Jump to content

Suspensii Sport


frunzy
 Share

Postare recomandată

Borisake nu ai o poza sau o schita cu inaltatorile care le-ai pus.si din ce sunt metal sau cauciuc?

Este un inel din metal confectionat dintr-un amortizor mai largut decat avem noi, (facut la strung) de 20mm grosime.

picture022q.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca vrei sa distrugi masina prin gropile din bucuresti puneti amortizoare sport.

Daca nu laso asa.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare ..eu am o intrebare legata de arcuri si amortizoare,locuiesc in bucuresti si doresc sa schimb suspensia ,am un passat din 2001,1,6. cu suspensie sport ,asa l-am cumparat din germania,dar fratilor ma rup gaurile si gropile din bucuresti,intradevar arata super masina dar e ff joasa ,nu am gasesc locuri de parcare tot timpul ,ating aproape orice,daca nus atent etc ..intradevar la drum lung este super beton ..curbe ,viteze ,etc,nu se derapeaza nici un pic ,super .dar cum merg mai mult prin bucuresti ..ma chinui ff mult..as dori sa imi spuneti pareri si sfaturi de cum sau ce sa schimb ,ma refer la marci,amortizoarele sau arcurile sau amandoua,pt a o ridica de la sol nushtiu daca am 12 cm garda in fata ,am roti de 17,45,225..iarna le schimb pe cele de tabla ,cu jante de 15 si cauciucurile aferente ,se mai ridica putin dar tot aia e..si c-am cat ar costa schimbarea lor adica sa fie mai inalta masina...sau am auzit la cineva ca exista suspensii sport reglabile ,vara jos ,iarna sus>????cat costa ???sfaturi si pareriii!!!! multumesc ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topicul de la inceput si o sa gasesti acolo toate explicatiile si poze pe indelete, daca mai ai pe urma intrebari nu ezita. Exista PM sau intalniri si chiar nr de tel. Si eu am garda foarte joasa, dar parca nu am problemele tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V6 TDI 4Motion

A incercat cineva distantierele de la Weitec?Am vazut ca mareste garda la sol cu 20mm atat pe fata cat si pe spate. Care ar fi diferenta intre amortizoarele pentru suspensie normala si cele pentru suspensia drumuri grele? Sunt mai lungi tijele amortizoarelor? Ma gandesc ca daca iti pui distantiere sa folosesti amortizoarele astea cu tija mai lunga. Oricum cea mai buna solutie e sa schimbi arcuri+amortizoare cu cele pentru drumuri grele. Acestea corespund codului PR-1BB ( codurile difera in functie de incarcarea pe axa, mai sunt diferite niste tampoane de cauciuc ce vin pe tija amortizorului)

Modificat de V6 TDI 4Motion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

dupa ce am citit atatea pareri despre suspensia sport....eu zic asa: Cu suspensie sport ESTE SUPER!!! si nu vorbesc din auzite. :)

daca masina e a lu` taticu nu va recomand, dar daca e a voastra si sunteti inca tineri....pune-i sport reglabila.

post-57801-0-58424100-1288982926_thumb.j

Modificat de JoeBlack1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Suspensie sport si comfort exista...altfel cum masini ca si Audi A8 si Bmw Seria 7 ar putea sa fie asa de sport si in acelasi timp fara sa sari de pe scaun in timp ce lovesti cate o groapa sau denivelare..Singura lor problema este pretul: o astfel de suspensie costa peste 1000 E. Un astfel de exemplu este :KW GEWINDEFAHRWERK Street Comfort pt VW Passat (3B, 3BG) Limo.

Singura problema este daca merita sa bagi atatia bani intr-o suspensie. Daca o faci din pasiune eu zic ca DA, dc vrei doar sa arate bine si sa te dai mare in fata blocului nu are rost sa arunci cu bani, una la 200 E te rezolva. Eu personal voi investi intr-una de 1000E, mai ales ca vine un body kit exterior, niste modificari la evacuare si mai cateva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe un passat de 100 de caluti. Nu mai bine o vinzi si iei una cu motor de peste 150 de caluti stock. Ce faci cu o suspensie sport pe drumuri proaste si cu motorizare relativ slabuta. Distrugi articulatiile si caroseria.

La fel si zorzoanele alea de le zice body kit. Serios acum, daca sunt pentru passatul de 100 de cai din semnatura plasticele alea vor fi doar prilej de amuzament pentru posesorii de Logan 1.6 16 v care o sa zica ca au intrecut si passaturi tunate, alea standard nu le mai stau oricum in cale de mult timp.

Daca sunt pentru alta masina scuze, retractez afirmatiile, pentru ceva sportiv uneori poate merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O suspensie sport nu te ajuta prea mult la liniute in confruntarea cu un Logan, utilitatea ei se vede pe viraje, unde un Logan oricat de tunat este el, nu prea are ce face. Dar sunt si exceptii si aia sigur nu sunt frustrati ca sa zica ca au facut un Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca o suspensie sport ar ajuta la intreceri cu un Logan. Am spus doar ca plasticele si alte "decoratiuni sport" nu au sens mai ales pe o masina de familie cu motor slabut. Comparatia cu loganul in context e doar intamplatoare, fara legatura cu suspensia.

Afirm insa ca o suspensie sport e complet inutila pe drumurile nu prea bune de pe la noi. Va determina mai ales uzura prematura a articulatiilor (dupa aia se duce lumea si reface pivoti ca pe vremea batranei dacii, fara sa se gandeasca ca ar puta omora oameni cu improvizatiile astea), tensiuni suplimentare in caroserie, cresterea zgomotului interior si alte aspecte neplacute. Per ansamblu o accelerare a uzurii de ansamblu a masinii.

Nu vad eu mare sportiva intr-un passat de 1500 kg cu 100 de cai, si nici nu mi se pare ca masina ar avea nevoie de mai multa stabilitate pe viraje. Pana la urma iei tot timpul viraje puternice sau conduci numai in figuri? Sau te simti bine cand spui la prieteni: I-am pus suspensie sport frate, rupe asfaltu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad eu mare sportiva intr-un passat de 1500 kg cu 100 de cai, si nici nu mi se pare ca masina ar avea nevoie de mai multa stabilitate pe viraje

Salut vali, uite de exemplu passatul meu are 1330kg (cu 2-3 persoane poate 1500) si aproape 220 cai daca cobor masina 3-4 cm fatza spate ii dau un aspec mai placut si nu ma gandesc ca rup asfaltu` cum spui tu. Daca folosesti un kit de suspensii k-lumea si nu exagerezi coborarea masinii nu cred ca se rupe asa de repede.(in Ro poate da) si in plus ai si stabilitate mai buna in curbe cand ai nevoie ca in rest e numai ok, astea fiind spuse daca pui ceva pe masina nu inseama ca intodeauna exagerezi. Sa pui praguri si body kit de masini japoneze exagerate pe passat (masina de familie) din 10 cazuri 9 sunt super exagerate si naspa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de acord cu tine, tu ai acolo putere destul de mare pentru masina aia, e destul de justificat sa rigidizezi un pic suspensia sau sa o cobori (desi mie mi se pare joasa oricum). De asemenea, daca ai doar tractiune fata iar mi se pare utila suspensia sport - Passatul B5 cam are tendinta de a se ridica de bot la accelerari puternice.

In ceea ce priveste estetica nu-mi plac masinile care sunt prea joase, mi se pare ca se tarasc pe asfalt, dar e un punct de vedere pur subiectiv.

Exagerat mi se pare sa pui suspensii sport pe aceeasi masina dar cu 100 de cai fie ei si obtinuti din TDI. :icon_thumright:

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca o suspensie sport ar ajuta la intreceri cu un Logan. Am spus doar ca plasticele si alte "decoratiuni sport" nu au sens mai ales pe o masina de familie cu motor slabut. Comparatia cu loganul in context e doar intamplatoare, fara legatura cu suspensia.

Afirm insa ca o suspensie sport e complet inutila pe drumurile nu prea bune de pe la noi. Va determina mai ales uzura prematura a articulatiilor (dupa aia se duce lumea si reface pivoti ca pe vremea batranei dacii, fara sa se gandeasca ca ar puta omora oameni cu improvizatiile astea), tensiuni suplimentare in caroserie, cresterea zgomotului interior si alte aspecte neplacute. Per ansamblu o accelerare a uzurii de ansamblu a masinii.

Nu vad eu mare sportiva intr-un passat de 1500 kg cu 100 de cai, si nici nu mi se pare ca masina ar avea nevoie de mai multa stabilitate pe viraje. Pana la urma iei tot timpul viraje puternice sau conduci numai in figuri? Sau te simti bine cand spui la prieteni: I-am pus suspensie sport frate, rupe asfaltu.

Usurel amice ca te calezi, nu te mai ambala asa.

Pana una alta fiecare om face ce vrea cu banii si masina lui, faza cu body kit-ul ala nici eu nu-l gust si nici nu o sa-l vezi la mine.

Ca idee motorul este unul AVB, dar nu mai are de 5 ani 100 cp, si tind cat de curand la 200 cp, deci pe langa suspensie mai ai nevoie de multe altele. Daca tu esti adeptul masinii clasice de ce iti dai cu parerea aici? Nu este obligatoriu ca daca citesti sa si postezi. Sper ca fraza aia ingrosata de mine ai gandit-o in ghilimele si nu ne este adresata noua!...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma ambalez amice, sper sa nu ma si calez. Exprim o parere, stiu ca pare neobisnuit pe un forum, dar asta este....

Evident ca fiecare face tot ce vrea cu masina lui, iar forumul nu e exclusiv de tuning ca sa nu imi pot da cu parerea, ba dimpotriva. Fraza aia ingrosata de tine este parerea mea vizavi de cei care au masini grele cu motoare relativ slabe (scrie clar, dar mai scriu o data: 1500 kg si 100 de cai), dar care pun pe ele toate inutilitatile cum ar fi suspensie sport.

Ca sa ma si ambalez un pic iti mai spun ca, in general, in acceptiunea majoritatii, suspensie sport inseamna un ansamblu arc amortizor cat mai rigid, conform parerii eronate ca in toate conditiile de drum acesta ar asigura o aderenta foarte buna. Nu e cazul, daca suspensia nu are elasticitatea necesara pe drumurile proaste, sau cursa care trebuie, roata va pierde contactul cu solul - ceea ce va avea efect contrar celui scontat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca vali are dreptate intr-un fel deci masina grea cu cai putin + suspensie sport nu prea are rost mai ales in Ro, pe de alta parte ii dau dreptate si lui borisake din moment ce bagi banii tai in masina si treci sa zicem de stadiul stock la un stage2 stage3 unde motorul produce cu 50 pana la 75% mai multa putere evident ca vei rula putin mai agresiv automat o suspensie sport te ajuta in acest caz. Eu am lucrat la vulcanizare si am pus si jante de 18-19 de la audiuri pe passat sa vad cum ii sta cum merge pot sa va spun ca de arat arata bine dar masina si consuma mai mult si se simte ca nu trage asa cum trebuie. Trebuie sa luati in considerare ca Passatul nu este o masina de curse sau sport asa ca cei care vor viraje hardcore cu suspensii sport reglabile sau perne de aer sa-si bage banii in alta masina. Parerea si experienta mea personala este ca pt passat cu motor 1.8T 2.0 2.8 2.5TDI care tinde spre 200cp este indicata sa fie coborata minim 3-4cm pt o stablitate mai buna cei cu 1.9TDI stock in loc de suspensii sport ar trebui sa isi tina banii pt intretinere sau un bodykit de calitate si nu rahatzele taiwaneze sau chinezesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma ambalez amice, sper sa nu ma si calez. Exprim o parere, stiu ca pare neobisnuit pe un forum, dar asta este....

Evident ca fiecare face tot ce vrea cu masina lui, iar forumul nu e exclusiv de tuning ca sa nu imi pot da cu parerea, ba dimpotriva. Fraza aia ingrosata de tine este parerea mea vizavi de cei care au masini grele cu motoare relativ slabe (scrie clar, dar mai scriu o data: 1500 kg si 100 de cai), dar care pun pe ele toate inutilitatile cum ar fi suspensie sport.

Ca sa ma si ambalez un pic iti mai spun ca, in general, in acceptiunea majoritatii, suspensie sport inseamna un ansamblu arc amortizor cat mai rigid, conform parerii eronate ca in toate conditiile de drum acesta ar asigura o aderenta foarte buna. Nu e cazul, daca suspensia nu are elasticitatea necesara pe drumurile proaste, sau cursa care trebuie, roata va pierde contactul cu solul - ceea ce va avea efect contrar celui scontat.

Gresesti.

Deci s-o luam generic; iti trebuie motor pt liniute; suspensie, pt viraje si aderenta (aici mai intra si gumele si altele) ; frane mari, ca sa opresti cat mai repede si sa nu le soliciti (stresezi) prea mult (eficienta) ; tractiune pt timp, motricitate...etc. toate au rolul lor in intreg ansamblu , toate fac si pe langa multe alte componente despre care nici nu am vb o masina sport, dar asta este o alta discutie.

Si cu o masina de strada, cu motor de 1.2 cc cu motor de 75 cp, care ajunge lejer la 160 km/h si se deplaseaza pe un circuit sau un drum de munte cu multe viraje si omul vrea sa-si starneasca adrenalina, are nevoie de suspensie sport si frane ca sa aibe efectul scontat (adrenalina). Nu sa ii creasca adrenalina ca nu poate sa mai controleze masina pe viraj la vale si sa nu ii mai raspunda nici frana, clar nu de motor cu sute de CP are el nevoie in momentele alea.

Asa si cu vacile astea mai grele, chiar daca ai 100 cp poti sa ajungi la viteze mari, dar ce te faci daca nu le ai pe celelalte...franezi din timp si o iei batraneste, nu?

Uite in campionatul WTCC, sunt acele Seat-uri cu motoare TDI care au ingenunchiat BMW-uri, nu sunt cu motoare de 2.5L, sunt de 2.0L si au in jurul a 200+ cp, bine aici vb de campionat si clar le trebuie si timpi buni. Dar credeti ca ei au reusit sa ingenuncheze masinile alea datorita motoarelor? Sau doar a motoarelor? Aici ma refer ca cele de la Seat sunt TDI si cele de la BMW sunt benzinare, deci vb de cuplu.

In fine, eu raman la ideea ca daca vrei sa mergi cand si cand mai tare pe viraje, iti trebuie suspensie si frane, a nu se intelege ca unul cu suspensii sport o sa meraga toata ziua buna ziua in blana prin oras care este si asa vaide mama lui. De aceea avem volan, ca sa-l ametim. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita sa iau suspensie sport reglabila second hand ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este in stare buna, de ce nu.

Ce firma este, cati bani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chill out baieti. Passatul nu mai e de 100 de cai doar ca am uitat sa modific semnatua. In prezent are 150 si in cateva luni va depasii 200 de cai. Iar suspensia sport nu are legatura cu cati cai ai tu. Iti arat eu drumuri unde te depaseste un Reno CLio cu motor de 1.2 de nu mai vezi nici fumul.

Eu doar am dat un exemplu de suspensie Sport & Confort (poate chiar prea confort). Oricum dc discutam de racing nu este optiunea ideala :)

P.S. O suspensie sport este ZERO chiar dc ai 1000 de cai, nu 100, pt ca masina desi va sta mai lipita de asfalt tot va subvira/supravira dc nu ii pui bara stabilizatoare in spate/fata. Dar asta e alta discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

eu am montat un kit de arcuri albastre si pe fata si pe spate si masina a coborat vro 3-4 cm este super si la confort este la fel dar sa vad la iarna , niste inaltatoare poate sa o ridic vro 2 cm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti place asa coborata, de ce nu ai luat o suspensie sport care nu coboara asa mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care-i distanta intre roata si aripa? Cate degete iti intra. Eu aveam aproximativ doua degete loc si tot am ramas suspendat de 3 ori in zapada, bine si lumea nesimtita. Nu si-ar fi dat zapada de langa masina nici in ruptul capului. Doar era sezonul.

Acum am suspensia la vanzare. Am vandut masina. Arcuri H&R.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal

AM sieu montata suspensie sport reglabila KW fata -spate,,,asa am cumparat masina,,,,dar intentionez sa o schimb cu una normala pt ca se simte orice crapatura din sosea si imi rupe dintii in gura...pt Romania nu e buna,numai atunci se simte cand ai 130 de ex si abordezi o curba cu unghi mare......sta lipita masina de asfalt,,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!