Jump to content

Trepidatii


Tinu
 Share

Postare recomandată

Dilema legata de un motor ALH (golf 4-2000) care in mers a inceput sa trepideze puternic si sa nu mai traga. Masina a mai mers 30 km ca sa ajunga acasa. Masina nu este a mea, proprietarul o are de un an, a mers cam 40k si nu a avut probleme.

Constatari:  

  • injectoarele :  (motorul  a pornit bine iar la rece aratau toate -1,8 si +1,8)  dupa ce s-a incalzit  timp in care motorul a mers cu trepidatii si doar in scurte reprize de 4 -5  secunde relantiul parea ca-si revine injectoarele aratau asa: 1 = 1,8     2  = -1,8    3 =0,5    4=0,6         -am cumparat un injector SH care pus la cilindrul 1sau 2 dadea tot 1,8  am renuntat la el crezand ca e defect si am inlocuit injectorul 1 cu 4 si dilema  1 a ramas =1,8 iar 4 =0,6
  • turbina avea geometria blocata  -dat jos si curatat - nu avea nimic rupt in ea doar foarte murdara si sigur era asa de mult timp
  • am masurat compresia pe cilindri si surpriza:  1=28 bari, 2 =34 bari, 3 =34 bari, 4 =22 bari, deci  diferente de 12 si 6 bari. Mentionez ca am masurat compresia cu aceeasi trusa la un motor identic ce merge foarte bine si valorile erau de 34 bari pe toti cilindri. Cineva pe forum nu a fost de acord cu aceasta valoare iar eu nu am gasit pe aici valori masurate de cineva. O sa-mi fac timp sa verific manometrul. Si acum revin la motorul defect care arata diferente mult mai mari de 5 bari intre cilindri chiar daca manometrul nu este etalonat.

Stiu ca problema poate fi de  la segmenti dar apare in timp si nu la doi cilindri odata,  sau supape daca scapa ceva pe admisie  (pana sa dau jos turbina asta am crezut) dar compresorul era curat si intreg.     

Intrebare: Inaite sa dau jos chiulasa  a intampinat cineva ceva asemanator?                                                                                                                                                     

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In spiritul si a ce se doreste de la acest forum  revin cu explicatii si mod de rezolvare.

Am gasit cauza si anume doi tacheti gauriti si camele aferente axului cu came. Dupa inlocuire am masurat din nou compresia de frica sa nu fie ceva stricat si pe la supape, cu motorul rece fara turbina montata, fara galerie, fara conducte la injectoare si a dat 30-31 bari pe toti cilindri. Dupa echipare completa si pornire motorul merge foarte bine iar injectoarele au valori intre 0,3 si -0,7. Ramane in continuare o dilema si anume de ce nu inchideau bine supapele de admisie ce aveau tachetii gauriti.

Modificat de nedelea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, nedelea said:

Ramane in continuare o dilema si anume de ce nu inchideau bine supapele de admisie ce aveau tachetii gauriti.

O supapa care nu inchide = compresie zero 

Tachet spart/lob axa uzat=supapa deschide mai putin decat trebuie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu explicatii la problemele mele de mai sus. Compresia la cilindrii 1 si 4 era mai mica pentru ca: 

Teoria motoarelor in 4 timpi spune ca supapele de admisie se deschid cu avans fata de PMS si se inchid cu intarziere fata de PMI iar supapele de evacuare se deschid cu avans fata de PMI si se inchid cu intarziere fata de PMS

Asa cum scrie un coleg de forum mai sus: "Tachet spart/lob axa uzat=supapa deschide mai putin decat trebuie " duce la urmatoarea explicatie si anume supapa de admisie se deschide mai putin dar si mai tarziu de PMS si se inchide mai devreme de PMI ceea ce face sa fie aspirat mai putin aer in cilindru si de aici rezulta o compresie mai mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
danielrosca10

Buna ziua,

 

am bora 1.9 tdi asz

am trepidatii la motor doar la ralanti

uneori se mai accelereaza si singura pana la 1000

ce ar putea fi? Ma ajutati va rog?

am schimbat volant si kit ambreiaj

au fost schimbate si suporti de motor

problema inca este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!