Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

bai..arata bine! muult mai bine decat am vazut pe la altii care imbraca doar inelul!

Unde l-ai "executat"??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La colegul adydesper din Arad :P Am avut noroc ca avea el un volan de octavia si l-a imbracat pe acela si mi l-a trimis .. Practic am ramas 2 ore fara volan cat a durat schimbatul volanului original cu cel imbracat in piele de la ady desper .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu, vezi ca e in Craiova un tip care imbraca volane in piele. Cauta-l pe net si treci pe la el sa vezi cum lucreaza. Eu am vazut cateva volane care aratau foarte bine.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever,

arata extraordinar. Am vazut si eu cateva, dar doar inelul, toata lumea zice ca nu se pot imbraca si spitele. :| . Cat te-a costat? Eventual daca esti amabil, lasa-mi pe pm datele celui care l-a imbracat pe al tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trimite-mi si mie te rog aceleasi date si pretul pe P.M. daca se poate , mersi ! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul Todea , daca vrei poti sa il vezi live . Eu stau pe turzii inainte de Buna ziua :P Va dau PM la toti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E frumos. Sa-l invarti cu placere ! :lol: Spitele ma gandesc ca ar arata bine si daca se foloseste piele normala (nu perforata).

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 4ever, daca esti dispus in weekend, cu cea mai mare placere ne putem intalni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu o octavia2 (din 2008 cred) 1.9TDI 105cp primita de la servici,

am de facut mai multe drumuri prin tara si va intreb cum se scoate atentionarea limitei de viteza din BC ??? cand depasesc 60km/h chiar si in afara localitatii, imi bazaie si imi scrie pe BC

in rest vroiam sa intreb, la toate o2 maneta de semnalizare e atat de mica si "firava" inca nu m-am obisnuit cu ea :D fata de maneta de la golf4 sau T5 care sunt mai mari si mai solide la atingere

cand dau sa semnalizez mai mereu trag si cate un flash :P

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanul se toceste mai mult la ora 12 pentru ca acolo sus se parleste de la soare ajungand la peste 60 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu, vezi ca e in Craiova un tip care imbraca volane in piele. Cauta-l pe net si treci pe la el sa vezi cum lucreaza. Eu am vazut cateva volane care aratau foarte bine.

Bafta

Pentru cei din București dar nu numai http://www.extaauto.ro/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu doresc sa-mi imbrac volanul cu piele si de ceva timp caut poze pe a colegi cu modele de volane imbracate, doarece nu e un volan simplu de imbracat.

Spre ca, colegul nostru "octavia 4ever" sa nu se supere pe mine ca am micsorat eu pozele primite de la el si le-am postat aici si am mai postat poze cu inca doua modele.

post-18532-0-00505700-1318746590_thumb.j

post-18532-0-63579000-1318746595_thumb.j

post-18532-0-72808100-1318746600_thumb.j

post-18532-0-59742100-1318746607_thumb.j

post-18532-0-22199700-1318746616_thumb.j

post-18532-0-49756200-1318746631_thumb.j

post-18532-0-53270100-1318746639_thumb.j

post-18532-0-86058800-1318746643_thumb.j

post-18532-0-34229800-1318746649_thumb.j

post-18532-0-16513100-1318746654_thumb.j

post-18532-0-81278600-1318746658_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sunt nou p`aici si intrucat nu pot deschide topic nou voi posta aici,

Am o Octavia 2 1.9tdi 2006. Problema mea e incazirea auxiliara, respectiv nu merge..pe VAG-COM zice no signal sau asa ceva.

Imi poate spune cineva unde e montat "radiatorul" ala electric ? Ma gandesc ca prima oara sa ma uit la mufa sa nu fie oxidati ceva pini, insa nu stiu unde e localizat.

A doua problema este legata de un zgomot..care apare cand schimb vitezele...respectiv cand ridic piciorul de pe acceleratie..ca un "huruit" la fiecare schimbare de viteza. La accelerare nu se aude nimic..sau nu percep eu. Sunetul vine dinspre motor..de sub motor cumva. Mi-e greu sa exprim..face har..har.har..har apoi dispare.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva unde e montat "radiatorul" ala electric ? Ma gandesc ca prima oara sa ma uit la mufa sa nu fie oxidati ceva pini, insa nu stiu unde e localizat.

"Radiatorul" ala electric .... nu e asa de electric. El arata asa post-42726-0-12928400-1318774425_thumb.j si este pozitionat in partea dreapta, langa rezervorul de apa pt parbriz post-42726-0-58360900-1318774433_thumb.j, post-42726-0-63337000-1318774430_thumb.j. Sper ca te ajuta. El functioneaza pe motorina (0,2-0,5 l / h), asta daca ai destulaa in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ! Ms frumos AlBundy !

Si cu zgomotul ala la decelerere? volant sa fie?

Modificat de MihaiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca poate cineva sa-ti dea un raspuns fara sa auda masina, doar pe vorbe ?

Volantul face zgomot doar la ralanti.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vis-a-vis de incalzirea auxiliara. Cam in cat timp ar trebui sa se incalzeasca motorul ? Iti dau exemplul meu si ziceti voi daca e ok. Pornesc masina (azi de exemplu au fost 3.5 grade afara), stau 5 minute pe loc, plec...parcurg 8 kilometrii si abia atunci incepe sa creasca...dar nu ajunge la 90.Dupa 15-20 de minute de mers abia se apropie de 90 urmanda ca la 30 de minute sa fie la 90 grade. E ok asa? Stiu ca dieselul se incalzeste mai greu..dar parca mi se pare aberant..iarna trecuta imi inghetau mainile pe volan...serviciul meu e la 18 km de casa..abia cand ajungeam la munca incepea sa bae ceva caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce treaba are incalzirea auxiliara cu incalzirea motorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si chiar daca nu are legatura sa zicem...intrebarea mea tot ramane valabila, e normal sa se incalzeasca asa greu ?

Daca nu are treaba, poate ma lamureste cineva..dar nu prin intrebari retorice, radiaotrul ala electric numit incalzire auxiliara, e doar pentru interior? Un soi de rezistenta ca la feon-ul de uscat parul si care sta in fata ventilatorului ? Undeva langa radiotorul de incalzire? Daca zici ca nu are treaba

Incerc sa inteleg ce face...ca sa vad ce nu merge.

Modificat de MihaiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai spus ca pentru a merge incalzirea auxiliara temp. exterioara trebuie sa fie sub 15 grade si clima setata pe maxim (HI).In 5-10 sec de cand ai pornit motorul si ai dat clima pe HI ar trebui sa vina aer caldut. Incalzirea asta stationara este doar la diesel si functioneaza ca si foen-ul. Radiatorul electric aferent este lipit de cel normal (cel incalzit cu apa din motor). Cat de repede se incalzeste motorul depinde si de cum mergi, daca tii masina turata peste 2000 rpm (in sarcina) se va incalzi mai repede decat daca mergi ca bosorogul (DSG-ul) subturat. Oricum regula de aur e sa nu incerci sa incalzesti motorul pe loc pentru ca pierzi si timpul tau si motorina (desi la motorina consumul e infim) degeaba. Si la mine se incazeste destul de greu, stiu ca asta vara ii lua vreo 3-4 km de mers contant la 2000 rpm ca apa sa ajunga la 90 de grade, deci iti dai seama ca la 3,5 grade dureaza mai mult. Ultima oara cand am fost cu masina nu am fost atent sa vad in cat timp a ajuns temp apei la 90 de grade.

Later edit: Pentru mai multe detalii si experitente din teren, cititi aici:

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos ! informatia ca trebuie sa dau pe HI habar nu o aveam..nici in carte nu scrie...voi incerca maine. Multumesc pentru postare adrian001. Total lamurit acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi permit sa adug un lucru. Chiar daca incalzirea auxiliara este electrica, ar trebui sa considerati ca tot pe motorina merge. Nu aveti fir ca troleibuzele, deci se arde mai multa motorina sa miste alternatorul care la un consum electric mare se va invarti mai greu.

Moda cu incalzitul motorului pe loc a fost acum 30 ani. Acum se considera ca un motor se uzeaza mai mult la rece. Cu cat ajunge mai repede cald, cu atat este mai bine, deci se pleaca imediat dupa pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!