Jump to content

Consum la ralanti - normal sau nu?


frunzy
 Share

Postare recomandată

Da, eu 1.8 in semnatura lui.

Consumul exagerat mai poate fi din injectoare, senzor temperatura motorina (desi nu chiar asa) sau chiar din harta ECU (in cazuri rare).

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 tdi AVB. relanti am consum fara consumatori 1.0-1.1, cu clima 1.7-1.8. Chiar nu imi mai dau seama. Valorile mele sunt cele mai mari din cate am citit :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate influenta atat de mult egr-ul care este defect? are membrana rupta. Mentionez ca am schimbat si cutia de viteze iar acum mi se pare ca trage un pic mai tare insa nu se mei intinde asa mult pana in 140/ora. cutia de viteze cred ca era de audi daca nu ma insel.la testul facut la servis mi sa spus ca am probleme la debitmetru, fapt pentru care l-am schimbat, la sonda de temperatura ,am scimbat-o si pe ea si la egr=membrana sparta. Nu stiu ce sa=i mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate influenta atat de mult egr-ul care este defect? are membrana rupta.

nu. eu am egr defect si tot 0,5L.h e consumul. dupa 90 de secunde de stat in relanti ecu taie total egr-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine egr-ul e anulat si am consumul la relanti fara consumatori de 0.6 l,deci nu cred ca e de la egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

COnsumul meu la relantie este 0.8-0.9l/ora(asta imi afisa pe timp de vara) si undeva la 0.9-1.0 l/ora pe timpul asta ceva mai rece....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la relanti imi indica 0.8-0.9 l/h vara iar pe timp de iarna 0.9-1.0 l/h cand este rece , dar dupa ce a ajuns motorul la 90 grade scade la 0.8-0.9l/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

eu am motor 1.9 101 cp la relanti imi arata 0.4-0,5 clima pornita si pe timpul rece 0,7-0,8 cel mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motor 2.0 Tdi 168 CP cu cip si acum am revenit la consumul normal de 0,7 l/h la relanti fara consumator si 0,9 cu consumator.

Spun ca am revenit deoarece anul trecut am schimbat distributia si "desteptii" aia de mecanici nu mi-au mai reglat si avansul :)

iar consumul meu era de 0,9 l/h fara consumator si 1,1 cu consumator. Le-am spus imediat ca imi e marit consumul dar au zis ca e noua cureaua

si rolele si pana isi mai dau drumul, sa merg vreo 1500 km. Era vrajeala ca am facut 12000 si consumul a ramas neschimbat.

Dupa ce am reglat acum 2 sapt avansul :) sunt din nou fericit de consum :blink:

Asa ca pune vagcom si citeste unghiul la avans deoarece, din cate stiu, chiar daca nu ai schimbat recent distributia, se mai poate deregla avansul

prin uzura curelei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti pe loc am 0.7 l/h iar daca merg in treapta 1 fara sa accelerez am un consum de 10-10.7 l/100km .. e normal ?

Modificat de adyi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e absolut normal. In treptele inferioare consumul e mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum la relanti cind am luat masina 0.9 l/h .

Acum la 53mii consumul este 0.5 l/h.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian ai cumva si un passat b5 sau b5.5? Daca nu... nu prea vad relevanta postului tau, aici sunt posesori de passat cu o alta generatie de motoare fatza de ce ai tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine, la un avf de 130hp, consumul la relanti e de 1,3 cu motorul incalzit... sa fie oare de la avans?se poate face ceva? urban=10-12l,extra 6-7,mers sportiv... ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura dupa schimbarea injectoarelor si a distributiei, pe BC imi arata uneori chiar si 0,2 l/h (cu toti consumatorii opriti) Nu stiu cat de reala sa fie aceasta valoare, iar cu climatronicul pornit se duce pana la 0,8 sau chiar 1l/h ( in functie de situatie ). Ar trebui sa-mi fac griji?, asta in cazul in care clculul consumului facut babeste, de la plin la plin, nu s-a schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat 1,9, 101 cp relani vara 0,8-0,9 iarna 1,4 pana se inaclzeste.destul de mare consumul. sa vad daca se schimba cu ceva dupa ce rezolv problema de la temperatura motor( acul de la apa imi sta pe 50grade la cateva zile se ridica la 90 ,opresc motorul , se raceste si dupa ce plec iar ramane mort la 50). vineri sunt programat la vw pitesti. sper sa rezolv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine, la un avf de 130hp, consumul la relanti e de 1,3 cu motorul incalzit... sa fie oare de la avans?se poate face ceva? urban=10-12l,extra 6-7,mers sportiv... ce spuneti?

avansul cu putina indemanare poti sa l reglezi in fata blocului,scoti capacul de la cureaua de distributie,si in centrul fuliei de pe axul cu came,pe care vine cureaua evient,sant 3 suruburi de 13,hexagon de 13,le slabesti si dupa, iei o cheie de 18 si invarti de surubul din centrul celor 3 de 13,in dreapta cum te uiti la masina din fata dai avans in stanga se ia avans,stringi suruburile de 13 si te uiti pe consumul instant sa vezi ce ai facut,sa nu iei prea mult din avans pt ca o sa te rogi de ea sa mearga dupa aceea si o sa banuiesti pe debitmetru si altele,succes!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

zilele trecute ,seara cu farurile aprinse, oscileaza intre 08-09...cel mai putin am vazut 0.7l/h.Daca dau drumul la climatronic la maxim urca undeva la 1.4l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce trebuie sa dai drumul la climatronic?Care este argumentatia logica?Chiar trebuie sa folosesti compresorul ptr a-ti atinge temperatura de comfort optim in masina?Eu de toamna pana primavara nu folosesc deloc climatronicul!Si sunt multe explicatii in favoarea argumentatiei mele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishulake sa sti ca il folosesc mai mult pentru dezaburirea geamurilor si nu pentru a "incalzi" interiorul masinii...

modetvas e prea mare consumul !asta in cazul in care iti indica bine CB.In gen ce consum ai in oras/afara?Ce iti indica CB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

razvi ,spunemi te rog cum pet sa dau avansul mai mic la un passat avf 131 cp,trebuie sa dau jos cureaua de distributie sau sa o slabesc sau se poate si cu ea intinsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin ,crezi ca problema mea e din avans?

mentionez ca pompele duze sunt verificare si "sunt in parametri"

merci! asta pt iluminare! m-am edificat in ceea ce priveste reglarea avansului,dupa ce am studiat topicul asupra caruia,mi-ai atras atentia! ramane sa-mi fac curaj! :icon_thumright:

multam si lui dukku!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kao29, poate sa fie si de la avans, dar totusi diferenta e cam mare.....Daca ai VagCom, intra pe Engine, si pe Meas Block, campul 004, casuta a 4-a, iti apare valoarea avansului. Daca e cu "-", e mare...si consuma un pic mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e cu "+" consuma ma putin? sau cosumul ideal este cand avansul e in jurul valorii de 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!