Jump to content

Trepidatii


Tinu
 Share

Postare recomandată

salut. Am si eu o problema la masina din semnatura. In momentul cand stau la semafor , simt in volan virbratiile motorului, imi tremura mana pe volan. Precizez ca motorul nu are un mers neregulat, relantiul sta la 650-700 si nu oscileaza. De la ce poate fi? Pot sa fie cumva suportii de motor?

Modificat de sdd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suportii de la motor....ti se misca si schimbatorul?

Verifica si traseul de evacuare sa nu fie vreun suport rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salutare! de cand a inceput canicula a inceput sa imi trepideze si mie motorul. Trepidatiile se manifesta la relanti: motorul merge constant cateva secunde, dupa care se simte o fluctuatie de 1-2 secunde. Mi s-a si inecat in mers,dar fara sa se opreasca motorul. Dupa ce se incalzeste motorul la 90 grade, nu mai trepideaza la relanti, in schimb ii da in nas in mers si tremura cand accelerez mai tare. Am scos si mufa de la debitmetru, dar trepidatiile nu au disparut.

valorile la injectoare cu motorul la 90 grade:

cyl 1: 0.00 mg/R

cyl 2: -0.45 mg/R

cyl 3: -0.49 mg/R

cyl 4: 0.87 mg/R

idle speed: 903/min - relantiul mi se pare cam mare...dar asa a fost mereu (intre 790-870 zice vag-ul)

injected quantity: 4.7 mg/R

Injectorul 4 are corectie cam mare...dar in parametri totusi...

Ceva pareri?

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna! Am citit cu atentie acest topic si problema mea pare ca este putin deosebita. Am un FSI de 1.6, pe benzina.La relanti, dupa ce se incalzeste motorul, masina tremura dintr-o data fara nici o explicatie(la inceput credeam ca m-a lovit cineva in spate).Totodata simt ca motorul intra intr-un alt regim fara a vedea o marire a turatiei sensibila pe turometru. Apoi acest regim inceteaza tot brusc(tot printr-o mica smuncitura) masina parca se relaxeaza, si are efect si asupra pedalei de frina in sensul ca se inmoaie. Am crezut ca de vina poat fi ventilatoarele( am clima) care pornesc si se opresc cum le comanda computerul. Am ridicat capota acum cind temperatura este mult mai joasa si am constatat ca nu porneste nici un ventilator atunci cind motorul intra in asemenea regim. In plus ca o completare cind vreau sa plec in forta masina nu o face, cu pedala de acceleratie apasata la podea, trece un mic interval pina cind isi ia viteza. Daca ati putea sa-mi dati ceva sugestii asi ramine recunascator. Multumesc!

Salut,

Ai rezolvat problemna?

Vad ca a trecut mult timp de la postare dar cu acceeasi problema ma confrunt si eu.

Numai bine!

Modificat de soryn_ciotau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna ziua. Am un vw Bora 1,9 TDI 74 kw si am o problema minora: cand incepe sezonul rece,la prima pornire dimineata sau cand motorul este rece, are o trepidatie scurta{2,3 secunde} apoi merge normal (20-30 secunde)--iara trepideaza scurt--iarasi merge normal...s.a.m.d. pana se incalzeste motorul. Mentionez ca vara nu are aceasta trepidatie, numai iarna... Daca turez putin1200-1400 si tin turat sau plec de pe loc, nu mai trepideaza. Iarna, dupa ce se incalzeste motorul--nu mai trepideaza. 
Sa fie sonda de apa de la motor--nu inregistreaza bine ca motorul este rece si nu da comanda corecta la debilmetru pentru amestecul motorina-aer ?
Multumesc anticipat pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am un vw Bora 1,9 TDI 74 kw si am o problema minora: cand incepe sezonul rece,la prima pornire dimineata sau cand motorul este rece, are o trepidatie scurta{2,3 secunde} apoi merge normal (20-30 secunde)--iara trepideaza scurt--iarasi merge normal...s.a.m.d. pana se incalzeste motorul. Mentionez ca vara nu are aceasta trepidatie, numai iarna... Daca turez putin1200-1400 si tin turat sau plec de pe loc, nu mai trepideaza. Iarna, dupa ce se incalzeste motorul--nu mai trepideaza. 
Sa fie sonda de apa de la motor--nu inregistreaza bine ca motorul este rece si nu da comanda corecta la debilmetru pentru amestecul motorina-aer ?
Multumesc anticipat pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa fie?fa o scanare/diagnoza.Verifica injectoare egr si senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si eu am o problema cu trepidatiile la relanti...

Cu motorul pornit, maneta la liber, acul imi sta cam pe la 900 de turatii(oscileaza) si se simt trepidatii puternice in scaune si portiere (daca las portiera deschisa sau intredeschisa tremura puternic)

Daca turez motorul peste 1200 de turatii nu mai trepideaza scaunele si nici usile insa incepe sa trepideze schimbatorul....Ce poate sa fie?

Modificat de Lik3z!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Vă salut

Mare problemă ce am avut în această dimineață cu Golf-ul meu 4 tip motor ARL

Am pornit mașina, dupa maxim 3 minute de stat la relanti a inceput un BOCĂNIT... Bum bum bum... Intr-una, fix sub motor... Trepida tot motorul... M-am si speriat, am crezut ca a intrat in moarte clinica...

Am inchis motorul si am sunat un prieten sa il intreb. La indrumarea lui, am pornit motorul din nou iar bocanitul a inceput mai repede... Am apasat ambreiajul, nu mai facea nimic... Am luat piciorul si a inceput din nou... Daca acceleram la fel, nu se mai auzea...

Am plecat la drum... Absolut nici o problema... M-am gandit sa las masina sa se raceasca iar pe seara am pornit-o iar dar nu s-a mai intamplat nimic

Doamne ajuta sa fie ok maine dimineata

Acum parerile sunt impartite...

1) volantul

2) rulmentul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trepidatii la intreaga masina si atunci cand sta la relanti si in mers! plus ca nu are putere motorul, cand accelerez parca se inneaca. Va rog ajutati-ma cu un sfat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare. Vin si eu cu o dilema cu al meu ALH. Nu stiu daca e ceva tipic acestui motor sau e o problema legata de suporti motor, insa pe la 1900-2100RPM are un fel de vibratie ca o rezonanta, care se simte foarte fin in toata caroseria. volant e schimbata si la relanti nu am trepidatii decat foarte putin. 

Sub intervalul asta sunetul este unul infundat ca la PD, peste...e ca la ALH, zgomotos :P Asadar, pentru cei care mai au motorizarea asta sau ceva tot cu VEP, o parere ar fi de ajutor. Multumesc!

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La masina din semnatura, VW Golf 4 Variant, motor 1,9 TDI, AXR, am din vara trecuta urmatoarea problema:

- aproximativ intre 120-140 Km/h, in treapta 5 de viteza, simt o vibratie destul de puternica in volan, vibratie ce are un maxim in jurul valorii de 130 Km/h, insa nu mereu la fel, adica acest vârf poate cobori sau urca putin. Vibratia este puternica numai daca accelerez sau am viteza constanta, cu piciorul pe pedala de acceleratie. Daca scot pe liber sau ridic piciorul de pe acceleratie, masina intrând in frâna de motor, vibratia dispare sau cel putin eu nu o mai percep. La fel vibratia dispare sau pare ca dispare, daca mentin plaja de viteza intre 120-140 Km/h, dar sunt in treapta 4 de viteza. La fel daca urc spre 160 Km/h (numai pentru test, altfel nu ajung la asemenea viteze), vibratia dispare sau oricum, nu mai poate fi perceputa.

Fenomenul are loc si cu rotile de vara si cu cele de iarna, in aceleasi plaje de viteza, lucru ce m-a determinat ca pâna in prezent sa nu fac echibrarea rotilor.

Am citit in intregime acest topic ,insa nu am gasit un raspuns la aceasta problema.

Poate intre timp vreum coleg care a trecut prin asa ceva a gasit o rezolvare si atunci as dori sa o expuna aici.

Multumesc anticipat.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseşti aceleaşi jante la anvelopele de vară şi cele de iarnă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, am roti cu totul, pe care le schimb in functie de anotimp. Jante din aliaj pe 16'' pentru vara si jante din tabla pe 15" pentru iarna. Gumele de vara au 3 sau 4 ani, iar pentru cele de iarna, aceata iarna a fost a doua iarna. Pâna vara trecuta, nu am avut problema de mai sus si am folosit pe autostrazi in concediu, domeniul de viteze 120-140 Km/h, fara sa simt vibratii.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să fie din cauza discurilor (este doar o presupunere). În timp discurile fac o bavură pe margine care pot provoca trepidaţii în volan la frânare sau la anumite viteze, nu tot timpul. Mai ales dacă ai un stil de condus preventiv cu frâne line (sau acum după sezonul rece când nu prea foloseşti frâna ferm) există predispoziţie pentru formarea bavurii respective. Ca să elimini această posibilă cauză dă discurile jos şi elimină bavura respectivă la strung sau cu un flex. Mai simplu faci un mic şanfren la plăcuţe cu o pilă în partea exterioară ca să nu se mai atingă de bavura aia.

Sau încearcă să foloseşti frîna mai ferm la viteze mari să vezi dacă se diminuează fenomenul.

La frânare nu tremură deloc volanul (mai ales la viteze mari)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La frânare nu trenura volanul. Nu am urmarit in mod special acest aspect, insa cu siguranta as fi observat daca s-ar fi intâmplat.

Este adevarat ca am un stil de conducere preventiv, cu frâne mai degraba line decât bruste si cu folosirea destul de mult a frânei de motor, dar

totusi nu vad cum cum poate influneta acea bavura (in cazul in care ea totusi exista) problema mea atâta vreme cât nici la accelerare, când apar vibratiile,

nu apas frâna si nici când acestea dispar, in frâna de motor sau cu schimbatorul de viteze pe liber, nu apas frâna!

Daca ar fi vibrat oricum si in accelerare si pe liber si inj frâna de motor, as fi banuit rotile, insa asa, nu am nicio idee!

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat, erau totusi rotile neechilibrate, adica mai degraba se dezechilibrasera, dupa doar o singura iarna de folosire.

Dintre toate rotile una singura (stânga spate) nu a necesitat echilibrare, a aratat "0" si "0", invârtita pe masina de echilibrat, cu plumbii ei, asa cum a fost coborâta de pe masina.

In plus, jantele celor 2 roti din fata, aveau si o usoara bataie radiala, (mie nu mi s-a parut mare, dar poate ca a contat si asta), care dupa spusele

operatorului de la vulcanizare, trebuia inlaturata prin roluirea jantelor. Am acceptat acest lucru si am indreptat si cele 2 jante de tabla de pe fata.

Dupa remontarea anvelopelor si echilibrarea rotilor, am fost in proba pe A2 pâna la Fundulea si inapoi. Masina merge perfect. Am repetat si ieri proba si la fel, nu mai vibreaza nimic, este o placere sa rulez cu 130 km/h, pe autostrada.

In concluzie, chiar daca simteam vibratii numai in accelerare, totusi rotile neechilibrate au fost de vina si problema s-a rezolvat prin echilibrare, asa ca daca aveti astfel de probleme, sfatul meu este ca inainte de orice altceva, verificati rotile, fiindca este si mai rapid si mai ieftin decât orice alta interventie.

Acum trebuie sa repet operatia si cu rotile de vara, cu jante de aliaj, fiindca si cu acestea vibra!

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare

 vw bora ajm 1999-2000   

am o trepidatie o scadere de putere in motor la ralanti. doar ca acu cateva zile se vedea si in turatie de la 850-900 scadea la 800 aproape. de ieri insa se pare ca nu mai variaza turatiile dar scaderea de putere, vibratiile au ramas nu sunt constante , cateodata face alteori nu.  sunt dati ca pornesc masina si nu face deloc .dar de obicei le face mai dese dupa ce apa ajunge catre 90 de grade.nu e ceva puternic dar e o vibratie noua daca pot sa ii spun vibratie e mai mult ca o scadere de puere si gazele au un miros mai puternic.  am facut o diagnoz si este o eroare pe cilindrul nr 4.  mecanicul mi-a spus ca poate fi ori cablajul ori cilindrul -pompa duse, ori axul cu came . am incercat sa strang putin pini la cablajul cilindrului patru nici o modificare. nu prea am acces usor la vag iar sa ma apuc sa schimb cablaj si altele ezit.vreau sa fiu sigur ca ala e problema.  deci   ajutor??

a inca o chestie totul a inceput cam acum 2 saptamani dupa un drum mai lung si alimentare motorina de la un alt peco decat cel obisnuit  dar de atunci am mai facut un plin de la peco bun dar problema a ramas.

Modificat de mvcosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti putem spune noi exact, din spatele tastaturii.... din pacate.

Astfel de defecte se rezolva/diagnosticheaza exact, numai cand ai masina - deci, trebuie sa rezolvati acolo, sa verificati bine.

Injectorul - trebuie mutat pe alt cilindru, schimbi oringuri si vezi daca se muta valoarea proasta sau eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma gândeam la cablaj. sa fie intrerupt cablul pe undeva. un prieten cu un golf 5 a avut aceleasi simtome si a schimbat cablajul , insa a lui era vizibil ars, copt, topit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat cablajul original nu era ala defectul acum astept un injector,o pompa duse, de la dezmembrari sa vedem daca se rezolva. astazi dupa o diagnoza nr 1 lucra  la 1.99, 2 la 1,99,3 la 0,9, 4 la 2,99. acum sa vedem pom-pa duse pana ajunge din tara mai este. o sa va tin la curent.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin, pune si ce semne aveau inaintea cifrelor....- sau +, la fiecare injector. Astfel, putem vedea care are probleme intre inj 1 si 2, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erau pe plus toate 4

sper sa ajunga injectorul cat mai repede.  mecanicii astia chiar daca la  cine ma duc eu e roman, au inceput sa faca ca aia italieni schimbam tot , punem nou si tre sa mearga. te cred si eu. dup aia iti iau sute de euro pe mana de lucru.am aruncat deja 120 de euro numai pe cablaj si diagnosticare. mai astept o saptamana sa vedem cu ,,noul" injector cum merge.

Modificat de mvcosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum sa fie toate pe +.

Ecu - din software, nu poate sa afiseze asa ceva - din pacate, trebuie sa te uiti mai atent data viitoare, sa furnizezi informatii viabile, pentru a te putea ajuta

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare a trecut mult timp

dar problema era pe injectorul 4 nu sufla cum trebuie motorina la ralanti nu mergea cum trebuie dar can o acceleram mergea ok

schimbat injectorul cu altul probat masina 2500 km facut test totul in parametri

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!