Jump to content

Consumul meu e normal?


alex_puiulet
 Share

Postare recomandată

Ei totusi ca sa vorbim in continuare de consumuri,Romeo23,uite motorul meu 2.0 tdi PD din 2004 a scos de exemplu in afara granitelor tarii la viteze cuprinse intre 100-150 km/h in general,un consum mediu de 5.8%,insa recent pe ruta Vaslui-Iasi am reusit un mediu de 9.6%.Iar in treapta a VI-a la 100-110km/h scoate si motorul meu inapoiat 5.2%.In oras pot scoate si 14-15%(mai rar) si 9-10%(uzual).Si daca tata ar fi fost patron pe cuvant ca-mi luam BMW.Asa eu zic ca-s bune tare Passat-urile astea B5 si cand ma gandesc,dupa cum mai spunea cineva,ca in cativa ani va trebui sa renuntam la ele...

AndreiVL,referitor la raportul pret/calitate,pe o scara de la 1 la 10,eu pt VW dau nota 10.Scuze de partea Off-topic,de fapt cred ca aproape tot post-ul e pe langa subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 835
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    59

  • F l o r i n

    51

  • clpos

    22

  • Eto

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

am un passat variant cutie automata 1.9 101 CP.imi consuma in oras undeva la 10 11 % iar in afara la o viteza de 120 km/h undeva la 8 litrii.mi se pare mult.este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat ai vrea sa-ti ia?.Masina este destul de grea si 101 CP nu este asa de mult.Mie i-mi ia lejer 8-9% (in oras) in functie de temperatura de afara, de trafic si de stilul de mers.In afara chiar daca se merge cum se merge pe la noi (ma refer la drumuri)ia cam 5,6-5,8%.Se stie ca la cutia automata ia cel putin un litru in plus fata de cutia manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am multe probleme cu discutia VW vs BMW pentru ca am fost in postura sa aleg.. si vara trecuta.. cand am fost sa-mi aduc masina.. era ori un BMW slab dotat.. ori un Passat full... si am ales Passat-ul tocmai pe ideea ca fiabilitate/pret.. etc... insa pe masura ce fac km mai multi cu masina mea tot ma enerveaza alegerea facuta.. e prea lenesa ptr stilul meu de condus.. desi are 180 de cai... desi are 4 motion... desi are doar 90 000 km... desi nu cred ca mai e VW in tara ca al meu de bine intretinut... (si nu glumesc...) ... sunt unul din prostii aia care tot ce face face la reprezentanta.. in ideea ca vezi Doamne ce rahat de treaba buna fac ei.... etc... insa MA DISPERA.. faptul ca VW.. din cauza popularitatii lui.. pur si simplu pe nesimtite.. va pune.. pe voi.. fani si utilizatori de VW (si pe mine e drept.. dar nu ptr mult timp.. voi scoate in curand masina la vanzare.. daca sunteti interesati mess privat si trimit poze facute recent... etc..) ... trec cu nesimtire de la o masina de popor.. cum ar trebui sa fie VW la una aproape premium... scuze... sa dau 25-30 000 de euro pe un Passat nou ????? cu problemele lor de fiabilitate pe care le stiti marea majoritate... ????? sa dau 40 000 pe un Passat CC ????????? pentru ca nu incap in spate decat 2 persoane de maxim 1.80 si au aceleasi rahaturi de motoare ca un passat normal ????? eu nu inteleg clientii de CC .. sincer... da ok... design-ul e un plus... dar tehnologic e acelasi rahat in alt amblaj.. la pret de Mercedes sau BMW... care scuze.. la banii aia... macar iti ofera.. confort... sau sportivitate.. depinde de ce alegi si preferi... ma enerveaza teribil.. ca platim bani f multi pentru ceea ce tehnologic vorbind... din pct meu de vedere.. e mult in urma zilelor in care traim... Passat-ul doar acum in 2008 spre sfarsit a iesit cu common-rail... si scuze... BMW-urile folosesc deja a 3-a evolutie a sistemului common-rail... si toate astea pentru ce ???? 5000 de euro in minus la pretul CIP ?????

E vorba pur si simplu de perceptie.. toti credem ca daca e BMW e 100 000 de euro.. si daca e VW e 10 000 ... ei bine nu mai e de mult asa..... VW a ajuns o masina scumpa.. si regret sa spun... destul de slaba la fiabilitate... (eu am 3BG.. puteam sa-mi iau si 3 C linistit la banii pe care i-am dat pe a mea dar am auzit de problemele lor de fiabilitate si am ramas la ce e mai vechi.. pentru ca din pacate.... mai mereu.. ce e mai vechi e mai bine facut.. decat ce e nou..).

Masina mea are 15 000 de km de Romania... si n-am nici un joc in nici o parte a ei.. nu scartaie nimic.. nu troncane.. nu face nici pss.... insa totusi.. sper ... sa trec pe ceea ce-mi doresc cu adevarat.. da .. sunt un mare fan BMW .. in principal pentru ca mai mult conduc BMW-uri decat Passat-ul meu .. din cauza muncii pe care o am.... insa diferentele de pret.. sunt prea mici pentru saltul urias calitativ.. mult mai mici decat puteti crede.... Si apropos de discutia cu 525d-ul ala... ala e un model vechi la 177 de cai.. motorul nou are 197 de cai... si cel de 177 nu avea Efficient Dynamics.. un sistem f complex de reducere a consumului... de regula masinile cu Efficient Dynamics consuma cam cu 1 litru mai putin la medie fata de motorul pe care il inlocuiesc.. deci desi motorul castiga 20 de cai la putere.. consumul a scazut la medie cu 1 litru... daca nu chiar mai mult.. in functie de stilul de condus... pentru ca un motor mai ineficient.. cand este fortat... calcat.. condus sportiv.. va consuma poate si cu 2-3 litrii mai mult decat motorul mai nou.. mai performant... care ofera si per-total.... performante dinamice net superioare.... in fine.. inchid discutia.... scuze deranjul.. repet... cine vrea o masina de 90 000 de km in stare de noua... (n-are nici macar cute tapiteria de piele de pe ea...) .. msg privat. Bafta in continuare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romeo, las postul pentru informarea tuturor, insa la urmatorul off-topic, se sterge tot. Asta nu e topic de "versus". Sa fim intelesi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am un passat variant cutie automata 1.9 101 CP.imi consuma in oras undeva la 10 11 % iar in afara la o viteza de 120 km/h undeva la 8 litrii.mi se pare mult.este normal?

Cristi, am impresia din pacate ca nu iti consuma mult, eu am un automatic din 2000 de 116 cai si imi mananca flmanda si 15 (in mod normal 12) daca o calc mai bine. Tot mi se pare mult, asa ca investighez un EGR care scapa ulei si eventualitatea da a-mi pune un powerbox. Cauta si tu pe forum si decizi si tu ce e bine.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am un Passat 1.9 TDI , motor avb , consumul in oras, variaza in functie de trafic /stilul de sofat , dar merg cam 600 km cu un plin(doar cu jantele de iarna pe 16).Afara undeva la 6 - 6,5 viteze max 130 km/h . Repet o medie , nu am computer de bord.

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La passatul meu avf 130cp ia cam 10 daca ii dau , 8 daca merg la consum in oras , si cam 5 si ceva 7 afara .

Consuma daca ii dai talpa , daca mergi finut nu ia mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar fi relevant daca ai specifia si orasul in care poti sa scoti un consum de 8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, am impresia din pacate ca nu iti consuma mult, eu am un automatic din 2000 de 116 cai si imi mananca flmanda si 15 (in mod normal 12) daca o calc mai bine. Tot mi se pare mult, asa ca investighez un EGR care scapa ulei si eventualitatea da a-mi pune un powerbox. Cauta si tu pe forum si decizi si tu ce e bine.

Bafta

ma poti lamuri te rog care este treaba cu egr-ul?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pe baza computerului de bord am scos in oras 8,5 - 9 %, iar in afara 6,2% la 110 - 120 km/h constant, dar problema mea e ca aceste date comparate cu matematica de balta facuta pe baza plinului facut si a kilometrilor parcursi se cam bat cap in cap! La masina din semnatura i/am facut un test cu vag com/ul, si mi s-a spus ca unul dintre injectoare este supraalimentat (fiind la limita maxima a celor admise). Ca sa fiu eu pe deplin "linistit" m-am dus la unul dintre mecanicii pe care eu ii consider de incredere si dupa o verificare mai amanuntita mi-a spus ca de fapt la mine problema este chiulasa. Masina ... fiind unul din primele modele PD (2002) nu au fost asa de reusite la "relatia" injector - chiulasa , aceasta din urma deteriorandu-se treptat ducand in final la un consum din ce in ce mai mare si la o uzura a motorului mai mare decat in mod normal. Oferindu-mi aceasta explicatie mi-a spus ca rezolvarea problemei mele ar consta in schimbarea chiulasei. Poate fi asta cauza consumului crescut (care poate ajunge in oras pana la 13 - 14 %) sau poate prin schimbarea injectorului cu pricina as rezolva ceva ? Poate sa mai existe ceva ce trebuie curatat pentru a preveni asta ?

Modificat de galeshu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ... fiind unul din primele modele PD (2002)

Cine ti-a spus asta? ;)

Spune-i sa se mai documenteze. In locul tau n-as mai merge pe la mecanicul ala.

Referitor la problema ta, ce inseamna "supraalimentat"? Daca te referi la corectiile pe injectoare, daca ai o valoare mare (peste 2.5), adio injector.

Chiulasa n-are cum sa se uzeze decat daca injectorul si-a facut joc si batea in chiulasa. Incearca un nou injector, pentru inceput. Nu ai ce sa strici la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la corectiile pe injector de care imi spuneai tu, asa este, al 4/lea injector imi arata o valoare de +3,ceva... de aici sa vina si consumul mai mare??? Si acum INTREBARE: Daca injectorul batea si si-a facut acel joc de care spui tu ce e de facut ? :lol:

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand ai nevoie de alt injector. Cand se scoate ala vechi se vede daca are joc in chiulasa. Dar e posibil sa nu ai probleme decat cu injectorul in sine.

Deci ai nevoie de un injector, asta e clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva ciudat: un tip cu turan , acelasi tip de motor ca al meu 2.0 , 136 Cp , consuma (pe BC) pe acelasi tronson de drum 5,5 iar eu 6,7. Regimul de mers identic (am mers unul in spatele celuilalt) . ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e relevanta treaba cu consumul pe BC.Si esti sigur ca e aceeasi motorizare?Al tau e sigur BGW si ai si DPF.Dar mai bine,cred, e sa te uiti si pe aici,poate te-ar ajuta,pt ca ai sa vezi ca Passat B5.5 cu motorizare 2.0 tdi 136 cp nu e nici B5,dar nici B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

x2305andy2305x

Manat de ce se spune pe threadurile de tuning in legatura cu scaderea consumului, am incercat si eu sa imi montez un powerbox. Mentionez ca inainte imi consuma masina din semnatura intre 11 si 13 in oras; cu powerbox (si toate cresterile de performanta de rigoare, masina chiar merge mai bine) mi-a crescut la 14-15. Este cineva care poate sa imi spuna cum mama ^%$@# poate sa consume un diesel 1.9 cu tiptronic atat? Inca mai am un EGR care "lacrimeaza" care cred ca influenteaza consumul si pe care o sa il repar. Ce altceva sa mai incerc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu are consum mediu dat de BC 8,3l/100 km (condus normal), iar la stationare cu clima pornita imi da 0,9-1 l/h. N-am pus-o inca pe nici un fel de tester. Am observat insa o problema care imi poate influenta consumul: se pare ca motorul nu ajunge la temperatura normala de functionare (90 grade) ci ramane in jur de 65-70 grade. O alta cauza posibila ar fi filtrele imbacsite, dar sunt schimbate de mai putin de o luna. ce ziceti? alte cauze?

...inca o intrebare dupa ce am citit cele scrise anterior: ce e ala vag-com e vreun tester? la deva n-avem reprezentanta vw, e compatibil si alt tester? sunt incepator, deci nu ma injurati pentru intrebarile adresate aici ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o intrebare la care am primit zeci de raspunsuri dar nu stiu pe care s-a il aleg,recent mi-am luat un vw passat 1.9 tdi 130 cp 6 viteze,avf motorul productie iulie 2002,cu 196000 km parcursi,totul este ok m-ai putin fumul negru in cantitate industriala care il scoate cand plec de pe loc m-ai tare,sau cand trec de limita de 140km la ora,motorul trage fara nici o exceptie, daca este spatiu pot ajunge la 220km la ora si inca se duce,prietenii mi-au spus ca poate fi: unul dintre injectoare este dus sau nu lucreaza bine,pompa disel are probleme,turbo nu lucreaza bine,uni spun ca s-ar putea sa am cip in motor si din aceasta cauza scoate fum la turatii mari sau cand o fortez sa plec de pe loc,dar nu cred,altii care au vw spun ca EGR nu lucreaza,injectia este dusa cum spun altii,va rog sa ma credetii ca am inebunit cu atatea raspunsuri si nici-o solutie,pe bord nu imi indica nici-o problema,am pus-o pe calculator este ok,consumul nu erste fuarte ridicat in jur de 7.5 combinat,inainte s-a o bag la service as dori sa aflu cat m-ai mult despre aceasta problema,multe multumiri Vicentiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu are consum mediu dat de BC 8,3l/100 km (condus normal), iar la stationare cu clima pornita imi da 0,9-1 l/h. N-am pus-o inca pe nici un fel de tester. Am observat insa o problema care imi poate influenta consumul: se pare ca motorul nu ajunge la temperatura normala de functionare (90 grade) ci ramane in jur de 65-70 grade. O alta cauza posibila ar fi filtrele imbacsite, dar sunt schimbate de mai putin de o luna. ce ziceti? alte cauze?

...inca o intrebare dupa ce am citit cele scrise anterior: ce e ala vag-com e vreun tester? la deva n-avem reprezentanta vw, e compatibil si alt tester? sunt incepator, deci nu ma injurati pentru intrebarile adresate aici :)

Cam mare consaumul, eu sunt ingrijorat de al meu ca a crescut pe la 6,5 - 7 consum mediu. Au fost vremuri mai bune cand eram pe la 6. Consumul e mare daca nu se incalzeste suficient motorul. Daca ai luat masina de second, cine stie, poate e scos termostatul de vechiul proprietar, din cauza ca motorul se supraincalzea. Nu prea aveau cum sa se imbacseasca filtrele intr-o luna, mai ales ca nu a fost vara cand e mult praf.

Vag-com este o interfata de testare-diagnosticare intre computerul de pe masina si un computer personal, unde cu un soft adecvat, se realizeaza de fapt testarea-diagnoza.

Eu sunt un pic mai aproape de tine si in caz de nevoie te pot ajuta/sfatui (Hunedoara). E drept ca nu intru zilnic pe forum, nu am timp din pacate.

Consumul crescut poate avea multe alte cauze (citeste pe forum) dar in principiu, diagnoza necesita un tester VAG.

am si eu o intrebare la care am primit zeci de raspunsuri dar nu stiu pe care s-a il aleg,recent mi-am luat un vw passat 1.9 tdi 130 cp 6 viteze,avf motorul productie iulie 2002,cu 196000 km parcursi,totul este ok m-ai putin fumul negru in cantitate industriala care il scoate cand plec de pe loc m-ai tare,sau cand trec de limita de 140km la ora,motorul trage fara nici o exceptie, daca este spatiu pot ajunge la 220km la ora si inca se duce,prietenii mi-au spus ca poate fi: unul dintre injectoare este dus sau nu lucreaza bine,pompa disel are probleme,turbo nu lucreaza bine,uni spun ca s-ar putea sa am cip in motor si din aceasta cauza scoate fum la turatii mari sau cand o fortez sa plec de pe loc,dar nu cred,altii care au vw spun ca EGR nu lucreaza,injectia este dusa cum spun altii,va rog sa ma credetii ca am inebunit cu atatea raspunsuri si nici-o solutie,pe bord nu imi indica nici-o problema,am pus-o pe calculator este ok,consumul nu erste fuarte ridicat in jur de 7.5 combinat,inainte s-a o bag la service as dori sa aflu cat m-ai mult despre aceasta problema,multe multumiri Vicentiu

1. nu ai pompa de injectie, ai pompe duze, adica cate o pompita pt. fiecare piston, asa ca vezi, poate zice vreun mecanic ca ti-a schimbat pompa centrala !

2. nu se forteaza cand pleci de pe loc, chiar daca e TDI, numai daca tii neaparat sa-ti bati joc de masina.

3. in cartea tehnica a masinii (si cartea de identitate) este specificata viteza maxima constructiva. Ar trebui sa tii cont de ea, chiar daca ignori codul rutier, nu ignora viata ta. Aceea viteza nu arata numai cat de "tare" este motorul ci si limita la care masina mai poate raspunde prompt si corect la solicitari. Chiar azi dimineata am "admirat" un megane infipt intr-un copac . Tot drum drept era si era condus de un tanar de 25 ani ce isi testa puterea motorului. A scapat usor,ca prin minune.

4. daca turbina ar fi dusa, nu ai ajunge nici la 100Km/ora. Si ai demara precum un ARO.

5. Fumul negru se datoreaza unui amestec motorina-aer incorect dozat deci si insuficient ars. Cauze pot fi multe, dar cine ti-a facut diagnoza nu ti-a facut-o bine, sau nu stie sa interpreteze datele.

Manat de ce se spune pe threadurile de tuning in legatura cu scaderea consumului, am incercat si eu sa imi montez un powerbox. Mentionez ca inainte imi consuma masina din semnatura intre 11 si 13 in oras; cu powerbox (si toate cresterile de performanta de rigoare, masina chiar merge mai bine) mi-a crescut la 14-15. Este cineva care poate sa imi spuna cum mama ^%$@# poate sa consume un diesel 1.9 cu tiptronic atat? Inca mai am un EGR care "lacrimeaza" care cred ca influenteaza consumul si pe care o sa il repar. Ce altceva sa mai incerc?

1. arunca chestia aia careia i se spune powerbox. smecheria aia e montata in afara computerului si in consecinta motorul tau va functiona inafara parametrilor si total necontrolat. daca era asa simplu sa se creasca puterea unui motor, cum de nu s-au prins inginerii de la marile firme de auto? Un tuning serios se poate face direct si evident limitat doar in ECU. Dragos de pe forum se ocupa cu asa ceva. In plus, este o chestiune de fizica elementara, pentru un sistem dat, o crestere de putere (lucru mecanic) impune o crestere proportionala de energie (combustibil), cazul lui powerbox. Altfel stau lucrurile cand intervii in sistem (caz chip tuning ). Citeste pe forum rubrica de tuning si te vei lamurii. Legat de EGR, din cate stiu eu nfluenteaza (in rau) in special consumul atunci cand motorul este rece.

Modificat de mslo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma interpreta gresit,dar plec fuarte incet de pe lor nu imi place sa conduc cu viteza decat daca este necesar,in cazul meu nu conduc cu viteza,ce pot sa adaug este ca i-am facut full service acum trei saptamani,i-am schimbat uleiul,filtrul de ulei,aer,disel.cureaua de distributie,franele pe fata,discuri,o gramada de bani,mecanicul care mi-a facut service-ul a spus ca totul este ok,dar el nu i-a facut un test de drum,pe loc pot sa o aduc la 5000 de rotati, nu scoate fum de loc este totul ok,dar in trafic situatia se schimba radical,o s-a o duc din nou la un garaj dar problema la mine este ca nu fac parte din P.C.R(pile,cunostinte,relatii,)asa ca o sa ma duc pe ghicite,de-accea vruiam un sfat cat de cat s-a am dupa ce ma ghida,multam mult Vicentiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine este sa pui VAG-ul, sa faci o scanare completa si sa postezi rezultatele. Iti garantez ca vei primi raspunsuri foarte competente. Problemele pe care le semnalezi pot avea cauze multiple. Si nu intra in panica totul are o rezolvare. :coffee_lol:

Modificat de catalin_1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi-a crescut consumul cam cu 1-1,5L/100 de km.

am facut si eu un mic test ... ce nu e in regula in afara de injectoare?

18527953.th.jpg

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mslo. "Cam mare consaumul, eu sunt ingrijorat de al meu ca a crescut pe la 6,5 - 7 consum mediu. Au fost vremuri mai bune cand eram pe la 6." hai mai nene cand ti-a consumat tie atata in oras ca la mine 6 si ceva ia afara si in Buc nu cred ca am vazut-o mai jos de 10, stiu o sa zici ca la noi este aglomeratie mare dar nici chiar asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!