Jump to content

Senzational. Radiator Racire Motorina


misu tdi
 Share

Postare recomandată

la un concurs de viteza traseu montan am avut ocazia sa trag cu ochiul la un GOLF 3 TDI 300-350CP,la care am observat pe traseul de alimentare intercalat un "racitor' pt motorina.Pilotul a fost zgircit in informati,dar am aflat totusi ca acel radiator ar aduce ceva cai putere in plus.CUM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu racirea motorinei e ceva obsnuit la cele cu common rail spre exemplu (si nu numai). La cele care lucreaza cu presiuni mari de injectie in general, se incalzeste foarte tare, etc. cand e frig afara e bine sa o incalzesti ca sa curga , cand se incalzeste foarte tare o racesti... :icon_thumright: . Daca e rece, atunci bagi mai multe molecule in cilindru in fractiunea aia de secunda cand se face injectia. Dilatare - cald, contractie - rece. La fel si cu rolul intercoolerului, ca sa poti indesa mai multe molecule de aer...Cred ca in mare asta e. Or mai fi alte motive...

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 3 TDI 300-350 cp??? Chiar as fii interesat cum a reusit asta. Am auzit 250 in cazuri destul de rare dar 300-350 deja e enorm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Octavia 2/2.0 TDI are un astfel de radiator sub masina, lateral dreapta. Este un procedeu constructiv des intalnit, raceste motorina la retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca vorbiti despre Golful lui Puiu Rusu din VTM :beerchug: care se bate la varf cu masini gen ford escort wrc...

o poza cu golfu in actiune si norul de fum corespunzator :( aici:

http://www.autorally.ro/index.cfm/page/vtm...a_a_viii-a.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare masina, da ce fum scoate ...se vede si in poza, cred ca se sufoca spectatorii :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: si ce daca? e o placere..sa vezi asa un fum la lucru :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut un passat B5 1.9 tdi 115 cp AJM care avea un mic radiator pt motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi,daca as monta un radiator pe retur,consumul va creste sau doar randamentul motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bagati-va mintile in cap cum sa aiba 300 de cai,mai mult de 200 hai 220-230 cu indulgenta nu cred ca are.Masina aia fuge rau pentru ca este foarte usoara gen 900 de kile poate si mai putin,iar pilotul este cel mai tare pilot roman din romania,desigur dupa parerea mea.La ultima etapa duminica intr-o shicana unde multi puneau frana, omul a intrat blana totala!!E un super pilot.El daca vea o masina mai performanta nu cred ca statea cineva langa el.

Radiatorul de motorina nu iti da cai sub nici o forma,dar mentine si optimizeaza temperatura motorinei pe la 70 de grade astfel in cat sa fie cat mai rece.Dupa cum stim cu cat mai rece cu atat compresia este mai puternica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Back ontopic :...nu stiu daca e senzational dar acest radiator exista si la masina din semnatura, in dreapta, la mijloc, fixat de "burta masini".....asadar, consider ca la motoare de generatie mai noua, cu presiune mare la injectie, deja cred ca e stock...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D nu cred ca stock exista fuel cooler de genul celui descris de tine. s-ar putea sa fie incalzitorul de motorina, in schimb, cel ce se foloseste la temperaturi joase, pentru a fluidiza motorina la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiator am si eu pe a mea. Putin atins de unele borduri. Nu e nimic senzational. Doar pentru a raci motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau ca nu am si o poza mai clara...

p.s. daca mai vreti poze cu "burta" octaviei, spuneti ca mai am cateva...

post-8825-1177067638_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@ virgiliutz , de ce sa nu existe stock fuel cooler ?

Si eu am asa ceva , la fel ca si ceilalti care au scris inaintea mea .

Si sigur nu e ca sa incalzeasca motorina ca n-are nimic electric pe el . :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

si eu am "radiator" de motorina ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ceva am si eu pe Seat-ul meu... inca neatins de borduri:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clar, toata lumea are. M-am bagat si eu sub masina si am verificat.

deci subiectul e la fel de senzational ca un reportaj Dan Diaconescu in Direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai poate ala de la curse era mai mare.... sau mai eficient?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ceva am si eu pe Seat-ul meu... inca neatins de borduri:)

Al meu e atins demult. Si intradevar, subiect de Dan Diaconescu :P

Racire motorina (pe retur/tur ca tot pe acolo ar trece). Cam asta e scopul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu chiar toata lumea are,de ex mot de 90 cp tdi nu au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!