Jump to content

Ma ajuta cineva? nu porneste decit cu acceleratia 1pic apasa


CGeorgescu
 Share

Postare recomandată

ce-i cu pozitia pedalei?????

eu unul nu prea inteleg nimic din ce ai aratat tu acolo:(

freddy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugend: in urma modificarilor (readus la 128) la adaptations cum porneste motorul? La measure blocks, grupul 13 te-ai uitat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugend: in urma modificarilor (readus la 128) la adaptations cum porneste motorul? La measure blocks, grupul 13 te-ai uitat?

salut,

masina porneste la fel, doar ca nu se mai orpreste ci turatia scade foarte mult imediat dupa pornire si dupa aia isi revine.

ce e in grupul 13 ca nu ai stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in grupul 13 e diferenta de cantitate injectata pe cilindri. "Porneste la fel"; adica numai cu acceleratia putin apsata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da masina porneste la fel.

am observat ceva:

cind o pornesc sta la 903rpm dar cind e calda se ridica turatia cam pe la jumatate intre 900 si 1000

si inca o chestie daca apas acceleratie 2milimetri dispare problema cu oscilatia cind e calda asa cred

cind o pornesc dimineata nu face.(nu oscileaza turatia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in grupul 13 e diferenta de cantitate injectata pe cilindri. "Porneste la fel"; adica numai cu acceleratia putin apsata?

in rupul 13 nu m-am uitat

fara pedala apasata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi m-am intilnit cu eugend si am facut citeva modificari

masina TOT asa porneste :salut:( dar am reusit sa luam oscilatia respectiva. in timp ce utilizam vag com -ul a aparut o eroare.

O sa posteze si eugend sa explice mai bine . astept propuneri

si sunt suparat:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hello

@lori

intr-adevar in urma aducerii grupui adaptations 01 la 128 in mesuring blocks grupul 13 vlorile erau out of specifications -4.

asa ca am modificat adaptations 01 la 118. valorile din grupul 13 au ajuns mai aproape de adevar -2,5 si turatia de relanti nu mai oscileaza

mentionez ca exista o mica diferenta (0,5) intre valoaea din mijloc si celelalte 2 in grupul 13. ceea ce nu e grav.

atunci cand motorul avea oscilatii valorile din grupul 13 nu oscilau.

de asemenea exista si un dtc

2 DTC's Found:

65535 - No Errors OR Control Module Malfunction (ambiguous: sorry!)

00-00 - -

65535 - No Errors OR Control Module Malfunction (ambiguous: sorry!)

00-00 - -

@andi la pozitia switch-ului de ralanti (MB 002) grupul 5 nu am gasit unde sa ma uit.

daca ma uit in grupul 11 de exemplu totul e ok. adica fara aceleratie apasta an 0% la full trothle a 100%

alte idei???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratzicule, va implor, faceti-mi si mie damblaua!! Scoate-ti si voi bateria de pe masina pentru 2-3 min ( sau resetati ECU !! ) . PLS!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu ce zice alinica.. nu ii da nimeni un reset la ECU? :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratzicule, va implor, faceti-mi si mie damblaua!! Scoate-ti si voi bateria de pe masina pentru 2-3 min ( sau resetati ECU !! ) . PLS!!!!!

in urma cu 2zile (marti seara) am scos bornele de la baterie si am lasat-o totata noaptea. .............. nici o modificare.

cum se da altfel reset la ecu????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice valoare modificata cu VAG-COM si SALVATA se pastreaza indiferent daca ECU este "resetat" prin deconectarea bateriei. Din cite stiu si DTC-urile se pastreaza la scoaterea bateriei.

Ce intelegeti voi prin resetarea computerului de injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele 2 DTC-uri apar in momentul in care ECU pierde sporadic comunicatia cu VAG COM-ul in timpul sesiunii de scanare a erorilor, deci nu reprezinta o eroare propriu zisa.

In grupul 13 toate valorile erau "plecate" mult peste pragul de +/- 2mg ??

Acest lucru indica un injector 3 decalibrat sau un Needle Lift senzor cu probleme.

Care este valoarea IQ-ului la ralanti (MB 001) cand incepe sa oscileze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm ceea ce spune ender cu valorile modificate si salvate cu VAG-COM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resetare - Adaptation -> Channel 0 -> slavare valoarea 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele 2 DTC-uri apar in momentul in care ECU pierde sporadic comunicatia cu VAG COM-ul in timpul sesiunii de scanare a erorilor, deci nu reprezinta o eroare propriu zisa.

In grupul 13 toate valorile erau "plecate" mult peste pragul de +/- 2mg ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

oameni buni ce sa mai incerc ???? ca vreau sa mearga si masinutza mea bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resetare - Adaptation -> Channel 0 -> slavare valoarea 0

Ai incercat si asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!