Jump to content

Consumul meu e normal?


alex_puiulet
 Share

Postare recomandată

Motorul fiind clasic, uzura e atat in injectoare cat si in pompa.

Sa le schimbi cu altele sh doar sa fie schimbate, nu merita. Ca sa le pui la punct calumea, costa ceva.

Crezi ca merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 835
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    59

  • F l o r i n

    51

  • clpos

    22

  • Eto

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eiiiii, voi stiti mai bine, de asta intreb. Daca sunt deusele am inteles ca nu ar fi un capat de tara. Daca e ceva prin pompa, din cate am inteles e mai aiurea. In sfarsit, deocamdata tatonam.

O sa ma lamuresc - sper - la urmatorul plin, pentru ca nu prea sunt convins ca la penultima umplere am luat in calcul si rezerva (atunci am schimbat si termostatul).

Apoi, aud ca exista ceva diferente de consum si intre motorina de Rompetrol si, de exemplu, cea de LuckOil ( care cica ar fi mai ok in cazul meu).!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti ma ajuta si pe mine cineva cu problema mea la consum?  :tuktuk:

 

Ieri am schimbat si senzorul de temperatura si nici o imbunatatire  :tuktuk:  tot consum de 10% extraurban cu mers pana in 90, undeva 70-80 si schimb la 2300 rpm  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ceva timp am refacut consumul si avem asa 125 km oras din care vreo 20 pe centura...si consumul de 11 l,atat a intrat la pompa,plin la plin pana sa oprit pistolul.am calculat cu un program gasit pe internet undeva la 8.70,eu spun ca e normal avand in vedere ca am 44 la picior :Driver: si nu merg batraneste,am un stil mai agresiv sa zic asa sau sportive cum vreti.ce parere aveti?eu tot am impresia ca papa prea mult,si marea lipsa cred ca e computerul de bord :study:

 

numai bine

Modificat de bobuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat e de concludent, adica

- eu fac consumul (plin pe plin) cam dupa cca 500km, la acelasi peco, aceeasi pompa, cam acelasi regim de mers - normal, eroarea ar fi cam aceeasi - gandeste-te ca un litru in plus sau in minus (in functie de cum se opreste pistolul, cum spumeaza etc.) inseamna la tine o eroare de 1%;

- trebuie monitotizati prin teste VagCom parametrii care indica temperatura antigel, temperatura combustibil in regimul de mers normal al masinii (in mers) - la mine, de exemplu, temperatura antigel nu depasea niciodata 79°C din motive de termostat.

Din ce spuneau si baietii pe aici, consumul tau mi se pare maricel, dar, daca pe aia 100km i-ai facut numai stand la semafoare... Ce sa zic

Deci, fa plin pe plin dupa vreo cateva sute de km, si nu uita de rezerva. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maii bobuta... Fa si tu un drum de 100-200km mers ca oamenii si vezi atunci consumul plin la plin.

Lasa avioanele prin oras si calcule laborioase.

Sau numai asa de dragul de-a ne scarpina dupa cap?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am facut 125 km cu pplin la plin si a intrat 11.05 l,poate nu am explicat mai sus bine.dar avand in vedere stilul de condus si oras aglomerat eu zic ca e normal.

 

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e cam maricel cu 1,2,3 L tinand cont ca e de 101 CP

eu am consum urban 9%(acum ca a mai dat caldura)si 6% inafara si am 115 cp...nu o "calc" foare des,dar mai imi place si mie viteza din cand in cand...deci..PAREREA MEA e ca e putin cam maricel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11.05 litri in 125km URBAN inseamna un consum de 8.84. Deci ce nu-i bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma ga deam la 11,05L/100km nu 125 km..scuzele mele:-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Consum pe 490km 33 litri (CB : 5.6%, viteza medie 23km/h) - plin pe plin 6.73%.

 

Mers decent, fara a depasi 80 - 90Km/h, reprize de 15km dus, 15 km intors zilnic (cca 6 km la dus, 6 la intors mers strict oras)

 

Aceeasi benzina de la Rompetrol (cea mai ieftina) - oricum cred ca voi trece pe LuckOil.

 

Urmeaza schimbarea cauciucurilor de iarna si... sa vedem impresii atunci.

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cat se poate de normal consumul tau. In 6km abia se incalzeste motorul.

Si... banuiesc ca ai bagat motorina, nu benzina cum spui. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

renunta la ideea cu  Lukoil....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daaaaa... motorina, fireste :D

Deci, de fel sunt fan RomPetrol, exista insa o gramada de discutii apropos de moforina si calitatea ei.... Ca aia e prea uscata, ca ailalta e mai buna pentru tipul asta de injectie...etc.

In concluzie mi s-a spus ca, pt tipul meu de injectie, motorina de la Luk Oil e mai buna. Cea de la Rompetrol se preteaza la TDCI-uri, la PD etc fiind prea uscata/aditivata.

Nu stiu ce sa mai zic....

Cum spuneam, la cele "plus/minus zero" care au cam fost de la inceputul anului, de fapt, motorul nu ajunge in 90°C nici macar in cei 12 km (cf tester si verificat si pe un ALH - exact aceeasi temperatura de 83°C indica).

O sa mai fac un log si pe temperaturile astea exterioare, de acum.

Oricum, e bine de stiut ca sa nu mai sap atat, si, de mentionat ca dupa schimbarea termostatului s-a modificat un pic in bine consumul.

Aducerea avansului pe zero de la "+ un pic" cat era nu a influentat vizibil consumul (poate un 0.3 care oricum e in marja de eroare), vedem.

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarea cauciucurilor de iarna cu cele de vara pare ca a scazut un pic consumul, cel putin din indicatiile CB (cu cel putin 0.5).

Vedem concret la urmatorul plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

   si eu sunt un membru nou pe aici.problema sau mai bine zis probleme asemanatoare am si eu.

 

Sa incep, am cumparat un vw tare fain acum 6 luni, bineanteles secon hand.Toate bune si frumoase, problema e ca eu am sesizat de un timp incoace ca masina e destul de puturoasa nu mai spun de consumul indicat, undeva in jurul valorii de 12% in oras si un pic mai mic pe exterior.Am luat-o cu incetisorul sa vedem de unde e problema.Mesc cu ea la un test, nicio eroare, debigmetrul de aer schimbat merge perfect.Turbina ce-i drept se aude cum fluiera, se simte si putin miros pe esapament.EGR-ul curatat ba  mai mult am si mers o perioada cu el anulat sa vad daca se schimba ceva, nimic...tot asa.Sincer cu greu gasesti pe cineva dispus sa repare sau sa isi dea interesul cu pasiune si sinceritate pentru o asa masina minunata.

 

Simt dejamagire ca nu-i da nimeni de cap....pe scur la final....masina trage destul de greu, se tureaza normal dar ajunge la km doriti treptat si greu, consum mare de motorina, galagioasa din cale afara de tare  plus ca prin oras la mers in trepte inferioare trepideaza.

 

P.S  am uitat sa precizez ca schimburile le fac ca la carte cu piese de cea mai buna calitate si la timp.

astept pareri ce ar putea sa aiba.

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepi cu verificare/remediere piese/furtune/conducte pe instalatia de vacuum, apoi un log in mers si mai vedem dupa. Normal ar fi sa postezi aici . Daca rasfoiesti topicul gasesti raspunsuri.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am si eu o intrebare mai tampita de aia cer parerea specialistilor :

Daca s-a umblat la rola intinzatoare de pe accesorii (alternator-pompa servo-compresor clima) exista posibilitatea modificarii consumului ?

Nu de alta dar cu aceeasi cantitate de combustibil am facut acu 2 saptamani peste 200 km si saptamana trecuta dupa ce s-a umblat (mecanicul, bata-l vina) am facut mai putini km cu vreo 50km la aceeasi cantitate de combustibil.

Inca o precizare : a umblat la ea, deoarece "fluierau" un pic rulmentii de la alternator, iar dupa ce a miscat-o un pic nu mai fluierau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca piesele uzate sa mearga si mai rau dupa ce umbli la ele. Schimba rulmantii cu belele si vezi consumul dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curiozitate, ce treaba are consumul cu rulmentii de la alternator...???

 

e adevarat ca masina in tr 2 la 2000 ture consuma mai mult decat aceeasi turatie in tr 3??si tot asa pana in ultima treapta??

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca mergi Galati Tecuci in treapta a II-a nu consumi mai mult decat cu a V-a ? Asta daca vorbim de litri la suta. Dar daca vb. de cantitati injectate per cursa este invers. Adica in treapta II-a se injecteaza mai putina motorina pt. ca motorul produce un cuplu mai mic datorita demultiplicarii in cutie. Daca inmultesti cantitatile injectate cu nr. de curse pe min. si cu minutele necesare parcurgerii distantei, demonstrezi de ce este mai bine sa mergi cu a 5-a sau a 6-a in turatia de cuplu.

Uzura rulmentilor si a tuturor lagarelor se traduce in forte de frecare suplimentare pe care motorul trebuie sa le invinga, cum altfel decat prin consum suplimentar.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E neglijabil lucrul mecanic datorat frecarii din rulmentii alternatorului raportat la ce furnizeaza un motor diesel de 1.9 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul unui rulment uzat nu poate exista fara un consum energetic. Oricat de mic ar fi acest consum, se va arde combutibil suplimentar. Daca rulmentii unui alternator fac zgomot, cu siguranta nu sunt sungurii uzati.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

si eu sunt un membru nou pe aici.problema sau mai bine zis probleme asemanatoare am si eu.

Sa incep, am cumparat un vw tare fain acum 6 luni, bineanteles secon hand.Toate bune si frumoase, problema e ca eu am sesizat de un timp incoace ca masina e destul de puturoasa nu mai spun de consumul indicat, undeva in jurul valorii de 12% in oras si un pic mai mic pe exterior.Am luat-o cu incetisorul sa vedem de unde e problema.Mesc cu ea la un test, nicio eroare, debigmetrul de aer schimbat merge perfect.Turbina ce-i drept se aude cum fluiera, se simte si putin miros pe esapament.EGR-ul curatat ba mai mult am si mers o perioada cu el anulat sa vad daca se schimba ceva, nimic...tot asa.Sincer cu greu gasesti pe cineva dispus sa repare sau sa isi dea interesul cu pasiune si sinceritate pentru o asa masina minunata.

Simt dejamagire ca nu-i da nimeni de cap....pe scur la final....masina trage destul de greu, se tureaza normal dar ajunge la km doriti treptat si greu, consum mare de motorina, galagioasa din cale afara de tare plus ca prin oras la mers in trepte inferioare trepideaza.

P.S am uitat sa precizez ca schimburile le fac ca la carte cu piese de cea mai buna calitate si la timp.

astept pareri ce ar putea sa aiba.

Multumesc anticipat

Ai cumva cutie automata pe masina? Daca zici tu ca e lenesa pot fi mai multe cauze, faci un log in mers sa vezi daca toate functioneaza in parametrii normali, verifici din tester valorile pe injectoare pentru ca e posibil sa ai unul sau mai multe injectoare defecte (eu am avut doua si pe tester nu dadea eroare dar la valorile injectoarelor se vede ca sunt in afara parametrilor cu mult) si de la injectoare defecte ajungi la consum mare si putere scazuta.

Modificat de Rastafari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

Deci, de fel sunt fan RomPetrol, exista insa o gramada de discutii apropos de moforina si calitatea ei.... Ca aia e prea uscata, ca ailalta e mai buna pentru tipul asta de injectie...etc.

In concluzie mi s-a spus ca, pt tipul meu de injectie, motorina de la Luk Oil e mai buna. Cea de la Rompetrol se preteaza la TDCI-uri, la PD etc fiind prea uscata/aditivata.

 

Restul e can-can....deci lumea iti da tot felul de indicatii dar cineva s-a gandit sa traga o concluzie. Noi ce sa facem? Sa tragem concluzie la concluzie? Eu stiu de la toti oamenii din tara asta ca Lukoil au doar apa in tancuri si motorina/benzina extrem de proasta. Am alimentat si eu o data-de doua ori in viata. Mi s-a parut proasta. Motorul trage greu + se consuma repede. Nu alimentez de la Lukoil decat daca e vreo urgenta + Lukoil = Rusia...macar fa si tu un gest...

Acum revin la buba mea. Am busit o dupa cu spatele, am dat puternic si am spart stop, haion, strambat haion, oglinda dreapta...deci busitura a fost destul de puternica cu partea spate dreapta a masinii intr-un Sprinter. De atunci am impresia ca imi consuma mai mult..mai mult in ce sens? Nu creste consumul mediu sau instant...ci acul de la rezervor parca se duce mai repede pe zero. Am alimentat de 50 lei si am facut ...ce-i drept pe centura..cu super blocaj...cam 74 km...centura + oras...si deja se aprinsese beculetul. Poate fi de la lovitura? Pe unde sa ma uit ....? Busitura a crapat putin bara...nu mi-a strambat lonjeroane sau stalpi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!