Jump to content

Tzacanit tacheti...?


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

15 minutes ago, Passat 1.9TDI 2001 said:

axul s-a vazut putin uzat

eu zic ca si axa e uzata,doar tachetii nu se sparg singuri daca axa e intreaga la lobi

e prima data cand vad 4-5 tacheti sparti in aceeasi chiulasa

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

acuma e uzata de tot axa clar, dar cand au fost schimbate tachetii, axa era in stare perfecta, doar dupa schimbul de tacheti s-a uzat axul,  si s-au spart complet si tachetii noi, care dupa cum am vazut nu se potrivesc in mod normal..

 

infine, acuma urmeaza sa-mi comand piesele, tacheti negre de la ina, cuzineti glyco sau kolbensmidt, curea de distributie gates( curea are doar 40000km dar nu mai pun inapoi pun nou,  simering pt ax, si garnitura pt capacul peste motor.

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bullshit nu se vad tachetii cand schimbi oringurile :) poate ai pus tacheti noi pe cel mai hoit si uzat ax cu came , daca ai pus cumva si un 5w30 ever in motorul ala ..sau ai folosit anterior acelasi mecanic...nu ma mira nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minutes ago, Passat 1.9TDI 2001 said:

doar dupa schimbul de tacheti s-a uzat axul

ce marca erau tachetii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

ina, dar nu au nici un cod pe ele doar ina stantata si atat, si suprafata unde are contact cu axa erau aspre...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grandtourismodiesel

Pune o axa SH in stare buna ,fara came uzate, ptr motorul tau de la dezmembrari, set cuzineti axa cu came kolbenschmidt sau glyco noi si tacheti noi INA dupa datele masinii tale din talon.

 

Modificat de grandtourismodiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001
59 minutes ago, GTD said:

daca ai pus cumva si un 5w30 ever in motorul ala ..

cu asta m-ai facut curios, cu ce poate afecta 5w30 mai exact? sau 5w40 fara norma 505.01(special pt PD)? asta intreb doar pt informare 

 

@grandtourismodiesel Asa m-am gandit si eu ca fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grandtourismodiesel

5w30-ul e cam subtire, iar norma 505.01 c3 difera mult de un full saps 502  a3b4 sa zicem

a fost demult varianta veche pe la inceput 505.01 A3B4 dar l-au aditivat suplimentar si l-au migrat spre C3 (tehnologie mai buna la acea vreme)

uita-te comparativ in graficul Lubrizol si o sa intelegi despre ce e vorba cu acele norme.

Modificat de grandtourismodiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎15‎.‎01‎.‎2019 at 22:24, Passat 1.9TDI 2001 a scris:

Tot de la ina au fost luate din tara,  si erau foarte aspre....

...Oricum nu recomand deloc...  Dupa doar 30.000km s-a gaurit

 

în urmă cu 3 ore, Passat 1.9TDI 2001 a scris:

Buna seara, revenind cu problema mea, abia acuma am ajuns să-mi desfac motorul și surpriza asta m-a asteptat...pozele mai jos.

...si tacheți care sunt înțepeniți, și chiar și atuncea când nu apăsa cama tot era puțin deschisa ventilul de sub tachetul blocat...

Cred ca ne ascunzi lucruri sau nici tie nu-ti sunt foarte clare.

Initial ai spus ca ai pus INA negri, se vede acum ca nici vorba de negri, poate INA, nu se vad din foto.

Ai spus ca ai schimbat oringurile, dar era imposibil sa nu se vada uzura tachetilor cand s-a umblat la injectoare, de asemenea si a camei.

La un moment dat pe un alt topic ai cerut niste informatii despre cupluri de strangere si ai spus ca mai stii si tu mecanica si mai pui mana.

Ai spus ca ai probleme, sau ai avut si cu turbina...

Etc, etc...

 

Este bine sa fi sincer si sa ai o cronologie exacta a lucrurilor, este spre binele tau din toate punctele de vedere.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

In afara de schimbul de oringuri toate lucrurile am făcut eu,(aicea mă refer pe partea de motor) că bucșă și de astea la caroserie au mai schimbați alti mecanici și schimbul de oringuri a făcut doar odată alt mecanic și nu s-au văzut tacheți sparți, doar am spus că am mai fost cu ea la mecanic sa vedem daca găsește ce ar putea fii soluția la problemele pe care le-am avut, iar referitor la turbina și cuplu de strângere etc, am cerut informații pe topicul potrivit, eu nu am nimica de ascuns, referitor la tacheți negre da, e adavarat că am spus că sunt puse tacheți negre, așa am și știut, și de fapt eu făceam confuzia cu tachetii de la INA cu suprafața neagră și aspră.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Ce părere aveți nu ar fi mai bine să-mi cumpăr o chiuloasă completa cu ax cu tot și să-l montez așa? Macar știu că e totul original, chiar am găsit una aicea in germania completă și scrie că mașina o avut 116.712km 

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne pierdem timpul degeaba .

Reparatiile se fac cu piese NOI de calitate montate corespunzator de un mecanic cu experienta in motoare vag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Passat 1.9TDI 2001 said:

cumpăr o chiuloasă completa cu ax cu tot și să-l montez așa?

Poti,daca stii sa faci diferenta intre o axa sh buna sau uzata,intre un tachet sh bun sau spart..si tre sa faci tu manopera ca nu stii cat o sa tina,in ziua de azi nici cu piese noi nu mai esti sigur

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

@EEXCALADE lasa naibi si de piesele noi si de calitate, ca nu faci nici-o treaba cu ele...

 

@ionut10aexact! o sa-l masor camele sa vad ce si cum e, iar tachetii o sa-l scot bucata cu bucata si le verific, am facut eu atuncea greseala de am pus noi de la INA comandate de le epiese.ro dupa serie de sasiu, si cateva piese am trimis din start inapoi ca nu se potriveau nici ca forma, iar tachetii le-am pastrat ca m-am gandit ca nu poate diferi si ca sunt de calitate dar am crezut gresit si acuma ma costa greseala.

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O carpeala ai facut si tot o carpeala o sa faci iar .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

:) ce sa facem mai carpim cum putem :) 

daca si asa e carpeala cand lucrez dupa carte atuncea nu stiu ce se mai poate numi ,,ca la carte,, :lol:  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne arăți si noua cartea aceea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca ai sa reusesti,pana la urma nu tre sa fii mecanic de avioane ca sa schimbi 3 tacheti si sa pui o axa cu came,chiar daca ai sa desfaci de 2-3 ori,suruburile se pot refolosi atata timp cat nu prestezi servicii si faci la tine acasa

59 minutes ago, Passat 1.9TDI 2001 said:

iar tachetii le-am pastrat

tachetii sunt de gen masculin ,nu feminin...ai scris eronat in mai multe posturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneam mai demult ca faci practica pe masina personala. Dacă tot cheltui banii macar fa-o cu folos si iesi mai ieftin. Cumperi un motor stricat si faci scoala pe el. Nu fac mișto. O sa ma pomenești.... Repeți operațiile pe el pana ies ca-n manual, nu strici piese bune.

 

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

nici pana acuma nu am stricat piese bune, fara carte totusi de unde sa stii valoriile de strangere si toate celalalte lucruri?! se vede ca la misto si la comentari negative se gasesc imediat raspunsuri! dar ca firma epiesa mi-a trimis piese gresite si din cauza asta o aparut problemele nu le vede nimeni. clar ca am invatat ceva in timp ce am lucrat la masina, mereu invata omul, pentru ca cine spune ca stie totul de fapt e cel mai slab,  dar nu inseamna ca fac practica, a face practica inseamna cand ai facut doar teorie si incepi sa-l pui in practica teoria invatata, deci nu e aceleasi lucru!Dar asa suntem noi oameni, uni se cred mai destepti alti sunt prosti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''nici pana acuma nu am stricat piese bune''

adica tachetii nu se pun ? Am spus mai demult ca ai nevoie de experienta si anumite calitati ca sa faci asta acasa. Or daca aveai toate astea, cu informatiile de pe forum, cu cartea pe care o ai, nu avea cum sa nu-ti iasa. Nu stiu de calitati, dar daca aveai experienta nu puneai tachetii aia. Epiesa.ro este o afacere, ii doare pe ei la basca de tachetii tai. Ti-au luat banu, asta e. Asa ca  nu fac deloc mishto cand zic de practica. Oricat ai citi din cartea aceea nu-ti iese din prima, ca sunt lucruri care se citesc printre randuri . Cartea este pentru echipe trainuite de VWAudi, nu scrie totul acolo. 

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatule, asculta ce spun baietii, ca nu-ti spun prostii.

Analiza starii tachetilor, axei cu came, strangerea corecta a suruburilor (putini stiu ca acele cupluri din manual se aplica la suruburi noi, nu deja stranse o data), nu se invata din carti si dintr-un motor desfacut. Iti trec zeci/sute de motoare prin mana pana stii ce sa vezi.

Treaba ta, dar deocamdata tot bajbai pe-acolo si nu e spre binele tau. Multe se invata de pe forum, dar pentru unele operatii, e mai bine sa mergi la un service bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut am si eu o problema la un pasat b5.5 2001 130 cp cod motor awx se aude o bătaie la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!