Jump to content

Consumul meu e normal?


alex_puiulet
 Share

Postare recomandată

ia citeste tu vreo 2 pagini depacilea si ai sa te lamuresti

:ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 835
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    59

  • F l o r i n

    51

  • clpos

    22

  • Totalsender

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Konfabulator uite ce a zis Cosmin:

" Da, Pd-ul de 1.9 cam acolo se invarte:

~ 5.5-6% la mers normal (cu clima pornita si nu mers batranesc).

~ 7-8% la mers nebunesc si/sau sarcina mai mare."

Modificat de adyi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pe autostrada A1 cam atat mi-a luat..in sens pitesti bucuresti ..6 trepte, pe pilot.

Modificat de Romm2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu va speriati, consumul asta e la drum lung pe autostrada

in Bucuresti scot 7,5 - 9.5 ( clima si aglomeratie )

Off topic : Passatul meu e High-line, piele, navi, scaune incalzite, 6 trepte, pilot. Sunt foarte multumit..Singura masina pe care l-as schimba e E220 diesel ( 2003-2006 ) tot full..asta peste 1-2 ani :D

Modificat de Romm2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passatu meu 1.9 tdi 131 cp, 2004 consuma mai mult pe pilot automat, la 100 pe pilot automat consuma 5.5 - 5.8, iar fara pilot 5.2- 5.5, dc consuma mai mult pe pilot automat ?

Modificat de florin03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi constant cu 100 cu a 6-a e destul de mult 5.8% . Daca drumul e drept , fara urcari sau coborari mari, consumul la 100 cu a 6-a e in jur de 4.5 -5 %. Bune..conteaza si soseaua, daca bate vantul, temperatura exterioara..sunt mai multi factori..e diferenta si intre 4motion si tractiune fata, cutie automata si manuala..etc..oricum la 131 Cp eu zic ca e un consum decent..

Passat-ul meu consuma mult la fatzaieli de colo colo..ii place la drum lung..in general merg cam 70% drum lung si 30% oras sau drumuri scurte unde n-apuca sa se incalzeasca bine motorul..pentru asta am media pe ultimii 4000 km de 5.8 %..destul de bine as zice :D

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe pilot poate consuma mai mult, daca folosesti des functia de revenire la viteza setata anterior. Plus ca nu o slabeste, nu prea face frana de motor....

La 100km/h, nu-ti pot preciza cat trebuie sa fie, ca nu am putu sa merg niciodata asa.....de incet.

Oricum, cu a 6-a la 100 km-h....e cam aiurea....cam subturata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut probleme cu consumul. am lasat masina in repezentanta 2 zile ca sa o verifice total dupa ce m am plictisit de ea cat consuma si scoate fum.inaiente sa o duc la service am schimbat injectoarele, am curatat turbo, toate furtunele va-com,ulei si filtrele originale,tot asa a ramas. ieri la firma vw mi au zis ca baiul era SENSOR UL DE TEMPARATURA era bun dar nu e bun pt tipul asta de motor si era o problema la EGR . mi au zis ca acum o sa consume f normal si nu o sa mai simt miros de motorina sau fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin : la 100 km / h ai in jur de 1900 ture..adica e dupa momentul in care intra turbina..poti merge linistit ca nu e subturata..Acum na, daca vrei tu sa-ti dai a 6-a la 150 km/h e partea 2-a..dar in cazul asta nu mai vad legatura cu consumul :)

Modificat de Romm2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat aveti voi, cei cu 6 trepte, totusi imi pare mult 1900rpm la 100 km-h in a 6a. Eu am in 5 trepte si sigur am sub 1900 rpm la 100 km-h, in a 5a. Tubina functioneaza tot timpul.....adica, se invarte. Ca puterea si presiunea mare o baga de la o anumita turatie in sus, e adevarat.

Ai 6 trepte...imi pare cam rapida schimbarea lor, daca ajungi in a 6 a, la 100km-h. E adevarat ca iti micsoreaza consumul acest stil de condus.....dar, pana la urma, cu 1l/100 km, nu te imbogatesti.

Topicul e legat de consumul in regim normal de functionare,,,,,nu cum sa conducem mai economic.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu ai la 100 cu a 5-a 1900 rpm, inseamna ca eu la acelasi motor cu 6 trepte am la aceeasi viteza 1500 rpm..uita-te la clip-ul postat de mine si vei vedea ca aveam cam 125 km/h cu pilot-ul si aprox 2400-2500 rpm..daca mai scazi 20-25 km/k crezi ca si rotatiile scad cu 900-1000 ? la 100 km/h nu e subturata masina la 1900 intrand turbo. Din cate stiu eu turbo nu functioneaza non-stop..daca tie-ti functioneaza non-stop poate ai o problema..asteapta-te sa ai probleme in curand..

Si legat de consum..nu-mi aduc aminte sa fi precizat ca merg cu viteza asta..ti-am zis doar ca 100 e viteza pentru a 6-a. Consumul conteaza pentru cei care parcurg km peste medie si-am sa-ti dau un exemplu : am masina de 1 an si am mers aproape 26 de mii. Fa un calcul cat as fi dat daca aveam un 2% consum mai mare ( nu mai spun ca pe drumurile din Romania cu cat mergi mai tare cu atat bagi mai multi bani in masina ). Ca sa nu te chinui, 2 % in plus la 25 de mii sa zicem, ar fi cam 500 L de motorina in plus..de aici nu te mai ajut cu calculele, te descurci, ca poate la tine e motorina mai ieftina :P

Bafta!

Modificat de Romm2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferente intre a6-a si a-5a nu exista!AWX cu 5 trepte are 150 la 3000rpm si AVF cu 6 trepte are tot la fel.la cea cu 6 trepte au etalat altfel treptele ptr a scoate cuplu mai mare la roata,alta explicatie nu ar fi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Turbina se invarte (a se citi functioneaza) atata timp cat motorul e pornit indiferent de turatie, sarcina, etc.

2. A mea cutie are 6 viteze si am facut un experiment. Pe o portiune de drum drept am mers in treapta a 5-a si apoi in treapta a 6-a cu 100km/h BC fiind setat pe consumul instantaneu. Pentru a mentine 100km/h BC-ul arata un consum mai mare in treapta a 6-a (1900 rpm) decat in treapta a 5-a (2400 rpm).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rom

m, incet ca viata e lunga. Iti multumesc pt sfaturile legate de turbina, dar stai linistit ca noi stim ce vorbim........ Legat de nr de rotatii pe minut, in tr 5, la 100km/h.....o sa testez si o sa va scriu. Legat de consum, chiar nu merg la ecomonie....si prefer sa ma abtin de la calcule. Motorina e o gramada la pompa. Cine vrea consum mic, isi cumpara Lupo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) buna asta cu lupo.. nici pe mine nu m-ar stresa consumul daca as merge 10 mii pe an..Dar,daca as merge 10 mii pe an mi-as lua cu siguranta un motor de 2500 sau 3000 diesel ( 330 sau 530 ), dar prefer sa mai fac altceva cu diferenta de bani..sincer nu ma streseaza modul in care isi exploateaza unii masinile pe strada, daca se gandesc sau nu la consum sau la schimburi de piese..eu unul sunt foarte interesat de masina pe care o conduc..ce sa zic..am aproape 183 de mii si n-am schimbat decat distributia, placute, lichid de frana si periodic la 15k uleiul ( castrol ) cu filtre Mann..alte probleme gen brate, ambreiaj, turbina, etc..n-am avut..incerc pe tot posibilul sa merg cat mai incet pe drumuri proaste si pe autostrada maxim 140 la drum intins..a..ca mai scapa talpa si la viteze mai mari e partea 2-a..

@Popica, stiam faza ca masina consuma mai bine la 2500 rpm decat la 1900 rpm..nu e o noutate ;)..merci oricum pentru sesizare

Oricum discutam..nu se cearta nimeni :)))

Bafta !

Modificat de Romm2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am modelu cu 5 trepte, la 100 la ora intr-a 5-a pe pilot automat consuma intre 5.5 -5.8 iar fara pilot 5.2, nu imi dau seama dc consuma mai mult pe pilot automat, aici ma refer sa activezi pilotu automat si sa mergi 30 de km cu el, fara sa mai accelerezi, etc, nu ma intereseaza sa fac o economie de 0.01321 sute de grame la 10.000 dar nu inteles dc consuma mai mult pe pilot automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai rolul pilotului e sa iti tina masina la aceeasi viteza..daca urci un pic simti cum masina trage ca sa nu-si piarda viteza initiala si automat consuma mai mult. Daca mergi fara pilot si se apropie o panta, poti accelera inainte de urcare ( nu foarte brusc ) fara sa fortezi masina sa-si pastreze viteza pe tot parcursul drumului si in cazul asta vei scoate mai putin decat scoate pilotul..e doar un exemplu..pe autostrada pilotul scoate mai putin decat mersul fara el activat..oricum 6% e un consum foarte bun..ai si ceva calutzi..nu tragi de ea sa faci o depasire

Modificat de Romm2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea.recent mi-am luat un passat 2002 1.9tdi 101 iar comsumul m-a cam surprins.in oras aprox 9-10 % iar afara 6,5-7 % plus ca la relanti cam 0.7-0.8 l/h.

Ce-i de facut care sunt pasii si cei de verifat.

Daca poate cineva sa ma ajute le mulrumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta e consumul in oras, in jur de 9-10.

Extraurban poti scoate si mai putin. Si al meu ia in jur de 7 la drum lung DACA depasesc mult, masina e in sarcina mare (mersul in rampa de exemplu) daca esti tot timplul in accelerare. In schimb pot sa ma laud cu un consum de 5.4 pe BC in 100km condusi. Daca accelerezi usooor, treptat, incerci sa prinzi demaraj inainte de a urca o rampa, in mare sa fi bland cu pedala de acceleratie poti scoate si mai putin.

La relanti 0.7l/h e normal cu clima pornita si motorul cald. A mea sare intre 0-6 si 0.7 l/h cu clima oprita.

Daca motorul/motorina e rece (2-3 grade azi de dimineata), clima pe High si scaunele incalzite am avut 0.9l/h la 950rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa vezi consum la passat w8, nu consuma mult, doar 90% cand bagi picioru brusc in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

pentru cei care nu cred ca la 100 km/h cu 1.9 131Cp , 6 trepte manuala ai un pic peste 1900 rpm, voi posta un clip diseara sa va convingeti si sa nu mai spuneti ca masina e subturata la acest regim de mers..

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 la mana - nu a zis nimeni ca nu crede ca la 100km/h cutiile de viteze 6+1 au 1900rpm.

2 la mana - acestea fiind datele problemei, motorul este subturat la mersul in rampa respectiv drum drept, sarcina asupra motorului fiind mare si de aici consumul mai ridicat pe BC.

Consumul ridicat denota ori o turatie ridicata ori o sarcina mare asupra motorului. Avand in vedere ca 1900 rpm nu este o turatie mare, ramane cealalta varianta. Ghici ciuperca ce-i (sau care-i)? :icon_thumleft:

La 100km/h presiunea aerului asupra masinii e destul de mare si masina are nevoie de cai putere pentru a-si mentine viteza nu de cuplu. Caii putere se dezvolta la turatii mari ale motorului nu la 1900.

Pune toate informatiile cap la cap, priveste problema d.p.d.v. obiectiv si doar apoi fa video-ul ala daca crezi ca mai este necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e ...bine...ma bag in seama, singur!

Am ramas surprins, se pare ca si la mine, benzina , hidramata, la 100km/h am cam 2000 de ture.

Acelasi lucru l-am constatat si la un A6 2,7 diesel cu dsg... initial am crezut ca nu vad bine...

Eram obisnuit cu motoarele japoneze...ceva mai turate la aceeasi viteza.

Scuze, am facut doar o constatare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 la mana - nu a zis nimeni ca nu crede ca la 100km/h cutiile de viteze 6+1 au 1900rpm.

2 la mana - acestea fiind datele problemei, motorul este subturat la mersul in rampa respectiv drum drept, sarcina asupra motorului fiind mare si de aici consumul mai ridicat pe BC.

Consumul ridicat denota ori o turatie ridicata ori o sarcina mare asupra motorului. Avand in vedere ca 1900 rpm nu este o turatie mare, ramane cealalta varianta. Ghici ciuperca ce-i (sau care-i)? :icon_thumleft:

La 100km/h presiunea aerului asupra masinii e destul de mare si masina are nevoie de cai putere pentru a-si mentine viteza nu de cuplu. Caii putere se dezvolta la turatii mari ale motorului nu la 1900.

Pune toate informatiile cap la cap, priveste problema d.p.d.v. obiectiv si doar apoi fa video-ul ala daca crezi ca mai este necesar.

Cine-a zis ca merg in rampa cu 100 cu a 6-a ? frate tu te auzi vorbind ? :)) si de unde ai tu informatia ca intre 1900 si 2000 motorul e subturat ? cine ti-a spus tie asta ? scrie in cartea masinii tale ? Hai ca am trait s-o aud si p' asta..bine k n-ai zis ca urcam panta cu a 6-a cu 50 km/h si ca masina e subturata pana-n 3000 rpm..la 1900 ai cuplu maxim daca nu stiai..incepand cu 1900 rpm masina incepe sa traga cel mai bine.

Nu stiu daca tu sau altcineva spunea ca nu ai rpm mentionate de mine, nu stau sa mai citesc atatea posturi ca sa dau vina pe cineva anume, dar masina la 100 km/h nu este subturata pentru ca are numarul de turatii peste 1900 rpm ( cuplul maxim )..mergi cu 80 cu a 6-a si da, poti spune acest lucru..

Modificat de Romm2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!