Jump to content

"claxonul" De La Inchiderea Centralizata


Xeo
 Share

Postare recomandată

Si eu ce limba vorbesc forceturbo ?!. Am zis clar vdspro activeaza dezactiveaza optiunile de claxon alarma sau nu, iar vag com seteaza bipurile la incuiat descuiat. Ia citeste la #66

PS : nu are treaba claxonul masinii(alea din bara) cu cel de alarma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • clpos

    13

  • Al Bundy

    12

  • Ex member

    7

  • baghdad

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oare totusi sa iasa minus pe T15/3.....nu am incercat alimentarea inversa.

DAca e la fel ca la generatia noua , nu o sa mearga cu o sirena AM, deoarece pe acel fir circula informatia pe protocol LIN. DE aia sirena OEM e atata ca e capabila de autodiagnostic.

DEci H12 comunica pe protocol LIN.

post-1788-1256321178_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

H12 cu LIN bus foloseste alta numerotare de conectare (T6ao/6), iar aici sa vorbit de conexiunea T15/11 si T15/3.

Parerea mea este ca in aceste puncte (T15/3 cat si (T6ao/6)) este o tensiune mica pentru a polariza baza unui tranzistor (0,6-0,8V),

care la randul lui cu un grup de tranzistori (3 in cascada ultimul de putere) actioneaza claxonul, substituind astfel releul J4 (J641 pentru LIN bus).

Aceasta tensiune este 0 logic sau 1 logic.

Cine are acces la acest claxon H12 sa masoare tensiunea, cu un aparat de masura,

in aceste puncte (T15/3 si (T6ao/6)) fata de - si de + pe modul activ(1 logic) si neactiv (0 logic).

Modificat de baghdad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am activat si eu functia de claxon pe inchiderea centralizata de curand si nu se aude nimic, in schimb unui prieten pe berlina ii merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e sirena OEM. MA ajuta cineva cu ideea mea cu releul si condensatorul ? :lol:

post-15891-1256468076_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi iesirea de la t15/11 o legi pe bobina releului unde legi si un condensator de vreo 4000micro la 16 sau 25 volti, Daca releul decupleaza in timpul functionarii ,foloseste un condensator mai mare. la restul schemei cred ca te descurci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca releul decupleaza in timpul functionarii ,foloseste un condensator mai mare. la restul schemei cred ca te descurci.

adica atunci cand pe T15/11 sunt 0v cu alarma pornita de fapt. SI condensatorul zici de 4 mili Farad ? Iar condensatorul in paralel pe alimentarile bobinei releului ? ...nu ?!

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ca un capat al bobinei e la 12v de la t15/11 si celalalt capat la masa, deci cond in paralel. Nu stiu acum rezistenta unnui releu si tensiunea de decuplare ca se poate face un calcul de cat trebuie condensatorul, stiind timpul cat e 12v si cat e 0v in timpul actionarii alarmei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca totusi o schema cu un tranzistor ceva ar fi mai de ajutor. Urasc mac-mac-ul din aripa stanga spate. Ca sa nu mai zic ce urat da la passat sunetul ala :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA ce sa te complici si cu un tranzistor, care ar fi rolul lui si cu ce te ajuta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna,

Am un Passat 2001 1.9TDI AVB, nu stiu sigur daca am claxonul de la inchiderea centralizata, dar pana acum in momentul in care bagam in marsarier undeva in spate se auzea un sunet de avertizare. De azi nu se mai aude, citind pana aici presupun ca ar fi acelasi difuzor sau ma insel? Oricum si cand functiona se auzea destul de anemic, cu ocazia asta o sa verific da exista la mine claxonul sub materialul textil. sau sa suspectez modulul confort?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vicius, vezi acest topic cu mentiunea ca acea sirena are codul 1j0951605a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o berlina din 2000 clacsonul acesta este la aripa stanga sus,sub mocheta!A mers si la mine cand am inchis masina ,si am lasat capota deschisa ,si dupa un timp am inchis-o. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cei carora nu le mai merge acel BIP la inchidere am descoperit motivul: unul din swich-uri (de la usi,capota sau portbagaj) e defect sau ramane pe deschis.

Din acest motiv nici alarma nu se activeaza. Se blocheaza doar usile

Eu am uitat capota deschisa si nu imi mai dadea BIP-ul la inchiderea din telecomanda.

Am crezut ca mi s-a stricat si mie "magarul" din portbagaj :icon_thumright:

Din fericire am observat capota deschisa si dupa ce am inchis-o "magarul" rage iar fericit in portbagaj :icon_thumright:

Deci, verificati-va swich-urile ceri carora le mergea inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma suna bine cu sirena ?se aude mai "misto" decat cu claxonul ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai clar, decat cu magarul ala....iha iha care pe deasupra se aude si infundat pentru ca e montat in habitaclu. E de exemplu am montat in locul acelui claxon de alarma OEM o sirena de 15 ron de alarma aftermarket. Sirena aia are 6 melodii si e de 20w putere. Atat ca trebuie montata afara la compartimentul baterie pentru a se auzi bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Laurentiu Utiu

exact asa am facut si eu ca si userul "to".Am dat jos vechiul claxon(magarul ala) si am pus o sirena de aia cu 15 ron.Am scos papucii de pe vechiul claxon si am tras un fir pana sub masina apoi am prins sirena undeva in spatele spoilerului din spate.Suna mult mai placut si se aude tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi ,

spune-mi , te rog , la Octavia mea (II, elegance , iunie 2008 ) exista posibilitatea ca montind ceva ( sirena , clacson ) sa am si bip sonor la inchidere si deschidere ( impreuna cu semnalele luminoase),

chiar daca masina nu a venit cu alarma pusa din fabrica ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa mearga dar doar montand sirena originala, deoarece comunicatia intre sirena si modulul de confort se face pe protocol LIN, confirmarea pe semnale la inchidere si deschidere se poate activa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa mearga dar doar montand sirena originala, deoarece comunicatia intre sirena si modulul de confort se face pe protocol LIN, confirmarea pe semnale la inchidere si deschidere se poate activa.

Cum si unde se poate ( sau putem ) face o verificare , sa vad daca sa cumpar sau nu asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu detin o sirena originala sa putem face probe. Si e destul de greu de demontat deoarece e sub aripa dreapta fata. Daca gesesti la dezmembrari si te risti sa iei una, o probam pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!