Jump to content

Mobel Auto Ploiesti


stofarius
 Share

Postare recomandată

Am sunat astazi (13.04) sa ma programez pe 16.04 la revizia de 30 000 km. Cei de la service mi-au spus ca au un audit si nu pot face programari pana in luna mai. Nu este problema ca au prea multi clienti, dar nu pot face programari. Iar eu mai am 800 km pana la 30 K. Nesimtire totala, asta este la acel service.

Acum ma gandesc sa o fac in Bucuresti dar imi este groaza, ar mai fi alternativa la Targoviste. Care imi poate recomanda un service serios?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Bucuresti - Avia Motors pantelimon - ia legatura cu mihail barbato

2. Buzau - elcar gid - elad pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Le dau o bila neagra. Urmand ITP-ul si avand nevoie de o copie dupa cartea de identitate a masinii, am sunat la Porsche Leasing unde am dat peste o ametita care mi-a spus sa sun la cei de la care am cumparat masina.

Am sunat la Mobel si m-au asigurat ca or sa-mi trimita copia pe mail/fax.

Dupa 3 zile de sunat zilnic - nu s-a rezolvat (va imaginati ca aveam programare la ITP - apropos - ei nu se ocupa cu ITP).

A 3-a zi dimineata am sunat la Mobel si apoi la Porsche Leasing unde am dat peste o fata isteata care mi-a trimis in 5 min pe fax/mail copia.

Dupa masa ma suna si ametita de la Mobel care-mi spune ca tot nu le-au trimis cel de la Porsche copia :-(. Adica un fel de ... nu te putem ajuta dupa 3 zile.

Sumar experiente negative:

1. La prima revizie am intrebat daca se poate pune Cruise Control si cat costa - raspuns de service autorizat - costa 50 milioane ca trebuie schimbata toata instalatia electrica :-))))))). Am trecut cu vederea si am mers si am montat la Avia cu 2.5 milioane.

2. Revizie la 60k - mi-au spus ca bate 7-8 milioane. Sfarsitul povestii - 11 milioane.

3. ITP facut azi - nu au iesit gazele decat cu "ajutor". :-( Masina de 2 ani cu 55k - revizii la zi.

Cam neplacut. Cred ca ma mut la Avia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Bucuresti

2. Buzau

Sau 3. Brasov.

Si alte service-uri au avut audit pentru ISO 9001 dar nu si-au refuzat clientii, au lucrat cat se poate de normal.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi am avut audit si pe VW si pe Skoda, si nu am refuzat clientii...si solicitam noi cartile de identitate de la Porsche atunci cind nu le are clientul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ultima revizie (la 45 000) am facut-o la Elgar Gid, nota 10+ pentru echipa Vlad/Elad.

Acum revin cu noi impresii despre service-ul (daca se poate numi asa) de la Mobel:

- la a treia revizie m-au programat la o luna din data la care sunam, asa ca am facut revizia in alta parte, din nou

- am sunat sa ma programeze pentru o constatare la niste probleme care doream sa le rezolv pe garantie (plafonul desprins si plasticul de pe airbag-ul din volan pleznit) si nu au vrut sa ma programeze decat in timpul saptamanii intre orele 10-15. As fi preferat sambata sau la ora 17 in cursul saptamanii, tinand cont ca o constatare inseamna cateva poze si un ochi la masina. Desi au scris mare programul pana la ora 20 ei la orele 15-16 inchid serviceul in timpul saptamanii iar in weekend nu fac constatari, ci doar "lucrari mici".

- am vazut masini predate clientilor cu bara vopsita partial si nu in intregime

- cand mi-au reparat spatele care a fost putin sifonat intr-un accident au scris in factura ca au vopsit si haionul, cand in realitate ei vopsisera doar bara! Au mintit si au facturat mai mult decat facusera! Asta este inselatorie!

Ca sa fac si o comparatie, azi am fost la Porche Bucuresti Aviatiei (ca imi era i n drum) si au facut constatarea fara programare, fara planul de service la mine, in 10 minute, si la ora 18!

Si de asemenea, mai merita mentionat si patronul de la Mobel, care nu discuta cu clientii firmei decat daca sunt "oameni importanti, directori ce cumpara flote pentru firmele lor" ca sa citez dintr-un angajat al lui.

Nea' Cioata afacerea dumitale e sustinuta din cauza sutelor de clienti marunti care au cumparat cate o masina, nu de 2-3 directori ce au cumparat cateva masini la o firma! Prin lipsa de respect fata de clienti nu ai decat de pierdut.

Cam astea au fost experientele mele cu Mobel, mi-a ajuns. Tocmai de aceea sunt hotarat ca urmatoarea masina sa o achizitionez de la Elcar Gid. Au dat dovada ca stiu sa isi trateze clientii si mai au si servicii de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!