Jump to content

Gaze Carter


Cato
 Share

Postare recomandată

La cat de tare poti sa tragi cu gura nu cred ca e normal sa se astupe. Dar ai vreo problema la masina? De obicei daca e acel epurator de gaze e infundat se face presiune in carter si iese ulei pe la toate imbinarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, curge ulei intre capac și chiulasa, chiar și cu silicon,și mai sunt vapori de ulei și la bușon. Culmea este ca atunci când trag aer cu gura,nu iese nimic,iar când pornesc motorul ies gaze dar cu intermitenta.Mă gândesc ca nu este infundata de tot membrana de la carter.As vrea sa l desfac,sa curat membrana și sa văd ce mai este pe acolo. Eu cred ca influenteaza și valoarea maf ului faptul ca nu intra gaze de carter cât trebuie, și atunci vine mai mult aer prin maf,rezultând și o valoare mai mare a acestuia.

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul trebuie inlocuit impreuna cu suruburile si garnitura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma cum e normal sa treaca aerul in ambele parti cand tragi(sufli) sau nu ?Am verificat un capac de culbutori demontat al unui prieten si atunci cand sufli aer se sufla,si cand tragi aer nu iese nimic.Poate are cineva in mana un capac nou si sa verifice treaba asta cu aerul.

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat si probat capac nou ,oe ,pt motor AUY 2001 ,trece aerul usor in ambele sensuri .

BKP la fel ,BMP ,la fel 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci care e rolul membranei/supapei din interiorul lui ? Cel putin la AUY are acea supapa.

 

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am desfacut nici un capac ,rolul lui e sa dea afara gazele si sa opreasca uleiul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trece aerul în ambele sensuri.L-am desfăcut și rezolvat și eu pe al meu.Nu știu ce avea de nu se trăgea aerul.Din ce am văzut acolo,singura explicație ar fi ca membrana sa blocheze orificiul atunci când tragi,deși exista acolo un arc care ar trebui sa împiedice treaba asta.Eu am mai extins arcul și văd ca trece aerul foarte ușor în ambele sensuri.Sper sa nu treacă și uleiul la fel de ușor...?Rămâne sub observație! ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca este putin ulei,dar nu vreau sa improaste cu ulei pe la egr,cum am vazut pe la altii.La mine nu da strop pe la egr,foarte putin la imbinarea cu furtunul de la admisie turbo.

andrusel

Nu este chin,trebuie sa ai răbdare și sa desfaci ușor pe toată suprafața. Dacă te grăbești și tragi tare poate sa plesnească, este casant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu a mers treaba cu curatatul acelui filtru/membrana. Adevarul e ca eu nici nu am tras de arc sa il alungesc. Dar am rezolvat cu capac din dezmembrari. Acum cred ca la fiecare cum ii e norocul.

 

@andrusel: La sharan totul e infinit mai greu din cauza pozitiei. Daca scoti capacul de la culbutori probabil ca reusesti sa desfaci si acel filtru. Daca nu, nu prea ai pozitie sa desfaci capacul ala de jur imprejur. Problema e ca acel capac are o buza care intra inauntru si pe buza aia e lipit. Atunci cand desfaci, nu ai cum sa tai pe zona pe care a fost lipit si atunci se cam sparge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat azi la mine,am montat un furtun si am suflat in el fara se demontez tot capacul,se sufla si se trage aer foarte usor,deci cred ca e ok.Cercetam in continuare motivul  prezentei unui fum la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sharan ul este de 116cp? Daca este așa ,nu știu dacă poți sa-i faci ceva în legătură cu fumul,negru,la pornire.Am fost atent la mai multe tipuri de mașini,fără dpf,cu motoare din gama vag116cp ,și toate scoteau, mai mult sau mai puțin, fum negru la pornire.Cred ca este de la cant.injectata la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,116.De-ar fi negru si doar un puf mic nu ar fi o problema.:wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare ..am si eu o mica problema poate ma lămuriți si pe mine ..am un golf 6 scurt 1.6 disel..si am o problema cu gazele carter sant cam mari ..cand desfac busonul de la ulei ..cu motorul pornit..ce ar trebui să fac..multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu mai desfaci busonul de ulei cu motorul pornit. Ai pierderi de ulei pe la capac, consum, care e problema, doar asa vizual ai ajuns la concluzia ca sunt gaze multe?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!