Jump to content

Consum la ralanti - normal sau nu?


frunzy
 Share

Postare recomandată

Daca se poate afla dupa seria de sasiu, pot afla. Ca sa mai dau bani la tester pentru a afla, nu mai dau. Mai repede merg o saptamana ( 1000 de km ) cu ea asa, vad cat consuma si apoi o mai reglez la mecanic daca nu imi convine sau vad ca sare calul la consum. Am dat odata 80 de ron pentru a afla ca am volanul putin stramb si am mers pe autostrada, apoi am mai cotizat inca 50 de ron pentru a afla ca switchul de la pedala de frana imi joaca feste, desi eram 99% sigur ca el e buba. Dai zeci si sute de lei pentru nici jumatate de ora de diagnoza, plus ca mai vezi ca si omul cu testerul abia bajbaie cu scula in brate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu putin peste suta iti iei propria diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna, vad ca se vorbeste de consum in relantiu si de avans. Am si eu o intrebare. Dupa ce am schimbat tacheti, si oringurile la injectoare + pompa tandema, am vrut sa imi aduc consumul in relantiu la 0.6 l/h, mecanicul asa si a facut. la el pe dulapul de diagnoza ii aprea 0.4 si 0.6 l/h dupa ce sa incalzit nu mai varia si arata mai mult 0.4l/h.  Dupa ceva timp bun am cumparat si eu vag comul si am vazut ca defapt avansul meu variaza intre 4.4 KW* si 5.0 KW* pe VCDS. si consumul in relantiu este de 0.6L/h.

 

Asa ca intreb si eu ca si ceilalti colegii, ce ii de facut? Cum sa reglez avansul? Si de ce in stationare, media consumului imi urca foarte repede. De exemplu daca stau 5 minute cu masina pe loc, motor pornit, de la o medie de 6.5, imi urca la o medie de 15, in stationare.

 

Consumul in trafic la fel variaza, pot avea pe acelasi traseu un consum de 5.6 dar si de 9.5. La acelasi ritm si trafic,aprox.

Scuzati daca sunt offtopic, dar nu stiu unde sa mai caut.

Merci

post-39904-0-80286800-1399996901_thumb.j

post-39904-0-22125300-1399996936_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul il reglezi de la fulia axului cu came. Daca nu ai cheie dinamometrica faci cate un semn la cele 3 suruburi cu cap de 13 (ca sa le strangi la cuplu). Desfaci cele 3 suruburi de 13. Apoi faci un semn la surubul cu cap de 18(parca) si incepe reglajul cu o cheie de 18. Am pus si un video dar numai ca el preferea sa roteasca distributia si sa tina axa cu came fixa. Consumul e normal sa creasca cand stai pe loc deoarece tu practic nu te misti si consumul la 100 km e infinit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, stiu procedura, dar as prefera sa las la altul la care a mai facut.

 

Intrebarea este, daca in cazul meu ii nevoie? Ar aduce benefici? Si daca consumul in relantiu s-ar schimba?

Inainte nu imi crestea asa repede media consumului cand stationam, de aceea sunt acum surprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

eu nu inteleg de ce este diferenta de turatie a motorului in campurile 04 si 15. plus de asta se modifica si casuta a 3-a din campul 4 care scade pana 1gr cf

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, poate ptr ca am fost accelerata sau dupa o scurta "pedala".

 

Am depistat ca cu  cat avansul ii mai mare cu atat consumul in relantiu adica l/h este mai mic, de exemplu la un avans de +7.7 KW are consum de 0.2l/h .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

E logic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai porneste motorul la 7,7?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, porneste..... doar ca abia se misca masina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificarea avansului duce la modificarea inceputului injectiei cat si la durata ei.

"Vinovat"de aceste modificari este edc-ul de pe masina care in functie de pozitia axului cu came modifica injectia conform mapelor scrise in el.

Zi frumoasa tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, eu am dat un exemplu  de pe un PD de golf 4 nou, care arata ce si cum se intampla cu avansul si consum-ul in relanti. la mine ii de 4.4kw acum.

Astept pareri si ce ii de facut, ce ma sfatuiti?

 

@romytaxy, poti explica mai pe "babeste", la tie cum este? Ca stiu ca tu ai schimbat parca axu cu came si mai multe parca, poti posta o poza sa am ca si referinta.

Merci

post-39904-0-60228600-1400174186_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
kosmyn_aurel89

zilele trecute am mers cu passatu unui prieten cu motor avf, am condus peste 100km , si am observat un consum bunicel de 6% dar fluctua foarte mult pe accelerari. dupa 70km avea consum de 6.2. am fost nevoit sa opresc si sa demarez iar cu toate treptele si consumu in acest timp a crescut pana la 7 in tot acest demaraj. de ce a crescut asa repede??? de ex la a mea nu creste asa repede, daca se modifica cu 0.2 maxim. am pus testeru pe ea, nu avea erori, valori bune pe injectoare, avans 1.1 si cantitate injectata 5-6mg iar inceput de injectie 6.6. sa fie problema din ceasuri? si mai spunea ca el la pompa are consum de 7 mixt iar pe bc 2 avea 8%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e sa lasati masinile in pace.... 0.2... 2.3... masina consuma cat consuma.

 

daca avea un consum de 12-15l/100km... trebuia cautata, altfel nu.

 

ce an e masina ta, ce an e masina lui - pune PN-urile ambelor ceasuri - e posibil ca tu sa ai vw501... el vw503... calculeaza altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin si eu cu feedback dupa informatiile spuse. De a pune avansu pe ZERO la PD AVF... merge de rupe, ii ca si dupa resoftare, ma incurc in viteze :))

 

Consumul in relantiu a crescut de la 0.6 L/h (0.4 pe vcds) la 0.9 l/h (0.8 vcds) cu totul oprit, si cu bixenon si clima urca la 1.1-1.2

 

Deci rezumat, asculta pe cei batrani si cand mergi la resoftare dute cu masina cu avansu pe zero... Acum am toti cai promisi cred (200 din 188 de pe dyno)...

 

Merci am sa pun si poze cu BS-urile sa vedem daca se mai poate optimiza ceva.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Vă salut

un consum de 1.1 l la relanti.1.4 -1.5 cu clima pornită.

e normal ? (Tiguan 2009 2.0tdi 140cp automată).mulțumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Ziua. Am si eu o intrebare... La passatu meu 1.8t AWT la relanti imi arata 1.5-1.7 si imi tot oscileaza turometrul ca si cum ar da sa se opreasca motorul...e normal asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut colegi am si eu o intrebare legata de consumul la relanti pana sa schimb distributia si schimbu de ulei astea le-am facut in aceeasi zi consumul larelanti imi statea la 0.6 altadata la 0.5 si de cand am schimbat chiar si dupa ce ii cald motoru mai in jos de 0.8 nu scade stie cineva care ii problema? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!