Jump to content

Tzacanit tacheti...?


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Motorul era cald(am desfacut dupa aprox.20 minute de stationare),s au apasat cativa mm asa ochiometric,daca era vorba de 0.2mm nu observam,parerea mea.

Atunci ar cam trebui schimbati...

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat tachetii(am pus INA)...intr adevar 2 erau obositi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut,anul trecut a trebuit sa segmentez motorul deoarece consuma foarte mult ulei,de atunci nu stiu ce sa intamplat ca am ramas cu o tacaneala de tachet de ma scoate din minti. am fost pe la diferiti mecanici si toti au spus ca sigur este bataie de tachet si personal si eu cred acelasi lucru dar am schimbat toti tacheti si de tacaneala tot nu am scapat,din contra inainte cand se incalzea motorul nu se mai auzeau iar acum face intruna,am verificat presiunea de ulei si am cu motorul la 90 de grade1,8. este ok presiunea acesta sau de la ce ar mai putea fi?sincer nu prea mai stiu ce sa verific...

Modificat de valyhd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

buna!si eu am o problema cu un passat b5,an 1998,motor 1,6 benzina,cod motor ahl!!!!am un tacanit la motor in deaccelerare.......in accelerare si la relanti nu se aude nimic!!ce poate fi?daca ar fi un tachet,nu ar trebui sa tacane si la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o înregistrare video cu acel țăcănit!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela nu este doar un tzacanit si online nu se poate stabili. Mergi la un mecanic, unii au chiar scule de ascultat motorul si pot sa-ti zica de unde vine. Asa pe net suna a palier fara ulei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am crezut că a mai pățit cineva la fel!am fost la 3 mecanici și trei păreri diferite!

La rece și la relanti nu bate nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece presiunea de ulei este mai mare. Mecanicii vor vor lucrari simple si banoase, la tine e multa manopera si bani putini ... de asta isi dau doar cu parerea. Cred ca iesi mai ieftin cu alt motor din dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Passat 1.9TDI  2001

salut, ce stiti despre tacheti care vine cu suprafata dura? ca si cum ar fi nefinisata. Si ce parere aveti despre tacheti negre?

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Chiar nimeni nu are imformatie despre tachetii de mai sus?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

si tachetii cu suprafata nefinisate de ce vin asa? ar mai trebui slefuita inainte de montaj? intreb doar ca la mine de astea nefinisate s-a pus in 2016 si s-a gaurit 1 de la admisie, celalalte inca nu am vazut exact doar dupa ce demontez de tot, si de cand s-a schimbat tachetii s-a uzat si axa cu came...de asta am mai intrebat altadata ca daca nu se potriveste la motorul meu cele folosite ce se poate intampla, chiar daca ca si dimensiuni sunt la fel, ce difera intre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tacheti cu suprafata nefinisata? Ce marca? 

Cu cat suprafata e mai aspra cu atat uzura se face mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Tot de la ina au fost luate din tara,  si erau foarte aspre. 

Uite exact ca astea dupa poza,  se si vede s-l300.jpg

Sper sa nu fie considerat reclama,  am luat poza dupa net ca sa vedeti cum arata.  Oricum nu recomand deloc...  Dupa doar 30.000km s-a gaurit

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Passat 1.9TDI  2001

Buna seara, revenind cu problema mea, abia acuma am ajuns să-mi desfac motorul și surpriza asta m-a asteptat...pozele mai jos. Asta explica multe, și întârzierea de accelerare, si cred că asta a fost de vina si că pornește greu, pt că nu se deschideau ventilele destul, și sunt si tacheți care sunt înțepeniți, și chiar și atuncea când nu apăsa cama tot era puțin deschisa ventilul de sub tachetul blocat. Poate am băgat degeaba banii in schimburile de oringuri etc.. 

https://streamable.com/5ih1m

 

IMG-20190126-WA0023.thumb.jpeg.cf220f45ae04c1b6b724ba3d0d0671a1.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa il "auzi" de mult inainte sa nu porneasca bine . Nu ai fost informat de mecanic cand ai schimbat oringurile de la injectoare ca nu mai ai tacheti si cel mai probabil nici ax cu came ? 

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

@GTDnu se auzea nimica... si cand am postat aicea videoclipul intr-un topic s-a parut tuturor ca e normal cum se aude...

@EEXCALADEin mod normal ar trebuii sa fie bucatile in baia de ulei banuiesc.

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul ala bate si merge prost de ani buni .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

pai tachetii au fost montate de 3ani aproape doar... eu cred ca nu s-a potrivit pt motorizarea mea cele cumparate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001
18 minutes ago, GTD said:

Trebuia sa il "auzi" de mult inainte sa nu porneasca bine . Nu ai fost informat de mecanic cand ai schimbat oringurile de la injectoare ca nu mai ai tacheti si cel mai probabil nici ax cu came ? 

si oricum tachetii nu s-a vazut sa fie sparte cand s-a schimbat oringurile, axul s-a vazut putin uzat, dar acuma e varza dupa ce am facut cu ea 1300km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu capacul demontat tachetii sparti/defecti doar un orb nu-i poate vede/verifica 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001
1 minute ago, EEXCALADE said:

Tachetii au fost ok ,probabil axa nu 

credema ca daca verific dupa cod nu se potrivesc tachetii pe care le-am avut pe masina puse de 3 ani, si axul a fost in stare perfecta, dar tachetii s-au intepenit de la inceput, si apasa putin ventilul si in pozitia unde trebuia doar sa tine jocul dintre ax si ventil.

2 minutes ago, EEXCALADE said:

Cu capacul demontat tachetii sparti/defecti doar un orb nu-i poate vede/verifica 

nu s-a vazut, ori nu a fost sparte inca ci doar subtiata deja foarte tare partea de sus, si asta e o varianta, si acuma cum am facut 15ore in continu s-au gaurit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba mecanicul si pune piese de calitate comandate dupa seria de caroserie

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!