Jump to content

Octavia 2 1.8 Turbo FSI ?


elikratos
 Share

Postare recomandată

Mda, sunt si eu convins ca va placea fanilor noul 1,8T. Si sper sa stea totusi mai binisor la consum decat batranul 1,8T (ARX).

Asteptam drive-test-ul. :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cmghostbuster

    50

  • Tero

    41

  • Daniel 57

    38

  • rvacaru

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

La sfarsitul lui octombrie imi vine si mie O2 1.8 TFSI - 21000 euro cu cateva optionale pe ea! Oricum motorizarea asta nu este dedicata celor care doresc consum mic! mie unu imi trebuie ceva puternic deoarece o sa merg mult in afara (si normal ca vreau ceva cu putere care sa nu ma lase in depasiri :blink:), probabil ca e si teribilismul varstei, fiind tanar vreau ceva puternic de care sa ma mandresc ... eh in fine :) :)

PS: Salut tuturor sunt nou p-aci :251:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ot: hmm..sper sa "conduci" tu teribilismul(varstei) si nu invers...:)

sa o stapanesti sanatos!

Modificat de dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare cat costa un motor capsat de fabrica ,numai sa il cumperi si sa il pui sus pe masina ,ma refer la motorul de 1.8 ,poate intr-o buna zi ne apucam de schimbat motoarele :offtopic:))))

glumeam .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce are in plus ,,sasiul sport" fata de cel al O2 standard? Sasiul de RS nu este acelasi ca cel de standard ?! Nu difera numai suspensia?

nu, nu este acelasi!difera sasiu, tren rulare, suspensie, cutie viteze si cam tot ce-ti poti imagina la capitolul hardware!

rs este similar cu gti-ul!skoda octi 2 rs nu are nicio legatura cu octi 2 cu sau fara sasiu sport....!elemente de interior au in comun...dar doar atat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ceva documentatie in acest sens sau crezi tu ca asa este? Parca nu as crede ca RS este o alta masina decat o O2 normala, nu de altceva dar pretul RS nu este atat de mare incat sa justifice diferentele tehnologice intre ea si O2 normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mi se pare ca e cea mai scumpa din gama octavia - alaturi de l&k ( piele etc). Iar rs-ul este altceva fata de o2 normala, cu multe modificari si schimbari, confirm si eu ce zice race_med9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cea mai scumpa dar diferenta dintre O2 si RS nu cred ca ar reflecta diferetele: de proiectare, tehnologice, de disponibilizare separata a liniilor de montaj ale fabricii, etc (daca ar fi sa fie asa cum ziceti voi, adica RS = alta masina decat O2 normala).

Ai ceva documentatie care sa sustina ca RS are alt sasiu decat O2 ? Ca suspensiile cu siguranta sunt diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu votez cu varianta: alte suspensii si cam atat :D Evident ca are alta cutie de viteze, fiecare motor cu cutia lui :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Fratilor , ma roade o problema ...

Cate supape are pe cilindru noul 1.8 Turbo FSI ?

Are cinci ca si vechiul Turbo de 1781 cmc sau au ramas la patru ca orice motor normal ?

Din poze si documentatia postata in topic nu reiese , iar daniel 57 , care si-a comandat O2 1.8TFSI , are trecut in semnatura motorul cu 20 de valve ! ?

Ce ziceti ?

Daca problema e prea tehnica pentru topic va rog mutati post-ul unde trebuie !

Multam !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de ajutor , e clar acum!

Personal cred ca e o solutie mai buna , a cincea supapa nu cred ca aduce nimic in plus . Poate doar costuri suplimentare la productie si intretinere .

Daca stau bine sa ma gandesc e logic , au pus in locul unei supape injectorul . La motorul de 1781 cmc injectoarele sunt in admisie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ersonal cred ca e o solutie mai buna , a cincea supapa nu cred ca aduce nimic in plus . Poate doar costuri suplimentare la productie si intretinere .

Te rog argumenteaza de ce a 5-a supapa e inutila. Mersi.

P.S. Mai ales afirmatia cu costuri suplimentare la intretinere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) ;) :P :D mai bine lasau 8 supape(2 pe cilindru) si reduceau si mai mult pretul de productie! sa nu mai vorbim de costurile de intretinere...pomana curata!! :P

sa fim seriosi!!

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar este foarte greu sa intretii o supapa (in plus pe fiecare cilindru) in ziua de azi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul e 4 valve. Adica 1.8 TFSI 16v.

La Skoda inca nu apare in baza de date dar la Audi sunt clare lucrurile: http://www.globalautoindex.com/model.plt?no=3942&ass=

Scuze ca v-am indus in eroare, chiar fara sa postez aici. Recunosc ca, nestiind exact, m-am luat si eu dupa una existenta - a lui Doru. Multumesc de lamuriri.

Si, acum, sa confirm si eu ca mi-am comandat saptamana trecuta un motor de 1.8 TFSI pe care o sa-l folosesc pe o Skoda Octavia 2 Elegance. Pretul cu TVA si cu optionale se ridica putin peste 21.000 de Euro. Termen de livrare nedefinit inca. Undeva intre toamna si iarna, dar sper ca pana in Anul Nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal cred ca e o solutie mai buna , a cincea supapa nu cred ca aduce nimic in plus . Poate doar costuri suplimentare la productie si intretinere .

Pana sa argumentezi tu, iti dau un text spre lecturare:

"5-valve design

The output of an engine is dependent not only on the displacement and engine speed, but also in particular on how rapidly the charge cycle can be completed.

The power which an engine produces is all the more intensive the more fresh gas is able to flow into

the combustion chamber within the identical unit of time.

The 5-valve design makes it possible to achieve a high power output with a small displacement engine

while adjusting the camshaft of the inlet valves optimises the volumetric efficiency and the torque

curve of the engine.

The engine has three inlet and two exhaust valves which offer a large flow cross section. The inlet and

exhaust valves are each controlled by a camshaft.

The advantages of the 5-valve design

– High power output with small displacement.

– Good fuel economy as a result of high engine efficiency.

– Good torque characteristics and high pulling power.

– Compact design and low engine weight.

– Pleasant engine acoustics and smooth running as a result of low combustion noise level."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pt viitoarea motorizare! :P Sper ca luna viitoare,cel mai tarziu(dupa spusele dealer-ului) la jumatate,sa ma laud si eu cu ea mai de-aproape :P .Dar,poate intre timp,se va livra vre-una la vre-un membru forumist sau poate chiar un test-drive la vre-un showroom...Ar fi interesant de urmarit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doru14...daca nu as fi offtopic te-as intreba de ce au renuntat cei de la Audi la 5 supape pe cilindru? Si de ce au trecut cei de la Mercedes de la 3 la 4 supape? si alte asemenea intrebari off-topic.

Haideti sa ne orientam discutiile spre Octavia 2 1.8 Turbo FSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, ti-am trimis MP, pt continuarea dezbaterii. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat pe cehi, la mama lor, si mi-a raspuns tata:

Motorul de 1.8 TFSI de pe Octavia 2 are, pe langa 16 valve, lant si nu curea de distributie. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa fie asa! :pirat:

Dar,l-am tot intrebat pe dealer(brady) sa insiste sa intrebe la ei in service despre distributie si i s-a spus ca ar fi pe curea.....Ramane de vazut,sper cat mai curand! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citez:

Dear Mr. Diaconescu,

Thank you for your email.

My answers are very brief - 16V and distribution chain for the 1.8TFSI engine in Octavia II.

Best regards,

Ondrej Tomsu

Customer Care

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cmghostbuster

salut :o sunt nou pe aici :o am si eu cateva mari nelamuriri....in primul rand: as vrea sa achizionez o skoda 2 1.8 tfsi dar as vrea sa stiu care sunt diferentele la :

am obs ca majoritatea skodelor 1.9tdi 2.0 fsi tdi..2.0 tfsi ....au la sistemul de franare pe spate disc compact.....la skoda 1.8tfsi sunt discuri pline...care ar fi diferenta?:| care sunt mai bune?

in al doilea rand pe siteul skoda mai spune ca are directia-caseta directie cu pinion-cremaliera, asistata electromecanic fata de celelalte care au caseta directie mecanica cu cremaliera asistata electromecanic ce inseamna pinionu ala in plus :|(e posibil sa se strice mai repede?)....la ce ajuta turbo in linie?

cam as vrea sa dau comanda in cateva luni la o2 1.8 tfsi elegance + pachet dinamic 2 parca :-? cu sasiu sport jante 17 pegasus sistem audio 4 airbaguri in plus maxi dot etc....pretul final fiind de 20800 euro ddp :Driver: ma mai gandesc la faptull de ce skoda 1.8 tfsi are doar 1230 kg fata de celelalte care au toate incepand cu 1.9 tdi peste 1300 kg ....posibil sa fie facuta mai usoara cu scopul sa fuga mai bine?...alta intrebare f mare....daca are cineva cam caare ar fi consumul real...acolo scrie 10.1 oras dar cred ca iese la un 11-12...ar fi bine dar sunt curios ....multumesc daca imi poate raspunde cineva la una sau mai multe din intrebari..:-s si pt cei toti interesati cam astea ar fi datele masinii :

Motor-alimentat cu benzina, turbo, in linie, racire cu lichid, motor cu supape in cap si doi arbori cu came pe chiulasa (DOHC), fata transversal

Cilindri 4

Cilindree (cm3)1.8/1.798

Cursa x alejaz(mm)84.2 x 82.2

Putere max/rpm (kW/rpm)-118(160)/5.000-6.200

Cuplu max/rpm (Nm/rpm)-250/1.500-4.200

Norma Emisii EU4

Combustibil-benzina fara pb

Emisii CO2-176

Viteza maxima (km/h)-222km/h

Acceleratie 0-100 km/h (s)-8.2

Consum

Urban 10.1

Extra-urban 5.9

Combinat 7.4

Cutie viteze-manuala complet sincronizata cu 6 trepte

Ambreiaj -unitar uscat, actionat hidraulic, cu arc in forma de diafragma, materialul discurilor de frictiune nu contine azbest

Masa proprie - 1.230

Incarcatura maxima- 660

Masa totala - 1.890

Incarcatura plafon - 75

Sarcina utila - 660

Remorca fara frane - 600

Remorca cu frane - 1.200

Coeficient aerodinamic-0.30

Puntea fata-suspensii McPherson cu brate inferioare triunghiulare si bara de torsiune

Puntea spate-punte compusa, cu un brat longitudinal si trei transversale, cu bara de torsiune

Sistem franare-sistem de franare cu dublu circuit diagonal asistat pneumatic cu vid, cu sistem Dual Rate

Frane fata-discuri de frana ventilate si etriere cu un piston

frane spate-discuri pline

Directia-caseta directie cu pinion-cremaliera, asistata electromecanic

Rezervor 55

Capacitate portbagaj 560

Capacitate portbagaj cu bancheta rabatata 1.350

Garda la sol 140

Lungime 4.572

Latime 1.769

Inaltime 1.462

Ampatament 2.578

Ecartament fata 1.539

Ecartament spate 1.528

Confort fata 1.164/922

Confort spate 883/627

Inaltime scaune fata / spate 981/966

PT CEI care vor sa faa alte diferente http://www.aviamotors.ro/index.php?cale=te...l=technicalinfo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!