Jump to content

Consum la ralanti - normal sau nu?


frunzy
 Share

Postare recomandată

Enorm, eu la relanti am 0,4 - 0,6 - AJM 115 CP. Consumul in general il am destul de mic. Motorul are 225.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AVF-ul meu consuma 0,8 L/h la cald si 0,9 cu climatronicul pornit iar consumul mediu in Buc este de 10,5 chiar 11 uneori, cel putin asa zice BC. Extra-urban imi arata 6,5 - 7.0 L/100km. Citind acest topic cred ca sunt consumuri destul de normale pentru motorul asta.

AVF-ul meu ...0,6 fara clima(ECON) si 0,7 cu clima(AUTO) !!!

da, e in grafic. 0.9 l/h cu clima pornita e mai mult ca ok.....acum nu e nici cine stie ce caldura. Se putea un 0.7 sau chiar 0.6...fara clima.

:cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Enorm, eu la relanti am 0,4 - 0,6 - AJM 115 CP. Consumul in general il am destul de mic. Motorul are 225.000 km.

Sunt diferente de consum, intre cele de 115 si 131 cp. AJM ul meu, are 0,5 l/h....pe BC, pe vag e la 0.4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu da pe BC consumul instant la ralanti, doar cu VAG-ul.

Deci par a fi reusite AJM-urile astea, doar sunt primele PD-uri. :icon_thumright:

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine stie ce-o fi. O fi injectoarele, o fi avansul, pompa, habar n-am. Nu ma mai intereseaza DELOC ! Mi-am mancat destul nervii. Atata timp cat merge e perfect :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modetvas, da, inteleg ce spui. Si nu, motorul nu merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

m-am jucat putin cu avansul ,fara sa-l verific in prealabil cu vag-com-ul,asta pentru a mai reduce consumul la relanti,care acum e de 1,2... Acum ,cand l-am verificat cu vag-ul,avansul fluctueaza de la 5.5 la 6.0... ce ar trebui sa fac? Tre' sa spun ca trage bine,ca inainte!

E normal? si daca ajustez avansul ,consumul la relanti va fi in jur de 1.5 -1.6 fara clima si consumatori iar parametrii pompelor-duze sunt ok

-0.61 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H

-0.33 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H

0.21 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H

0.73 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H

Modificat de kao29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5.5 /6.0 la sycro angle!

Modificat de kao29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura nu imi afiseaza BC-ul consumul corect la relanti. Respectiv, valoarea afisata cu masina oprita este, de cele mai multe ori, consumul instant realizat in momentul punerii schimbatorului pe zero. Interesant este ca vagcom-ul imi raporteaza valoarea corecta de cca 0.6l/h. In rest, valorile afisate de BC pentru consumul instant si mediu in timpul deplasarii, sunt corecte. Am mai avut pe mana cam 7 masini VW echipate cu BC dar toate imi afisau corect consumul la relanti.

Aveti idee care poate fi explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am postat am gasit si topicul respectiv. Sorry!

M-am autopedepsit cu cresterea timpului de studiu al acestui forum cu 20% timp de 3 luni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Referitor la consumul la relantiu , vreau sa cumpar un passat 1.9tdi atj sau ajm nu stiu exact ce motor este pentru ca masina inca nu a aajuns in tara dar este in 6 trepte si are BC, cit ar trebui sa indice pe BC consumul la relantiu cu clima pornita si fara clima pornita la o masina care nu are probleme cu injectoarele sau alte componente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are 6 trepte, este ATJ.

In teorie, daca totul e ok, fara consumatori si cu motorul cald - 0,5l/h (variaza pe VCDS - poate sa fie 0.4l/h)

In functie de caldura de afara - cu clima pornita - poate varia intre 0.7 si 0.9...1l/h.

La generatia B5 (pana in 2000) are ceasuri immo2 - deci, nu vei putea vedea consumul la relanti, pe BC - doar daca e modificat si are ceasuri de B5.5 (facelift - din 2001) ..cum aveam si eu puse, pe B5-ul meu.

In rest, un consum marit nu e obligatoriu de la injectoare uzate.... pot fi multe cauze... de la filtru aer murdar, debitmetru obosit, senzori care indica eronat.... etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai baieti,consumul la relanti se regleaza din avans.mai mare,sau mai mic. in general cand schimbi distributia avansul se poate modifica.producatorul,o lasat o marja de cateva grade in care se incadreaza mecanicul.in general ei regleaza avansul pt.consum mic.eu l-am reglat sa-mi arate la relant. 07 si 09/1lit cu clima pornita.daca il dai mic masina nu mai fuge bine,iar daca e prea mare clampane injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se regleaza, daca nu sunt alte probleme. Daca motorul nu e ok si are probleme, reglezi degeaba..... ca tot nu-i scade consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este florin.eu nu am luat in calcul um motor cu probleme.daca totul functioneaza in parametri atunci BEBE35sb poate modifica consumul cum vrea el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie cautat echilibrul intre consum si putere pentru fiecare motor in parte. Ca are probleme,ca nu are, etc. Proprietarul trebuie sa decida cum e mai bun avansul pentru a fi multumit. Si putere mare dar si consum cat mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor! am un passat din 2002 131CP AVF de vreo 5 luni si am o problema mare cu consumul. La ralanti imi indica intre 1,6 si 1,4, si consumul mediu e undeva la 12,5 % ceea ce mi se pare exagerat de mult.aveti vreo idee ce ar putea fii defect la ea si ce sa ii fac?ast niste pareri din partea voastra!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine arata in relanti 3,6 si asta numai de cand am schimbat distributia. si imi ia 10 in oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna,

Urmaresc topicul de mai multa vreme si din pacate ma confrunt si eu cu pb consumului ridicat la relanti!

Fara consumatori consumul instant masurat pe vag com e de 1.4 L/h.

Am reglat avansul care era la 6 dar fara efect!

Ce ar mai fi de verificat sau luat in calcul?

Motorul e AVF.

post-8848-0-39980500-1357159742_thumb.jp

Modificat de vw_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am o nelamurire: cu distributia veche aveam avansul la -3 si consumul la relanti era de 0.6 sau 0.7

Acum am avansul pe la 0 si consumul la relanti undeva la 0.8

S-o dau cum era inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tip de edc ai ?? Edc 15/16??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am idee :) e un B5.5 din 08.2004 motor BGW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul usor crescut e de la cureaua noua si putin mai rigida. Poti sa muti avansul inapoi, dar nu cred ca te va ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul+inceputul/durata injectiei duce la cresterea/scaderea consumului in relanti.

In 2005 sunt masini cu edc 15 dar si cu 16(ar fi bine daca ai stii).

Seara faina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!