Jump to content

Cum Se Poate Mari Relantiul?


ALMASANU
 Share

Postare recomandată

cind motorul e rece si il pornesti trebuie sa se tureze singur pina se incalzeste la mine nu face asta. de accelarat se accelareaza normal

Modificat de gadf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pote nu stie corect temperatura motorului , daca il pornesti cald , sa zicem , relantiul e minim (valoarea normala) .

totus ar trebui sa se vada cu vag com-ul daca e vreo problema...

ce motor ai ? eu am AUD si nici la mine nu se vede sa stea mai turat cand il pornesc , nici azi iarna nu statea vizibil turat pana se incalzea. pe de alta parte la golf de fiecare data sta mai turat pana la un minut dupa pornire si asta se vede si vara si iarna , e setat asa ca sa se incalzeasca catalizatorul sa ajunga la temp. optima de functionare .

posibil sa fie normal sa mearga asa.

daca vrei in mod special pot vedea exact turatia la pornire la lupo cand e rece si turatia dupa ce se incalzeste , o sa fiu atent dimineata cand il pornesc sa vad unde coboara acul dupa pornire .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul aud si la relenti are 750 turati si rece si cald dar cind e rece moare motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!!!

A marit cineva pana acum relantiul cu VAG-COM si cum???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu vag com nu am marit relantiul, DAR :

am facut urmatoarele , pentru a scapa de trepidatii la relanti cand pornea vreun consumator mare sau clima , de murit motorul cateodata la rece (imediat dupa pornire daca roteam volanul) si totodata s-a imbunatatit felul in care merge motorul.

- desfacut capac motor , demontat clapeta de acceleratie si curatata , curatat in capac pe unde vin vapori de ulei de la epurator si montat la loc

- adaptarea clapetei cu vag com

am mai descoperit un furtunas copt , urmeaza sa-l schimb...

se simte diferenta ! oarecum pot spune ca sta mai bine la relanti acum , a meritat munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pentru un lupo 997 cm3 AHT, am curatat clapeta cu spray de carburator, acum relantiul sta la 1100 incontinu, imi puteti da un sfat ce sa fac. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci adaptarea clapetei cu vagcom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!daca nu ai la dispozitie vag com mai poti incerca varianta asta.iei borna de plus ,astepti 15 minute ,ii pui borna dupa care ii pui contactul si astepti 3 min dupa care repeti opreratia inca odata.asta e modalitatea pe care au sugerat-o mecanicosii lui asta mic al meu in cazul in care nu ai vag com.

numai bine.respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!