Jump to content

Tzacanit tacheti...?


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Update ... catalizatorul a fost responsabil de acel zgomot - a fost desprins fagurele in el si vibra la turatia de relanti, iar dupa schimbarea lui s-a rezolvat problema.

 

Multumesc tuturor pentru sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti, am fost so eu la mecanic pentru ca ma dispera tacanitul tachetilor. Mi-a spus ca trebuie schimbati dar ca trebuie data si chiulasa jos si refacuta planeitatea scaunelor supapelor. Pana acum n-am mai auzit de asta dar omul e mechanic bun si pare can stie ce vorbeste. Total in jur de 900 de lei. Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad legatura, ce au supapele cu tachetii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, poate am inteles eu gresit, credeam ca tachetul actioneaza pe supapa. Atunci stie cineva ce anume se rectifica la chiulasa cand se schimba tachetii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic. Poate a observat alte probleme... cum ar fi aceea ca ai un portofel prea umflat si a zis sa nu te lase sa te chinui...

Poate a zis ceva de axa cu came...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Am urmatoarea problema pe un Passat B5 din 2000 1.9 TDI cod AJM.

 

In urma cu 2 sapt am scos masina din service dupa schimbarea placute + discuri fata, cap planetara + cap bara fata, la ambele roti. Dupa schimbare, mecanicul a iesit cu ea vreo 5km si totul a fost ok. O pregateam pentru o nunta in Arad si am vrut sa fiu sigur ca ma tine la drum. Pe drum totul ok pana dupa Sibiu cand, la o benzinarie fiind, am observat ca la relanti, masina se zguduia destul de tare, desi pana atunci nu facuse deloc acest lucru. 

 

M-am intors in Sibiu, am anulat nunta, am gasit un mecanic care mi-a spus ca e un tachet de vina, dar ca ma duce fara probleme pana in Bucuresti inapoi. Asa am si facut, am mers cu grija pana in Bucuresti, dar masina nu mai trage calumea.

 

In Bucuresti, s-au uitat cativa mecanici la ea (fara sa o desfaca, pt ca toti mi-au cerut, pt constatare, 600 ron - desfacut + montat la loc, asa ca am zis ca nu are rost) si mi s-a zis ca este ori un tachet, ori o supapa, pentru ca se aude daca ridici capacul de la baia de ulei. Precizez ca masina inca porneste fara probleme, dar n-am mai mers cu ea sa nu-i fac mai rau.

 

Ideea e ca in urma cu 2 ani si nici 10.000 km in urma, am avut o alta problema la motor si i-am schimbat toti tachetii si refacut chiulasa (pe langa rezolvat problema).

 

Acum, nici nu dispun de prea multi bani (mai ales la cati am bagat luna trecuta), dar mi-am zis ca cea mai buna solutie, decat sa desfac chiulasa si sa repar ce e in ea + montaj, ar fi sa cumpar o chiulasa de la dezmembrari si sa o montez (eventual tot acolo, ca sa-mi ofere garantia).

 

Voi ce credeti ca este ? Are rost sa schimb chiulasa sa este mai ieftin sa o desfac, repar si pun la loc ?

 

Stiti pe cineva, care dezmembreaza asa ceva (prin Bucuresti sau pe langa) si care si monteaza pe masina (si nu ma refer la vreun Gigel care nu stie sa tina o surubelnita in mana si face doar pentru bani) ?

 

Si inca o intrebare. Daca iau o chiulasa de pe alt motor cu alt cod decat al meu (AJM) merge ? Ca nu prea am gasit cu AJM...

Modificat de razvanrazy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa credem noi daca n-am auzit motorul? Nici macar o inregistrare nu ajuta. Trebuie ascultat live.

Cea mai buna varianta e cea mentionata de tine. O alta chiulasa de la dezmembrari cu inlocuire la ei pe garantie.

Merge si de la alte coduri. Doar sa fie 1.9TDI PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...multumesc de sfat. Toata ziua am sunat la tot ce am gasit de dezmembrari si n-am avut noroc.

 

Imi poate recomanda cineva un centru de dezmembrari, care sa si monteze (contra cost, desigur), prin Bucuresti sau pe langa Bucuresti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era 55 de ron un tachet Ina acum 2 ani. Crezi ca merita sh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce înțelegi tu prin " se zguduia masina"? Si cum ai stabilit ca trebuie schimbată chiulasa? Un set de tacheti costa cam 160 lei! Si cum naiba s-au stricat cei noi in 10k km? Presiunea de ulei ti-a măsurat-o cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din ce am inteles, ar fi supapa de vina si nu un tachet (desi daca s-a indoit o supapa, s-a dus si tachetul). Si din ce am inteles, ca sa ajunga la ele, trebuie sa desfaca chiulasa, ceea ce presupune schimbat garnituri. 

 

Asa ca daca doar pe manopera dau 600 ron + tot app 600-1000 ron (daca nu chiar mai mult) pe schimbat ce e in chiulasa, sperand sa nu se fi strambat axu cu came sau mai stiu yo ce alte prostii pe acolo, cred ca e mai ok sa iau o chiulasa de la alta masina, tot in banii astia. 

 

Sper sa gasesc ceva de la o masina din UK, poate e mai putin muncita si poate am mai mult noroc la chiulasa.

 

Din pacate, prin bucuresti vad ca sunt prea mari preturile si nu sunt deloc dispusi sa negocieze. Lumea nu mai stie sa faca afaceri si prefera sa ramana cu piesele acolo decat sa scada 10% din pret.

 

Cel mai nasol este faptul ca, din app 30 pe care i-am contactat, doar app 5-7 se baga si la montaj (contra cost, desigur), in rest nu-i intereseaza.

Modificat de razvanrazy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii noi, dupa service: masina suna intr-adevar altfel, s-au schimbat tachetii si s-au rectificat scaunele supapelor ( m-am interesat si se face si operatiunea asta). Total 720 lei cu tot cu schimb de ulei. Deocamdata foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Motorul meu ATJ, 1,9 TDI, 85kw, din 2000 face exact ca al colegului nelu05 in postul din 05.05.2015. Dar numai la cald, după ce se subțiază uleiul. La rece nu se aude nimic. Am fost la mecanic si a crezut ca e vreun tachet bulit - a desfăcut capacul de la tacheti si nimic, toți arată bine, axul cu came de asemenea nu prezintă uzuri! Atunci a montat un manometru un locul bunului de ulei sa măsurat presiunea de ulei-zicea ca tre sa stea la 2,5 in relantiu dar era sub 2. Cu manometrul montat am plecat sa dau o tura sa o încălzesc bine. După ce a început sa bată, adică vreo 4 km am revenit la service si avea presiunea sub 1. Precizez ca face exact ca in Filmarea lui nelu05 la secunda 13. Mecanicu zice ca e pompa de ulei de vina. Voi ce ziceți? Un sfat, o părere ceva? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de ulei Sau cuzinetii de palier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mare rugăminte am la voi - va rog sa-mi dați o imagine cu cuzinetii de palier! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca gasesti pe google sau la magazinele de piese on-line.

Nu inteleg unde a montat mecanicul manometrul si nici de ce a facut asta. Putea sa vada cu interfata presiunea.

Vezi in primul rand uleiul si filtrul la problema ta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manometrul se monteaza in locul senzorului de presiune ca sa vada presiunea reala a uleiului in functie de turatie si temperatura, nu prin vise cum faci tu. Aflarea presiunii cu interfata este un lucru mai rudimentar decat rudimentarul senzorul fiind doar un switch care inchide sau deschide circuitul de la masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ valioglu - uleiul si filtrul sunt noi, deci excludem asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat si pompa de ulei, am pus noua. Am pus si ulei nou. Acum am presiune de ulei, dar tot așa face si încă de cand o pornesc, si la rece. Precizez ca in baia de ulei ni am găsit nici o depunere, nici pilitura, nimic - tot curat. Deci exclud cuzinetii de palier. De asemenea tachetii sunt ok, axul cu came nu prezintă uzuri, ulei nu consuma, motorul merge rotund si trage f bine, doar ca scoate tacanitul asta de se uita lumea după mine pe drum. Cred tot mai mult ca e fagurele din catalizator, ca si la nelu05.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O filmare nu faci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU reușesc sa bag Filmarea dar sunetul e identic cu cel din Filmarea lui nelu05 din 05.05.2015, la secunda 12-13, de pe pagina anterioară, 04. Te rog vezi acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut fimarea dar ala e motor pe benzina cu 2 axe cu came actionate de un lant care poate face zgomot si are 20 de tacheti.

La motorul tau e ceva de munca dar eu zic sa scoti tachetii, sa ii desfaci si daca nu au distrugeri vizibile sa ii cureti la ultrasunete, ai sa fii uimit cata mizerie poate sa iasa din ei, eu am gasit si pamant in tacheti si bila blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut un caz asemanator la vechiul meu motor, n-am reusit sa scap de bataie nicicum.

Abia dupa ce am inlocuit motorul am vazut ca aveam 2 sau 3 supape crapate. Pe masura ce se incalzeau, crapatura si bataile se accentuau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna!

Urmeaza zilele urmatoare sa schimb kitul de distributie.Cu ocazia asta m am gandit sa schimb si tachetii doar ca nu sunt sigur daca sunt uzati sau nu.

Bataia specifica de 2-3 secunde o am  dimineata,doar ca si daca sta masina 30 minute oprita dupa ce a ajuns la temperaura optima de functionare si o pornesc iarasi se aude tacanitul  vre o 2 secunde.

Cate odata se aude si dupa ce a pornit motorul si s au amorsat tachetii o tacaneala pe care am remarcat o recent.Dar foarte slab....

In primavara aceasta am dar jos si baia de ulei ca sa verific daca nu sunt "crocodili" pe sorbul pompei dar totul a fost curat.

Zilele trecute am dat jos capacul de la motor si am incercat sa apas cu o surubelnita lata tachetii.Putin i am putut apasa pe toti.Cineva zicea ca daca sunt ok nu am cum sa ii apas....e corect ce a spus?

Camele de pe axa par n regula toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!