Jump to content

Consum la ralanti - normal sau nu?


frunzy
 Share

Postare recomandată

Avansul stock (sa il numim asa) trebuie sa fie 0.0.

Daca e pe "-", masina consuma un pic mai mult, fuge mai bine, si poate sa penalizeze un pic la pornirea la rece, cand e foarte frig afara (daca e pe -0.5, nu se simte...daca e pe -3, se simte..)

Daca e pe "+", masina consuma un pic mai putin, trage un pic mai slab, si ajuta la pornirea la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine arata 0,4 - 0,5 l per ora cu motorul cald si fara nici un consumator--- 5,5 - 6,5 afara---1,1 pornire pe ger---oras 7,5-8,5 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un consum foarte bun, mai ales pt vremea aceasta si in oras, eu acum cu avf 131 nu cred ca scad de 9.5 10 prin oras, avansul e la +2, vroiam sal reglez la 0 dar dupa cate am vazut, sar putea sa creasca foarte putin si consumul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand am cumparat masina ,aveo o mica problema la pompa tandem(pierdea motorina)...

problema asta am rezolvat-o ,relativ usor,dar il suspectez pe vechiul proprietar ca ar fi modificat avansul sa porneasca mai usor. masina trage de rupe(mi-a facut un prieten un soft dedicat) si m-ar durea sufletul sa-i masacrez calutii. Insa o sa verific avansul si astfel o sa-mi dau seama unde-i buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Consumul meu testat cu vag com imi apare 1,5 l/h (fara clima si alti consumatori porniti). Se poate modifica cumva ca imi consuma exagerat de mult si in oras si in afara. Si cantitatea de motorina injectata e de 13 gr/str. Nu stiu cum sa fac sa imi readuc consumul la loc, pentru ca sa dat peste cap dupa ce a fost dusa la mecanic deoarece inainte nu aveam asa consum.S-a umblat si la pompa de injectie de s-au schimbat setul de ganituri si sa se fi dereglat??, sa trebuiasca impuse valorile cantitatii de motorina injectata? Motor NonPD

Modificat de chirtesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna! ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat? Am schimbat motorul la un passat 3Bg din 2001 19 tdi pd 96kw cod motor AVF si de atunci consumul este de 1,8-2,2 l/h. Am citit ca se poate face cu ajutorul unei interfete Vag reglajul debitului de motorima la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate am mai citit la PD nu se poate modifica valoare la cantitatea de motorina injectata. Eu problema asta am avut-o la masina mea dar motorul e non PD si numai am reglat pompa de injectie cu ajutorul vag com-ului si oricum de ajustat din calculator se ajusteaza valoare dar foarte putin. Dar consumul in mers cum e, in oras.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian, inainte ce motor ai avut? Tot AVF?

Posibil sa fie din cauza injectoarelor acel consum marit. In acest caz, motorul avea acelasi consum si pe vechea masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inainte, tot motor AVF am avut, dar consumul era mult mai mic si im mers, iar li relanti nu depasea 0,6 l/h. Motorul a fost schimbat complet. am incercat sa schimb injectoarele de pe cel vechi, dar nu a ners..:(

Modificat de iulianagr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat? Am schimbat motorul la un passat 3Bg din 2001 19 tdi pd 96kw cod motor AVF si de atunci consumul este de 1,8-2,2 l/h. Am citit ca se poate face cu ajutorul unei interfete Vag reglajul debitului de motorima la relanti

Consumul se poate corecta, doar prin modificatea dump-ului din eepromul clusterului. Pot face corectii, dar nu stiu daca asa de mari....

S-ar putea ca alta sa fie problema la tine - consumul mediu care este ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul mediu este de 9,5-10l/100km, in accelerare ajunge si la 30l, ceeace nu am mai intalnit la alta masinade acest tip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E nevoie de o analiza mai amanuntita (cauzele pot fi multe).

Inteleg ca ai schimbat doar motorul, fara alte accesorii, nu?

Debitmetrul, MAP-ul, senzorul de temperatura (G62) au ramas ale tale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, au ramas aceleasi. am crezut ca este din avans, dar avansul este de 1,1 . Am vrut sa modific cantitatea de motorina injectata la relanti, dar prin codul 12233 in campul 01 nu ma lasa. Ma puteti ajuta cu ceva coduri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PD nu poti modifica acea valoare.

Deci raman la parerea ca injectoarele sunt de vina.

Cum nu potrivesc injectoarele vechi in actualul motor?? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema ca si la mine!Consum la relanti mare(comparativ cu alte motoare similare)si cred ca ultima varianta inaintea schimabrii injectoarelor ar mai fi un reglaj al lor.Daca nici cu treaba asta nu se rezolva,trebuie schimbate injectoarele.Problema este in felul urmator:azi am intrat pe grup 13(engine) si acelasi motor ca al meu avea aceleasi valori la injectoare ca si motorul meu.Singura diferenta era la cantitatea de motorina consumata pe ora.Al meu consuma 1,1l/h si ala consuma 0,6-0,7l/h.De aici inclin sa cred ca pica si treaba cu schimbatul injectoarelor.Daca cineva deduce altceva din treaba asta,este rugat sa se exprime liber:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Redfighter s-a lovit de aceeasi problema anul trecut la Passatul lui.

Consum la ralanti in jur de 1L/h (fara clima), consum destul de mare in sarcina, putere relativ scazuta fata de alt motor de acelasi tip.

Cauza: injectoarele. Nu s-a schimbat nimic dupa reglaj. Insa dupa inlocuirea lor, motorul a fost de nerecunoscut din toate punctele de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine trage bestial,fuge de rupe.debitul la injectoare este aproape pe 0.Am facut probe cu mai multe passat-uri cu motor AVF si din cate mi-am dat eu seama,parca a mea trage ceva mai bine.

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am incercat sa pun PD-le de pe motorul vechi, dar nu functioneaza, curios lucru pentru ca in momentul in care am schimbat motorul acesta a pornit si functionat fara a fi necesara interventia la calculator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ti le-au schimbat mecanicii cu unele rele, cat timp masina a stat la ei. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am schimbat eu personal in Germania, m-a lasat pe autostrada :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ce spuneti despre parametrii astia, la pompele duze? avf 130hp

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:23:12 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control

-0.61 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H

-0.33 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H

0.21 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H

0.73 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am un passat b5 break 1.9TDI 115CP, imi consuma cam foarte mult :) . nu stiu ce sa mai fac. am pus vag com-ul pe ea si consum la relanti 1.4, 1.6 am. ce-i drept injectorul 1 baga cam mult am vazut, in jur de 2.4, celelalte sunt ok, dar sa fie numai asta cauza? am un consum mare, in jur de 13 in oras si 8-9 extraurban, in conditii de mers normal. am facut un log in mers, il atasez aici : http://www.2shared.com/file/OjzaVNT7/loginmers.html . ceva pareri?

Modificat de Barcccca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

AVF-ul meu consuma 0,8 L/h la cald si 0,9 cu climatronicul pornit iar consumul mediu in Buc este de 10,5 chiar 11 uneori, cel putin asa zice BC. Extra-urban imi arata 6,5 - 7.0 L/100km. Citind acest topic cred ca sunt consumuri destul de normale pentru motorul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e in grafic. 0.9 l/h cu clima pornita e mai mult ca ok.....acum nu e nici cine stie ce caldura. Se putea un 0.7 sau chiar 0.6...fara clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa va spun si eu :) Zambesc, deoarece am incetat sa imi mai fac griji sau sa ma mai gandesc, sa mai bag in seama :))

relanti fara consumatori: 1.1

relanti cu clima: 1.5-1.6, iar daca dau drumul si la faruri 1.8-1.9

Consum urban: 12-13

extraurban: 8-9

AVB 101 CP

E drept ca motorul merge oarecum zgomotos, probabil de la injectoare care demult sunt iesite din scala :)) +2.9, +2.2 - 2.7 ceva de genul asta.

Eu unul am incetat sa-i mai fac teste, sa ma mai stresez :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!