Jump to content

Consumul meu e normal?


alex_puiulet
 Share

Postare recomandată

Consumul mai mare nu e un semnal ca ar trebui sa segmentez motorul? De fapt, ce cred ca vreau sa aflu cu intrebarea asta, cum stiu cand e nevoie sa segmentez motorul? Voi simti un castig evident dupa operatiune (puetere mai mare, consum mai mic, zgomot mai redus, fum si miros mai putin)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 835
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    59

  • F l o r i n

    51

  • clpos

    22

  • Eto

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

cam da. Multe componente pot influenta consumul - debitmentrul, filtre murdare, injectoare uzate, avans axa came dereglat, senzori.... fa o diagnoza si un log in mers si o sa gasesti problema.

Verifica ce a spus Florin daca ai impresia ca ai un consum mare,iar la segmentare nu cred ca ai de ce sa te gandesti ,daca e vorba de masina din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul mai mare nu e un semnal ca ar trebui sa segmentez motorul? De fapt, ce cred ca vreau sa aflu cu intrebarea asta, cum stiu cand e nevoie sa segmentez motorul? Voi simti un castig evident dupa operatiune (puetere mai mare, consum mai mic, zgomot mai redus, fum si miros mai putin)?

Nu. Poti face un test de compresie, sa vezi cum se prezinta motorul. Daca porneste bine dimineata, pe gerurile care au fost, nu se pune problema.

Fum, miros - depinde de culoare, etc - poate sa fie de la injectoare uzate, sau ulei - care indica alte probleme.

Zgomot redus - nu stiu ce sa zic, depinde de tacheti, axa cu came si multe altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselul porneste prin compresie. Daca stii ca ai bujii bune si porneste foarte greu, atunci te poti gandi la segmentare, pana atunci no way. Ca idee, motorul diesel tine cam 500k km fara nici o interventie, daca se fac schimburile de ulei la timp. Consumul marit se trage din filtre imbacsite, ulei prost, egr infundat, valve si alte furtune imbatranite, debitmetru etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

500.000 .... nu poti garanta asta, pentru motoarele din ziua de azi - pentru ca nici nu stii cum a fost intretinut. In era lui Golf 2, Golf 3.... asa era, acum.

Consum mare poate sa fie de la multe... printre care si injectoare, etc.. pana nu face cateva verificari, niste teste, o diagnoza... sunt doar discutii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Poti face un test de compresie, sa vezi cum se prezinta motorul. Daca porneste bine dimineata, pe gerurile care au fost, nu se pune problema.

Fum, miros - depinde de culoare, etc - poate sa fie de la injectoare uzate, sau ulei - care indica alte probleme.

Zgomot redus - nu stiu ce sa zic, depinde de tacheti, axa cu came si multe altele.

Dieselul porneste prin compresie. Daca stii ca ai bujii bune si porneste foarte greu, atunci te poti gandi la segmentare, pana atunci no way. Ca idee, motorul diesel tine cam 500k km fara nici o interventie, daca se fac schimburile de ulei la timp. Consumul marit se trage din filtre imbacsite, ulei prost, egr infundat, valve si alte furtune imbatranite, debitmetru etc.

Pe gerurile alea mi-a murit total,, de la a sasea cheie a inceput sa porneasca la a noua si apoi ajunsesem ca dadeam la automat, se misca motorul dar nu pornea... mi-au luat-o tractata (nici asa nu a pornit) si mi-a zis cel care are grija de ea ca a gasit toate bujiile arse. Dupa ce mi-a adus-o, a pornit la prima cheie.

Uleiul il schimb la timp, chiar mai devreme cu 2000 de km decat arata bordul, e adus de un prieten din Germania, Castrol Profesional din asta ultra nou cu care unii nu sunt de acord ca ar fi bun pentru drumurile din Ro, filtrele tot de acolo le iau. Axa cu came cred ca am schimbat-o, se uzase si facea motorul un zgomot metalic parca era tractor, cred ca aia a fost de vina, nu mai tin minte. Nu am pus una noua, dar am schimbat piesa care era cauza. EGR-ul e schimbat (cred ca cu unul nou), turbina e noua. Ramane sa ii fac testul de compresie (e pe calculator sau il pot face oriunde?), injectoarele si ce mai ziceati voi. Consumul nu mi se pare neaparat mare, tinand cont ca am ajustat un pic in sus puterea cu ajutorul colegului Voinea, dar o reducere a lui nu m-ar deranja daca o obtin schimband ceva piese posibil imbatranite, ma deranjeaza doar mirosul si oarecum zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am cumparat un Passat din 2002, motor avb 1.9 tdi , 101 CP si consuma in exterior 8,5 si urban 14%. Am citit ca problema ar fi curatarea EGR si schimbarea senzorului de temperatura G2 , cred ca astea ar trebui schimbate deoarece dimineata dupa ce pornesc motorul se tureaza singur la 1200 si daca o accelerez odata mai tare isi revine si am mai rezolvat eu ceva cu vacomul deoarece nu lucra bine. rog pe un coleg daca a avut aceleasi simtome sa imi spuna si mie ca ii dau foc daca consuma asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu stilul tau de condus, dar pare mare consumul (chiar foarte mare).

La mine, dupa doua luni de iarna am ajuns la o medie de 8,2, mers numai in oras pe distante scurte, lasat sa se incalzeasca luptat cu zapada. Cel putin consumul tau in afara mi se pare enorm. Este explicabil doar daca ai mers cu viteza foarte mare, peste 160 la ora.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul este facut la pompa s-au pe computerul de bord? nu cred ca are treaba egr-ul cu consumul, si daca ar avea nu cred ca ar fi mai mult de 1 litru pe 100km, de la 6 la 8,5 sunt 2 litri jumate, vezi sa nu ai scurgeri de motorina cum am avut eu pe la fiiltru de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la passatul din semnatura , dupa curatare circuit turbo,turbo,EGR si reglat avans am observat o scadere a consumului ,cel putin in oras, de la aproximativ 10l la 8.5l,valori afisate pe Bc.Precizez ca valoarea de 10l oscila cand mai sus cand mai in jos , dar fff rar sub 9l.Toate aceste valori sunt pt consumul de oras,in afara ia si 6,... sau chiar sub.Oricum la 101 cai si consum de 8.5l in exterior e clar ca exista o problema.Pune un tester pe masina si vezi ce erori da,ca nu e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum trage masina? e foarte mult 8,5 extraurban, la 101 cp mai mult de 6,5-7% nu are cum sa-ti ia orice i-ai face adica 190-200 km/h....chiar azi am facut un drum extraurban si a vazut numai 160-180 si mai mult de 6,3 nu a vazut dar era si 1 grad afara....deci ai ceva in neregula...daca iti creste turatia cand o pornesti la temperaturi pozitive (5-10-15 grade) ai o problema cu g62/g2 si acesta influenteaza consumul, daca apa nu iti sta la 90 iar ai o problema cu consumul (termostat defect) si daca ai debitmetru bulit iar ai o problema cu consumul....deci incepe sa verifici astea si o sa ai surprize daca nu ai cumva scurgeri pe undeva sau nu mergi numai cu 200 km/h...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur pierde motorina pe undeva...si eu am avut consum de 13-14% dar la mine era dus termostatu, senzorul G81 si nu era bine strans filtru...dupa ce le am schimbat consumul a revenit la normal in oras 7.5-8% iar afara 6.5%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sunt Dan si sunt posesorul unui Passat an de fabricatie 2000, motor 1.8T 150 CP ATW TRIPTONIC, de aproape un an. Daca anul trecut consuma in oras 13%, acum nu scade sub 14%. Nu conduc sportiv, dar 75% din timp conduc in mediul urban. Recunosc ca niciodata n-am incercat sa folosesc cutia de viteze pe modul manual..nu stiu daca consumul s-ar reduce. Masina are 176.000 km si ma gandesc ca este deja destul de batrana.....sau poate nu conteaza asta. Si inca un amanunt...am gasit o eroare la o scanare (martorul check eng ramane aprins tot timpul), cod P0411 Secondary Air Injection System Incorect Flow Detection. Credeti ca exista vreo legatura intre consumul masinii si codul respectiv de eroare.

Eu de fapt locuiesc in Montreal si n-am gasit pe nimeni aici sa ma ajute in legatura cu problema de mai sus. Oricum pt ei totul se rezuma la " ce n'est pas grave" chiar daca check engine-ul sta aprins, sau daca masina nu mai are ulei in baie. Cu alte cuvinte nu prea le pasa de saracele masini.

Va multumesc anticipat

Cordialement

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu si am auzit consumul mare la benzina poate sa provina si de la filtrul de aer care poate fi imbacsit sau murdar sau de le debitmetru stricat! Vad ca si eroarea se refera la cantitatea de aer injectata!

Totusi pt un motor ca al tau si cutie tiptronic la mers prin orasul Montreal mi se pare normal consumul :icon_cheesygrin:

BTW. Vad ca ai cutie tiptronic si astea sunt cam pacatoase...verifica sau schimba si uleiul din cutie sa cumva sa iti patineze cutia...de aici ar putea rezulta si consumul mare!

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de aer l-am schimbat in noiembrie anul trecut cand am facut revizia..de fapt am inlocuit toate filtrele, schimbat bujii. Cat despre cutie, tot anul trecut in toamna am avut sau mai bine zis am banuit ca sunt probleme la cutia de viteze pt ca atunci cand treceam din N in D masina zmucea puternic. Cum inca eram in garantie prelungita am fost cu masina la un garaj agreat de asigurator si au constata ca aveam lipsa in cutie cam 1 litru de ulei. Ma rog , i-au completat lipsa de ulei si apoi mi-au zis ca totul este ok cu cutia. Problema cu zmucitul era de la altceva si anume se dusese MAF-ul.....l-am schimbat si pe ala si cam asta a fost. Cel putin filtrul de aer, benzina, bujiile sunt noi si din ce mi-au zis ei n-ar fi nici probleme cu cutia de viteze, desi eu simt un oarecare intarziere la schimbarea vitezelor....sau poate mi se pare....pana acum am avut numai masini cu transmisie manuala. Oricum multumesc frumos utilizatorului THE ROCK pt amabilitate.

Toate cele bune tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cumva Vag Com sa i dai o scanare la masina sa vezi ce erori mai da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal n-am Vag Com dar am sa merg saptamana viitoare la un amic si sa-i mai dau o scanare. La ultima verificare in noiembrie anul trecut am detectat uramtorele erori: CODE 1857 = Load Signal Error from ECU

CODE 102 = Mass or Volume Air Flow

CODE P0411 = Secondary Air Injection System Incorrect Flow Detected.

Dupa mecanicul de aici, zmucitura masinii cand treceam din N in D a fost cauzata de Mass Air Flow Sensor, l-am schimbat si problema s-a remediat. Apoi am sters toate erorile, dar dupa doua zile check engine-ul s-a reaprins. Am mers imediat la mecanic, mi-a scanat inca odata si a aparut doar eroarea P0411. A mai sters odata codul si fix la 48 ore martotul s-a reaprins. Asa ca trag concluzia ca asta ar fi problema. Ca un amanunt in plus cand pornesc masina porneste simultan si acea pompa de aer secundara care se gaseste undeva jos in dreapta sun far si care timp de un minut face un zgomot ca un motor de avion. Dupa ce se opreste pompa scade si turatia la relanti. Cat despre remediarea acestei probleme mecanicul meu nu se baga ca zice ca este ceva complicat si ca sa merg la reprezentanta. Dar acolo ora de manopera este peste 100 dolari fara TVA si cum si astia de aici parca sunt frati cu cei din Romania...nu-mi permit luxul de a plati o factura de cateva sute de dolari degeaba.

Tinem legatura.

Cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu zic ca e daunator sa schimbi la 1500 ture, deh, nu e camion, e un motor care i place sa mearga mai turat, si i face bine la turbina sa mearga motorul mai turat, se mai curata singura.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cele spuse de voi aici tocmai pentru a vedea daca ma incadrez unde trebuie cu consumul, care mi se pare un pic cam mare. In oras scot intre 9-12, depinde de trafic.. pe exterior 6-6.5... cateodata si 5.5. Acum pot sa stau linistit? :)

Modificat de doctornd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa e consumul si la Passat-ul lu taik'miu. (aceeasi configurtie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cele spuse de voi aici tocmai pentru a vedea daca ma incadrez unde trebuie cu consumul, care mi se pare un pic cam mare. In oras scot intre 9-12, depinde de trafic.. pe exterior 6-6.5... cateodata si 5.5. Acum pot sa stau linistit? :)

Daca vrei stai linisit cu consumul ala exagerat! Dar nu e normal sa consume atat adica intre 9-12 in oras...al meu (AVF) pe vremea asta ia intre 7.5 max 8 in oras!

Vezi sa nu ai dus termostat, G81, G62, sau sa nu ai pierderi de motorina pe undeva!

Cam astea ar fi cauzele consumului exagerat la TDI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

si la mine la AVF consumul in oras e de 7,1 . Mi se pare mult 9-12 la tine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza mult traficul si numarul de la pantof.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca am reusit vreodata sa ii scot consum mai mic de 8 in oras si mai mic de 5 pe autostrazi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa cate am citit prin acest topic inseamna ca,consumul la masina mea este "parfum".Nu de alta dar in oras chiar cu pornitul "la rece" pe vremurile astea scot cateodata prin oras 6.6 dar in general 7.0-7.1.Recent am facut 2 drumuri tur-retur Baia-Mare - Presov (slovacia),aproximativ 325 km dus + 325 km intors = 650 km.La amandoua drumurile consumul mixt total a fost de 4.3 .pot sa spun ca pe tot acest drum am condus in limite regulamentare adica in oras maxim 55 km/h iar in afara 90-100 pe nationale iar pe vreo 50 km de autostrada (cam atata am prins in slovacia) am dus-o pana la 125.Nu de alta dar nu vreau sa o fortez prea tare (ca altii).Acum o parere e ok ? sau sa ma dau mare : mai e cineva care scoate acest consum la o masina similara ca a mea (cea din semnatura) ? :RO flag: :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!