Jump to content

Consumul meu e normal?


alex_puiulet
 Share

Postare recomandată

Era o glumă. Hihihi.....acum mă uit la un 5.8 pe bord şi nu am ajuns acasă....e mai cald azi :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 835
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    59

  • F l o r i n

    51

  • clpos

    22

  • Eto

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

In legatura cu consumul pasatului, nu detin computer de bord, dar am urmarit consumul masini pe o perioada de ~ 1luna, inainte de cip tuning, si am ajuns la consum mediu (60%oras, 40% afara) de 7.1, acum...incep calculele, dar cred ca o sa creasca la 9. E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

acum vreo 2 sapt am fost la cineva sa-mi schimbe un furtun la turbo si mi-a dat cu spray cu ulei pe tija de la vacum caci masina intra constant in limp mode. tot atunci mi-a obturat recircularea gazelor de la EGR (mi-a puscat un nit pe conducta) ca cica are mai multa putere motorul. de cand intra masina in limp mode cosumul meu a crescut de la 6 % la 7-8 % in exterior, iar de cand "am reparat" turbo cosumul imi sta undeva la 7 in exterior spredeosebire de 5,5-6 cat era inainte. se poate se creasca consumul de la obturarea EGR-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipiripi, eu asa stiu, ca la obturarea EGR creste consumul. Scrie si prin discutiile anterioare........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

creste si puterea motorului cumva ? sau am luat vrajeala ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce consumuri aveti voi de 6% dar eu dimineta cand ma grabesc la servici pe Cluj - Turda am consum de 8-9% pt 30km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci.. EGR ... subiect TABU pt mine

Pe romaneste m-am confruntat cu problema "ERG" si anume:

EGR-ul meu era varza si anulat... drept dovada m-a mancat in cur sa-mi cumpar unul nou si surpriza NU A CRESCUT/SCAZUT nici consumul si nici puterea. deci 650 ron aruncati in "foc" pt un EGR nou.

m-am documentat foarte mult referitor la aceasta componenta "magica" si invaluita de mister si am ajuns la urmatoarea concluzie:

EGR: Def: supapa de recilculare a gazelor nearse

Rol: Reducerea gazelor NOX (care la noi nici nu se masoara la ITP), pe langa acest rol ar mai un rol secundar:- reduce oarecum uzura turbinei (teoretic, reducad presiunea gazelor la relanti din turbina)

Functionare: EGR-ul nu sta deschis decat pana in 1800-2200 RPM si anume: cam 70-80% la relanti iar la turatii mai mari (1800-2200) este 4% (asta se poate vedea si in VAG pe grupul 003)

Concluzia puteti sa o trageti singuri: prin functionarea sau nefunctionarea egr-ului cresterea/scaderea de consum este minuscula de genul 0.01l-0.1 L/100km (mai mult economisiti mergnd in spatele unui tir)

@cipiripi cand mergi in extern egr-ul tau e aproape tot timpul sta inchis deci cresterea consumului la tine nu este din egr... poate masina e mai sprintena si acum apesi pedala mai tare.

Poate varia si din cauza turbinei, iti dau exemplu ce am patit eu azi -- am ramas fara vaccum(un furtun rupt) si automat fara tubina (in sensul ca nu mai cupla 100%) si am iesit cu consum de 6.8% in oras!!!

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipiripi - daca a crescut sau nu "puterea" asta tu ar trebui sa simti. Ce a zis mecanicul eu zic ca este vrajeala, nu am auzit de tuning prin anularea EGR. Apropo daca se anuleaza EGR-ul s-ar putea sa nu mai treci de urmatorul test de fum la verificare. Daca pui toate valorile pe hartie si faci un calcul obtii o valoare mai mare la putere pana la 2000 rpm fiindca fara EGR temperatura aerului de admisie este mai scazut, dar mentionez asta se vede numai numai pe hartie - eventual pe un Dyno.

Cu consumul treaba sta cum a explicat si Psycho Mishu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In atentia lui psycho_mishu si cipiripi, cu privire la cresterea consumului in cazul anularii/obturarii EGR-ului.

Cititi ce au scris colegii de forum, in timp:

Andi TDI: Da un EGR full OFF poate creste putin consumul si detaliaza putin te rog (daca ai informatia exacta) cum a fost "anulat" EGR-ul

alex puiulet : Cea mai buna comparatie e cu anul trecut, cand EGR-ul mergea prost (full ON), in aceleasi conditii de 90% drum intins si 10% prin oras. Aveam o medie de 6 litri la 100 Km. Acum bate in 7 litri la 100 Km.

sau citeste si tu cele scrise in topicul de mai jos http://vwforum.ro/index.php?showto...15640&st=60

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu-mi dau seama sa ii fi crescut puterea la motor de cand mi-a obturat conducta de la EGR. poate sunt eu paranoic, poate si motorina e tot mai proasta. pe vremea asta in timisoara imi ia si 13-14, dar media prin oras e undeva 9-11 % si mi se pare cam multicel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar foarte mult pt un 101 CP. Consumul tau ar fi putin maricel chiar si pentru un 131 CP tiptronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari ...

Eu am masina din 2007 si vreau sa spun ca nu am reusit niciodata sa scot consum mai mic de 8,5 - 9 % in oras , asa ca raman surprins cand vad consumuri de 7 in oras..mai ales la 101 c.p...:)(

Poate ca asa e normal si e a mea varza de consuma atat , dar pe niciun test nu da ca ar avea ceva...e din 2005 si are 190 000 km(reali)...

E adevarat ca la drum lung , in afara orasului , am scos un 5,6 medie pe Tg Jiu - Constanta...560 km...dar in oras sub 9 nu consuma , nici vara nici iarna.

Masina e passat b5 an 2005, awh, 96kw, manuala 5 trepte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai depinde de oras in primul rand. Nu stiu cum se circula in Tg. Jiu dar colegii care se "taraie" prin Bucuresti sigur au consum ca al tau. Apoi trebuie sa iti mai aduci aminte sa mai dezlipesti acceleratia de podea. Daca iti plac senzatiile tari si o tii doar in acceleratie/frana sigur papa 10%. Cu a mea reuseec un 8% in oras si 5.5% afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ca raman surprins cand vad consumuri de 7 in oras..mai ales la 101 c.p... :( (

poate vrei sa zici 130 CP....eu am experimentat 2 zile la rand, timp in care am scos cu cei 130 cp (AWX nu AWH apropo) ....6,1%. Citeste mai sus in posturi si e si filmuletz. Totul tine de pedala :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari ...

Eu am masina din 2007 si vreau sa spun ca nu am reusit niciodata sa scot consum mai mic de 8,5 - 9 % in oras

Si mie imi arata 8,4% in vreo 700 de km facuti,cam un sfert facuti in afara si restul in oras si el tot urca in loc sa scada,pe la inceput cand am luat.o imi arata 7,6%.

Modificat de cataLIN_P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

am un passat din 2001,1.9 AVF 130CP, 6 trepte.

inainte imi consuma 5.5-5.7 in afara cu un mers prietenesc de 110-120 km/h pe o distanta de 60km. la relanti aveam 0.7l-0.8l/h

acum nu reusesc, pe acelasi drum, sa scot sub 6.3l/100km, iar relantiul are consumul de 1.0l/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. are aceeasi temp. pe bord.

chiar i-am schimbat si g62 pt. ca o lua razna cateodata, dar consumul tot acelasi a ramas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul cati anisori a implinit ca mie cu cel vechi nu imi sarea apa de 70. Dupa inlocuire a scazut consumul...nu mult, dar evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina de 2 ani si juma, si nu l-am skimbat.

apa se ridica 90 fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos nitul din EGR si acuma consumul si revenit la normal adica la 8 % in oras.

Modificat de cipiripi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor forumisti!

Pentru un Passat pe benzina de 1.6l,102 cp care ar fi consumul normal?Poate intrebarea mea e puerila dar sunt detinatorul unuia de putina vreme si inca nu mi-am dat seama care ar fi consumul.Pe cel din carte il stiu; m-ar interesa cel real.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In oras (Bucuresti) iti va lua 11-13 litri/100km, iar afara, daca mergi cu 100 km/h, 6-6,5 litri. La o viteza mai mare va papa mai mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru informatie!Sa aveti o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate vrei sa zici 130 CP....eu am experimentat 2 zile la rand, timp in care am scos cu cei 130 cp (AWX nu AWH apropo) ....6,1%. Citeste mai sus in posturi si e si filmuletz. Totul tine de pedala :)

Cred ca nu pot sa scot consumul asta niciodata...poate daca o tin la relanti si o o imping pe strazi prin oras..:P

Cand mergeam cu golfu abia scoteam 6,5 in oras...cand nu aveam chef de condus , sau vb la telefon.

Cum spui si tu , treaba e din acceleratie , eu as completa doar ca tine si de modul de a conduce...probabil ca la un golf care are niste kg mai putin ai merge cu 4% in oras...daca eu mergeam cu 6,5.

Mersi pt. raspuns si numai bine..:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!