se aude de la cureaua de distributie. Masina are 90000 de km . Ce poate fi ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de spus, daca nu esti langa masina - poate sa fie de la alternator...poate nu. Mergi cu ea la un mecanic, nu te juca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta au zis ca e rola de la cureaua de distributie si ca ar trebui schimbata cureaua de distributie . Cureaua de distributie nu se shimba la 120.000km sau 5 ani ? Ma costa 800 ron cureaua+rola nu stiu daca si manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua de distributie nu se shimba la 120.000km sau 5 ani ?

Primul schimb ar trebui sa fie la 120.0000, dar in Romania cei la reprezentanta recomanda 90.000 km sau 4 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am spalat astazi masina iar dupa ce am spalat-o la vreo 3-4 ore a inceput sa se auda un zgomot in mers .. e un zgomot care pare a fi plastic si e legat de invartirea rotilor (se aude mai tare la viteze mici si mai putin la viteze mari) ca si cum as avea legat ceva de roata pe interior si se invarte cand merg. M-am uitat dar nu am vazut nimic suspect. E posibil sa fie gheata sau altceva (ce se mai invarte odata cu roata ?) .. ar trebui sa dau o vizita urgenta in service ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spalat astazi masina iar dupa ce am spalat-o la vreo 3-4 ore a inceput sa se auda un zgomot in mers ..

De-aia e bine sa nu se spele masina iarna ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic : ce sa spun .. genial raspuns. Ma intreb cum de ai titlul de "Membru senior". («Membru Senior» - este definit ca acel membru VW Forum a carui activitate pe forum este foarte apreciata, este autorul unor articole tehnice de importanta pentru comunitatea aceasta si care are competente/experienta intr-unul sau mai multe domenii ale acestui forum.) Pentru un raspuns de genul asta la "valoarea ta" iti retrageam titlul asta asa pompos. Daca nu poti oferi o idee/solutie tehnica (ex:colegule, iti cade rulmentul) te rog sa te abtii de la a raspunde.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iuliane, este chiar contraindicat sa speli masina iarna la temperaturi scazute. Acuma e masina ta, faci ce vrei, Drapar ti-a zis doar o chestiune de bun simt.

E posibil sa ai gheata formata la roti, incearca sa o duci undeva intr-un spatiu incalzit (garaj).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve din cite am mai citit prin reviste auto straine chiar se recomanda spalarea masinii pe timpul iernii si asta pentru ca pe sosea se arunca cu diferite solutii, sare, nisip care in timp ataca lac ,vopsea plus ca spalatul mai da jos si gheata de pe "pavele" sau aparatori.Personal recomand spalarea iar dupa spalare aplicarea pe chedere a unui spray pentru protectia cauciucului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene, ai citit perfect. Revistele alea au dreptate: sarea trebuie data jos, la fel si gheata, dar nu la temperaturi extreme cum a facut Iulian.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_confused: Nu vad la ce temperatura a spalat iulian masina eu am spalat-o la -11c cu jet de apa calda si nu a patit nimic acum ce sa zic doar nu cred ca a spalat-o la -35c,ideea este sa fie stearsa foarte bine de apa ca daca ramine pe la chedere e de rau :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca mai vii de acasa :). A spalat-o la o temperatura de i-au inghetat rotile. In zona lui au fost temperaturi si sub -20 grade. Apropos: e valabila evitarea spalarii masinii si la temperaturi foarte mari, mai ales daca a stat in soare, ceea ce matuieste vopseaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene, ai citit perfect. Revistele alea au dreptate: sarea trebuie data jos, la fel si gheata, dar nu la temperaturi extreme cum a facut Iulian.

Esti atat de convins incat as zice ca ai fost cu mine. Nu am spalat-o la -20 grade. Erau -10 afara tin minte ca m-am uitat tocmai pentru a nu avea alte probleme dupa. Se pare ca a fost gheata (nu se mai aude si nici eu n-am mai stat sa ascult). Acum face altfel .. vibreaza la viteze mai mari, se simte in volan dar si in schimbatorul de viteze. Tre sa ma duc sa vad poate s-au dezechilibrat rotile ori s-or fi ovalizat discurile de frane.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as fi fost cu tine nu te lasam s-o speli. :) Ai spalat-o banuiesc ziua la -10, dar noaptea oare cate au fost? Sa stii ca apa aia nu se evapora, ci mai degraba ingheata, chiar si la -10 grade.

Stai linistit, ca discurile nu se ovalizeaza asa usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu recomand aceasta motorizare. 1.2 TSI cred ca este inca in faza incipienta. La fel pot zice si de POLO 6R.

Probleme aparute la mine:

- zgomot (tzacanit puternic ) motor atunci cand este pornit la rece primele 3 sec.

- conducta de frana care vibreaza in podeaua masinii la 2000 rot/min.

- conducta apa (furtun) care vibreaza in compartimentul motor la relanti.

- zornait la turbo (cred ca carcasa de tabla a turbo-ului), inca nu stiu ce este ca e la service.

Am uitat sa precizez ca masina are 8300 Km si am efectuat si un schimb de ulei la reprezentanta pana acum .

Masina a fost cumparata august 2011.

Sincer nu recomand. Stiu ca sunt doritori si masina arata super bine dar nu recomand.

Luati masini cu motoare clasice fara turbo-uri sau care au aparut ce ceva vreme pe piata. se pare ca 2 3 ani nu sunt suficienti ca sa remedieze problemele.

Ce ma nemultumeste e ca VAG lasa sa iasa din fabrica masini care au probleme de noi ca cele de mai sus , mai putin prima ca re a aparut la aprox 5000 Km.

Da... dezamagit sunt. Prima mea maisina noua si na...

VW Bora alor mei 1.9 TDI 90 CP super masina. Sau ce putin un motor consacrat.

Eu am spus parerea mea mai departe voi stiti.

Am uitat sa zic:

Atunci cand am fost la schimbul de ulei la 7900 Km ( asa am dorit eu pe banii mei), cat timp am fost in service am vorbit cu dealerul meu ce mi-a recomandat masina si mi-a spus ca el are un 1.2 tsi golf 6 si lui i s-a recomnadat sa i se schimbe distributia in primele mii de Km. si bineinteles ca a facut-o. Cred ca s-a dat din greseala de gol. Masina mea este acum in service cu aceasta problema si manie ma duc sa ad daca mai face asa urat la pornire. Va tin la curent. daca nu mai scriu nimik inseamna ca s-a rezolvat pe garantie tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca era necesar sa scrii pe trei topic-uri ca nu recomanzi 1.2 TSI, s-a inteles ideea deja din celelate doua. Citeste regulamentul forumului ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum face altfel .. vibreaza la viteze mai mari, se simte in volan dar si in schimbatorul de viteze. Tre sa ma duc sa vad poate s-au dezechilibrat rotile ori s-or fi ovalizat discurile de frane.

Verifica sa nu ai gheata/zapada ramasa in interiorul jantelor. Asa mi s-a intamplat mie...la 70km/h am zis ca se dezmembreaza. Am oprit si am curatat cat am putut, s-a redus din vibratie. Dupa ce s-a incalzit afara a disparut cu totul vibratia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toma_daniel_florin

am o octavia 2 tdi din 2007

Am avut probleme cu bateria (s-a descarcat),am dat-o jos de pe masina si am pus-o pe redresor.La punerea contactului mi s-au aprins pe bord Airbag fault si Servo(acesta dupa citiva metri s-a stins),raminind doar martorul de airbag aprins.

Este pt prima data cind se intimpla asta, orice ajutor este binevenit

Multumiri anticipate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de airbag se rezolva stergand-o cu VCDS/VagCom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate aici am mai mult noroc - iarna asta mi s`a intamplat de 2 ori - prima oara cand am virat pe o stradutza si mi`a fugit putin de fund din cauza ca se 'potrivea' ca pe niste fagashe, stradutza nefiind deszapezita, iar a doua oara incercand sa parchez cu spatele - aluneca pe gheata -> eroarea aparuta pe MAXIDOT 'BREAK FAULT WORKSHOP'. Martorul ESP a ramas aprins si martorul de la frana de mana clipocea. La urmatorul contact revenea la normal. Motorul nu s`a oprit. Niciun sunet bizar. Nu stiu cat de serioasa e treaba... stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAra o diagnoza nu ai de unde sa stii. fa o diagnoza si posteaza rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o intrebare in legatura cu lichidul de racire la o Octavia din 2007, motorizare 1.8 TSI. Imi tot scade lichidul de racire, trece de nivelul de minim (de la cam 2-3 cm peste maxim) in decursul a catorva saptamani. Am facut testul de presiune, test la garnitura de chiulasa, pompa de apa functioneaza (masina se incalzeste repede inauntru), si bineinteles verificat daca toare colierele, furtunase, etc prezinta semne de scurgere...dar nimic. A mai patit cineva ceva asemanator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma completezi sau nu? daca nu completezi asa creste si scade el datorita incalzirii si racirii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Complectez eu. Se aprinde martorul in bord ca este o problema cu lichidul de racire, si complectez sa treaca putin peste nivelul de maxum, max 0,5 l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!