Jump to content

Gaze Carter


Cato
 Share

Postare recomandată

Am verificat uleiul în dimineață respectivă și cel mai probabil nu am împins Joja suficient. După ce am fixat-o la loc, nu a mai ieșit fum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

un urma depistarii uleiului din intercooler am crezut ca este defecta turbina.

insa dupa verificari am desoperit ca imi arunca ulei din motor pe la filtrul epurator.

am schimbat filtrul, insa tot vad vapori de ulei condesati pe furtune dupa filtru. este normal sa treaca de acesta ? este normal sa fie vapori de ulei in gazele de carter?

nu stiu daca mai consuma atat ulei si cu acest filtru, ramane de vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Nu stiu daca e legat de gaze neaparat, dar pare a fi aria potrivita de a semnala problema si a primi ceva sfaturi. Masina mea B6 2.0 TDI, 215 mii km: in mers, dupa incalzirea motorului, imi apare un fum alb de sub capota. Fumul iese pe partea soferului, in coltul de langa parbriz. Atunci cand am caldura pornita (doar caldura, nu AC pe rece) vine un miros de ulei incins in habitaclu. Nu imi consuma ulei, EGR-ul l-am curatat destul de recent.

Ce ar putea fi?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu ai scurgeri de ulei si sa ajunga pe galeria de evacuare care este ferbinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O intrebare destul de ciudata...la care nu prea gasesc raspuns pe net (sau nu caut cum trebuie):

Stie cineva cam ce temperatura este in interiorul capacului de chiulasa? Exact acolo unde este actionarea injectoarelor, a tachetilor si pe unde vrand  nevrand se arunca ulei incins pe capac? Sau mai bine zis...la ce temperaturi este supus capacul de chiulasa? :)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare!

am si eu o intrebare:

de ce pe furtunul de gaze dintre motor(capac culbutor) si furtunul de intare aer turbo se formeaza depuneri de ''vaselina'' ?arata ca un amestec de apa cu ulei ,numa in acest caz este de culoare cafenie.pe la buson ulei nu apare acest fenomen deloc numai pe acest furtun .ulei nu pierd mai deloc (cel putin in 3 mii km nu am completat deloc e tot in acelasi punct)apa pierd dar foarte putin si fum nu scaote de nici un fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare. Nu stiu ce sa cred despre motorul meu, poate ma puteti ajuta cu o idee. Scoate gaze pe la buson ca un vapor, dar pe de alta parte compresie pare sa aiba pentru ca toata iarna mi-a pornit la prima cheie (poate uneori mai lunga) si nici nu mi se pare ca nu are putere. Am tot citit de gazele de carter si multi spun ca sunt normale (probabil pana la un punct, care punct nu prea stiu unde e), insa mai am o problema legata de asta. E presiune mare in carter si iese ulei pe la toate garniturile. In plus azi am mai testat un lucru. Datorita pierderilor de ulei pe la garnituri (in principal garnitura de la capacul culbutorilor) mi se aprinde destul de des martorul de nivel scazut de ulei, lucru care s-a intamplat si azi. Numai ca dupa ce am desfacut busonul de ulei (cu motorul pornit), martorul s-a stins! Poate sa fie ceva infundat? Filtru epurator de ulei nu are, nu e decat un furtun care iese din capac si intra in galeria de admisie. O sa incerc sa fac un test de compresie zilele astea, dar daca mai aveti si alte idei... Multumesc.

P.S. vorbesc despre motorul diesel de pe sharan, 1,9 tdi AUY.

Modificat de andreimicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie capacul infundat ,verifica daca poti sufla/trage aer din capac ,cu busonul scos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica prin furtunul care iese din capac si intra in admisie? Recent nu m-am mai uitat. O sa incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E intr-o pozitie imposibila furtunul ala. Nu am cum sa suflu in el fara ceva prelungire, si acum de dimineata nu am avut timp sa caut asa ceva. Insa am facut altceva, am pornit motorul si am scos furtunul si nu iese nimic. Pe la busonul de ulei se simte daca pun mana, deci zic eu ca ar trebui sa se simta si prin furtunul ala gaze (cu busonul pus la loc bineinteles), dar nu se simte si nu se vede nimic. Probabil ca e blocata membrana aia asa cum spui. Din filmulet inteleg ca se pate umbla la membrana aia pe deasupra fara sa mai dau jos capacul de la culbutori. Daca curat membrana aia si o pun la loc ar trebui sa fie suficient? Si inca o intrebare, dar sa nu radeti de mine... cum pot sa scot niste motorina din sharan ca nu am nimic sa spal membrana aia si nici la benzinarie nu am drum azi. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate teoretic,dar practic nu stiu la noi,dupa trebuie lipit la loc cu un silicon special rezistent la temperaturi si uleiuri.Putina motorina la noi se poate scoate pe la furtunul care iese din filtru si pleaca in pompa tandem,punand contactul de cateva ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesti de capacelul de deasupra membranei ca trebuie lipit la loc? Totusi prin interiorul capacului de la culbutori nu pare sa se poata umbla la membrana, cel putin asa se vede din filmulet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ElectronicDieselSistem

Pai la ala si se refera in filmulet,ca trebuie lipit. 

Modificat de ElectronicDieselSistem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact,la capacul ala se refera.Nu ai treaba prin interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa vad ce pot sa ii fac. Din ce am citit pe internet ar exista posibilitatea ca acea membrana sa se rupa (cel putin asa sustin unii cu alte masini gen renault) si as vrea sa am una de rezerva in caz de vreo problema. Insa nu gasesc la magazinele de piese online. Stiti vreun cod sau are un nume special?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se vinde separat,decat capacul cu totul pe original(600-700 lei) sau sa cauti pe la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar totusi e ciudat pentru ca din cate am inteles din alte forumuri, pentru alte tipuri de masini (renault/bmw) s-ar gasi ca piese noi in magazin. Pe de alta parte trebuie sa umblu la filtrul ala ca pierde ulei pe la toate incheieturile de m-a zapacit in ultima vreme si banuiesc ca nici presiunea in carter nu e benefica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat aseara sa desfac capacul cu pricina cu o lama de cutit, dar nu am reusit. Nici nu am fortat ca nu am vrut sa il stric. Ma gandesc ca daca dau jos capacul cu totul de pe motor si bag diluant in el pe toate partile poate se curata filtrul ala fara sa il desfac si isi da drumul. As mai avea si varianta sa iau un capac din dezmembrari si poate nu oi avea norocul sa fie si ala infundat. Pe asta insa as avea curaj mai mare sa incerc sa il desfac. Si as mai avea si solutia radicala, sa ma bag cu bormasina in filtrul ala amarat si sa improvizez dupa el un filtru colector de ulei, asa cum am vazut pe aici pe forum.

As mai avea o intrebare poate stie cineva... De ceva vreme motorul intra in limp mode. Multa vreme nici nu mi-am dat seama pentru ca nu conduc prea nervos de obicei, a mai fost si iarna si cu ghete groase in picioare mai greu simti pedalele. Cand am observat prima data si am vazut ca dupa o stationare cu motorul oprit a disparut nu i-am mai dat importanta o vreme pana cand mi-a facut figura pe centura cand depaseam si dintr-odata i s-a taiat puterea. Am verificat tubulatura de aer (ca am mai patit-o si pe asta odata), contacte la debitmetru, dar cum toate pareau in regula m-am apucat sa citesc si am vazut ca simptomele sunt exact cele de la limp mode. De atunci ma tot chinui sa ajung la mecanic (vreau sa fac si distributia si alte cateva lucruri), dar ba nu am putut eu, ba nu a putut el. Acum cu presiunea asta in carter ma gandesc daca nu se poate ca limp mode sa vina de acolo? E posibil? Am tot vazut pe internet ca exista niste senzori pentru presiunea din carter (desi la motorul meu nu am reusit sa ii identific si nici nu imi e clar ca ii are) si asa as intelege pentru ca daca intra in limp mode cand detecteaza presiune prea mare ar explica de ce la mine a intrat in limp mode cand depaseam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura limp mode-ul cu gazele de carter si nu stiu sa aibe motorul tau senzor pt gaze de carter,  legat de limp mode cauzele sunt altele , in primul rand pune diagnoza pe ea si vezi daca iti da deviatie negativa sau pozitiva si apoi te pui sa verifici vacumuri , comanda turbo , actuator turbo , geometrie etc.  cel mai des se intampla sa ia limp mode din cauza geometriei variabile imbaxite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi. Eu ma gandeam ca daca rezolv cumva cu presiunea din carter sa mai urmaresc sa vad daca intra din nou in limp mode. Daca e cum zici trebuie sa ii fac si dianoza cand o duc pentru schimbarea distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am suparat si am desfacut acel capac. Am bagat surubelnita in el si a cedat pana la urma, insa e lipit bine pe dinauntru si de fapt s-a rupt si nu s-a desfacut din lipituri. Am curatat, insa nu inteleg principiul de functionare a acelei membrane. Pare ca poate astupa iesirea, dar nu stiu exact in ce conditii o astupa. Probabil atunci cand accelerezi tare, se face depresiune mai mare pe galeria de admisie si trage de motul membranei in sus astupand iesirea. Si stau si ma gandesc acum daca nu cumva problema la mine venea de la filtrul de aer! Nu pot spune cat de imbacsit era pentru ca e prima data cand il schimb si nu am nimic cu ce sa compar. Numai ca anul trecut nu l-am schimbat si asa ca avea 2 ani vechime. Oricum cred ca e clar ca un filtru imbacsit face sa creasca depresiunea in galeria de admisie care poate duce la inchiderea evacuarii gazelor de carter. in ultimul rand nu stiu daca nu cumva limp mode nu era tot de la filtrul de aer pentru ca duminica am facut un drum in oras si fiind mai gol am tras un pic mai tare de masina, dar nu a mai intrat in limp mode.

P.S. La distributie tot nu am ajuns. Cand ajung o sa incerc sa fac si o diagnoza ca pote imi spune mai multe despre limo mode, daca mai e de actualitate.

Modificat de andreimicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin un pic pentru cei care ar dori ca si mine la un moment dat sa desfaca acel epurator. Nu rezolva nimic. La mine problema cu presiunea in carter a revenit dupa o saptamana si nu prea multe drumuri. Nu mai am nici o explicatie, poate numai ca acel cauciuc al membranei e imbatranit si nu isi mai face bine treaba. Dar nici asta nu stiu cat de bine sta in picioare pentru ca totusi acolo e si un arc care ar trebui sa tina epuratorul deschis. Posibil ca buba sa fie in alta parte. Oricum am dus masina acum la mecanic pentru distributie si mai vad dupa. In limp mode nu a mai intrat. Sa fi fost filtrul de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic si am schimbat distributia. Ridicand masina si dand scutul jos s-a vazut scurgere de ulei pe la intercooler si pe furtune era ceva ulei. Turbina am inteles ca are ceva joc, dar nu am fost de fata cand a desfacut acolo ca sa spun si cat joc era. Am schimbat si capacul de la culbutori cu unul de la dezmembrari (un model ceva mai nou decat aveam eu) in speranta ca functioneaza mai bine epuratorul de gaze si nu mai face presiune in carter. Am inteles ca uleiul la intercooler poate veni si de la presiunea in carter pentru ca uleiul de la turbo nu se mai scurge cum trebuie in baia de ulei si o mai ia si pe admisie. Acum cu ulei nou si capac schimbat o sa urmaresc sa vad ce se mai intampla. Astept sa pun mana pe masina sa vad cum se comporta ca azi a luat-o sotia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 06.03.2017 at 21:59, EEXCALADE a scris:

Vezi sa nu fie capacul infundat ,verifica daca poti sufla/trage aer din capac ,cu busonul scos

La al meu passat tdi pd 101cp 2002,pot sa suflu dar nu pot sa trag.Este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!