Jump to content

Scoate fum cand turez motorul mai tare


florinstate
 Share

Postare recomandată

Vag com nu-ti arata uleiul pe admisie. Verifica jocul in axul turbinei, si daca ai ulei acumulat in intercooler. Verifica mai des, si in aceeasi pozitie, nivelul la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am zis ca fac log cu vag comul pt a vedea uleiul in admisie.ci pt parametri motorului,a senzorilor,a turbo..samd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai verifica jocul in ax al turbinei - daca nu este mare, abia atunci poti face un log in mers.

 

altfel, risti sa distrugi turbina in timpul logului, daca ea este pe moarte....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina oricum este pe duca, dar daca o ia pe ulei in timpul logului...ca are sigur adunat p-acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fie finalul.... dar poate sa faca praf si motorul, cu ocazia asta.

 

de asta i-am zis.... mare grija cu log-ul in mers, daca turbina are uzura mare in ax

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu fac logul.merg la mecanic cu ea mai intai sa verifice.dar va intreb pe voi.poate scoate fum albastru  daca pe tubulatura de la intercooler si turbo..e ceva ulei?am incercat azi ceva...la pornire nu scoate deloc,dar deloc niciun fum.am pus'o azi pe prietena mea sa o tureze pana in 4000 rpm...motoru era cald de 40 de minute..si cand a turat'o..a iesit putin fum negru..spre gri asa..nu negru ca de funingine.i'am zis sa o mai accelereze..si nu a mai iesit deloc fum.am facut o tura cu ea...si cand o acceleram mai tare(3000 rpm)..vedeam in oglinzi fum.nu mult..dar se vedea.dar sincer,nu stiu ce culoare:)

Modificat de vladymiru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine sa te lase turbina in teste decat in varful muntelui pe undeva la inceputul unui concediu sau cand ai vreo urgenta teribila. Daca ai clapeta de oprire buna accelereaza fara frica. Daca nu, il opresti cu frana si motorul in viteza a 5-a.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aflat problema pt care imi iesea fum albastrui pe esapament.era tubo.daca invarteam de paleta dein turbo,in anumit punct era intepenita.urmeaza schimbat turbo,nou..cel mai probabil.va multumesc tuturor pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Nu stiu daca postez unde trebuie(sunt nou pe forum).

Detin un Golf 5 1.9 TDI 77 KW,dar care,are soft-ul modificat.Masina este adusa din Olanda undeva in luna Mai 2014 si am un document la ea unde scrie ca s-au facut ceva modificari la ABT(nu stiu exact ce).M-am dat cu un Golf 5 2.0 TDI(140 CP fabrica fara modificari) si nu s-a tinut dupa mine.Masina a avut nevoie de cateva "reparatii" standard pentru un Golf 5(volant si 2 injectoare).A mers perfect pana in august 2014 cand,pe autostrada la 120 Km/h(treapta 5) am schimbat(treapta 6) si a cedat turbina.In maxim 150-200 metrii a aruncat tot uleiul din motor pe evacuare.Am refacut turbina(nu era cea standard era cea de 140 CP).Totul a mers si merge ok doar ca a trebuit sa dau finala jos deoarece avea prinderea ruginita si a trebuit schimbata.De cand am dat-o jos mai exact acum 2 saptamani imi scoate fum alb spre albastru(cu miros de ulei/motorina uneori cand se incalzeste masina si cand stau pe loc si ma joc din acceleratie.

Mentionez ca ieri am schimbat din nou turbina si tot asa face.

Am verificat uleiul in fiecare zi si nivelul este ok.

A mai intampinat cineva problema asta?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astepta sa"se mai arda"acumularile de ulei de pana acum de pe linia de tobe/filtru de particole daca ai.

Daca tot persista dupa o perioada atunci trebuie sa depistezi cauza.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna! Va rog sa ma ajutati, daca puteti, cu un sfat macar...

 

Am un gollf 5 benzina 1.6, achitzitionat recent , adus din Germania, in concluzie nu stiu mai nimic despre istoricul masinii.

Am o problema si anume ca scoate fum negru cand o accelerez, daca stau la semafor, cu motorul cald, la plecare scoate fum...etc! Dimineata la prima cheie nu scoate fum daca nu o accelerez, deci nu cred ca e vb de segmenti sau chestii de genul acesta.Nu e albastru, de ulei.

 

Am schimbat filtre, ulei, bujii, am curatat egr...tot scoate fum ! La diagnoza mi-a iesit debit aer scazut...ceva e genul. Nu ma pricep !

 

Multumesc !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde esti? Meseriasul cu diagnoza ce parere are?

Si mai ales, de ce nu postezi la Golf5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna am un vw passat b5,5 cand merg pur si simplu nu se duce ,am scos futunasul din acuator si acum merge . Pe diagnoza nu apare nici o eroare.Mecanicul mi a spus ca e egr daca il obturez nu o sa mai faca ,l am obturat si nimic.Ce parere aveti ?daca o turez tare scoate fum negru si incepe sa mearga,daca sun nevoit sa reduc viteza nu mai trage aproape deloc

Modificat de bllaaaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care furtunas  ai scos ? cel de la egr ? sau cel de la turbina ? Pare furtun spart pe admisie. Trebuie verificata tubulatura care iese din turbina pana in egr, poate fi si intercoolerul spart.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de la turbina!cand pornesc scoate fum negru putin merge un pic si apoi nicinu se accelereaza  pur si simplu nu mai merge ridic capota scot furtunasul din turbo si merge destul de bine pe diagnoza nu apare nici o eroare

Modificat de bllaaaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers pe grupurile 003/011/013 si un BS pe egr(003)si turbina(011)sa le vedem si noi, diagnoza/scanul complet al masinii nu te ajuta prea mult in situatii de astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In faza in care este el nu poate calca pedala la fund ca i se opreste motorul, se ineaca. Pierde aer masiv undeva. Cand scoate vacumul merge fara turbo, ca un aspirat.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta are o recilculare mare de gaze, sunt 3 variante, anuleaza egr/il inlocuieste/foloseste o saiba cu un diametru mai mic pt.a micsora fluxul de gaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare daca nu deranjez simptomele de mai sus ar putea fi  din cauza tobelor, sa fie infundate , singurul lucru care  l-am facut in ultimul timp este ca am sudat racordul flexibil ca era rupt ,catalizatorul era gol sudorul spune ca s-a golit in timp?

Modificat de bllaaaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi iti spunem una, tu intrebi/faci alta, daca crezi ca noi nu avem ce face decat sa ne dam cu parerea atunci...fa cum crezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te supara ,deci tubulatura este intacta ,egr l-am anulat nimic, logul in mers inca nu am posibilitatea sa-l  fac,singura solutie luni am sa o duc in service si am sa o las acolo.

Modificat de bllaaaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai verificat tubulatura ? Intercoolerul cum l-ai verificat ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos furtunul inainte de intrare in intercooler partea de jos ala mic cu cot si am pus mana pe care aveam o manusa de cauciuc pur si simplu imi aspira mana nu se aude nici o scapare de aer daca era spart tragea aer prin gaura de la intercooler.celelante furtune le am scos si m am uitat pe rand la ele ,am mai avut furtune sparte.Acum nu mai scoate fum negru de cand am obturat egr doar daca o fortez cand stau pe loc apas acceleratia pana la un moment dat incepe sa se accelereze cu un fum negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am un Passat 1.9 tdi,AWX,din 2002 si de ceva timp cand pornesc motorul la rece scoate un nor de fum negru,face treaba asta doar cand o pornesc la rece,in rest nu prezinta alte simtome.Mentinonez ca am facut recent schimbul de ulei si filter si am gasit  furtunul de la intercooler cu ceva cam mult ulei pe el.Ce credeti ca ar putea fi !

 

Multumesc si scuzati eventualele greseli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!