Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Nu la contactele din mufa senzorului, e problema.... curatati plotii senzorului, din vas. Din cauza mizeriei - oxidarii lor, va apar mesajele false.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca este un mesaj fals pana la urma ? Dispare dupa al 2-lea sau al 3-lea "restart".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai lichidul la nivel, da. Curata senzorul din vas si vei scapa de problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la contactele din mufa senzorului, e problema.... curatati plotii senzorului, din vas. Din cauza mizeriei - oxidarii lor, va apar mesajele false.

Subscriu la afirmatie. Dupa ce am schimbat antigelul, in diminetile friguroase imi aparea si mie acest mesaj. Solutia aplicata de mine a fost sa curat cat am putut de bine, cu o surubelnita mai lunga plotii din vasul de expansiune. Problema a disparut si nu a mai aparut nici chiar acum la -18 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o Octavia 2 1.9 TDI si se cand s-a lasat frigul am observat o chestie ciudata. Locuiesc in Corbeanca iar pana la intrare in oras, dimineata, dupa aproximativ 17 km, acul de la temperatura apei aproape ca ajunge la 90 grade. O data intrat in oras, scade ori putin sub linia de 70, ori putin peste linia de 70, de 90 nici neam sa se mai apropie. M-am gandit si eu ca tot omul ca o fi termostatul de vina, masina fiind din 2007. L-am schimbat aseara si era cel original. Chiar m-am bucurat gandindu-ma ca mai mult ca sigur el era de vina. Surpriza, insa, de dimineata, in drum spre serviciu, s-a comportat la fel si cu asta nou. Adica aproape de 90 pana la intrate si in jur de 70 prin oras. Pe tester nu-mi da nicio eroare, decat ca am 2 bujii arse, asa ca le voi schimba pe toate 4, evident. Aveti idee ce naiba ar putea fi ? Sau, e normal sa se intample asa ?

Modificat de M1ha1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel patesc si eu cu masina mea, foarte greu se incalzeste (dupa un drum de 20 km apa e putin sub 90 si cand am ajuns am lasat-o cu motorul pornit si a coborat la 60-70). Nu stiu daca e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, acum serios baieti, la -15 grade cam cum vreti sa se comporte? faptul ca temperatura solutiei (de racire a motorului) nu ajunge la 90 de grade cand afara sunt -15 nu mi se pare a fi deloc o problema ci e oarecum logic. In plus eu nu m-as alarma prea tare daca apa nu ajunge la 90 de grade, mai tare m-as alarma daca ar trece peste :P

O zi buna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu sunt cam pe langa cu astfel de chestii si de aia intreb. Poate si din cauza ca la masinile celelelate nu mi-a sarit in ochi treaba asta, deci, posibil ca la alea acul sa fi stat la 90 si la -20 grade, nu stiu. In fine, daca ziceti ca nu e nicio problema, va cred. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mecanic nu-s dar cred ca daca am zis ceva gresit o sa se sesizeze repede vreo unul si o sa vezi feedback-ul rapid ... mie personal mi se pare un comportament normal - eu n-am dat importanta pana acum insa iarna era clar o durata mult mai mare de incalzire a apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sunt toate, nu iti fa probleme, la astfel de temperaturi scazute e un comportament normal.

Eu am avut un mic incident pe gheata si am fost putin impins din spate. Aparent, bara spate nu prezinta niciun fel de zgarietura macar, dar ma gandesc sa nu fie ceva infundat pe dedesupt. Era la un moment dat un tutorial dpentru demontarea barei spate, dar nu mai dau de el. Vreau sa stiu ce se afla sub bara spate, daca am sanse sa scap fara interventie in service (RCA). Evident ma voi ocupa de chestia asta cand s-o face cald afara.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la octavia 2 - am sitele de la difuzoarele fata sparte si as vrea sa le schimb. Are cineva idee cum se desfac are ceva cleme sau trebuie desfacuta fata de usa. Am mai cautat dar nu am gasit nimic care sa ma ajute. Am gasit doar cum se desface fata de usa dar sincer nu as vrea sa o desfac. Am incercat sa bag o surubelnita sa le extrag afara dar opun rezistenta si mi-e frica sa nu le rup de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e ca la generatiile anterioare, trebuie data jos fata de usa - sitele fiind lipite - sudura termica a plasticului - pe cealalta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am avut prima problema la -23 grade dimineata. Cand am pornit motorul .. dupa cateva secunde s-a aprins martorul rosu de la servodirectie... dar servodirectia mergea fara probleme. Am oprit motorul si l-am repornit iara si s-a aprins de data asta martorul galben de la servodirectie si mergea la fel de bine servo. Am facut cativa km cu martorul galben pulsand si la un semafor am oprit motorul si l-am repornit si nu s-a mai aprins nimic.

Idei ?

Am facut si un video cu pornirea: http://youtu.be/EnMKf_nEVr4?hd=1

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune testerul si vezi ce erori ai. Doar dupa o sa-ti dam o parere cat de cat de liuat in seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acum oare mai e stocata eroarea ? Am sa incerc sa pun diseara cand ajung acasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a fost o eroare, ramane stocata pana o stergi, chiar daca MIL se stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Diseara am sa cobor cu interfata sa fac un check sa vad daca apare ceva si postez aici. Am mai facut un check acum vreo 3-4 zile si nu era nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina din aprilie 2006 si nu i-am schimbat bateria pana acum, deci aproape 6 ani..N-am mai scos-o din garaj de vreo saptamana, dar am pornit-o de doua ori pe zi ,dimineata si seara cate 10 minute...Azi dimineata n-a vrut sa-mi mai porneasca deloc. A invartit de doua ori si a murit...Am mai incercat si mai devreme si la fel..deci mai mult ca sigur trebuie sa schimb bateria...problema mea insa e alta..in momentul cand pun contactul se mai aprinde si martorul ala in forma de volan : la inceput rosu, iar dupa ce se sting ceilalti martori, se transforma in galben...are si ala legatura cu faptul ca bateria e moarta, sau am vreo problema la servodirectie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur are treaba...Probabil la un scan o sa ai o eroare de genul: Function Restricted/Limitation due to Under-Voltage .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata si codurile de eroare pentru problema mea de dimineata:


Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
Control Module Part Number: 1K0 909 144 M
Component and/or Version: EPS_ZFLS Kl. 69 3201
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 73430 790 00126
VCID: 346D6D74572070E
2 Faults Found:
00566 - Steering Assistance Operation
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 78
Mileage: 9888 km
Time Indication: 0
Date: 2008.14.29
Time: 09:02:01
Freeze Frame:
Battery Volts: 14.8 V
DU
Temperature: -21.0°C
Torque: -0.187 Nm
Torque: 0.1 Nm
RPM: 0 /min
Drive Current: 38.7 A
00750 - Warning Lamp
013 - Check DTC Memory - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101101
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 9888 km
Time Indication: 0
Date: 2008.14.29
Time: 09:04:34
Freeze Frame:
Voltage: 13.38 V
DU
Temperature: -13.0°C
RPM: 270 /min
Speed: 0.0 km/h
Speed: 0.0 km/h
Count: 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi mi-am schimbat bateria..dupa 6 ani...era de 44Ah..nu e cam slaba ? de 44 are si taica-miu pe matiz..cei cu 1.6 mpi tot de 44 aveti ? am luat una de 60, am montat-o, dar nu reusesc sub nici o forma sa montez si tablita aia cu surub care fixeaza bateria si nu-i permite sa se miste..oricum e fixata destul de bine si fara tablita aia, dar banuiesc ca la o denivelare mai mare o sa sara si bateria un pic in sus...cand am scos-o pe cea veche m-am chinuit un pic, fiind fixata si in partea dreapta in niste...chestii...si nu sunt sigur ca pe asta noua am fixat-o si in acele..chestii..si poate de asta nu mai vrea nici tablita aia sa intre acolo.....stiu ca n-ar trebui sa fie asa complicat de schimbat o baterie...si nu vreau nici sa las pe vreun oarecare care cica se pricepe sa vina cu un ciocan si sa mi-o "faca" sa se potriveasca..am o reprezentanta skoda foarte aproape de mine, dar parca nu m-as duce la ei pentru o chestie atat de banala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 mpi - tot de 44 Ah este. bateria are o buza care intra intr-un decupaj in spate. tablita din fata o tine ca al doilea punct de sprijin si vine montata peste buza bateriei. nu stiu cum sa explic mai bine de atat, dar sper ca s-a inteles

@iwolffy

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00566

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00750

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina din aprilie 2006 si nu i-am schimbat bateria pana acum, deci aproape 6 ani..N-am mai scos-o din garaj de vreo saptamana, dar am pornit-o de doua ori pe zi ,dimineata si seara cate 10 minute...Azi dimineata n-a vrut sa-mi mai porneasca deloc. A invartit de doua ori si a murit...Am mai incercat si mai devreme si la fel..deci mai mult ca sigur trebuie sa schimb bateria...problema mea insa e alta..in momentul cand pun contactul se mai aprinde si martorul ala in forma de volan : la inceput rosu, iar dupa ce se sting ceilalti martori, se transforma in galben...are si ala legatura cu faptul ca bateria e moarta, sau am vreo problema la servodirectie ?

de la baterie este. eu cand am schimbat bateria in ianuarie, la primul contact aveam martorul de servo si esp aprinsi in bord si dupa 1-2 km s-au stins de la sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai fixata bateria///////////////in caz de accident bateria sare/se deconecteaza la impact si adio sa se deschida airbag-urile!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!