Jump to content

DTC 17748 & 01039


toni
 Share

Postare recomandată

Salut

Dupa ce am cumparat masina am facut o scanare cu Vag-Com cu ajutorul lui Voinea ( :lol: ) si am gasit doua erori la momentul respectiv. Am sters erorile, am pornit masina, am verificat iar si erorile nu au mai aparut.

In urma cu vreo 2-3 saptamani dupa alta scanare erorile erau iar acolo, deci a fost ceva mai vechi care nu fusese sters, erorile persista.

Erorile sunt:

Control Module Part Number: 06A 906 032 T

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0003

Software Coding: 05510

Work Shop Code: WSC 33103

1 Faults Found:

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

P1340 - 35-00 - -

Control Module Part Number: 1M0 920 821 D

Component and/or Version: S5-KOMBIINSTR. VDO V02

Software Coding: 05104

Work Shop Code: WSC 33103

Additional Info: IMMO-IDENTNR: SEZ7Z0Y0548091

1 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Acum ... ce cauzeaza aceste erori si cum scap de ele?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, 01039 este oarecum self-explanatory:

01039

Coolant temperature gauge sender -G62

- Open circuit / short to positive

- Short to earth

Causes:

- Open circuit or short circuit between -G2 and dash panel insert

- Sender -G2 defective

Remedy:

- Fault finding according to current flow diagram

Replace -G2

Cum nu stiu exact ce motor ai, nu stiu unde sa-ti spun sa cauti senzorul acela. In speranta ca poate te ajuta anexez "fitting locations" si procedura de test pt. ac. senzor la motorul AEB (1.8T / Audi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, si la mine senzorul ala costa vreo 1.5M (orientativ)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna intrebare s_c si as mai sugera chiar si completarea semnaturii cu codul de motor, asa pentru viitor.

@toni - as sugera ca sunt probleme de natura contact electric pe circuitele senzorului Hall(G40), a senzorului de turatie(G28) si a senzorului de transmitere a temperaturii(G2), care cred ca e parte a senzorului dublu G62.

As avea si o intrebare - senzorul de temperatura montat pe motorul tau are 4 pini ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toni - as sugera ca sunt probleme de natura contact electric pe circuitele senzorului Hall(G40), a senzorului de turatie(G28) si a senzorului de transmitere a temperaturii(G2), care cred ca e parte a senzorului dublu G62.
Apropo de G40 si G28, cred ca e ceva mai mult decat atat. G40 "masoara" pozitia axei cu came iar G28 in principiu pe cea a arborelui. In momentul in care apare o eroare de necorelare intre acestea doua cred ca problema e putin mai complicata (de ex. nu stiu sigur daca la motorul lui toni exista timing variabil al supapelor). De aceea vreau sa stiu ce motor este, ca sa pot citi ce scrie exact "la carte", iar la AEB nu gasesc acest cod de eroare.
As avea si o intrebare - senzorul de temperatura montat pe motorul tau are 4 pini ?

99% (ca sa folosesc un cliseu) da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca masina a fost cumparata mai demult si apoi i s-a facut o scanare urmata de aparitia DTC 17748 lucru postat de toni undeva prin martie, intrebind daca eroarea provenea de la punerea contactului motor pt. mai mult de 6 sec.

Nu cunosc daca a facut ceva verificari electrice pe atunci,dar inteleg ca eroarea, la vremea respectiva a fost stearsa iar acum 2-3 saptamini,dupa o noua scanare, a reaparut.

Oricum, faptul ca dupa stergere nu reapare imediat tinde mai degraba sa sugereze o imperfectiune electrica decit o problema mai complicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa.. si inca ceva:

Incercind sa aproximez cit mai bine codul de motor dupa semnatura,1.8 20VT :: 180cp :: , am luat ca model un motor AUQ, la care timingul supapelor e variabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor AUQ, modificat si in semnatura, scuze pt dezinformare.

Motorul are VVT, deci timing variabil al supapelor, dar care este folosit (din cate stiu eu) doar pentru controlul emisiilor poluante.

Referitor la ce s-a spus despre DTC 17748, eu am gasit undeva pe audiworld ca e posibil ca sensorul sa fie murdar sau sa fii prins ceva metalic (?!), fiind un sensor magnetic acest lucru zapacindul.

Cu G2 am inteles, se pare ca pot sa-l si masor din ce am citit eu fugitiv in ce a atasat s_c. Citesc mai bine si ma pun pe masurat.

Pe mine ma streseaza mai mult acea necorelatie intre G40 si G28

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cunosc daca a facut ceva verificari electrice pe atunci,dar inteleg ca eroarea, la vremea respectiva a fost stearsa iar acum 2-3 saptamini,dupa o noua scanare, a reaparut.

Istoria completa e cam asa: masina a fost cumparata prin martie-aprilie, am facut o scanare cu Vag-com la vreo saptamana dupa ce am luat masina, au aparut cele doua erori (si le-am sters). Dupa scanare am pornit masina, am reconectat Vag-com si erorile nu au reaparut. In urma cu vreo 2-3 saptamani m-am intalnit cu voinea sa facem niste loguri la mine (fara nici un motiv anume, eram eu curios sa log-ez cuplul si presiune turbinei) si daca tot aveam Vag-com am citit si erorile, si erau aceleasi pe care le-am citit si prima oara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17748

Camshaft/crankshaft position sensor

Incorrect assignment 1)

- Unscrew hall sender and check whether the rotor ring was correctly mounted at the camshaft. (If not correctly installed, the detent lug is flattened when the securing bolt is tightened.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toni, ti-am trimis mail cu "fitting locations" pt. motorul tau - e prea mare si nu-l pot posta aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saru'mana.

Diseara le caut sa vad unde sunt si maine dimineata o sa masor G62, trebuie sa fie motorul rece.

Cu G28 si G40 mai vedem, pare mai comlicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am localizat senzorii G40 si G62 (pe domnul G28 inca il las in pace pentru ca oricum nu stiu ce sa-i fac).

Problemele:

1. cum desfac mufa de la G62? aparent nu are nici o clema, am tras putin de mufa, dar nu pare sa iasa. Are ceva care seamana cu o clema si pe care as putea sa o scot, dar nu am insistat pentru ca stiu daca nu cumva acea clema retine si senzorul si mi-a fost frica sa pierd antigel

O poza cu clema in cauza (daca trag de ea, oare scot decat mufa?)

5923106_0631_1.jpg

2. G40 - senzorul Hall. Are doua suruburi din cate am vazut eu. Daca ce le desfac, trebuie stranse la cuplu? intreb pentru nu am cheie dinamometrica si nu stiu cat de mult trebuie strans.

Inca o poza

6137106_0628_1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura: mufa ar trebui sa aiba doua cleme laterale, pe care le strangi in timp ce tragi de mufa (pe care nu le vad in poza ta); in ac. conditii ar trebui sa iasa prin simpla tragere. NU scoate clema din poza, o sa scoti tot senzorul + niste antigel. Anexez si procedura de test pt. motorul tau

G28: NU ai treaba cu el!

G40: suruburile acelea au cuplu 10NM (adica mai nimic). Iti trimit pe mail procedura de demontare pt. axele cu came, care include si demontarea acestui senzor. Oricum, asa cum spuneam mai sus, daca senzorul se dovedeste corect instalat (adica "the lug" este aliniat cu marcajul de pe axa cu came) atunci trebuie verificata alinierea distributiei - cel putin asa scrie la carte :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, dupa cum vei vedea in documentatie, suruburile acelea de la senzorul Hall nu tin decat capacul de plastic - deci nu prea are importanta la cat le strangi, doar nu exagera intr-o extrema sau alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu. Mai tarziu ma pun pe treaba.

Revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la cele cu procedura de testare la G62 pentru AUQ si "servicing valve gear" (cu G40) -- da, le-am primit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu reusesc sa scot mufa de G62. Am incercat toate posibilitatile si nu reusesc. M-am consultat si un meserias in ale mecanicii si nu am ajuns la nici o concluzie.

Cu G40 alta problema: intre capacul acela si bloc nu are nici o garnitura? cel cu care am vorbit mi-a zis ca mai mult ca sigur are o garnitura acolo pentru ca se creeaza o presiune de la ulei, iar acea garnitura s-ar putea rupe daca desfac capacul.

Cu G62 sper sa rezolv maine. Il scot cu totul si tot vad cum e mufa prinsa. Cu antigelul care va curge il rezolv eu cumva, mai complez ...

Dar cu G40 ce fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu scrie in "servicing valve gear"??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca pe acolo este ulei, altfel suruburile acelea ar fi mult mai stranse. Poate mai degraba ajungi la ulei dupa ce demontezi senzorul propriu-zis (care este sub capac)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este in capul axei cu came2. Axa are deja un simering asa ca nu-ti fa probleme de ulei. Daca senzorul este bine fixat in capul axei cu came atunci trebuie sa verifici sincronizarea lantului de distributie (cele doua axe sunt legate intre ele cu un lant de distributie), sau functionarea corecta a Valve Timing-ului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut ambii senzori.

So ...

G40: capacul era foarte bine strans (nu la doar 10Nm cum scria in Elsa), totul era strans bine acolo si parea sa fie la locul lui, nu era pic de mizerie.

Andi, cum verific Valve Timingul si sincronizarea lantului de distributie? Cu Vag-Com se poate vedea ceva? sau trebuie desfacut si verificate reperele?

G62: Pana la urma l-am scos cu totul si am reusit sa scot mufa (pana la urma avea o clema dar era foarte greu accesibila). L-am masurat si avea 1,3-1,4K deci in parametri (in Elsa zice 1,5-2K la 30C)

Cum verific legatura pana la ECU? senzorul pare a fii ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!