Jump to content

Suspensii Sport


frunzy
 Share

Postare recomandată

borisake u am un passat 1.9 tdi b5 din 2000 am suspensia e fata exact cum o ai tu iarna cam la fel de inalta...si spatele este normal eu asa am cumparat masina...as vrea sa o cobor la normal sau mai jos oare pot pune doar arcurile astea de care ai u si sa las amortizoarele stok ca sunt bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In principiu se poate, dar conteaza ce arc ii pui (am vazut ca exista si arc normal ca tarie, adica asa cum este pe masina oem, dar mai scurt adica -30mm si arcuri mai tari pt suspensii sport tot -30mm) si cu conditia sa ai amortizorul bun, pt ca altfel vei da cu ea de pamant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu tocmai am montat suspensii KW Coilover shocks...si pe fata si pe spate.

revin cu pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cam greu iti faci o parere :frigbaitata: :biggrin: :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pachietul sport din fabrica originall..si este 1.9 /96 kv si nu 2.5 neaparat ..dar ma rog ..si nu as schimbaoo cu nimicc an lume arre o tinuta de drum excelentaa! acum sa fim seriosi scrie an carte passat limuzin si nu 4x4 .. la peste mergem cu alta masina ..nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ceva pareri mai proaspete?

chiar ma intereseaza intrucat ma cam bate gandul sa am si o suspensie sport pt sezonul caldut

cam ceea ce a facut si borisake: una pt iarna cu jantele de tabla de 15"

si una de vara pt cele de 18" ce le am caci tare rau se vede distanta dintre cauciuc si pasajul de la aripa chiar cu roti asa mari!

borisake imi poti spune daca asi putea modifica si eu amortizoarele unde le-ai facut tu?

caci inteleg ca atunci ar trebui sa am numai arcuri de schimb pt sezonul cald care sa micsoreze garda la sol

ps- am un variant ca al tau dar cu alta motorizare, si mai suntem si concitadini

Eventual o intalnire la o cafea si un suc. FAC EU CINSTE :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad,ti le dau pe ale mele.

tocmai am pus inapoi alea OEM.gropile ma omoara.vreau confort:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar Borisake,

putem sa facem si noi o reconfigurare de amortizoare acolo unde le-ai facut tu?

bogdan

Modificat de bogdan xtr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie careva care e de fapt si de drept garda la sol la un B5.5 cu suspensie sport din fabrica ??? sau macar care e diferenta intre suspensia stock si cea sport.. cu cat coboara cea sport masina in comparatie cu cea stock ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt 100% sigur dar cred ca e mai joasa cu 15mm tot stock sport, parca asa am vazut peste tot in configuratoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mmmmda... o sa sun si la dealer sa imi spuna si el care e garda la sol... si stock .. si cu suspensia asta.. sa stiu la ce sa ma astept daca e sa schimb suspensiile cu totul...

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stie... :) si acolo lucreaza romani atotstiitori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca habar n-au .. de-asta am intrat aici ma gandeam ca poate unul din voi a avut vreodata curiozitatea asta... vis-a-vis de garda la sol.. ca pe mine ma si bate gandul sa imi schimb total suspensiile.. cu un kit de la Bilstein B14 .... care imi coboara masina cu 2.5 cm.. fata de inaltimea suspensiei stock.. pe care nu o gasesc nicaieri... sa nu mai zic de garda la sol a suspensiei mele care e acum pe masina... ce mi-ai spus tu e logic.. de regula la marii producatori au in lista de dotari optionale suspensii sport care scad garda la sol cu 15 mm.. asta e inaltimea preferata de toti... dar 15 mm de la CAT ? Care e valoarea originala din care scad ei 15 mm.. asta n-am gasit nicaieri.. am gasit intr-un manual undeva pe net o referire la garda la sol.. cum ca ar fi de 11cm... dar mi se pare prea mica.. sincer.. si daca 11 ar fi stock inseamna ca a mea ar avea pastrand firul logic.. sub 10 cm... da sincer.. nu e Ferrari nene... chiar nu e... e joasa.. da.. dar mai e mult pana departe.. in fine.. poate ma enervez si imi trag niste suspensii sport cu niste inaltatoare ca sa o mai ridic daca e cazul.. si gata.. ca setu e 100 de euro cred fata-spate.. si am terminat-o de tot.. e si inalta si are si suspensiile cum ar trebui sa fie...

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vreau sa-mi las Passatul mai jos de fata, cu 20-30 mm si din cate am auzit, se poate schimba doar arcul fara a fi nevoie de amortizor sport. Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie schimbat kitu complet ca altfel daca schimbi numa arcurile vei schimba mereu telescoape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze noi cu struto-camila sau PassatTouareg-ul in zapada.

dsc00023k.jpgdsc00024qp.jpgdsc00026c.jpgdsc00027h.jpg

si cateva vara.

dsc0143n.jpgdsc0159x.jpgdsc0164c.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Tu pe struto-camila ai suspensii de iarna stock ? sau sunt suspensii de drumuri grele ? (mai inalte ???) Ca ma cam intereseaza sa-mi schimb arcurile + amortizoarele si am nevoie de o garda la sol maricica.. dar si de o tinuta de drum f buna.. drept urmare in loc de un Bilstein B14 cum vroiam sa-mi iau cred ca pana la urma imi iau arcuri stock de la dealer.. sau de unde le-oi gasi.. si amortizoarele o sa le pun Bilstein B6 pentru tinuta de drum buna... So ..arcurile de pe suspensiile de iarna sunt cele standard sau sunt varianta de drumuri grele ?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, plss help

Am gasit sa cumpar o suspensie reglabila pe inaltime, de pe un passat b5, 1.8 T an 1998, am vreo sansa sa se potriveasca la mine? 1.9 TDi AVF 2002

?....cel de la care am gasit de cumparat e din Arad.

Modificat de vw_roby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am montat pe suspensia OEM niste inaltatoare si tinuta este ffoarte buna, adica de la inaltimea stok am un + 20mm cam in total 50mm de la calcatura gumei la aripa, poate chiar mai mult, nu am masurat, dar m-am uitat la latimea palmei mele pe care o bag intre roata si aripa.

Roby de ce sa nu mearga, eu la suspensia de vara am arcurile cu garda de -30mm de la un Passat 1.8T, verifica in talon diferentele de kg pe axe.

La mine era diferenta intre a lui si a mea pe fata de 10 kg, deci de 5kg pe o roata si pe spate de pana la 15 kg pe osie.

Eu zic ca merita. :icon_thumright:

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreb si eu nu se pot pune arcuri sport cu amortizuare normale , si daca nu ma insel articulatia pe fata nu permite o garda mult prea joasa pentru-ca ar atinge de surubul de la amortizor , sunt de parere sa faca o comparatie cu alte modele de vw cu acelasi model de amortizor dar cu garda mai joasa ,adica parerea mea este ca poti gasi un model de amortizor dar alt tip de vw , de exemplu din cate stiu eu bora are garda mai joasa de cat passatul , dar nu stiu daca se potrivesc modele de amortizuare , totul cere timp si nervi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"intreb si eu nu se pot pune arcuri sport cu amortizuare normale ," se poate, dar sa vezi topaiala si scantei ce o sa ai pe urma.

"si daca nu ma insel articulatia pe fata nu permite o garda mult prea joasa pentru-ca ar atinge de surubul de la amortizor ," ce surub boss, eu am garda cu -30mm si nu atinge nimic.

"sunt de parere sa faca o comparatie cu alte modele de vw cu acelasi model de amortizor dar cu garda mai joasa ,adica parerea mea este ca poti gasi un model de amortizor dar alt tip de vw , de exemplu din cate stiu eu bora are garda mai joasa de cat passatul , dar nu stiu daca se potrivesc modele de amortizuare , totul cere timp si nervi ." Man, aici mare gresala, Passatul are suspensia Multilink si Bora are McPherson, adica sunt total diferite amortizoarele, nu se potrivesc neam.

Asta este o suspensie Multilink: 58684521.png

si asta McPherson. 22476752.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Borisake nu ai o poza sau o schita cu inaltatorile care le-ai pus.si din ce sunt metal sau cauciuc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva pentru un Passat B6 variant exista suspensie reglabila pe inaltime?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident, suspensia sport KW, Bilstein B14 etc.

Bilstein bilsteinb14pss40001.jpg

KW kwsuspension.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!