Jump to content

Ma ajuta cineva? nu porneste decit cu acceleratia 1pic apasa


CGeorgescu
 Share

Postare recomandată

salutare la toata lumea.......si eu sunt nou p-aici, acum 1luna mi-am cumparat 1golf3 tdi 90cp,din 94, cum l-am luat am schimbat filtre cureaua, uleiul am bagat-o pe tester si nu mi-a dat nici o eroare la testele efectuate.

1. l-am luat cu o problema si nu stiu daca trebuie sa ma sperii rau: de fiecare data cind pornesc masina, trebuiea sa calc acceleratia,1pic interval de 1sec altfel nu porneste. Mentionez ca masina trage, merge bine(pina acum) am fost la mare am mers cu 4persoane si portbagajul full cu 190k/h. problema e cu pornirea.

2. cind am schimbat uleiu nu mi-a resetat la bord si am crezut ca asta e vina(ma gindeam eu......sa te faca sa te duci la service), dar am citit pe forum cam tot ce se poate pt tdi si am descoperit cum se reseteaza oel( cind ma gindesc ca unu mi-a cerut 500k:( sa reseteze ,,uleiul'' si eu l-am rezolvat in 30sec:) )

va rog ajutati-ma cu un sfat ceva

a mai patit-o cineva???? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma ajuta nimeni:( ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asteapta si tu macar 1zi (sau 1noapte) pana sa-ti raspunda cineva - de obicei noaptea lumea doarme, si in 1interval asa scurt (5min) sunt sanse mai mici sa ti se dea 1raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema nu ti-o pot rezolva, dar te asigur ca daca vei mai rula mult timp cu 190km/h nu vei mai avea alte probleme cu masina.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema nu ti-o pot rezolva, dar te asigur ca daca vei mai rula mult timp cu 190km/h nu vei mai avea alte probleme cu masina.........

:ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de o luna de zile am am avut unde sa-i dau si iam dat pe buc -lehliu pe autostrada, asta a fost prima data de cind am luat-o(am zis sa-i dau sa vad ce poate )atit, ce nu sunt sarit dupa fix sa merg mereu asa.

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: Ce tip de motor este? Acceleratia este pe cablu, s-au cu actionare electrica? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

accelertia este elecronica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 94 pe Golf TDI de 1.9l / 66Kw nu a fost decat 1Z.

- Primul lucru pe care trebuie sa il verifici este avansul injectiei (obligatoriu VAG/VAS) - pariez ca este "plecat rau" din parametrii.

- Trebuie sa verifici etanseitatea sistemului de alimentare (sa nu ai aer in circuit). (verificare vizuala pe furtunul de tur).

- Mai trebuie sa verifici functionarea corecta a valvei EGR si eventualele depuneri pe galeria de admisie.

- Fa-i un test de compresie

- Verificare electrica - tensiune alimentare baterie/fire de masa/electromotor.

- Verifica functionarea corecta a valvei de oprire a alimentarii cu combustibil N109 (cea din "spatele" pompei in partea superioara care "tacane" cand pui contactul) - eventual ruleaza un output test cu VAG COM-ul si verifica electric existenta tensiunii de 12 V la pornire fara apasarea pedalei)

Axioma: daca un diesel are compresie, are aer -(are caldura), are motorina si toate sunt bine sincronizate nu are cum sa nu porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 94 pe Golf TDI de 1.9l / 66Kw nu a fost decat 1Z.

- Primul lucru pe care trebuie sa il verifici este avansul injectiei (obligatoriu VAG/VAS) - pariez ca este "plecat rau" din parametrii.

-

Pariez si eu ca o sa castigi pariul :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andi TDi:

ce-mi zici tu sa fac e sa-mi prind urechile p-acolo. la o dacie ma bag dar la ce nu stiu nu incerc. ai putea sa ma ajuti?

si ce inseamna 1z adica. sunt la inceput si nu prea stiu astept raspuns merci

Ps cine ar putea sa ma ajute???? (dau de baut):lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu verificarea avansului te pot ajuta eu.

da-mi PM daca vrei sa ne intalnim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu consuma, 5,5-6 in oras si 4,5-5 afara la o viteza medie de 130k/h ( am mers la mare cu rezervorul plin (52 litri daca nu mai insel) am facut 1000k si mai am sa zic 4-5 litri pina sa intru pe rosu.

porneste la prima cheie dar sa tin 1pic acceleratia apasata.

mai sunt momente cind bag cheia in contact dau sa porneasca si nu vrea iau contactul il pun , ii dau si merge. dar problema asta se intimpla rar 4,5 ori pe luna.

In 94 pe Golf TDI de 1.9l / 66Kw nu a fost decat 1Z.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asteapta si tu macar 1zi (sau 1noapte) pana sa-ti raspunda cineva - de obicei noaptea lumea doarme, si in 1interval asa scurt (5min) sunt sanse mai mici sa ti se dea 1raspuns

lol stiu ca nu se face, dar rad sangur...

s_c est de belea omule :lol:

:up:

A! scuze pt offtopic, dar trebuie sa mai si radem, nu?????

costi_geo, daca masina iti merge bine si consuma putin, cu ce te deranjeaza ca trebuie sa apesi acceleratia 1pic la pornire??? Bucura-te ca porneste!

lol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este.O dacie se poate repara prin corespondenta.

L.M.C. - Daca demareaza bine, ajungi usor la viteze de peste 120k/ora

si are un consum normal de combustibil, ( nu consuma ulei si nu scoate

fum), motorul este bine pus la punct si e o prostie sa umble cineva la el.

In ce priveste acceleratia, este cu comanda electrica : pedala este

prevazuta cu un reostat - senzor de pozitie. In functie de pozitia pedalei -

- este actionata pompa de injectie. Corelarea se realizeaza pe tester.

In concluzie : NU ESTE RECOMANDAT SA UMBLE UN NEAVIZAT! :12: :lol: : :colors:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam, ca la masinile prevazute cu injectie electronica pe benzina sau diesel drive by wire nu ai voie sa calci acceleratia la pornire... Daca o calci atunci se poate ca motorasul de relanti sa se defecteze...

Nu este asa si la Golf TDI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A. Sa pastram discutiile ON-TOPIC.

B. Daca nu porneste la prima cheie este o problema indiferent de marca masinii, si premise de genul: merge cat de cat deci nu ai de ce te plange nu-si au rostul.

C. TDI-urile nu au corp clapeta de acceleratie deci nici motoras de reglare a ralanti-ului, acest lucru efectuandu-se strict din IQ.

D. Freddy are perfecta dreptate cand spune sa nu umble un neavizat, tocmai de aceea am postat pasii care trebuie urmati.

Si inca odata va rog sa pastram discutiile ON TOPIC !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am inatlnit aseara cu costi.

avansul este in carti, la mijlocul distantei intre lininia rosie si partea superioara a graficului. Deci e ok.

in schimb setari cidate in adaptations (engine):

grup 01 valoare 108 adica minim -> modificat la 128

grup 02 valoare 126 adica minim -> modificat la 128

in urma modificarii valorii din grupul 2 turatia la relanti a ajuns la valoarea normala de 903.

Noua descriere a problemei.

Dupa pornire motorul se manifesta ca si cum ar vrea sa se opreasca.

turatia scade brusc dupa care isi revine. ce am descris mai sus se intampla in mai putin de o secunda.

Turatia la relanti prezinta variatii sesizabile la pornirea consumatorilor electrici: faruri, ventilator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista vreo eroare de Load signal for alternator terminal DF

implausibil signal sau vehicle voltage terminal 30 signal too small ?

Te-au uitat cumva si la temperaturile afisate de ECU si la pozitia switch-ului de ralanti (MB 002) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista vreo eroare de Load signal for alternator terminal DF

implausibil signal sau vehicle voltage terminal 30 signal too small ?

nu existau erori, e totul clean

Te-au uitat cumva si la temperaturile afisate de ECU si la pozitia switch-ului de ralanti (MB 002) ?

la pozitia switch-ului de ralanti (MB 002) nu m-am utat pt ca nu stiu unde sa ma uit :lol:

referitor la temperaturi

temperatura lichidului de racire 83

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar trebui incercata o resetare default pentru ECU .....:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ceva care mi s-a parut ciudat:

imadiat dupa pornirea vag-com becul de bujii a inceput sa clipeasca

el s-a stins dupa ce am intrat prin measuring blocks..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

r&d, n-are nici o legatura cu DBW, e valabil pt. toate masinile cu injectie (cel putin cu injectie electronica)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar trebui incercata o resetare default pentru ECU ..... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!