Jump to content

"claxonul" De La Inchiderea Centralizata


Xeo
 Share

Postare recomandată

Daca inchizi din telecomanda masina, se aud doua pacanituri in usi, primul pentru inchiderea centralizata iar al doilea pentru blocarea actuatorilor si manetelor. Chiar daca esti in masina nu poti sa deschizi usile de la manere. Eu am constatat in seara asta pur si simplu intamplator (faceam niste teste cu vag-com-ul pe modulul de inchidere cu alex_pescaru si unul din teste a pus in functiune 'magarul'). Cam rudimentara alarma OEM, dar e mai bine decat nimic.

Cum se pot adauga senzori suplimentari (geam spart, perimetrali etc.)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • clpos

    13

  • Al Bundy

    12

  • Ex member

    7

  • baghdad

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rumplestilskin

Pai iti cumperi o alarma care sa aiba asa ceva... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci se poate deschide numai ca dai de 2 ori la maneta ... doamne voi chiar nu folositi masinile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pletero

La masinile cu alarma, daca inchizi o singura data usile din telecomanda, nu mai deschizi din interior cu mana...

Abia daca inchizi a doua oara (peste inchis), ramane cuplata doar inchiderea centralizata si se poate deschide prin actionarea de 2 ori a manerelor de deschidere.

Noi CHIAR folosim masinile !

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva la ce conectori se afla acel buzzer sa-i spun asa,

eu am activat cu vagcom functia dar nu are ce sa bazaie acolo,stiti cum se leaga si unde...

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cum arata acel "claxon"? La mine nu se aude nimic. In schimb in dreapta jos, sub bord este o "chestie" patrata si neagra cu gaurele....aia la ce draq foloseste? Face mancare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face mancare, doar da aer la picioare. Cred ca la grila de ventilatie te referi sau ai vreun difuzor de pe la navigatie sau handsfree...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf 4 claxonul este situat langa mecanismul stergatoarelor de parbriz, sub protectia din plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Guest Andreeas1978

Salut! Golf 4, cheie briceag, 2 butoane, inchidere centralizata, led indicator la portiera. Am masina de vreo 4 luni si eram sigur k nu exista alarma....,insa azi dimineata, cand un prieten a tras de portiera a inceput sa sune (claxon) si sa se aprinda semnalele. Doar azi dimineata, pt k de atunci nu am mai reusit sa o fac sa ``cante`` si nici inainte, indiferent ce am incercat. Ma poate ajuta cineva? E vreo combinatie de taste din cheie, e altceva? Chiar nu stiu cum sa lucrez cu `alarma` care a fost activa azi dimineata pana am deschis masina din telecomanda. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am citit mai sus ca la masinile cu alarma daca inchizi din telecomanda usile se aud 2 pacanituri si nu mai poti deschide usile din interior..! ei bine, asa se intampla si la mine , doar ca eu nu am alarma (sau cel putin asa cred ) ! Oare ma insel ? m-am incuiat in masina si am deschis capota masinii dar nici o sirena nimic? o fii dezactivata..?

Andreeas1978 cum au mai decurs lucrurile ? I-ai dat de cap? Poate ma poti ajuta si p mine..

Modificat de yrynel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice inchidere centralizata se intampla la fel: incuie si blocheaza, nu numai la cele care au alarma. Daca la tine nu a inceput sa urle inseamna ca nu ai alarma OEM pe masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am incuiat in masina si am deschis capota masinii dar nici o sirena nimic? o fii dezactivata..?

Trebuie sa astepti 1min. sau pana se stabilizeaza led-ul din portiera (intai palpaie rapid, dupa un timp se armeaza alarma).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul e foarte simplu, ca orice alarma OEM. Se armeaza odata cu inchiderea usilor din telecomanda. Daca se apasa insa de 2 ori pe butonul de inchidere usi din telecomanda, usile evident raman inchise, dar alarma se dezactiveaza.

Odata alarma activata, ea se declanseaza (porneste prostia aia de claxon) cand una din usi, capota motor sau portbagajul este deschis. Cum se poate asta:

- portbajajul il poti deschide din cheie si alarma porneste

- la usa e mai complicat si nu porneste decat "accidental". Spre exemplu daca inchizi usile si in timpul cat ele se inchid, cineva trage de usa brusc. Acelasi lucru se intampla la deschiderea usii. Daca cineva trage de usa exact in momentul cand deschizi din telecomanda, alarma poate porni.

Exact cum s-a mai scris, este o alarma banala, total depasita de situatiile din ziua de azi.

Modificat de Rumplestilskin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o astfel de alarma OEM.

In cartea masinii sunt prezentate si poze cu senzorii de interior - de miscare.

Senzorii sunt 4 la numar si sunt localizati in manerele albe din plafon de care se tin pasagerii spate.

Sunt cate 2 senzori in fiecare maner, unul indreptat in fata si unul in spate.

In plus ce apare in carte fata de ce s-a scris aici: un buton in partea de jos a stalpului de la usa sofer.

Butonul este tot timpul aprins (culoare rosie) si are desenata o masina pe el cu 3 semicercuri deasupra. In carte scrie ca la apasarea lui, inainte de a inchide masina, duce la anularea celor 4 senzori de miscare in interior, senzori descrisi mai sus.

O rugaminte: la mine aceasta alarma suna continuu de 2 nopti. Adica numai noaptea! Ziua nu are nimic. Noaptea suna constant din 30 in 30 de secunde. Am incercat sa anulez senzorii de interior (cu butonul descris mai sus) si chiar toata alarma (prin inchiderea masinii cu cheia de 2 ori sau din telecomanda de 2 ori) dar degeaba.

Stie cineva cum anulez complet alarma (in afara de ceea ce am facut deja: am scos bornele de la acumulator)?

Alte metode decat cele din carte :beerchug:

Am cautat si in carte si pe panoul de sigurante dar nu apare nici o siguranta pentru alarma. Desi ar trebui - fiind OEM!?

Ma intereseaza fie siguranta ei dedicata, fie unde se afla modulul si sa il scot - banuiesc ca s-a defectat ceva in el.

Masina mai are o alarma viper care merge fara probleme - cu proprii sai senzori de geam spart si perimetru, etc, deci aproape sigur cea de fabrica a patit ceva.

Imi cer scuze pe aceasta cale de deranjul produs vecinilor :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Raspunsurile la intrebarile de mai sus date de baietii de la service:

1. Alarma OEM face parte din modulul de confort. De aceea nu are siguranta separata.

2. Localizare fizica a alarmei (modului confort): sub picioarele soferului.

3. Defect cel mai probabil - intrare apa in mufele de contact ale modulului, corodare, contacte imperfecte. Recomandare - lasat masina la soare sa se usuce, sau chiar demontat mocheta si verificat si curatat contacte

Alarma se poate testa si configura cu un tester VAS complet:

1. Erori aparute - log complet: comutatoare usi, goarna, senzori de miscare.

2. Raspuns senzori la inchidere/deschidere usi, capota motor - ecran de testare care iti afiseaza raspunsul la comenzile cheii sau a butonului din interior de inchidere usi.

3. Numar de chei inregistrate, anulare chei suplimentare.

4. Aprindere becuri la aclansare declansare, semnal sonor, etc.

5. Multe alte variabile pe care nu am avut timp sa le citesc in timp ce baiatul imi verifica alarma (a verificat cam 30 de coduri separate, unul cate unul).

Partea proasta: nu se poate dezactiva in nici un fel in mod permanent. In cazul defectarii trebuie inlocuit tot modulul.

Eu am scapat ieftin - stergere erori (goarna cica nu raspundea si afisa 3 chei inregistrate) si lasat masina in soare 2 zile sa fiu sigur ca s-a uscat si acum nu mai am nici o problema.

In plus am si sunetul activat la aclansare, iar daca nu il aud, inseamna ca am o usa deschisa sau capota motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Problema a revenit.

Iata erorile raportate de VAG-COM:

Address 46: Central Conv.

Controller: 1C0 959 799 A

Component: 1N Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am demontat goarna. A intrat apa in ea si a afectat cablajul - un circuit intrerupt si coclit.

Voi incerca sa refac cablajul (doar o rezistenta a fost afectata) si sa vad daca mai astfel de probleme

Are cine de vanzare o goarna second hand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Imi zici si mie unde ai gasit goarna de la inchidere? Am avut aceeasi problema cu apa la baterie si de atunci nu mai merge. Daca poti sa pui si o poza....ar fi super.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior ! Foloseste butonul Add Reply
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce arata ETKA, nu are in compartimentul bateriei nici o goarna la alarma OEM. Nu ai cumva alarma aftermarket? La mine e in spate, in portbagaj, cum arata in poza:

sistemantifurtrl6.th.jpgthpix.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt. quote. Imi zici si mie unde am goarna la masina mea, te rog. Langa baterie m-am uitat si nu e nici o goarna. Daca ai vreo poza ar fi si mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

icuta79, pentru tine era poza dinainte. Este pentru Passat model 2003. Este in spate, in portbagaj, pe stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut.

Goarna despre care vorbesc este cea originala. Stiu sigur ca este cea originala deoarece am testat-o cu VAG-COM-ul si a raspuns la comenzile de testare a modulului confort: aprindere led inchidere centralizata din usa, aprindere semnalizatoare (2 flash-uri) teste goarna (3 bip-uri), etc :). Am avut si alarma AM, dar am dat-o jos - nu stiam care este de vina.

Nu am poze, dar o sa incerc sa iti descriu goarna, si locatia ei:

- Goarna este de fapt un difuzor (?) piezoelectric - scuze, nu sunt electronist, asa am auzit ca s-ar numi. In interior este un magnet imens (ocupa cam tot spatiul), scufundat partial intr-un lac negru. Deasupra magnetului se afla o placa cu circuite integrate, si, ATENTIE, 2 acumulatori de dimensiuni apreciabile! Deci atentie cand faci reparatii pe goarna - este alimentata in continuu de acumulatori.

- Are o forma de picatura de apa si are cam 10 cm pe lungime cu 5-6 cm pe latime. Este de culoare neagra - plastic ABS negru

- are un singur cablu de conectare, cu o mufa cu 3 pini. Mufa mama este in partea subtire a goarnei - opus zonei de diametru mare unde se gaseste difuzorul. Nu poti scoate mufa decat dupe ce dai jos goarna de pe suportul ei.

- Goarna sta prinsa de cu o singura piulita de o piesa de metal in forla de L. Iti trebuie o cheie de 13 f scurta ca sa pot sa ai acces la piulita- eu am luat una de la o Dacie veche - poate stii cheile date odata cu Dacia - sunt f scurte. Eu am demontat prima data piesa in forma de L deoarece nu stiam pe unde sa scot goarna...

- piesa de sustinere (mai usor de demontat decat goarna) cu tot cu goarna sunt sub racordul de aluminiu care seamana cu tubulatura de hota de bucatarie (in el se afla tevile de la climatronic/AC - tevi care vin din compartimentul motor de jos, se curbeaza, si intra in habitaclu). Aceasta tubulatura este chiar la mijlocul masinii, in compartimentul bateriei/al servo franei. Deoarece tubulatura este f lata acopera complet goarna. Goarna este vizibila doar din partea drapata a masinii - nu mai spun cat de greu este sa o scoti din cauza acestei tubulaturi/manson de protectie a tubulaturii...

Masina mea este Passat B5.5 fabricata la inceputul lui 2002 - varianta Basis.

Sper sa-ti fie de folos - chiar nu vreau sa mai am de-a face cu aceasta piesa. Din cauza ei am dat jos alarma Viper si am ramas fara ridicarea automata a geamurilor... :icon_thumright:

Modificat de HRTS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! am un Passat din 2001 B5.5 si am claxonul ala secundar care tituie din an in paste..intrebarea e daca pot sa il activez cu Vag-Com-ul...daca da imi poate spune cineva pasii? Se poate cumva ca la armare/dezarmare sa functioneze claxonul principal? Daca s-a mai discutat va rog dati-mi un link!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 46 - cent conv, uita-te pe canalul 06-07, trebuie sa fie 0, si pui 1.

Daca ai alarma din fabrica, la armare/dezarmare ar trebuie sa faca un mic sound :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!