Jump to content

Octavia 2 1.8 Turbo FSI ?


elikratos
 Share

Postare recomandată

Configuratorul de modele al www.skoda.ro mi-a facut o foarte surpriza in aceasta dimineata. Ei bine, apare o noua motorizare - 1.8 TFSI 160CP... M-a lasat masca. Stie cineva niscaiva detalii suplimentare pe acest subiect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cmghostbuster

    50

  • Tero

    41

  • Daniel 57

    38

  • rvacaru

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

din saptamana 26 se va putea da comanda din cate am inteles.

motorizarea 2.0FSI cu tractiune pe fata si cutie manuala nu mai este disponibila pentru comanda. Se va produce in continuare pentru tractiunea pe fata si cutia automata, precum si pentru modelele 4x4.

Incepand cu saptamana 26, pentru variantele cu tractiune fata si cutie manuala este disponibila motorizarea noua 1.8TFSI de 160CP - multumesc furnizorilor de informatii - se stiu ei care ;)

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca nu se poate cupla cu DSG...

E diferenta de 500E pana la 2L TDI. Si cum traim in Romania, toata lumea va cumpara diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt si alte modificari in optionalele care se pot comanda. De exemplu faruri de ceata adaptive (cu functia cornering) ;)

Eu cred ca vor fi destui clienti la 1.8 TFSI, probabil cei carora nu le pasa de consum si totodata nu vor zgomot de fond prea mare in masina.

Modificat de xxfiles
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neaparat netflow-ule. Era o lipsa acolo si mai bine tfsi de 160. mult mai ieftin decat rs tfsi. Parerea mea e ca va face furori modelul asta. Suna fooooarte interesant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ieftin decat rs tfsi si - sper - mai gregar decat 2.0 fsi. partea proasta este ca inca nu au aparut datele tehnice ale acestei morizari pe site-ul sus-amintit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul pare super misto.

Are compresie mica (9.6) deci merge cu CO95.

Are distributie cu lant dintat.

165Nm deja de la 1000 de ture.

Cuplu max intre 1500 si 4200....

Turbo K03 de la Borg Warner (probabil)

Deja este oferit si la Seat (Altea XL, etc)

Iata si diagramele

post-74-1176968694_thumb.jpg

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din saptamana 26 se va putea da comanda din cate am inteles.

motorizarea 2.0FSI cu tractiune pe fata si cutie manuala nu mai este disponibila pentru comanda. Se va produce in continuare pentru tractiunea pe fata si cutia automata, precum si pentru modelele 4x4.

Incepand cu saptamana 26, pentru variantele cu tractiune fata si cutie manuala este disponibila motorizarea noua 1.8TFSI de 160CP - multumesc furnizorilor de informatii - se stiu ei care ;)

Mai ce bine informat esti... ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o opinie personala, daca din 1,8 tfsi au scos (pt O2) doar 160 Cp si 165 Nm este putin. Lasam deoparte ce se mai poate scoate din motor ulterior prin remapari, etc. Stock, din fabrica, putea sa vina mai bine pregatit.

Sa nu uitam ca sunt destui constructori care sunt in stare sa scoata valori similare (in special la cuplu, unde turbina arr fi trebuit sa faca diferenta), din benzinare aspirate de cilindree echivalenta.

Aceasta doar daca acelea sunt datele corespunzatoare, din pacate nici pe skoda.de nici pe skoda-auto.com nu apare motorizarea (inca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul are 250Nm intre 1500 si ~4000rpm, are 165Nm la 1000rpm... ( toate astea in teorie..).

Nu mi se pare un motor rau..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, la Saab intalnesti propulsorul de 2.0 low pressure turbo care “scoate” 150 cp (acceleratie 0-100 km/h in 9.5 sec) si 240 Nm intre 2000-3000 rpm.

Daca gandesti problema relaxat si in termeni de low pressure, cred ca e ok motorul de pe Octi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca e un motor rau, chiar dimpotriva, din mai multe motive fiind destul de asteptat. Ci ca se putea scoate mai mult / bine din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

godoroja, eu stiu ca apare acest motor odata cu MY2008, saptamana 22.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca e un motor rau, chiar dimpotriva, din mai multe motive fiind destul de asteptat. Ci ca se putea scoate mai mult / bine din el.

pai au lasat o rezerva.. 99% pot scoate 200CP din 1.8TFSI.. insa probabil nu vor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

............ insa probabil nu vor..

Exact la asta ma refeream.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un "model" entry level. Fostul 1.8T avea 150cp "cel mai mic". 1.8TFSI are 160cp.

Sa speram la un 1.8TFSI de 235CP? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un 180 de cai puteau si ei sa puna acolo fara sa ii inghesuie prea tare. deja imi da tarcoale o idee...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai se bate cap in cap cu RS-ul dupa aia. marketing. Si-asa am configurat unul cu cam tot ce are rs pe el cat de cat si-mi da 24000 ddp. Si rs-ul tfsi 26000... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un 180 de cai puteau si ei sa puna acolo fara sa ii inghesuie prea tare. deja imi da tarcoale o idee...

La Skoda are 160CP, dar la suratele mai bogate din concern, pleaca de la 170CP. Deci supozitia cu 200CP din 1.8TFSI e reala, dupa remapare, desigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care surate? La A3 este acelasi motor de 160CP unde ai vazut tu de 170CP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep sa ma gandesc serios la o O2 mai ales ca apare acest " motoras ". Sincer asteptam un motor turbo si in afara gamei RS :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca va fi un motor super OK avind in vedere ca scade cu ceva si consumul + crestere de performanta fata de vechiul 1.8T

(la cuplu ma refer fiindca acolo se cunoaste mai repede)

capacitatea de cip cred ca va fi mai buna decit la 1.8T datorita tehnologiei mai noi si in mod sigur puteau sa-l scoata la 200Cp insa marketingul .... nu-i lasa, ar insemna sa-si faca singuri concurenta pe gama RS (mai putin scaunele, restul se poate lua pe orice alta O2)

e bine ca se ofera variante apropiate pentru ca are clientul de unde sa aleaga

Modificat de d@n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu' daca o sa dau cu lanseta in balta va rog sa nu-mi dati la cap... ce se poate spune despre fiabilitatea acestei solutii? Nu este cam din scurt sa nu ne (mai) temem de boli ale copilariei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsI...engine-revealed

"At Audi, it is being used in the A3, A4 and A6, in three different performance versions ranging from 170 to 220 bhp."

Am citit si eu acest articol care este pueril adica ei spun ca acest motor are la baza motorul de 1.8 L de pe Audi 80 :somnmare: pai de ce nu are la baza motorul de 1781cmc de pe Golf 1 ?

Deci conform AUDI motorul se gaseste doar pe A3 si are 160 CP iar pe A4 se gaseste motorul clasic 1.8T 20V @163CP

@DORU nu mai citi printre randuri ca politicianul roman deci articolul zice asa:

"The latest evolutionary stage of this engine range is the much-acclaimed 2.0 TFSI. At Audi, it is being used in the A3, A4 and A6, in three different performance versions ranging from 170 to 220 bhp. The 2.0 TFSI has most latterly demonstrated its special potential in the new Audi S3, with an output of 265 bhp and peak torque of 350 Nm."

Deci Dl Doru este vb de 2.0 TFSI nu de 1.8 TFSI .

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!