Jump to content

Cum Se Poate Mari Relantiul?


ALMASANU
 Share

Postare recomandată

Poate cineva de pe acest forum sa ma ajute sa maresc relantiul la un VW LUPO 1.4MPI motor tip AUD?

As vrea codul loghin pentru motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca e 600-700 rpm normal, nu e indicat sa fie modificat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez ca masina tremura la relanti,la scanare cu vagcom nu am gasit nici un defect tampoanele motor sunt bune totul verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Maaah, nu induce omu in eroare :) Ala e reglaj avans, nu reglaj relanti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la naiba..am citit eu rau :) +oboseala..sorry

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Livache..de unde stii ca tre sa stea intre 600-700 rpm????

nu cumva ti-am zis chiar eu....zic asta pt ca masina e amea...si inca nu am dat de capat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

ai mai rezolvat ceva cu tremuratul la relanti? Am si eu Lupo de 2 saptamani :icon_thumright: si am aceeasi problema. Poate ma lamuresti tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de exemplu lupo meu sta la 645 rmp atat arata pe vagcom. daca vrei sa nu iti mai tremure curatati admisia de aer si vezi sa nu ai valva de sens unic infundata e singurul motiv pt care ar tremura la relanti. aceeasi problema a avut-o un vecin tot q 1.0 L si i-am curat-o si nu mai tremura.

Modificat de andreea22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

am avut si eu problema cu tremuratul......

solutie:schimbat fisele ca aratau intregi dar nu faceau treaba buna,si la relanti mergea motorul in 3.(cam tarziu postez si eu dar poate ajuta pe alti) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
am avut si eu problema cu tremuratul......

solutie:schimbat fisele ca aratau intregi dar nu faceau treaba buna,si la relanti mergea motorul in 3.(cam tarziu postez si eu dar poate ajuta pe alti) :blah_:

Deci pana la urma ne spune cineva cum se mareste/micsoreaza nr de rotatii din relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma ne spune cineva cum se mareste/micsoreaza nr de rotatii din relanti?

Am observat ca din galeria de admisie se poate modifica scoate furtunul de valva cu sens unic si o sa observi un relanti mai mare numai ca nu stiu cat de indicat este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

dau o bere aceluia care reuseste sa modifice turatia la mers in gol(relanti) la valori din 100 in 100 pana la 1000 rot/min.eu zic ca raman cu berea pt. ca nu va reusi nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

am si eu de 3 saptamani un lup 1.4 cu motor AUD si ma batea gandu sa maresc relantiul dar doar cand e clima pornita ca tremura... o sa arunc o privire sa vad daca se paote face cu vag com , daca merge va povestesc... sper sa apuc saptamana asta sa vad cum sta treaba !

al meu s evede ca are deja fise noi si pe admisie am schimbat filtrele si era curat pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Am si eu probleme cu ralantiul si nu numai... M-am trezit intr-o zi ca mi s-a aprins CHECK ENGINE. Masina (Lupo, AUC, 999) insa mergea "bine" - asa o percepeam eu. Am dus-o la mecanic, a scanat-o si sunt probleme cu clapeta de acceleratie. Mi-a curatat clapeta, iar acum masina merge si mai rau... Martorul de la bord este tot aprins, la ralanti sta numai cand vrea ea, la un moment dat chiar mi-a murit motorul. Ba coboara sub turatia normala de ralanti, ba se accelereaza singura cand vrea ea. Chiar de la clapeta sa fie? Sa se fi dus motorasul? Masina are 100.000 km, iar o clapeta noua e f. scumpa - cca 1600 lei, mi s-a spus de la un service, + cca 160 reglajul electronic in cazul in care noua clapeta nu e recunoscuta automat. Ce ma sfatuiti, ca sa ies cat mai ieftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

ar trebui incercat o adaptare a debimetrului de aer...

acum ca e curat ar trebui readaptat si vedem daca mai face figuri dupa aia

vad ca esti din cisnadie... hai pana la sibiu si facem adaptarea :Driver:

ai nr. meu in profil, suna-ma si discutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

ar trebui incercat o adaptare a debimetrului de aer...

acum ca e curat ar trebui readaptat si vedem daca mai face figuri dupa aia

vad ca esti din cisnadie... hai pana la sibiu si facem adaptarea :D

ai nr. meu in profil, suna-ma si discutam.

Nu stiu daca masina mea are debitmetru... dar te sun... maine, ca acum e trecut de ora 22. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de acceleratie = debitmetru de aer , acceleratia , injectia e contolata de ECU , practic nu clapeta controleaza accelaratia , e impropriu spus... e adevarat ca exista o clapeta in debitmetru ala...

lupo din cate stiu nu are cablu de la pedala la debitmetru , este electronica comanda... eu am 1.4 pe lupo dar cred ca e la fel.

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de acceleratie = debitmetru de aer , acceleratia , injectia e contolata de ECU , practic nu clapeta controleaza accelaratia , e impropriu spus... e adevarat ca exista o clapeta in debitmetru ala...

esti sigur? sigur, sigur? te-ai uitat macar o singura data la un debitmetru desfacut?... macar o singura data?...unde e clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wolfvw

normal ca m-am uitat , l-am facut bucati , lumineaza-ne cu niste poze si explicatii daca e altfel decat am spus eu acolo

acolo am spus exact ce face debitmetrul de ex. la motorul 1.6 MPI , AEE , daca vrei ti-l arat ca am poze cu el , la lupo e putin diferit pentru ca nu are cablu de acceleratie , functia aia e preluata de un motoras

astept sa ne luminezi...

in topicul asta se discuta despre motoarele pe benzina , vad ca ai TDI... la ala e alta poveste debitmetru ala...

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept sa ne luminezi...

in topicul asta se discuta despre motoarele pe benzina , vad ca ai TDI... la ala e alta poveste debitmetru ala...

o.k. raman la motorina ...eu stiu sigur ca debitmetrul meu nu are clapeta( dar are o sita de plastic si sigur nu sew sufla cu aer ca sa nu se deterioreze senzorul, corect ,nu?) cum zice-ti voi despre motoare pe benzina ...o zi buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect , al tau nu are clapeta si intr-adevar e sensibil , eu nu l-as sufla cu compresorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

am si eu lopo si cind il pornesc nu se tuteaza de loc am schimbat fise buji am pus si vag com si nimica ce sa-i mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fii un pic mai explicit cum adica nu se tureaza? apesi pedala si nu se tureaza sau cum.....

Modificat de Aditu
Qoute
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!