Jump to content

Golf Iv ,tip Motor Bcb


catalin159
 Share

Postare recomandată

Pai o fi doar in mintea mea dar daca nu apas pe pedala ca la Dacie nu vrea sa porneasca nici la a saptea cheie.

Am citit pe alt topic ca ar fi din cauza senzorului de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi senzorul de temperatura al motorului daca porneste greu dupa ce sta in soare.

Nu fii foarte brutal cu pedala de acceleratie desi te inteleg ca esti suparat. Daca se buleste pedala, costa 350 de ron doar piesa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nu sunt brutal :) Doar o ajut.Oricum zilele astea o sa merg la o diagnoza sa vad daca apare ceva erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' pompa de benzina o auzi lucrand dimineata sau dupa cateva ore cand te intorci la masina?

Chiar nu stiu de ce vi se pare voua puturos codul asta de motor, mie mi se pare ca rupe si a 2-a si a 3-a si chiar si a 4-a. In a 1-a daca o duc usor pana-n 3000 si apoi o calc brusc pur si simplu scartaie cauciucurile. De cand ma chinuie sonda lambda si-a pierdut multa "vana", dar o rezolv eu si p-asta! Pana si prietena mea si-a dat seama cand ma lasat-o sa mearga si ea a mers de 4 ori cu masina in viata ei si numai cu masina mea si o singura data a reusit si ea sa-i dea a 2-a pana sa se opreasca masina de tot! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina se aude tot timpul.

Tocmai asta e problema,nu are putere pana in 3500 de ture.Am avut Matiz inainte si vreau sa spun ca nu mi se pare nicio diferenta intre ele pana in 3500 de ture.

Am luat masina in octombrie 2011 si am facut pana acum 2000 km numai in Bucuresti,unde rar ajung sa o turez peste 3500-4000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat si tu filtrul de benzina? Vezi ca Matiz-ul oricum da rusine la multe masini pe 200 de metri. Eu am reusit sa-l depasesc abia cand am bagat a 3-a ca deja era mult inaintea mea...

Dar nu e chiar asa puturoasa cum zici tu, mi se pare putin exagerat. Daca vrei dupa vacanta de Paste ne vedem si comparam sa vezi cum merge si al meu cu toate ca merge putin intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat toate filtrele.Ramane sa ma duc cu ea la tester.Mai am un prieten care are tot BCB si la fel de puturoasa mi se pare si a lui.

Vacanta placuta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca daca se aude pompa si in timp ce merge motorul ai toate sansele sa fie pe duca. Pe a mea o auzeam bazaind destul de tare, mai ales cand se amorsa cu contactul pus. Pana cand a inceput sa nu mai porneasca masina decat daca scoteam mufa de la pompa si o ciocaneam cu surubelnita. Azi am schimbat-o cu un Bosch. Vreau sa zic ca e diferenta mare, la relanti nici nu sti ca ai motorul pornit, iar la amorsare abia abia daca se aude. A crescut si puterea putin. Apropo de putere, ambreiajul tau in ce stare e, cati km are, cat de sus tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa spun de ambreiaj.Masina are 142000 km.Am scris si mai sus,mai are un prieten tot un BCB si tot asa puturoasa e.Pompa se aude in limite normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' voi ce masini ati avut ma inainte de vi se par asa puturoase? Poate vii de pe vreo racheta, insa eu iti spun ca dupa ce am ramas fara masina 1 luna, cand m-am urcat in ea am fost uimit de ce poate desi o am de aproape 3 ani...Poate o fi si din cauza ca eu n-am motorul pe G4, ci pe masina mai exotica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba frate,pana la urma ce masina ai tu si ce motorizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa Ibiza am si un Leon 1m 1,6 16V BcB :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles acum.Cat iti consuma in Bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am prea stat sa-i fac consumul...pe undeva in jur de 10% cu posibilitatea de marire daca ajung la punctul de fierbere si nu mai suport traficul. In schimb in afara consuma foarte putin, cel putin asa mi se pare mie. Dar merg si aproape regulamentar pentru ca de obicei ies noaptea din Bucuresti si sunt radare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ceau baieti,

Va scriu si eu in speranta ca putem reinvia putin topicul :)

Am cumparat un Golf 4 1,6 16v 105CP, tip motor : BCB cumparat in februarie 2013.

Masina a fost rulata in RO 3 ani, din 2010.

 

As vrea sa precizez ca cel putin din punctul meu de vedere, nu mi se pare un motor puturos, poate si din cauza faptul ca obisnuiesc sa schimb vitezele in 3000 rpm :)

Asta din punctul de vedere al "puturoseniei" motorului :)

 

Acum ce problema am intampinat eu la el, este eroare pe CB : EMISSIONS WORKSHOP, cod : 16804.

Chiar ieri am fost de am pus-o pe tester, codul de mai sus este ce a aparut pe tester.

Dupa cod, cautand pe http://wiki.ross-tech.com spunea ceva de leaks, catalyst.

Am verificat bobinele de inductie de la bujii si surpriza. Am ceva ulei jos pe bujii, pe bobine nu este ulei, doar pe bujii.
Nu sunt innecate in ulei, dar este ceva.

Acum ce vreau eu sa intreb pe cei care au postat inainte, sau cei care o sa gaseasca postul ...

Voua v-a aparut eroarea asta pe CB ? Cum a-ti rezolvat-o ?

Tipul acesta de motor este cu silicon la motor, nu are garnitura aceea.

A-ti avut probleme cu acel silicon ? L-ati inlocuit cumva ? Ce tip de silicon a-ti pus ?

 

Tot ce va vine in cap si ce probleme a-ti avut cu acest tip de motor, va rog sa le postati.

 

Multam fain,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
mariuszanescu

am si io tot bcb sant multumit de el si la mine am gasit ulei la buji ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Acest tip de motor are debitmetru sau ju, pun aceasta intrebare deoarece m-am contrazis cu un amic care mi-a si demonstrat ca nu are(de obicei aesta vina montat pana sau dupa filtru de aer dar,nu avea asa ceva. Va multumesc =golf 4 1,6 16v cod kotor bcb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Mi-am cumparat recent un Golf 4 1.6 16v, BCB, acum cateva zile exact dupa ce am iesit de la R.A.R mi-a aparut in bord martorul check engine si mesajul ABGAS  Werkstatt, precizez ca masina merge normal nu am simtit nicio schimbare in comportament dupa aparitia alarmei, consumul e de 10-11% in oras. Am pus pe masina VAG-COM si mi-a aparut urmatorul defect, pe care nici nu-l pot sterge:

 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 DR
   Component:  MARELLI 4MV G     4464  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00320  
   VCID: 65C7C753FFAEF009FD9-4A9C
   WVWZZZ1JZ3W037031     VWZ7Z0B5209018

1 Fault Found 
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current 
            P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
Readiness: 0000 0000

 

Cica ar fi de la sonda lambda, dar nu imi apare care dintre ele, am cautat pe forum acest defect dar apare insotit si de ex: (Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1) ma poate lamuri cineva? ce sonda trebuie sa schimb dintre cele 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autodata zice că prima. Verifică mufa şi firele înainte de a o schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

La open circuit trebuie schimbata, da, este B1 S1, prima sonda (boala benzinarelor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci trebuie schimbata pana la urma, de verificat doar sa curat mufa de contact cu un spray pentru contate electrice altceva nu stiu ce i-as putea face...eh e consumabila, mai trebuie schimbata :)). Cine a schimbat aceasta sonda, ce ma sfatuiti sa cumpar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am si eu un Golf 4 din 2002, tot BCB si mi se pare consumul putin cam mare. Prin oras pornesc de pe la 20% cand e motorul rece, dupa 10-15 min scade pe la 14, iar mai jos de 12-11 nu prea se duce. Am fost la mare, cu clima pusa, arata cam 6,5. Acum media generala, cand apas pe butonul de reset e cam 9,5. 

Cine are bc, si la voi e la fel sau are a mea ceva?

Ulei LiquiMolly 5w40, toate filtrele Purflux, bujii Bosch, toate schimbate anul trecut, urmeaza o noua revizie, dar probleme nu am cu ea, inafara de relantiul buclucas. Am curățat si clapeta si Egr. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut , eu sunt incepator , si de 4 luni mi am cumparat un golf 4 2002 1.6 16V cod BCB benzina + gpl !! Am ales gpl deoarece sunt tanar student iar singurele mele venituri sunt o pensie de urmaș si bursa de la facultate  !! Despre masina pot spune ca am placut o de la inceput , ploape faruri , clima , 4 geamuri electrice , incalzire in scaune , esp , volan in 3 , neagra cu geamuri fumurii .. masina ft intretinuta ( este in romania de 3 ani deoarece a fost condusa 12 ani de un german care are trecut in cartea serv a masinii ..cea cu intructiunile.. toate reviziile ) , am verificat o la nasul meu care lucreaza la servise ITP iar fostul proprietar fiind politist am luat o si pe oarecare incredere , omul mai imi da mesaje , daca am probleme mi a zis sa il tin la curent deoarece acum am o prob cu ea , pov ami jos , ..adica si el e atasat de acesta masina ....exact ceea ce cautam !! 

  Motorul sunt multumit deocamdata deoarece chiar daca am consum si 12 sau 13 in bucuresti ( care este o jungla totala ) ...dar e gpl 2 lei 70 .., iar pentru mine ca incepator cred ca este motorul ideal ! Cel mai mult am dat 160 pe autostrada , pe benzina , deoarece am inteles ca nu e bine sa merg tare cu gpl ul , dar dupa 150 nu mi s a mai parut asa sigur iar la 160 m am potolit ! In bord are un acțipild cu max 190 km/h.. asa ca duce dar nu mersi?

  Insa acum as avea si eu unele intrebari deoarece am citit ca are probleme specifice motorului BCB : unele observate si de mine , precum mici oscilatii la relantii ! Am mai citit ca din cand in cand se gaseste ulei la bujii si ca mai este pretentios la benzina ! Aici este nelamurirea mea ..eu majoritatea timpului merg pe gpl , pe benzina merg cand ma apuca talentele soferesti :)) !! Imi este ca nu cumva gazul sa dauneze motorului BCB , deoarece am citit ca este pretentios la benzina 95 !! 

 Momentan ..masina este in servise , am avut o problema cu ea , mai precis prima problema pe care mi a facut o pana acum : relatiul statea la 1.100 si cat o acceleream nu se ridica ..nu puteam pleca de pe loc , daca o opream isi revenea dar mergea cu pierderi mari de putere si da impresia ca se ineaca..a intrat in limp mode ! Mecanicul mi a spus ca ar fi capacul de la acceleratie ..a mai patit cineva ? Stau aprinsi martorii EPC , ESP si martorul motor ! Masina afisa si ceva cu motor.. in germana , am inteles aici ca prin acest mesaj proprietarula gasit ulei la bujii.. sa anunt mecanicul !! Sper sa o rezolv deoarece sincer fiind prima masina , cu bani strans de mine din pensie si burse din liceu ..pur si simplu o iubesc ..pretul pt curiosi a fost de 2.100 euro , luata in sept 2018 !!  

 P.S: Masina am luat o cu gpl pe ea ..il are de doi ani ..proprietarul mi a spus ca se mai aprinde martorul motor de la sonda lambda pt ca pe gpl emsiile difera !! Si mi a dat si o diagnoza cu care sa sterg matorul de pe telefon ...dar imi afisa si un mesaj cu ABGAS tot in germana ..oare masina sa ma fii anuntat de ce a urmat si eu sa fii ignorat crezand ca e ce mi a zis fostul proprietar ?? 

 Cam aceasta este mica pea povestioara ..daca cineva ma poate ajuta si pe mine , raman profund recunoscator ! Multumesc frumos 

PicsArt_01-12-08.03.54.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!