Jump to content

Octavia 2 1.8 Turbo FSI ?


elikratos
 Share

Postare recomandată

Mai este ceva timp pana in septembrie dar cea ma mare curiozitate este cum va accelera pe intervalul 80-120 in viteza 5 si 6, ard de neradbdare sa aflu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cmghostbuster

    50

  • Tero

    41

  • Daniel 57

    38

  • rvacaru

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

@tero sau @makron, puteti sa-mi spuneti va rog cat v-au costat masinile???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dogy, eu am motor 1.6; cand vorbeam de luna septembrie ma refeream la faptul ca atunci va sosi masina lui tero si atunci ne va impartasi impresiile :P Preturi, ia de aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octi a mea este 21.000E,cu toate optionalele alese de mine + alarma Viper si covorasele (bonus de la dealer).

Inca nu m-am lamurit cu distributia...O fi doar pt Audi pe lant? O sa ma lamuresc eu cand va veni,dar cateodata mi se pare ca mai e asa de mult...... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danke Blitz! :lol:

Pacat,suna bine cu lant.....dar ma multumesc si asa :Pe curea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsI...engine-revealed

"As Audi's first four-cylinder engine, the 1.8 TFSI is equipped with a toothed chain to drive the valve gear. The compact chain does not need changing. There are, to be more precise, three chains: the long one to drive the camshafts, and two short ones for the oil-pump and balancing-shaft drives. The use of special toothed chains known as "silent chains" adds further to the outstandingly restrained sound of the new engine."

Si http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volks..._hp_1.8_TFSI_I4 zice tot ceva de lant...

post-74-1184429921_thumb.jpg

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fiu oare atat de norocos totusi? ;) Ar fi suuuper!

@ rvacaru Merci pt link-uri si pt informatii! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca nu mai conteaza ce e acolo atata timp cat nu trebuie schimbata.

Abia astept primele impresii cu 1.8TFSI (de cand a aparut O2 mi l-am dorit cu vechiul 1.8T... se pare ca mai am o sansa sa am asa ceva peste cativa ani cu un O2 facelift 1.8 TFSI, dupa ce "omor" FSI-ul :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In felul asta, rvacaru-le, nu o sa mai ajungi sa-ti cumperi curand o japoneza... :D

Cei care va luati 1.8 TFSI, pentru ce deplasari veti folosi masina?

Eu o vad ca o masina valabila pt cei ce fac deplasari pe drumuri judetene...sa spunem o naveta in afara oraselor de 20-50km...

Bineinteles ma astept ca raspunsul vostru sa fie o masina pentru toate drumurile...inclusiv oras (sau poate chiar preponderent oras).

Daca e asa, cred ca acest motor va fi cam plictisit de regimul urban bara la bara, motiv sa devina cam insetat pe drumuri scurte prin oras (aproape ca orice motor).

Si pe mine m-ar tenta o asemenea varianta de motor daca as circula mai mult in afara localitatii, dar cum in cele mai multe din cele 365 de zile ale anului circul prin oras nu-mi vine sa renunt la TDI.

Pe de alta parte cred ca as sta in cumpana in a alege un 1.8 TFSI de la Skoda sau un 1.4 TSI (chiar de 140CP) de la VW (Jetta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm, ai dreptate, personal, pentru ca ma descurc minunat cu 1.6 FSI, firesc ar fi sa trag mai bine catre noul 1.4T (122 CP).

Mai vine si criza petrolului in curand iar pana una alta am de facut cei 150mii km planificati cu FSI :)

Dar tot astept cu interes impresiile despre 1.8T :P

PS: Diesel, cand cautam japoneza a aparut oferta O2, cand o sa caut O2 o sa apara oferta coreeana si tot asa...sanatosi sa fim ca table sunt destule :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer eu nu as fi asa de convins de motorul 1.4 tsi pentru ca nu se stie inca cat e de fiabil, motorul pt a scoate 140cp e destul de fortat.....asaca eu zic ca tot 1.8tfsi e mai bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce intelegi prin ...mai bun. Motorul scoate chiar 170 CP fara sa para a fi fortat.

Pai si 1.8 TFSI e nou...chiar mai nou ca 1.4 TSI.Ce stii de el?

Prima data cand am auzit de 1.4 TSI a fost in 2005. De atunci se monteaza pe minim 3 modele VW, a fost premiat si inca nu am auzit de probleme. Asta e tot ce stiu despre 1.4 TSI. In afara ca e revolutionar.

1.8 TFSI montat pe Audi (A3), Skoda (O2) si pare mi se pe ceva modele Seat (Altea, Toledo,...) din acest an.

Eu nu stiu care e mai bun. Stiu ca as sta in cumpana intre cele doua daca ar fi sa aleg un benzinar de la VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Diesel : Intr-adevar,va fi preponderent in oras si ma astept sa fie insetat,dar......senzatia conteaza :( Abia astept sa il vad cum se comporta de la 1500rpm :D

@rvacaru: Impresiile vor aparea cu siguranta chiar de la ridicarea masinii de la dealer,o sa vin cu ea la intalniri si o sa va tin la curent cum se comporta pe forum.Sper sa nu am de postat decat lucruri bune despre ea :)

Si mie mi s-au parut cam "fortati" cei 170CP pe un motor de 1.4, deci am preferat un 1.8 de 160CP,dar cu potential :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma infiintez la tine pt drive-test, cred ca o sa o aveti primii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu sunt asa convins. As prefera un simplu FSI 2.0 150 cai (am postat si la tehnic :)

Pot sa merg subturat fara sa-mi fie frica sa se strica turbina sau ceva :)

Intr-un ton mai serios cred ca avantajele 1.8T sunt : consum (teoretic) mai mic, cuplu la turatie mica si posibilitatea de chip. Gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da glumeam la faza cu funinginea (sunt cam obsedat de chestia asta de diesel :)

Dar asta e si problema... aparent consumul e mic (trebuie sa stii cum sa mergi) dar sare mult de aspirata daca schimbi la 5000 acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, asta este. Am spus, cred c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O bagatela nu? :)

F. interesant ca VAG alege sa "pensioneze" motoarele pe benzina aspirate (1.6&2 fsi bye bye). Or sti ei ceva ;)

Din punctul meu de vedere cele mai placute de condus raportat la un consum cat de cat decent (V8 exclus :)) sunt benzinarele de capacitate 2,5-3 litrii V6 manuale/automate (automate pt confort extra, manuala pt ceva performanta cand ai nevoie). Cuplu ok jos unde astea in linie stau mai prost, consum maricel dar nu extrem.

Pacat ca Skoda, VW nu-mi ofera un V6 fara sa iau varianta de top sau speciala. De fapt nici V6 TDI nu mai au din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca Skoda, VW nu-mi ofera un V6 fara sa iau varianta de top sau speciala. De fapt nici V6 TDI nu mai au din pacate.

Abia au renuntat sa le mai ofere in RO... Dar le poti gasi in Germania inca...Atentie, benzinarul V6 inca este oferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F. interesant ca VAG alege sa "pensioneze" motoarele pe benzina aspirate (1.6&2 fsi bye bye). Or sti ei ceva :)

:) Mda, nu stiu ce se intampla cu ei, oricum nu stralucesc la benzinare. Nici eu nu inteleg de ce. Ma gandesc ca le creste mult pretul masinilor si-atunci nu merita (cel putin nu in gama de produse mai ieftine, gen Skoda). Si-asa, cred ca 1,8T-ul ala e pus pe Skoda doar de dragul skodarilor vechi si-a traditiei Skoda de masina cu multe participari prin raliuri etc etc. Dumnezeu stie. Audi vad ca mai are ceva ceva, are un V6 de 3,2 aspirat, l-am incercat pe noul Allroad, o bijuterie. Insa iarasi e vorba de consum. Sub 12-13 e greu de scos. Sa fie oare un trend global de axare pe dieseluri mai mult?!? Asa, ca o parere personala, cred ca numai pe la japonezi mai gasesti motoare cu cilindree sub 2l de performante, gen v-tec-urile de la Honda etc. Dar cine stie si alea ce probleme or avea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au vazut ca 2.0 TFSI s-a vandut bine si incearca si ei marea cu degetul...oricum momentan in lumea auto miscari destul de ciudate...chiar si BMW a renuntat sa faca numai aspirate. Una peste alta intr-adevar scopul unei benzinare tubo nu este de a scoate consum redus.Insa stau si ma gandesc la vechiul meu Renault clio cu care aveam consum 11 (la 75 de cai) si ma uit la GTI cu care am 13 si chiar am impresia ca e un consum mai mult decat ok.E adevarat ca merg destul de normal....nici subturat cum spunea Executron dar nici numai in blana... E interesanta polivalenta acestui motor - pe care am ajuns sa il apreciez foarte tare - poti avea performante foarte bune cu consum mare sau poti merge firesc si sa ai consum bun.Ideea e ca poti alege in functie de situatie ce strategie sa adopti...Sunt sigur ca 1.8 TFSI va avea succes din acelasi motiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!