Jump to content

Scoate fum cand turez motorul mai tare


florinstate
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema de genu asta la un avb .La pornire da un val puternic de fum alb,indiferent de temperatura de afara (ceva mai putin ddcand a venit frigu) dar problema cea mai mare e ca nu e constant relantiul,da cate un rateu la cateva secunde iar despre consum difera in fiecare zi,la acelasi stil de mers intr-o zi consuma 7% iar in alta zi 10%,mentionez ca am schimbat injectoarele in vara deoarece motorul mergea haotic iar pe tester imi dadea 2 cilindri defecti,intial am schimbat doar cele 2 injectoare dar valorile eronate se mutau de la un clindru la altul,in final le-am inlocuit pe toate 4 dar nici acum acum valorile nu sunt perfecte,daca schimb injectoarele de la un cilindru la altul isi modifica valorile considerabil.In prezent 3 injectoare sunt pe plus insumand 1,9 iar al patrule pe minus compensand valoarea pe plus.Scuze daca v-am plictisit dar poate problema se leaga din profunzime,multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

durere.....ai facut si un test de compresie ? oricum, daca se muta asa, problema e de la injectoare. E normal ca arunca fum alb, la pornire. Daca nu aveai problema cu injectarele, iti ziceam sa verifici bujiile incandescente....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

@florin---imi pari un tip priceput in tdi. Spune-mi te rog fumul gri-albastrui cu miros ca de esapament de raba de la ce se trage. Parerea mea este ca ar fi motorina arsa incomplet. Acest fum il am la pornirea la rece, pt o secunda doua, un pic mai mult la sub -10 grade.

Astept cu interes parerea ta, sunt ferm convins c multi cu tdi descriu acest tip de fum ca fiind albastru si dau vina pe ulei ars

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Si eu am aceasi problema cateodata dimineata, nu stiu ce are, si in vara i-am facut un fel de test mai complect la motor, debimetru, injectoare si totul a fost in parametri.

Se poate cred sa fie de la buji. Oricum uleiul nu il papa la mine si tot ii ok. Pe timp rece si cei de la Vw zic ca ii normal. La mine pana nu ii asezat bine acu de la Temp. Apa pe 90°C imi mai scoate fum la peste 3 mi tur/min

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi il au, eu am observat la a mea doar dupa ce merg mai multa vreme prin oras acest fum la pornire. Chestia e ca nu stiu sa fi rezolvat cineva problema asta. Cred ca sunt depuneri pe esapament, amestec prea bogat la pornire sau arde un pic din uleiul care se gaseste in admisie / scapat de turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea scoate fum la pornire , dar mai ales cand erau temperaturi peste 30 de grade si cu motorul cald.in rest si iarna sau vara la pornire scoate foarte putin fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex - bujiile incandescente sunt toate bune ? primesc curent, cand e frig afara ?

Ninu - cred ca esti primul cu PD, caruia nu-i mananca deloc ulei .... mai mult sau mai putin, PD-urile papa din ulei....

Pe unde mananca de scoate fum - asta e greu de depistat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, am aproape 5 mi de km de cand am schimbat uleiul, si verific consumabilele in fiecare weekend, deocamdata nu am sesizat sa se fi miscat nivelul de ulei.

Si fumul sa fie ca manaca ulei? Nu stiu ce sa zic, nu ma mai stresez ca dupa ce motorul ii cald nu mai scoate gram de fum negru, chiar si pana in 5 mi Tur/mn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta - toate mananca (si pierd)- mai mult sau mai putin, in functie si de marca uleiului....

Pe unde - EGR, turbina - ax uzat, simeringuri supape.... la segmenti, nu e cazul sa ne gandim.

Fumul - greu de depistat si remediat, pana nu se transforma intr-o problema majora - eu zic sa nu te stresezi. Verifica joc axului, la turbina.

Altfel, poti schimba o gramada de componente, jos chiulasa, etc... si tot sa nu o rezolvi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema maree.Acuma seara am mers cu masina cu a 2 pe la 4000 de ture sau mai mult si sa auzit ceva sub capota ca ar fluiera ca un rulment stricat,ceva de genu am zis ca sa dus vreo curea dar a inceput sa scoata un fum mare de tot si miroase a ulei ars,manca uleiul ca am mai trebui sa complectez dupa aproape 1l.care ar fi problema mea?masina trage si merge perfect,un mecanic care sa uitat la masina cat a putut a zis ca nu e turbo se poate sa fie furtunul de la turbo.

va rog mult daca ma puteti ajuta cu sfaturi.

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credca era cat pe ce sa o ia pe ulei. Nu a avut si tendinta sa se tureze singura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu deloc,motorul merge ca si inainte,nu simt nici o diferenta doar ca scoate fum si evident arde uleiul undeva...ce pareri aveti?dupa ce a ars uleiul intr-un timp nu a scos...dupa ce sa complectat iara a inceput sa scoata fum.

astept raspunsurile voastre.

multumesc.

Modificat de bobuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am auzit si eu cu diesel-ul nu e bn sa o calci peste 3500 ture, mai ales treptele 1-2...si indicat ar fi sa se schimbe la 3000-3200 ture..sper sa afirme sau sa infirme cineva ca sunt si eu curios..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e o regula..... cand e rece, nu e recomandat sa sari de 2500 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era motorul la 90 de grade ca stiu chestia cu rece,cand e rece nu trec de 2000.o sa ma interesez ce este pe saptamana viitoare si o sa vad.

multumesc si mai astept in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele diesel au cuplul maxim mai mic. Masina de servici are motor de 2.2 si 120 cp. Turatia maxima in cuplu e 3500...daca depasesc aceasta turatie nu se intampla mai nimic, doar zgomot infernal dar masima pur si simplu nu trage. Daca corelez treptele de viteza cu turatia e altceva. Parerea mea:

Treapta 1-2 max 2000 rpm

3-4 max 3000 si 3500 daca esti in depasire

5-6 cat te tine motorul.

In treapta 5 la 120 km/h am 3000 rpm

In treapta 6 la 140 km/h am 3000 rpm

Am observat ca toate motoarele diesel scot fum negru albastrui. Am facut proba pe masinile de la munca pe care le-am condus in timp:

Peugeot Boxer (autoutilitara motor 2.2)

Peugeot 207 1.6/90 cp

Vw Polo 9n 1.9 Sdi 64 cp

Vw Golf 1.9 Tdi 105 cp

In functie de stilul de a conduce scoate mai mult sau mai putin. Daca iau masina dupe ce a fost condusa 1000 de km de seful meu care la 50-60 km/h merge cu a 4-a ptr ca e plictisit si ii e lene scoate fum de te lesina dar dupa un timp se curata si scoate mai putin.

Florin a zis foarte bine, atata timp cat e doar fum negru albastrui si nu consuma mult ulei, nu prea ai ce sa ii faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin---da, toate bujiile au alimentare si sunt functionale, senzor temp g62 schimbat, la rece da un pic de fum gri albastrui si miroase a raba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Astazi mergand prin oras am observat ca in treapta a 3-a cand acceleram masina scoatea un nor mic de fum albastru,este normal?aveam masina in spatele meu cu farurile aprinse (fiind noaptea) si se vedea cam prea mult zic eu...turbo are un an si 10.000 km,se poate strica asa repede un turbo nou?eu  am un mers mai sportiv asa ...si cateodata trebuie sa apas acceleratia si o calc cam la podea la plecarea de pe loc ca sa trec repede sa nu incomodez.....La mine turbo acuma un an cand sa stricat imi lua si ulei din motor...si acuma imi este cam frica sincer:( sa nu se mai strice ca ma gandesc ca fumul acela provine de la ulei :dry: si nu as mai avea nervi si bani sa schimb inca un turbo..

 

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lua de fum in lumina farurilor, lumina zilei e sfanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar exista vreo posibilitate sa se strice turbo in scurt timp?in afara sa merg subturat cu masina,adica daca merg prea turat|?ce sanse am?sa stiu cum si cat sa o calc:))

 

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cateodata trebuie sa apas acceleratia si o calc cam la podea la plecarea de pe loc ca sa trec repede sa nu incomodez.....

Are u nuts? :screwy:

Arata-mi inca unul la semafor care e atat de binevoitor ca tine.

Mergi normal si nu incomodezi pe nimeni

http://vwforum.ro/topic/2798-condus-corect-turatii/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut o problema asemanatoare, insa din cauza ca un furtun cu sigurante de la turbo s-a spart. Problema la mine a inceput si s-a terminat in aceeasi zi. inainte de a intra in Cluj am inceput sa am pierderi de putere si scotea fum, dupa care toate astea s-au accentuat, pana cand turbo nu mai intra aproape deloc.

Am mers de la Cluj la Botosani cu 60-70kmh.
Am schimbat furtunul ala cu unul nou (m-a costat 198 lei piesa) si vreau sa-ti spun ca acum trage mai bine ca atunci cand l-am cumparat. De asta trebuie verificat periodic pe tester, sa vezi mereu daca ai aceeasi compresie, aceeasi presiune la turbo, etc.

La fel cum spuneai si tu, nu-mi arata nimic in bord, pentru ca mecanismul functioneaza normal, doar ca aveam un furtun spart. :)) Mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este vorba de masina din semnatura ai caluti in plus si presiune marita pe turbo. Futunul banuiesc este cel in forma de S, la 198 lei nu este original, te va lasa curand, mai cumperi unul si ajungi in banii de oem.

Off-topic, m-am zgarcit la bani si am cumparat intercooler ieftin, sigurantele care prind furtunul asa de proaste ca la talapa la fund sare furtunul din mufa. ''Avantaj'' , m-am cumintit in trafic.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

 a mea a inceput sa scoata fum albastrui cand o accelerez.si daca trag pe dreapta se simte un miros mai ciudat,nu ca de motorina pe esapament,ci parca are si ceva substante.precizez ca din cand in cand..dar rar..de 900 rpm la relanti urca singur pana la 1300.si nu scade..decat dupa ceva timp. fum albastrui inseamna ulei pe admisie,ok...dar de unde?un log cu vag com ar spune mai multe?cand aud de fum albastru mi se ridica paru in cap..ca stiu..inseamna belele..of

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!