Jump to content

Consumul meu e normal?


alex_puiulet
 Share

Postare recomandată

keyth77 - nu este foarte mare consumul tau, pentru Bucuresti. Depinde si de ruta pe care o faci insa. Daca ai multe porniri si opriri (semafoare, intersectii, etc), este absolut clar, ca aici iti va sta consumul. Ce pot sa iti recomand? Sa incerci sa schimbi vitezele mai devreme. Personal am testat optiunea de a schimba viteza pentru o perioada cam la 2000 de ture si de a accelera mai lin. Da, este daunator motorului, da te vei misca ca un octogenar pe sosea, insa am avut zile unde am scos si 8.5-8.7 in Bucuresti, pe cei 15 km pe care ii am de mers pana la serviciu. merita ? Mai ales pe termen lung, nu cred. Oricum nu fac si nici nu as face asta in fiecare zi. Oricum cel putin o data pe zi masina vede 3000 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 835
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    59

  • F l o r i n

    51

  • clpos

    22

  • Eto

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc pentru sfat,o sa incerc numai ca eu stau in titan si lucrez in chitila,distanta pe care o parcurg cu mersul meu agitat(nu stiu de ce,dar asa m am obisnuit,cred ca traficul de aici e de vina)intr o ora +- 10 minute,asa ca pot face asta cand ma intorc de la munca sau sa plec cu o jumate de ora mai devreme dimineata...nu stiu cert e ca o sa incerc sigur,macar de curiozitate...multumesc inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am incerca sa fac un consum minim pentru oras si am scos in primi 15 km consum de 10,6 ca dupa aia mam plictisit si am calcat-o in. urmatori 5 km cu mers foarte sportiv mi-a crescut la 11,5%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat,o sa incerc numai ca eu stau in titan si lucrez in chitila,distanta pe care o parcurg cu mersul meu agitat(nu stiu de ce,dar asa m am obisnuit,cred ca traficul de aici e de vina)intr o ora +- 10 minute,asa ca pot face asta cand ma intorc de la munca sau sa plec cu o jumate de ora mai devreme dimineata...nu stiu cert e ca o sa incerc sigur,macar de curiozitate...multumesc inca odata

Eu stau in Dristor si muncesc la iesirea spre autostrada A1 (Pitesti). Traversez zone destul de aglomerate zic eu si am observat ca oricum traficul merge incet, astfel incat accelerarile la si peste 2500 nu isi au rostul. E drept trebuie sa te educi in acest sens ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca asta-i consumu real? Pai atata am eu la jumate din puterea aia (115 cp) si vorba aia... am 4 injectoare, nu 6. :)

Iti fac un filmulet daca vrei... e vb si de tuning-ul masinii.. are alt cuplu... trage ca un animal de la 1500 in sus.. pana in 3000 ... si acum cam pe-acolo esti mereu.. in oras sau la drum lung.. e super-ok.. ca nu tre sa o turez pana ii ies pistoanele prin capota sa scot ceva de la ea..

Fratilor nu stiu de unde scoateti voi consumurile astea dar pe mine ma usuca masina din semnatura in f...ul de Bucuresti adica pe vreme calda nu am vazut mai putin de 10%,iar acum cu frigurile astea 13-14%...evident numai in oras si numai la orele cele mai smechere(programul meu este 9-17...dati va voi seama singuri de trafic)

Masina e prea grea pentru motorul ala.. e f simplu.. ca sa o misti tre sa o turezi .. si cand turezi consumi... si tot asa.. si oricum in traficul de Bucuresti cred ca si a mea tot atat ar lua.. la cat stati in coloana....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De exemplu azi am scos pe Tg-Mures - Cluj 6,1% dar am mers linistit, parerea mea este ca depinde mult de cat o calci in afara. Minim cat am scos este 5,4% si maxim 8%. Depinde de trafic, cat de grabit esti, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

daca ajuta cu ceva, va spun cat consuma masina mea. passat 2002, 1,9 pd, 131 cp, 4motion .

urban 10-11%(depinde cu ce "pantofi" conduc...)

extraurban 6,5-7%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca a mea e f economica :icon_cheesygrin: 4.5-5l max extraurban (90-140km/h) iar in oras....ploiesti 6.5-8 l/h depinde de aglomeratie . 115 cp, 1.9 PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai consum destul de mic, din cate am observat este o diferenta de consum de 1,5L/100km intre motorul de 115CP si cel de 131CP. Diferenta mica intre putere si destul de mare la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan_xsc, ce greutate are masina ta? S-ar putea ca si greutatea sa contribuie la economia de combustibil. B5 e de obicei mai slab dotat decat B5.5 (unele au mai putine airbaguri, nu au fel de fel de instalatii si sisteme etc.) . A mea cantareste 1470 kg si consuma in oras (Bucuresti, ore de varf)10-11%, noaptea (dupa orele 22 7-8%), in afara cam 5.5-6% in acelasi regim de mers specificat de tine (90-140). Cel mai mic consum obtinut vreodata cu Passat-u l-am avut pe traseul Breaza - Bucuresti, cand m-am intors cu un prieten a carui masina era defecta si nu putea depasi 90 km/h. Asa ca am mers cu 90 km/h in treapta a 6-a, tot drumul si am avut o medie de 4.7 l/ 100 km.

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1456 kg are masa..nu cred ca e dif asa de mare. Cel mai mic consum l-am avut de la sinaia-ploiesti 4.1 l ,asa aveam media la intrare in ploiesti. insa nu am depasit 120km/h decat pe mici portiuni.

Ps: sa nu uitam ca drumul de la sinaia la ploiesti e aprope intr-o continua coborare. in sens invers ...altul e consumul aprox 6 litri.

Tin sa mentionez ca merg cu ea intre 1800-2600 ture (la1900- 2000 ture in treapta a 4-a consuma cel mai putin ,3.5- 3.8l drum drept,gen ploiesti-buc) asta cu 2 pers in masina si binenteles cu motorul la temp optima 90 grade

Modificat de bogdan_xsc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea ca si greutatea sa contribuie la economia de combustibil. B5 e de obicei mai slab dotat decat B5.5 (unele au mai putine airbaguri, nu au fel de fel de instalatii si sisteme etc.).

Cea mai buna gluma a saptamanii :))

Si care ar fi acele fel de fel de instalatii si sisteme existente pe B5.5 si inexistente pe B5? Asta tine doar de nivelul de echipare, nu de model (B5 sau B5.5).

In primul rand, diferenta de masa e nesemnificativa, iar in al doilea rand, asta ar insemna ca un Passat BASIS consuma mult mai putin decat un Highline. E ca si cum am spune ca B5.5 are consum mai mic, avand un coeficient de aerodinamicitate mai bun. Irelevant. :D

Diferenta e efectiv in motor si in modul de gestionare al acestuia. Aveam un amic cu B5 cu motor de 90 CP (nonPD). Avea un consum rusinos de mic.

Eu am tot motor de 115CP, dar cu un soft agresiv. Si pot sa ma laud in continuare cu un consum mult sub 6%.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

nu vreau sa supar pe nimeni cu consumul meu, ar de la cip incoace imi arata pe BC in oras o meie e 10,5 mers in oras cap 45-50 km zilnic. Afara la 6 drumuri facute Bucuresti- Sinaia , consumul inainte decip era e 4,7 -4,8 iar upa nu s-a modficat. Mersul nu a fost unul agresiv ci maxim 110-120 cu treapta a sasea... mers de consum mic. Bafta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi suntem offtopic, daca ai softul modificat nu inseamna neaparat ca iti va scadea consumul. Depinde cine si cum ti-l face si ce anume iti modifica in el. Pana acum si eu am schimbat 3 softuri.

End of :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin...am zis ca in general b5.5-urile sunt mai bine dotate decat decat b5...pentru simplul fapt ca sunt mai noi iar tehnologia evolueaza, pretentiile clientilor cresc pe an ce trece si, tot pe an ce trece, acesti clienti aleg masini mai bine dotate. La fel cum si passat-urile b6 sunt mai dotate decat b5.5-urile...in general...asta nu inseamna ca nu sunt si exceptii...

Diferente intre b5 si b5.5 sunt ceva. Exemplu: nu cred ca exista b5 sa aiba mai mult de 6 airbag-uri (daca ma insel corecteaza-ma). Dar b5.5 am inteles ca poate avea si 10 airbaguri. E mai multa greutate?...este...nu stiu...1 kg, 2...5 ...tot e ceva. Daca stau sa ma mai gandesc, mai gasesc kilograme in plus la b5.5.

Despre aerodinamica habar nu am care dintre ele e mai aerodinamica. S-ar putea sa fie la fel. Dar chiar nu incape discutie aici: cea cu un coeficient aerodinamic mai mic, in mod clar va consuma mai putin. E fizica...

Iar cand cumperi un highline in general nu te zgarcesti: nu renunti la esp, trantesti si un xenon si o incalzire in scaune, bagi airbaguri la greu, si o magazie de cd-uri, navigatie, clima, geamurile electrice pe spate sunt de la sine intelese, plus multe altele ...si normal ca va fi mai grea decat un basis, care spre exemplu, in Romania, nu a avut nici macar geamuri electrice pe usile din spate, nu mai zic esp-ul sau asr-ul ca si dotari standard. Eu zic ca se pot strange multe kilograme in plus la un highline...si uite asa poti sa ajungi, cu o masina foarte dotata, sa consideri ca, spre deosebire de un basis, sau de o generatie mai veche, tot timpul vei transporta aprox. greutatea inca unei persoane in plus.

Intr-adevar, si cei 130 cp e normal sa ceara mai mult decat 115 cp...sunt de acord si cu asta.

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am zis ca in general b5.5-urile sunt mai bine dotate decat decat b5...pentru simplul fapt ca sunt mai noi iar tehnologia evolueaza... La fel cum si passat-urile b6 sunt mai dotate decat b5.5-urile...

De acord, evolueaza, dar B5.5 e doar un facelift al B5-ului. Crede-ma, mi-am bagat nasul in ambele. Diferentele sunt putin la exterior si pe partea de electronica si comenzi.

Cat despre airbaguri, s-ar putea sa ai dreptate, nu cunosc mai multe informatii. Insa aici discutam de diferente intre masini cu echipari medii. Eu cred ca prea putine Passaturi B5.5 in discutie, au mai mult de 6 airbag-uri. Deci nu au kilogramele in plus amintite. Si chiar daca le-ar avea, cresterea de consum la, sa zicem 30-40 de kg in plus, e nesemnificativa.

B6 deja nu intra in discutie. E alta platforma, e complet diferit. Aici deja putem vorbi de evolutie. :)

Despre aerodinamica habar nu am care dintre ele e mai aerodinamica. S-ar putea sa fie la fel. Dar chiar nu incape discutie aici: cea cu un coeficient aerodinamic mai mic, in mod clar va consuma mai putin. E fizica...

Tocmai asta spuneam. Daca ar fi sa vorbim de aerodinamica, cred ca B5.5-ul ar fi mai avantajat => consum mai mic. Dar din cele stiute, B5.5 cu motor de 131CP consuma chiar mai mult. Deci rezulta ca motorul e cel care aduce diferenta de consum.

Iar cand cumperi un highline in general nu te zgarcesti: nu renunti la esp, trantesti si un xenon si o incalzire in scaune, bagi airbaguri la greu, si o magazie de cd-uri, navigatie, clima, geamurile electrice pe spate sunt de la sine intelese, plus multe altele ..

Revin: nu cred ca, cei care s-au plans de consum mare aveau Highline. Cum nu cred ca, cei cu Highline au consumuri evident mai mari decat ceilalti. :biggrin:

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun... interesanta discutia! deci sa inteleg ca la passatul din semnatura care o gramada de optionale (automatic, 8airbag-uri, xenon, clima, scaune incalzite, senzori parcare+ploaie, trapa, geamuri el fata-spate, jante vw17", pilot automat, esp, etc) sa ma multumesc cu un consum intre 9-12.5L/100km in Bucuresti? si un 6.5-8l/100km in exterior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind automata, da. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult decat ce a spus Cosmin, Passatul B5 are un coeficient aerodinamic extem de bun - 0,27, cu siguranta unul dintre cele mai bune din ziua de astazi. Nu sunt sigur dar cred ca Passat B5.5 are un coeficient de 0,32 (

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi vine greu sa cred ca cei de la VW au involuat cu coeficientul aerodinamic. Ideea cand imbunatatesti un model e sa il imbunatatesti la toate capitolele. Nu se poate ca passatul B5.5 sa aiba un coeficient mai prost decat passatul B5. Eventual egal dar nu mai prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B5.5 nici nu este in tabelul ala si cred ca este bagat in tabel cu B5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un passat b5 avf 131 cai mie pe BC la relanti imi arata un consum acum de 0,7-0,8 dar problema e alta am un consum in oras de 12 % si afara nu imi scade sub 6.8% si asta daca merg cu 90km/h, iar daca o pornesc si stau pe loc la relanti cateva minute si pe urma plec pe BC imi arata un consum de 99.9 %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul tau e perfect normal pentru bucuresti. La fel face la toate daca stai pe loc arata 99,9%. Deci nu te ingrijora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara a vrea sa supar pe cineva, eu chiar cred ca diferentele de aerodinamica sunt in defavoarea passatului B5.5. Daca stam sa analizam schimbarile nu sunt foarte mari cum spuneati si voi. Eu ce pot sa spun sigur e ca oglinzile mari (cu semnalizari incorporate) cu siguranta creaza mai mult drag decat cele mici. In schimb, o diferenta de 50 de kg poate influenta consumul. La fel si consumatorii porniti (scaune incalzite, luneta, oglinzile, farurile, puterea cu care baga clima aer in masina etc). Incercati numai sa faceti 5 km cu ele pornite, sa resetati trip compul si sa le opriti si sa faceti 5 km fara ele. Eu unu observ o diferenta, nu mare, dar aceasta diferenta se aduna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v gimmy consumul tau este cat de normal se poate pentru Bucuresti. Eu mai jos de 10.5% nu scot (poate noaptea sau duminica) dar la cum sunt strazile acum cu gropi cat cuprinde si se creaza coada din cauza acestora pentru ca si mine toti vor sa le "treaca" usor consumul meu mediu este de 13.6 - 14% (eu avand tiptronic consum ~1% mai mult).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!