Jump to content

Doctori Golf 2


Golfer
 Share

Postare recomandată

Se stie ca o masina buna inseamna un mecanic bun care sa se ocupe de ea. Dupa ce am citit toate post-urile pe tema asta revin cu un topic de actualitate (poate il facem sticky;):

Unde gasim mecanici buni pentru Golf-urile noastre?

Eu tocmai am cumparat un Golf 2 Turbo Diesel in stare foarte buna si as avea nevoie de un om priceput la masinile astea pentru o evaluare profesionista cap-coada. In rest ar fi the usual: verificat frane, distributie, filtre, garnituri.. Deci haideti sa facem aici o lista cu mecanici - probleme rezolvate la ei, preturi si date de contact. Voi unde va reparati masinutele in Bucuresti?

Modificat de codres_ali
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Eu am un passat B2.

Este la fel cu golf II. Sunt bune la mecanica si ieftin de intretinut.

Chiar foarte ieftin.

Dc aveti vreo problema cu ea, poate va pot ajuta cu un sfat.

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dadeai un search si gaseai Acet topic, fara sa mai fie necesar un altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am parcurs deja si, din pacate, n-am gasit ceea ce cautam: informatii de actualitate si la obiect.

Sper ca topicul acesta sa se apropie mai mult de:

- situatii concrete

- date de contact

- preturi

Referitor la mecanici cred ca un topic cu date de contact pentru diverse probleme ar trebui facut sticky la rubrica G 2. Sunt masini la care ai nevoie de oameni care stiu ce fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi exista deja un topic o sa il las separat si pe asta.

Ar trebui sa se posteze aici numai date concrete si feedback cu service-uri si mecanici de golf2. Daca se divagheaza de la subiect il unesc cu topicul vechi, iar daca iese ceva bun o sa il fac sticky.

Am editat titlul ca sa fie valabil pt toate tipurile de golf2 si din toate orasele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri