Jump to content

Consum la ralanti - normal sau nu?


frunzy
 Share

Postare recomandată

ma gandesc ca nu strica sa fie postate cat mai multe referinte din practica si de aceea va comunic si eu ca la Passat-ul meu (cumparat de nou), la BC am un consum de 0.6 la rece si la relanti; 0.7-0.8 la cald si la relanti; aproximativ 1.1 la relanti , cu clima pornita pe racire la mediu.

Modificat de xilarion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!La masina din semnatura la relanti consumurile stau cam asa:0.4-0.5l/h fara clima,intre 0.7-0.9l/h cu clima si in functie de treapta la care lucreaza si in fine uneori,se poate la zile distanta,cand motorul se autotureaza datorita DPF,1.3-1.4l/h,dar asta doar pt cateva minute.Si toate astea la masina SH cu 162k km.

Modificat de Luci G.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca o sa imi cumpar si eu un cablu sa imi vad si eu toate datele de pe masina, ca mi se pare mai usor asa (cablu si laptop) decat sa ii montez BC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema care ma seaca. La relanti, cu motor rece, fara nici un consumator consumul instant este 0.6-0.7 iar cand se incalzeste motorul, tot fara consumatori, consumul instant creste la 0.7-0.8 chiar si 0.9. Am fost si la Porsche si au zis ca e normal. Nu am un consum exagerat in deplasari (7.3) media generala urban-extraurban dar ma seaca consumul asta instant care e pe invers. Mentionez ca am DPF.

Ma poate lamuri cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spuneam si in postul meu anterior si la mine BC arata un consum instant la ralanti mai mare la cald decat la rece si nu mi se pare anormal. Una din explicatii ar fi ca odata motorul cald frecarile sunt mai mari (chiar daca exista ungere) si de aici consumul un pic mai mare. De asemenea am observat ca acest consum instant la ralanti afisat de BC este variabil (foarte putin) si cu temperatura exterioara ceea ce iarasi nu mi se pare ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati:

Azi am pornit masina si am facut diagnoza pentru a confrunta consumul instant la relanti de pe bord cu cel din ECU.

Concluzia pe care am tras-o este ca atunci cand se incalzeste motorul, in ECU este 0.6 cu mici fluctuatii de 0.8 iar in bord (instrument cluster) afiseaza 0.8.

Acum m-am mai linistit si totusi dau vina pe motorina.

Daca aveti alte sugestii, postati aici.

Modificat de ady.red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

0:14 PM' post='405456']

la mine arata 0.6 si 0.7 cu clima daca te ajuta cu ceva ..poate ca este in functie de tipul motorului ! al meu e de 131 pd!

acelasi tip de masina am si eu...iar consum instantaneu 0.9, 1.0, 1.1...in permanenta iar acum 2 ani arata 0.7/ h ....oare sa fie imbatrinirea motorului(avea 100 ooo iar acum 180 000)

ce se poate face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal!! am un passat de 101cp 1.9 tdi si bc imi arata consum la relati 0.8 0.9 cand e cald si 1.0 1.1 cand e frig sau clima pornita!!! am vazut la mai multi colegi ca arata la relanti 0.5 0.6...oare e ceva faramat sau difera de la masina la mashina! am mai citi pe forum ceva dar nu sunt lamurit!! daca ma poate ajuta cineva cu un rasp clar....computerul de bor arata bine sau bate campii asha nu imi consum amult masina ...undeva in orash la 8.5 9 si afara 5 !!! deci unde e greseala!! treaba e ca am vazut la mashini cu cai mai multi ca mine la care bc arata 0.5!! thx

Salut.Exact problema asta am avut-o si eu,imiconsuma 9-1.0 chiar daca erau 40 grade afara si acum imi consuma 0.5 si 0.6 cand nu e motorina stralucita.Avansu era prea mare si am fost la Bucuresti la Autovit si am reglat-o.Au o cheie gradata speciala.Sau pot sa mai fie si injectoarele,dar daca merge bine nu cred ca au nici o treaba.Tie ar trebui sa iti consume mai putin in oras,am prieteni carora le consuma 7-8 cel mult in oras cu 100 cp.8-9 consuma alea de 131cp.BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hmm, din ce am citit la voi cam toti aveti sub 1.0 consum instant la relanti. Eu am 11.8 - 11.9 cand pornesc masina. Dupa cativa km sa zicem opresc la semafor, am intre 4.0 si 6.0 , destul de variabil. Nu mi-a indicat niciodata sub 4.0 la relanti. A mai intalnit cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai uitat la consumul instantaneu sau la consumul mediu?

La modelul tau de BC nu ai consum instantaneu in L/h, doar in L/100km. Ceea ce te induce in eroare. Si la mine e la fel.

El iti face consumul instantaneu doar in miscare. Daca stai pe loc, nu ti-l mai modifica pana pleci de pe loc. Ideea e ca in primii metri parcursi, consumul la toata lumea e peste 15%. Apoi scade treptat. Asa se explica niste consumuri mult mai mari pe distante scurte decat pe distante lungi, unde motorul functioneaza la temperatura nominala.

Consumul de 0.6l/h este la un motor cat de cat cald.

Mai multe detalii aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Cosmin, am inteles acuma cum sta treaba la modelul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine ( masina din semnatura )cu motorul rece 1.1 - 1.2l/h si cu motorul cald 0.8 - 0.9l/h.Credeti ca e mul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sabine, hai sa nu-i mai inebunim pe oameni :D

Si la mine e 0.2 la cald. :)

Masurat pe vagcom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Passatul din semnatura, cu climatronic, la relanti consumul este de 0,3l/h cu motorul cald si clima daca pe HI cu ventilatorul setat la 4 liniute.

La rece este de 0,4-0,5l/h adica imediat dupa initiere contact.

Imi pare rau ca nu am prins si turometrul mai bine in poza.

Am citit niste consumuri mai sus care erau ingrijoratoare, sincer nu stiam ca stau atat de bine la km astia . ;)

post-22705-1231183498_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal,

Nu stiu cum va arata voua 0.2 - 0.3 in relanti cu motorul cald mie mai putin de 0.8 nu mi-a aratat niciodata.De la ce sa fie oare?Am avansul sau relantiul prea mare?Imi sta in ultima [cenzurat] inainte de 1000rpm.Cat trebuie sa fie relantiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine relanti-ul e la 900rpm, consumul 0.7 - 0.8l/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam acolo tre sa fie: 850-900 rot/min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum unora le consuma 0.2 - 0.3l/h in relanti ca eu nu inteleg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am trecut de la golf 4 tdi (simplu) la pasatu din semnatura... si am ajuns la concluzia ca , cu golfu mergeam "degeaba" adica consumul nu se cunostea cum se cunoaste la passat. Ce-i drept golfu era chel chiar si fara AC, pe cand despre passat nu mai pot spune acelasi lucru. Oricum cu passatul in oras intre 8,5 si 10 (depinde si de modul in care o conduci) in afara am scos cel mai bine 6,2 la 110, 120 km/h constanti! iar la ralanti 0,6 cu motorul cald, iar cu motorul rece trece de 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

galeshu ce pot sa spun e ca intre golfu4 care l-ai avut si passatu de acuma e diferenta destul de mare si la putere si la greutate, consumul pe care il ai tu il avem toti. Tot ceea ce pot sa iti zic e ca luxul costa... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avertisment

Va rog sa incetati cu OFF-TOPIC-UL. Reveniti la subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie dupa ce se incalzeste mi de tot de 0,6 dar de multe ori imi urca singura pana la 1-1,2 si se aude motoru cum se tureaza singur oare sa fie de socu automat sau de la ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!